Huolettaa töiden jatkuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tinttis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tinttis"

Vieras
Olen unelmieni työpaikassa, hoitovapaan sijaisena ja työsopimukseni loppuu helmikuun lopussa. Sopimusta on kerran jatkettu kun henkilö jonka sijaisena olen jatkoi äitiyslomalta hoitovapaalle. Kysyin esimieheltä jo varovaisesti että mitenhän minun töiden käy, sanoi että mielellään pitävät minut jos se vaan on mahdollista. Ainoa ongelma on kun työpaikallamme on kevät tosi hiljaista aikaa. Mutta kesällähän he taas tarvitsevat lisää porukkaa. Voinko tehdä mitään vai pitääkö vain odottaa miten käy. Tämä työ on niin mieluinen että nyt jo melkein itkettää kun mietin jos sopimukseni ei jatku :(

Eikai paljon muuta kun hoitaa työt hyvin. Monesti kyllä naiset tekevät enemmän kun yhden lapsen, joten saattaapa tuo tuleva jäädä kohta uudestaan lomalle.

[QUOTE="maatuska";29487261]Eikai paljon muuta kun hoitaa työt hyvin. Monesti kyllä naiset tekevät enemmän kun yhden lapsen, joten saattaapa tuo tuleva jäädä kohta uudestaan lomalle.[/QUOTE]

Tämä hoitovapaalla oleva olikin sanonut yhdelle työkaverillemme että aikoo olla jonkun aikaa töissä ja yrittää toista lasta. Mutta eihän pomomme tätä tiedä ja voihan hän olla vaikka vuoden töissä ja jäädä sitten uudestaan pois. Olen yrittänyt olla nyt tosi hyvä ja skarppina.

Yhteistyössä