Jee jee, kaksnumeroinen luku!!!! Onnea!!! :flower: Ja vitsi mikä hikipinko, nyt jo lenkille?? Mä oottelen illan pv-ryhmää, kerron sit illalla tai huomenna aamulla mitä vaaka näytti...Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 07:42 Kipinätär kirjoitti:maanantai raporttia: 98kg ja lenkille lähdössä.
-No kossua ja kaljaa tiettyAlkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 12:57 Seltsu kirjoitti:Huomaatteko muuten, että Sokeriklubin 1000. viesti lähestyy uhkaavasti! Mitäs me sen kunniaks järkätään? Kahvia ja pullaa vai kossua ja kaljaa? Eh eh...
mä olen kyllä sellanen punkun tissuttelija... siihen kunnon pihvi rinnalle *ahhh*Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 12:57 Seltsu kirjoitti:Huomaatteko muuten, että Sokeriklubin 1000. viesti lähestyy uhkaavasti! Mitäs me sen kunniaks järkätään? Kahvia ja pullaa vai kossua ja kaljaa? Eh eh...
Puuhamaa on loistava idea! Mä olen mukana! Saa ottaa sit ton esikonkin mukaan, vai hypitäänkö me äidit pomppulinnassaAlkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 18:46 Kipinätär kirjoitti:25.7.2006 on 1 vuosi täynnä... jos oikeesti nähtäis sillon vaikka puuhamaassa tai jossain? Hä ? Mitä ? Jooko ? Sopiiko ?
Juu, siinä olis Puuhamaan henkilökunta ihmeissään ku kauhee akkakööri tulis puuhailemaan punkkukorin kanssa. Mennään sinne Puuhamaahan muttei oteta lapsia ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 20:45 Champion harmaana kirjoitti:\Puuhamaa on loistava idea! Mä olen mukana! Saa ottaa sit ton esikonkin mukaan, vai hypitäänkö me äidit pomppulinnassaAlkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 18:46 Kipinätär kirjoitti:25.7.2006 on 1 vuosi täynnä... jos oikeesti nähtäis sillon vaikka puuhamaassa tai jossain? Hä ? Mitä ? Jooko ? Sopiiko ?
SELTSU hienoo et paino tippuu
Voi vaikka onkin ihanaa kun ei ole enää raskaana ja vauvakin on niiiiin ihana niin silti jotenkin yhdyn tohon PIRPIZIN iloon... :heart: Jotenkin raskaana olo on kuitenkin ihanaa vaikka siinä omat vaivansakin on... Oonko ihan hölmö kun näin ajattelen...
Ja koska kaikki tuntuu olevan punkun tissuttelijoita täällä niin korillinen sitä sit puuhamaahan
mä voin ottaa sun punkut \|O *odotan suu auki ja naama punasena*Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 21:53 Pirpiz lurkkii kirjoitti:Kiitti ilon jakamisesta kaikille :hug:
Mie otan sit vaan muumikorillisen ko en käytä alkomaholia enää ollenkaan, kiitooosh!
Juu. Siis tuolla esikoisella on maitoallergia, ja se me älyttiin tutkituttaa "liian myöhään", siis kuunneltiin sitä älytöntä huutoa melkein 2 kuukautta. Myös maha ihan kovalla. "Tosi allerginen" (jos näin vois sanoa...) maidolle. Nyt sit kokeiltiin tuolle kuopuksellekin sitä NutriSoijaa, mutta se ei tehny vaikutusta suuntaan eikä toiseen, paitsi että löi mahan ihan järjettömän kovalle (ei ennen ollut kovinkaan kovalla). 3 päivää kokeiltiin, ehkä oltiin hätäisiä... Nyt taas annetaan Nania. Kuulostaa varmaan ihan päättömien kanojen toiminnalta. No torstaina neuvolaan, sitten saadaan asiaa eteenpäin. Luojan kiitos tuo vaavi nukkuu kuitenkin yönsä LOISTAVASTI, eilen nukahti klo 23 ja just äsken söi ja jatkaa unia... Eli kun klo 22 söi vikan kerran, niin syöttöväliksi tuli 10 h... Ei valittamista. Ja tosiaan siis kasvaa ihan älytöntä vauhtia, ettei tässä nyt ihan hirveetä paniikkia kuitenkaan pitäs olla. Esikoinen tais heräillä yöllä syömään neljän tunnin välein vielä 8 kk iässä... \|OAlkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 22:23 lissuhissu kirjoitti:Seltsu: mullakin esikko oli vatsavaivainen vauvana. Ja on vieläkin. Viime keväänä sit lääkäri teki testit. Maitoa ei kestä ollenkaan. Ensin piti kokeilla muutama kk ilman maitotuotteita ja sitten pystyi aloittamaan laktoosittomien kokeilun. Siinä meni aluksi pitkän aikaa ennen ku vatsa rauhottu. Nyt vaikuttaa ettei ne laktoosittomatkaan käy. Kakka tosi pahan hajusta ja monta kertaa päivässä vessassa (ja kauan..). Vauvana vatsa oli kovana jatkuvasti.
Mutta se on positiivista että joku syy löytyy. Se kyllä helpottaa, kun tietää mitä pitää välttää. Olis pitäny jo aikaisemmin tajuta viedä lääkärille.
Hyvä Seltsu!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 20:34 Seltsu kirjoitti:PIRPIZ, ihanaa! =)
KIPSU, punkuntissuttelija olen minäkin...
LISSUHISSU, onnea uudesta autosta!
Ja sit pikasesti ma-raportti. -1,5 kg viikossa, nyt paino 75,2!!!!! Enää reilu kymppi tavoitteeseen. Housut meinaa tippua jalasta! IHANAAAA!!!!!