SOKERIKLUBI

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 07:42 Kipinätär kirjoitti:
maanantai raporttia: 98kg ja lenkille lähdössä.
Jee jee, kaksnumeroinen luku!!!! Onnea!!! :flower: Ja vitsi mikä hikipinko, nyt jo lenkille?? :whistle: Mä oottelen illan pv-ryhmää, kerron sit illalla tai huomenna aamulla mitä vaaka näytti...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 12:57 Seltsu kirjoitti:
Huomaatteko muuten, että Sokeriklubin 1000. viesti lähestyy uhkaavasti! Mitäs me sen kunniaks järkätään? Kahvia ja pullaa vai kossua ja kaljaa? Eh eh... :D
-No kossua ja kaljaa tietty :p :LOL:

Jipii! -200g! Ei paljoa mut sortumisista huolimatta miinusta ja oon tooosi tyytyväinen :) Vaaka näytti 92,5 ja 93:n kilon välillä jotain ja arvioisin n. 200g olis se pudotus kun mulla ei ole vieläkään sitä hienoa digivaakaa... Katselin kyl et hobby hallista sais sellasen tosi upean vaa´an joka laskee rasvaprosentit ja kaikki ja jossa vaan 0,1% heitto punnituksissa, olis upea, mut hinta oli lähemmäs 90e... :eek: Ei taida tuo ukko mulle sitä ostaa vaikka vetoisin kuinka hyvään laihdutustulokseen sellaisella vaa´alla... :whistle:

Aion tänään TAAS lähteä käveleen hienoilla rattailla ja saatanpa ottaa ton haukkuloisenkin mukaan... Meen illaks mun vanhempien luo et saa toi ukko nukkua kun menee yövuoroon...

Mitäs muilla...?

seltsu, aika siistii se 1000 viestiä! :hug: onneä kaikille, joilla kiva vaaka. meillä oli tuhma sen kakun ahtamisen jälkeen, mut jos se tästä. miekii käyn sauvakävelemässä päivittäin.
kaikille tämmöinen pikainen :hug: , kun pitä kylvettää tuo pienin juttukaveri :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 12:57 Seltsu kirjoitti:
Huomaatteko muuten, että Sokeriklubin 1000. viesti lähestyy uhkaavasti! Mitäs me sen kunniaks järkätään? Kahvia ja pullaa vai kossua ja kaljaa? Eh eh... :D
mä olen kyllä sellanen punkun tissuttelija... siihen kunnon pihvi rinnalle *ahhh*

Koskas meitin 1Vee synttärit on? Jos tavattais sillon?

Meijän vaaka näyttää kilon enemmän kun neuvolan vaaka...

Kyllä mie ottasin nyt ne pullakahvit, mut myöhemmin kävis se kossukin :)

Mulla ei oo vaakaa ollenkaan. Saan tyytyä neuvolakäynteihin. Parasta laihtumisessa on kun vetää jotkun vanhat farkut jalkaan ja ne menee ihan mukisematta.

Kävin esikon kanssa uimahallissa. En tiiä onko se enää suotavaa näillä viikoilla, mutta en oo kuullu mitään kieltoja.. Nyt sitten väsyttää ihan tolkuttomasti. Ja pesin aamupäivällä sohvan, huh huh.. Mutta tuli kuin uusi.

Sokeritkin on pysyny aisoissa (paitsi söin eilen pikku palan pizzaa :ashamed: , niin silloin nousi (heikko luonne olen kyllä)).

Pitää minunkin sitten synnytyksen jälkeen ottaa mallia teistä ahkerista kaikista kävelijöistä ja yrittää joka päivä käydä kävelyllä.

Ukko nukkuu ja esikko pelaa. Ja mulla on tylsää. Täytyy vissiin mennä kattoo frendejä. :wave:

Hei, ja meillä on uus auto :D, siistiä!

PIRPIZ, ihanaa! =)

KIPSU, punkuntissuttelija olen minäkin... :p

LISSUHISSU, onnea uudesta autosta! :)

Ja sit pikasesti ma-raportti. -1,5 kg viikossa, nyt paino 75,2!!!!! :) :) :) Enää reilu kymppi tavoitteeseen. Housut meinaa tippua jalasta! IHANAAAA!!!!!

Champion harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 18:46 Kipinätär kirjoitti:
25.7.2006 on 1 vuosi täynnä... jos oikeesti nähtäis sillon vaikka puuhamaassa tai jossain? Hä ? Mitä ? Jooko ? Sopiiko ?
Puuhamaa on loistava idea! Mä olen mukana! Saa ottaa sit ton esikonkin mukaan, vai hypitäänkö me äidit pomppulinnassa :LOL: :LOL:

SELTSU hienoo et paino tippuu :)

Voi vaikka onkin ihanaa kun ei ole enää raskaana ja vauvakin on niiiiin ihana niin silti jotenkin yhdyn tohon PIRPIZIN iloon... :heart: Jotenkin raskaana olo on kuitenkin ihanaa vaikka siinä omat vaivansakin on... Oonko ihan hölmö kun näin ajattelen... :whistle:

Ja koska kaikki tuntuu olevan punkun tissuttelijoita täällä niin korillinen sitä sit puuhamaahan :p :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 20:45 Champion harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 18:46 Kipinätär kirjoitti:
25.7.2006 on 1 vuosi täynnä... jos oikeesti nähtäis sillon vaikka puuhamaassa tai jossain? Hä ? Mitä ? Jooko ? Sopiiko ?
Puuhamaa on loistava idea! Mä olen mukana! Saa ottaa sit ton esikonkin mukaan, vai hypitäänkö me äidit pomppulinnassa :LOL: :LOL:

SELTSU hienoo et paino tippuu :)

Voi vaikka onkin ihanaa kun ei ole enää raskaana ja vauvakin on niiiiin ihana niin silti jotenkin yhdyn tohon PIRPIZIN iloon... :heart: Jotenkin raskaana olo on kuitenkin ihanaa vaikka siinä omat vaivansakin on... Oonko ihan hölmö kun näin ajattelen... :whistle:

Ja koska kaikki tuntuu olevan punkun tissuttelijoita täällä niin korillinen sitä sit puuhamaahan :p :LOL:
Juu, siinä olis Puuhamaan henkilökunta ihmeissään ku kauhee akkakööri tulis puuhailemaan punkkukorin kanssa. Mennään sinne Puuhamaahan muttei oteta lapsia ollenkaan? :whistle: :LOL:

Mä en kyllä kaipaa raskaanaoloa ja sitä sokerihelvettiä ollenkaan!!! \|O Ihanaa että saa taas olla "normaalitilassa".

En tiiä mikä tuota meidän vaavia on alkanu vaivaamaan, viimisen viikon aikana se on muuttunu ihanasta helposta vauvasta kamalaksi karjujaksi, maha tuntuu olevan tosi kipeä!! Vaihdettiin NANnikin isosiskon soijamaitoon, mutta edelleen vääntää ja kääntää. Onneks neuvola on torstaina niin josko sieltä sais apuja ja lähetettä tutkimuksiin. Oon ehkä turhankin varpaillaan tän asian kanssa, mutta kun tuon esikoisenkin kanssa ongelmat alko just tässä kolmen kuukauden tienoilla. Toivottavasti syy löytyy. Ei silti voi hirveesti valittaa - jos se nyt illat huutaa ja vaatii jatkuvaa kanniskelua, niin yöt nukkuu kuitenkin ilman syömisiä ja huutoja, eli silloin saadaan levätä koko jengi.

paino aamulla "dadddadaaddaaaa" 65.6 eli 4kg miinusta!
ja kyllä viikonloppuna namit taas maistui..
mutta mulla toimii kun pääsääntöisesti syö sokeritonta ja mahd. vähärasvaista ruokaa.

mäkään en käytä kossuu,kaljaa enkä punkkuu (johtuen siitä ett ukkolle maistuu) vaan coca-cola lightiä,eikä ihan vähän ;)

Seltsu: mullakin esikko oli vatsavaivainen vauvana. Ja on vieläkin. Viime keväänä sit lääkäri teki testit. Maitoa ei kestä ollenkaan. Ensin piti kokeilla muutama kk ilman maitotuotteita ja sitten pystyi aloittamaan laktoosittomien kokeilun. Siinä meni aluksi pitkän aikaa ennen ku vatsa rauhottu. Nyt vaikuttaa ettei ne laktoosittomatkaan käy. Kakka tosi pahan hajusta ja monta kertaa päivässä vessassa (ja kauan..). Vauvana vatsa oli kovana jatkuvasti.

Mutta se on positiivista että joku syy löytyy. Se kyllä helpottaa, kun tietää mitä pitää välttää. Olis pitäny jo aikaisemmin tajuta viedä lääkärille.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 22:23 lissuhissu kirjoitti:
Seltsu: mullakin esikko oli vatsavaivainen vauvana. Ja on vieläkin. Viime keväänä sit lääkäri teki testit. Maitoa ei kestä ollenkaan. Ensin piti kokeilla muutama kk ilman maitotuotteita ja sitten pystyi aloittamaan laktoosittomien kokeilun. Siinä meni aluksi pitkän aikaa ennen ku vatsa rauhottu. Nyt vaikuttaa ettei ne laktoosittomatkaan käy. Kakka tosi pahan hajusta ja monta kertaa päivässä vessassa (ja kauan..). Vauvana vatsa oli kovana jatkuvasti.

Mutta se on positiivista että joku syy löytyy. Se kyllä helpottaa, kun tietää mitä pitää välttää. Olis pitäny jo aikaisemmin tajuta viedä lääkärille.
Juu. Siis tuolla esikoisella on maitoallergia, ja se me älyttiin tutkituttaa "liian myöhään", siis kuunneltiin sitä älytöntä huutoa melkein 2 kuukautta. Myös maha ihan kovalla. "Tosi allerginen" (jos näin vois sanoa...) maidolle. Nyt sit kokeiltiin tuolle kuopuksellekin sitä NutriSoijaa, mutta se ei tehny vaikutusta suuntaan eikä toiseen, paitsi että löi mahan ihan järjettömän kovalle (ei ennen ollut kovinkaan kovalla). 3 päivää kokeiltiin, ehkä oltiin hätäisiä... Nyt taas annetaan Nania. Kuulostaa varmaan ihan päättömien kanojen toiminnalta. No torstaina neuvolaan, sitten saadaan asiaa eteenpäin. Luojan kiitos tuo vaavi nukkuu kuitenkin yönsä LOISTAVASTI, eilen nukahti klo 23 ja just äsken söi ja jatkaa unia... Eli kun klo 22 söi vikan kerran, niin syöttöväliksi tuli 10 h... :whistle: Ei valittamista. Ja tosiaan siis kasvaa ihan älytöntä vauhtia, ettei tässä nyt ihan hirveetä paniikkia kuitenkaan pitäs olla. Esikoinen tais heräillä yöllä syömään neljän tunnin välein vielä 8 kk iässä... \|O

No jopa tuli epistola. Joo ja kaikki jotka on cokislinjalla niin voi sit lahjottaa omat punkkunsa mulle ja Kipsulle *hik*. :D

Ja lämpöset onnittelut täältäkin laihtuneille, muistan ainakin Kipsukan ja D-mamman! :hug:

Champion harmaana
Pää ihan sekasin kun just heräsin päiväunilta... :kieh:

Ihan pikasesti tulin sanomaan et hienoa D-mamma!!!! Upea pudotus!!!

Äh nyt meen kattoon löydänkö itelleni mitään vaatteita ristiäisiin... Masentaa jo ajatuskin mennä kaupoille katseleen leveää ahteria (jos mahtuu sovituskoppiin) peilistä... :(

masunen

Hellou!
En oo oikein päivistä perillä, kun nää on jostain syystä kaikki samanlaisia, mutta eilisen maanantairaportin paino oli 80,8 kg, mitattu tässä joku päivä... Nyt ootan innolla, että pääsisin taas seiskalla alkaviin lukemiin ja siitä sitten hilautumaan alaspäin. Joopa joo, ristiäisvaatteita pitäis tässä itsekin alkaa miettimään, 11.2. on kastejuhla. Millois Champion teillä?
Punaviinistä mulla tulee pää kipeäksi, valkkari on enempi mun juttu, ja sitten siideri tai lonkero... nam. En oo kyllä tippaakaan maistanut kohta vuoteen sattuneista syistä, mutta ehkä siellä Puuhamaassa sitten :LOL: Semmoisen paussin jälkeen riittäiskin pullo siideriä ja oisin jo kovasti hyppimässä pomppulinnassa.
Puuhamaa on siis Hämeenlinnan ja Riihimäen välillä kolmostien tuntumassa. On siellä tullut käytyä harvase kesä, mutta nyt noo isommat alkaa olemaan jo sen verran isoja ettei muka kehtaa enää mennä, mut iloitsee jo etukäteen että kohta taas kehtaa kun pääsee tuon pikkuveljen kanssa.
Ilmaa tuntuu olevan kovasti masussa meidänkin vauvelilla, mutta pääsääntöisesti yöaikaan.Öisin itkeskelee ja vääntelee, mutta päivät nukkuu kuin pieni possu :heart:
Ollaan kokeiltu maitohappobakteeria nyt kolmena iltana, joista pari on ollut sitten vähän parempia, mutta keskimmäinen ihan mahdoton läpi yön. Viime yönä nukahti mahalleen ja nukkuikin sitten 3 tuntia putkeen, mutta uskaltaako mahallaan nukuttaa? Sitähän ei suositella nykyään. Nukahdettiin kaikki kolmen aikaan kun vauva rauhoittui ja sitten kuudelta säpsähdettiin että herranjumala se on vieläkin mahallaan, hengittääkö??? Juu hyvissä voimissa oli ja tyytyväinen kun oli mahavaiva hellittänyt.
Hyvä me kaikki yhteensä, painot senkun putoo niillä joilla ei nouse... siis raskaanaolevilla se kai enimmäkseen nousee, mutta tietty hillitysti :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 20:34 Seltsu kirjoitti:
PIRPIZ, ihanaa! =)

KIPSU, punkuntissuttelija olen minäkin... :p

LISSUHISSU, onnea uudesta autosta! :)

Ja sit pikasesti ma-raportti. -1,5 kg viikossa, nyt paino 75,2!!!!! :) :) :) Enää reilu kymppi tavoitteeseen. Housut meinaa tippua jalasta! IHANAAAA!!!!!
Hyvä Seltsu!!!!!!

Ja muihin kommentteihin on kans hyvä yhtyä (pääsen ite vähemmällä näpyttämisellä).
:flower:

ehdin jo ton viestin laittaa, mut tällähän on ollu ttrafiikkia ennemmän kuin vähemmän!

siis öö, masuselle ja seltsulle jaksamista huutohelvattaan. meillä ne iltahuudot loppuneet, mut on kans oltu maidottomalla. pitää kokeilla kunhan olis iho ensin ihan priima.

ja painot putoilee kuin taivaalta tähde eli asianomaisille onnea :hug: :flower:

puuhamaassa punkkua... meitsi viel imettää nössönä sitten, että punkkua on nähtävästi pantattava.

mies vastusti aivan kauheesti, mutta sain jo lausunnon "ihan sama". eli katellaan, josko vaikka toteutuis. paljos sieltä on matkaa hesaan? päivälläkö treffattais? tai siis voihan osa jengistä jäädä sinne bilettämään, vaan mentäisköhän myö mummolaan pääkaupunkiseudulle...hymmmm

järkevänä miettii näitä ikään kuin hyvissä ajoin. mut mikäs se on kesää ajatellessa, kun ulkona on -15 astetta ja torstaina kuulemma -25 :whistle:

adjööt!

Siel on kamala ilma! Posket oikeesti kirveli kun tultiin sisälle tosta tuulesta. Pakkasta ei oo kun suunnilleen 10 astetta.

Helsinki kävis kanssa. Juhannuksena on linnanmäki auki ja melkeen tyhjä. Tai no tyhjä ja tyhjä mutta sellanen ettei laitteisiin tarvii jonottaa kun se käynnissä oleva vuoro. Eli toinen paikka olis helsinki mää ehdotan lintsiä siellä paikaks. Kummasta te tykkäätte? Puuhamaa vai lintsi?

Tonne oli joku laittanut virtuaaliravintolan linkin. Ihana paikka. Helppo laskea kalorit. Vaikkei piprizTykännykään ;) (sori jos kirjotin nimen väärin)

Kuullaan taas :wave:

p.s. Korkeasaari on halpa ja TOSI kiva ja siellä muksut sais juosta. Seurasaarresta olen kuullut mutta en oo koskaan ollut siellä. Tuli vaan mieleen että jos joku tulee junalla (jos nähdään hkissä) nii siihen vielä kalliit lintsin liput päälle. Pitäiskö tää siirtää tonne 2+ tapaamiset osioon? Vai otetaanko myöhemmin puheeksi? Mä vaan haluun tapaamisen IHAN AIKUISTEN OIKEESTI \|O

Yhteistyössä