SOKERIKLUBI

Nyt on iso ongelma.
Kävin aamulla vaa'alla ja se näytti 98kg se ei ole ongelma vaan ihan hieno juttu , ongelma on se että: se vaaka jolla olen tähän asti käynyt on anopin 30v(?) vaaka ja kun kävin päivällä sillä (olin jo ehtinyt syödä ja juoda ja sitten tietty vaatteitten paino) niin se näytti 95kg... Eli siis kumpaa uskoa? Heitänkö molemmat mäelle ja alan käydä taas neuvolan vaa'alla? No joka tapauksessa mielessä käy koko ajan että jos se onkin se anopin vaaka mikä on oikeessa. Sit mun aamupaino olis vaan jotain alle 94kg :eek:

Enkä käynykkään, enkä päässy muokkaa, vaan piti oik.KIRJAUTUU*hmph*
Siis, pitääkö olla pissimättä ku menee ultraan? MIe oon päivän pähkänny tätä mut OIKARISSA on johtimet ko ei vaan vastausta tule lohkoista.... Kun muistelen et Tikkamäeltä mikä on se tervetuloa ultraan -lappu, siinä lukis että rakkoa ei tarvitse täyttää vai muistelenko omiani? KÄKKÄKÄKÄKKÄÄÄK, kun kiukuttaa tää lahopäisyys, toivottavasti ei PERIYDY!!!

rakenne ultrassa ei tartte olla rakko täynnä... Mee sinne nii et on täynnä ja kysy saako käydä? tai sitte käyt kotona pissalla ja juot 2 lasia vettä just ennen lähtöä, siinä kun odottelet pääsyä lääkärille joka on tietty 35 min. myöhässä, se pissahätäkin tulee mukavasti odotellessa jos ei ennestään ole :D

Joo suunta on oikea. Tänään mentiin taas 5km vaunuja työnnellen aamulla :) JEEEEE!!! HYVÄ MINÄ!!! juuu :whistle: ja hyvä TE!!!
Hakkaa päälle pohjan tyttö!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 16:06 Kipinätär kirjoitti:
rakenne ultrassa ei tartte olla rakko täynnä... Mee sinne nii et on täynnä ja kysy saako käydä? tai sitte käyt kotona pissalla ja juot 2 lasia vettä just ennen lähtöä, siinä kun odottelet pääsyä lääkärille joka on tietty 35 min. myöhässä, se pissahätäkin tulee mukavasti odotellessa jos ei ennestään ole :D

Joo suunta on oikea. Tänään mentiin taas 5km vaunuja työnnellen aamulla :) JEEEEE!!! HYVÄ MINÄ!!! juuu :whistle: ja hyvä TE!!!
kyllä sinä oot sitten hauska heppu :LOL: :LOL: :heart:
mix sä et mulle kirjoita yyyyy:tä :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 16:08 Nea-01 kirjoitti:
\

Musta toi oli kyllä ihan kannustavasti ja iloisesti kirjotettu, sitäpaitsi lääkärissä on AINA 35 min. jonot :D

Kiva jos tulit hyvälle mielelle =)

Laitoin yyveetä

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 16:15 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 16:08 Nea-01 kirjoitti:
\

Musta toi oli kyllä ihan kannustavasti ja iloisesti kirjotettu, sitäpaitsi lääkärissä on AINA 35 min. jonot :D

Kiva jos tulit hyvälle mielelle =)

Laitoin yyveetä
mä tarkoitinkin lähinnä tota viimistä lausetta :LOL: yhtä hyvä kun se mitä sanoit ku oltinn kävelemässä,en kyl vaan muista mitä,mut kumminki :heart: :heart:

Meidän pikkuneidin kuva näkyy profiilissa :)

Onpas tullut sorruttua syömisiin tällä viikolla, mutta enpä ole huolissani ennen maanantaita, sit vasta murehditaan ja ollaan nyt ihan kiltisti tää viikonloppu :D

Me käytiin toissa päivänä ostamassa kaksosten rattaat ja niillä pääsee kulkeen niin upeasti et tekis mieli vaan lenkkeillä koko ajan! Eli tällä viikolla olen ollut reipas lenkkeilijä! Siksipä eilen uskalsin syödä kinkkupiirakkaa ja pullaa mun serkun kynttiläkutsuilla :whistle: Nami... Se piirakka huusi mun nimeä! Ja kun noi piirakat ei ole yhtään rasvaisia... :ashamed:

On ihan tylsää kun molemmat muksut nukkuu mut! Enkä keksi mitään järkevää kirjotettavaa! :/

Ai niin... MASUNEN ihanaa kuulla et olet hegissä! Meinasin jo että ootko niin vauvan lumoissa et olet unohtanut meidät kaunihit kanssasisares :wave: Ihanaa et vauvan kans mennyt asiat mukavasti :)

Nyt meen juomaan lasillisen vettä ja sitten pissalle (on sekin tietty tekemistä)...

Morjens!

Löysin herkun joka ei nosta mun sokeriarvoja: rahka+maustamaton jugurtti + marjat (tietty vähän makeutusjauhetta). Jippii!!!! Vetelin illalla ahneuksissani vissiin puoli litraa ja esikollekki sanoin, että se on mun karkkipäiväherkku :p

Ja sain vaunut ja pinnasängyn tänään (kaikki mulla käytettyä, mut ei haittaa: penniäkään ei oo menny mihinkään). Ihana laittaa kaikkea tavaraa valmiiksi. Nyt ei tarvii sitte ku odotella.

Esikkoa käytin yleisurheilukoulussa aamulla ja siellä se tanja poutiainen juoksi. Pikkusen se on timmi ja mitkä lihakset ;) Saispa itekki sohvalla maaten semmoset :whistle:

Mut nyt pyykkiä laittaan :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2006 klo 14:08 Champion kirjoitti:
Meidän pikkuneidin kuva näkyy profiilissa :)

Onpas tullut sorruttua syömisiin tällä viikolla, mutta enpä ole huolissani ennen maanantaita, sit vasta murehditaan ja ollaan nyt ihan kiltisti tää viikonloppu :D

Me käytiin toissa päivänä ostamassa kaksosten rattaat ja niillä pääsee kulkeen niin upeasti et tekis mieli vaan lenkkeillä koko ajan! Eli tällä viikolla olen ollut reipas lenkkeilijä! Siksipä eilen uskalsin syödä kinkkupiirakkaa ja pullaa mun serkun kynttiläkutsuilla :whistle: Nami... Se piirakka huusi mun nimeä! Ja kun noi piirakat ei ole yhtään rasvaisia... :ashamed:

On ihan tylsää kun molemmat muksut nukkuu mut! Enkä keksi mitään järkevää kirjotettavaa! :/

Ai niin... MASUNEN ihanaa kuulla et olet hegissä! Meinasin jo että ootko niin vauvan lumoissa et olet unohtanut meidät kaunihit kanssasisares :wave: Ihanaa et vauvan kans mennyt asiat mukavasti :)

Nyt meen juomaan lasillisen vettä ja sitten pissalle (on sekin tietty tekemistä)...
söpö vaavi! kaunis!

moikka kaverit,
tänään oli esikon synttärit, kakkua tulee kohta korvista :$ mutta viel olis n. kilo tuhottavana. taidan tunkea ukkelin suuhun, lihokoon vuorostaan, lekele!

kävin tuonne allergiapuolelle paasaamassa meidän kakun historiaa, jos champpis sitä joutavata tekemistä kaipailee. vaikka se luppoaika loppu, niinhän? no, puolen vuoden päästä sit huilit uudelleen ;)

harmittaa, et en osaa laittaa profiliin mitään kuvia, näkisitte tän meidän pienen ison Kekkosen. tänään miun hassu ulkomaalainen kaveri sanoi, et vauva näyttää siltä teidän entiseltä presidentiltä, Ukkoselta.. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2006 klo 17:14 linnea75 kirjoitti:
moikka kaverit,
tänään oli esikon synttärit, kakkua tulee kohta korvista :$ mutta viel olis n. kilo tuhottavana. taidan tunkea ukkelin suuhun, lihokoon vuorostaan, lekele!

kävin tuonne allergiapuolelle paasaamassa meidän kakun historiaa, jos champpis sitä joutavata tekemistä kaipailee. vaikka se luppoaika loppu, niinhän? no, puolen vuoden päästä sit huilit uudelleen ;)

harmittaa, et en osaa laittaa profiliin mitään kuvia, näkisitte tän meidän pienen ison Kekkosen. tänään miun hassu ulkomaalainen kaveri sanoi, et vauva näyttää siltä teidän entiseltä presidentiltä, Ukkoselta.. :D
Meillä vanhin täytti 10 vee ja kakkua on vedetty viikonloppuna kahtena päivänä... tää palsta tökkii nyt pahasti. siis ei teidän seura vaan tää kirjotus ei suostu tulemaan... koitan toista kertaa.

no maanantai raporttiin on sitten vielä aikaa niin että kerkeen karistamaan ees vähän tosta kakkukilosta (ja keksi) kilosta pois.

Championilla on söpö vauva
=)

Kävin mieki kurkkaamassa Championin vaavia ja on kyllä sulonen ja osaa poseeratakkin ;)

Mieki haluan jo saada käärön sylkkyyn. Kaikki olis valmiina :)

Onko kukaan koskaan kokeillu pilatesta? Onko tehokasta? Tai jotain muuta kotona? Voisin kokeilla kevään mittaan jotain uutta, kun tykkään kuntoilla jonkun verran. Mikään himo en valitettavasti oo.. Kuntoilut on kyllä jääny melko täydellisesti raskauden alettua. Semmonen väsy ollu alusta asti. Harmittaa vaan kun meni monen kuukauden salimaksut hukkaan :/

Sunnuntai kevennys-olkaa hyvä-

Horoskooppi lapin murtheella vuelle 2006

PEURA (23.12.-20.1.)
Solet yks iänikunen taivastelija, ootat saavasti
vaikka tähet ja kuunki taihvaalta. Mitä rietasta sie
siinä vielä tökötät, painu hakehman net sieltä jos
halvat. Vai ootaksie että net joku sulle raakaa kotia?
Justhiisa tuomonen sie olet, ootat vain että kaikki
kannethan nokan ethen. Ei kuule onnistu. Jos jotaki
halvat, tehe itte!

VESIÄIJÄ (21.1.-19.2.)
Kevhäälä nämät lutraajat friskaantuvat mahottomasti ja
alkavak kukkimhan ko mettäperän ämmän kukkapenkki
kesälä. Rakkauen asioissa vesimiehet ouvak kyllä koko
alkuvuen aika laila ulala. Jaa no vishin syksypuolela
voi olla, että törmäät yhtheen tyyphin, mutta ei voi
sanoa varmaksi. Jos niin käypii, niin siinä sitä
olhan. Palluuta entishen ei ole.

SILHAKAT (20.2. - 20.3.)
Sie olet aina ollu ko mikäki hökäle! Haluat lappaa
omia ja muittenki asioita siinä sivussa, oli homma
sitte mikä vaineski. Koita nyt tukkia lärvisti, pese
se vaikka saipuala. Käytäppä vaihtheeksi enerkioitasti
vaikka raha-asioitten hoitamisheen, tuomonen
persaukinen ko aina olet ollu.

PÄSSI (21.3.-20.4.)
Pässeile tämä vuosi on mahotonta hellustamista. Niinko
riivattu olet, ihmettelet ittekki, mikä rietas sielä
päässä surraa. Kesä ko tullee, alat kuitenki ittekki
havaittehman, että taisi olla sääski. Pässit nähhään
tänä vuona aina niin mahottoman maireina, että oikein
sivulisia ällöttää kattoa.

SONNI (21.4.-21.5.)
Sie se olet aina ko persheele ammuttu karhu,
jatkuvasti on huuli nokan päälä. Ittepäinenki olet ko
mahoton. No älä nyt kuitenkhan ala möökymhän, kyllä
sinustaki vielä jotaki tullee. Pittää vain löytää hyvä
kouluttaja tuomosele ärmätile!

KAKSONEN (22.5.-21.6.)
Et ymmärrä sitten milhän antaa mishän asiassa perhän,
aina vain vänkäät ja piät päästi. Ei sinua kukhan
tuomosena ala vahtaahman. Josset sie lopeta tuota
tieraamista toukokuuhun mennessä, niin paha sinut
perrii viimeisthän syksylä.

KRAPU (22.6.-23.7.)
Sie olet mahottoman aikhaansaapa ihminen. Missä vain
sie kylälä liikukki, niin sieltä kuuluu mahoton
plutina. Sinussa sitä riittää enerkiaa vaikka muilekki
jaettavaksi. Jos sie jotaki päätät tehä, niin siehän
sitte tehet sen. Muista kuitenki välilä löysätäkki,
johan sinua kaehtiva naapurikki.

LEIJONA (24.7.-23.8.)
Luulet olevasti kovaki poika. Ootat että kaikki mennee
aina justhin niinko sie itte halvat. Ylheensäkki
kuljet aina nokka pystössä. Ei kannattais: sinun
työasiat alkavakki menehmän hunningole. Jos sulla on
ämmä tai äijä, seki kerrää kampsunsa ja häipyy
kläpitten kanssa, eihän tuomosta mulkvistia kestä
kukhan. Ala jo hyvä ihminen hillittehmän ittesti!

HIEHO (24.8.-23.9.)
Sie olet yhtä riethaallisena ko sonniki vuen
alkupuolella. Kläpikki pölkäävät tuomosta pörröä ja
sukulaisekki alkava eppäilemhän, että sinua sitä on
vishin pietty puutheessa juhannuksesta asti. Kessää
kohen sulla kiirit kuitenki paranee. Voi hyvinki olla,
että näkkyy sinuki pläsilä pikkusen ilosempi ilme,
ainaki kerran.

PUNTARI (24.9.- 23.10.)
No sie se olet aina yhtä tasanen, oikein sivulisiaki
välilä pölättää. Vishin luuleva sinua joksikki
tsompiksi, nulppea olet ko mahoton. Sinua ei
hetkhauta, oliko pyhä vai arki, ko kaikki mennee sitä
samaa pitäis vasitenki vähän rävhäyttää. Pistäppä
kunnola ranttaliksi ja katto sitte minkä näkösiksi
muitten naamat mennee!

SKORPPIONI (24.10-22.11)
Sulla piisaa vientiä: alituisheen laukot niin että
ihmisekki jo ajattellee. Yritä nyt vähän hiastaa
vauhtia, muuten makkaat raatona ennen kessää. Etenki
niitten naispuolisten skorppioonien, joita
naisleijonat ahistelee, kannattaa olla vähän
pölkösilhän.

JOUSIÄIJÄ (23.11- 22.12.)
Sie raukka se et hoksaa, vaikka sinua viehän ko pässiä
narussa. Hymmyilet vain ja luulet että hyvin mennee.
Yksinkertanen saapii olla muttei pöljä! Hunteeraa nyt
hyä ihminen tilanettasti! Ota kintut allesti ja häivy
ennenko kaikki mennee persheelleen!!
=)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2006 klo 22:12 lissuhissu kirjoitti:
Kävin mieki kurkkaamassa Championin vaavia ja on kyllä sulonen ja osaa poseeratakkin ;)

Mieki haluan jo saada käärön sylkkyyn. Kaikki olis valmiina :)

Onko kukaan koskaan kokeillu pilatesta? Onko tehokasta? Tai jotain muuta kotona? Voisin kokeilla kevään mittaan jotain uutta, kun tykkään kuntoilla jonkun verran. Mikään himo en valitettavasti oo.. Kuntoilut on kyllä jääny melko täydellisesti raskauden alettua. Semmonen väsy ollu alusta asti. Harmittaa vaan kun meni monen kuukauden salimaksut hukkaan :/
Kävelyyn tulee himo =) *tähän kuuluis se hölkkäävä hymiö*

mie olen silakka! tajusin justiin tässä kristallinkirkkaasti, et esikoine on allerginen kalalle (ja mie kalat vääntää hän), eli ei tää mitään uhmaa ole, vaan allergiaa :LOL:

VICTORY! GLORY! Kakku syöty, vika pala menossa. hahaa, siinäpä huutelet mahassa vaan *hullu hykertelee epäloogisesti*

adjöööö!

Yhteistyössä