SOKERIKLUBI

Pirpiz nyt meni oikeen kun maalasin sen hiirellä... Mistä toi nikki tulee? Entä muuten muiden? champpion? Masunen? Lissuhissu? Seltsu? Linnea? Ja kaikki muutkin ketkä unohdin? Myös uudet? Onkohan tästä ollut jo juttua?

Ai nii olin tänään vaan 3km lenkillä ilman takia...
Mä oon muuten miettinyt p. vartijoita koska en käsitä mitä syön liikaa tai väärin kun paino ei tipu...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 10:19 Kipinätär kirjoitti:
Siel on kamala ilma! Posket oikeesti kirveli kun tultiin sisälle tosta tuulesta. Pakkasta ei oo kun suunnilleen 10 astetta.

Helsinki kävis kanssa. Juhannuksena on linnanmäki auki ja melkeen tyhjä. Tai no tyhjä ja tyhjä mutta sellanen ettei laitteisiin tarvii jonottaa kun se käynnissä oleva vuoro. Eli toinen paikka olis helsinki mää ehdotan lintsiä siellä paikaks. Kummasta te tykkäätte? Puuhamaa vai lintsi?

p.s. Korkeasaari on halpa ja TOSI kiva ja siellä muksut sais juosta. Seurasaarresta olen kuullut mutta en oo koskaan ollut siellä. Tuli vaan mieleen että jos joku tulee junalla (jos nähdään hkissä) nii siihen vielä kalliit lintsin liput päälle. Pitäiskö tää siirtää tonne 2+ tapaamiset osioon? Vai otetaanko myöhemmin puheeksi? Mä vaan haluun tapaamisen IHAN AIKUISTEN OIKEESTI \|O
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 11:36 Kipinätär kirjoitti:
tästä vois taas saada sen käsityksen että mulla on tylsää ;)
sie oot ihana!

täällä on -17 astetta,
:whistle: torstaina kuulemma -26..

miulle käypi lintsi hyvin, korkeasaarikin ok. seurasaarikin jees, siel ei vaan lapsille ole niin paljon pällisteltävää, mut käypi sekin. korkeasaaressa viime kesänä esikoinen ei ollut moksiskaan karhuista ja jellonista, mutta kun koira tuli vastaan, se oli jotakin! :D

menen katsomaan ovatko lapset hengissä, epäilyttävän hiljaista...

ps. tän jutun pointti, et hesa käy paremmin, suorastaan loistavasti, kun käydään siel kesällä kuitenkin. aikaisten oikeesti.

Mä en vielä sano tohon tapaamiseen juuta enkä jaata, ei sillä ettenkö tosiaankin haluais tavata teitä, mutta mutta... Katotaan nyt! Kaikki ideat on silti tervetulleita, mäkin kannatan kyllä ennemmin Helsinkiä mitä Puuhamaata.

Tiiättekö, meille ei tuukaan kolmatta vauvaa!!! MUN MENKAT ALKO TÄNÄÄN!!! Jihaaa!!! Edellisistä aikaa n. 2 v 2 kk... :whistle: Kun tää kuopus sai tosiaan alkunsa "yllärinä" eli pari kertaa ilman kortsua täysimetysaikana... Eihän sen tietenkään mikään yllätys sinänsä pitäs olla. Nyt ollaan oltu tosi huolellisia :D mut silti oon jännittäny että ääk alkaako ne, en kai oo taas raskaana yms... Joten aika ihana yllätys oli!!! Ja nyt voin pistää tän kierukka-asiankin eteenpäin.

Kipsulle onnittelut mammadieetin aloittamisesta! Mä kyllä suosittelen myös Painonvartijoita, vaikka mulla on teidätkin, niin myös se pv-ryhmä pistää kummasti potkua tähän urakkaan. Ja toistaseks tulokset on ainakin olleet loistavia! Niin joo ja siitä lihan gi:stä mulla ei oo hajuakaan.

Mun nikki tulee muuten esikoisen etunimestä, en mielellään noita nimiä haluais näillä palstoilla huudella, mutta menköön nyt... Esikoinen on siis Selina ja kuopus on Anni. :)

SELTSU teidän tytöillä on nätit nimet :) Paljastellaan nyt muutkin - meillä on Valtteri ja Veera :)

KIPINÄTÄR mä kans liityin tohon mammadieettiin! Tosin mä menin sinne netin keskusteluryhmään pelkästään ja lasken pv- pisteitä! Mun mielestä on helppoo noilla pisteillä kun kaikki on laskelmoitua ja ei tarvi miettiä ja katsella kaloreita... Eli kaikki on valmiiks laskettu :D En siis tiedä millainen se mamma-dieetin aineisto on, mut en jaksa uskoa et olis kovin tarkka - korjaa jos oon väärässä! Kerro muutenkin siitä aineistosta, ihan mielenkiinnosta haluisin tietää!

MASUNEN meillä on 28.1. ristiäiset! AHdistaa jo etukäteen kaikki vieraat kun tätä sukua on niin paljon ja pelkkiä pakollisia kutsuttavia on yli 20 henkee...

Ihan hirvee pakkanen siellä! Olipas kiva päivä mennä neuvolaan kun sai pukee noi muksut niin vimpan päälle et plaah \|O No mut neiti kasvaa kivasti - kahdessa viikossa tullut kilo painoo ja 5cm pituutta lisää! Neuvolan tätin piti mitata neiti kahdesti ennen kun uskoi et tyttö oli todellla kasvanut 5cm :LOL: Mulla tuntuu olevan tehoksta maitoa... Neiti huusi KOKO neuvolassa olo ajan kitarisat puoliks ulkona ja lääkäri oli vielä vartin myöhässä... Kyllä kuuli koko terveyskeskus missä me oltiin... :snotty:

Mä inhoan Helsinkiä kaupunkina, mut jos se on ainoa vaihtoehto tulla sinne nkatsoon teitä niin pakko kai uhrautua... Otan vaan rynnäkkökiväärin ja singon mukaan et saan ampua kaikki ihmiset jotka vähänkin tönii mua tai puhaltaa tupakan savuja naamaan \|O Ei ole yhtään hyvää sanottavaa siitä kamalasta ruuhkakaupungista...¨
Mut olen korkeasaaren kannalla! Meillä kun kuitenkin vasta pari vuotias toi vanhempi ens kesänä niin ei ne lintsin laitteet oikein ole vielä meille (mä kyl menisin kaikki hurjimmatkin läpi jos olis musta kiinni)... En oo muuten ikinä ollut lintsillä kun meillä on toi särkänniemi tossa, mut sielläkään en tykkää käydä kun siellä on aina liikaa väkee - lukekaa rivien välistä: en voi sietää minkäänlaisia ruuhkia ja ahdistaa mm. jouluostoksille meno ihan kamalasti! onneks tänävuonna ei "ehditty" :LOL: :headwall: :LOL:

Heissan :wave:

Täällä pakkasta 24 :eek: Pohjoisessa kun ollaan. Ja huomiseks lupaili jopa -30..

Mulla tuo nimimerkki on väännetty koiran nimestä, joka on Lissu ja se koira on vähän hassu ;) Mut itse olen sit vähän vissiin hissu.. Mitä lie tarkottaakin.

Vauva pörrää masussa ja sen kyllä kans tuntee ja näkee. Ihana kun se pukkaa pyllyä toiselle puolelle ja maha on ihan muodoton. Tai jos kädellä tai jalalla vetelee pitkin mahaa, ihanaa.. Sit vähemmän ihanaa kun se painaa virtsarakkoa ja tuntuu että se tippuu tuonne pönttöön justiinsa :LOL:

Taas mulla nousi sokerit :/ Saa neuvolassa ens viikolla taas satikutia. En kylläkään syöny mitään erikoista, et oli kyllä yllätys. Ei voi mitään.

Heh, ilmoitelkaahan jos ootte sitten näkemässä hkissä, niin jos satun olemaan maisemissa, niin enköhän ilmaannu paikalle. Porukat asuu kirkkonummella, niin tulee käytyä suht useasti.

Tietääkö kukaan poikien pissatulehduksesta? Esikko käynyt tosi tiheästi pissalla ja pissaaminen vähän hankalaa.

35+4 :heart:
:wave:

Tiiättekö onko Kaksplussassa ollut viimeisten vuosien aikana juttua raskausdiabeteksesta? Mä en ainakaan oo hoksannut, nyt mulle on tullut reilun vuoden lehti. Ajattelin vaan kun se tuntuu olevan niin yleistä nykyään, että siinä olis kyllä hyvä juttuvinkki, pitäsköhän laittaa toimitukseen postia... :whistle: Vois samalla mainita myös tästä meidän "klubista" ja varsinkin Linneasta, joka on oikein esimerkki siitä, miten itsestä pidetään huolta, ja miten raskausdiabetes muutti elämän terveelliseksi.

Mitäs ootte mieltä? Linnea tietysti tuollasena karjalaisjuntturana harottelee vastaan, mutta... :whistle: :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 15:03 Seltsu kirjoitti:
Tiiättekö onko Kaksplussassa ollut viimeisten vuosien aikana juttua raskausdiabeteksesta? Mä en ainakaan oo hoksannut, nyt mulle on tullut reilun vuoden lehti. Ajattelin vaan kun se tuntuu olevan niin yleistä nykyään, että siinä olis kyllä hyvä juttuvinkki, pitäsköhän laittaa toimitukseen postia... :whistle: Vois samalla mainita myös tästä meidän "klubista" ja varsinkin Linneasta, joka on oikein esimerkki siitä, miten itsestä pidetään huolta, ja miten raskausdiabetes muutti elämän terveelliseksi.

Mitäs ootte mieltä? Linnea tietysti tuollasena karjalaisjuntturana harottelee vastaan, mutta... :whistle: :D
psst. Linnea on asunut turussakin... missä lie syntynyt..?
Loistava idea muuten.
Kesällä oli yks pieni juttu raskausdiabeteksestä, mutta enemmänkin sais olla juttua. Se oli sellanen perustietoa juttu, ei mitenkään sykähdyttävä. Selaa lehdet läpi, jos vaikka löytäisit. (Tai sitten se oli vauva lehdessä)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 14:38 lissuhissu kirjoitti:
Heissan :wave:

Täällä pakkasta 24 :eek: Pohjoisessa kun ollaan. Ja huomiseks lupaili jopa -30..

Mulla tuo nimimerkki on väännetty koiran nimestä, joka on Lissu ja se koira on vähän hassu ;) Mut itse olen sit vähän vissiin hissu.. Mitä lie tarkottaakin.

Vauva pörrää masussa ja sen kyllä kans tuntee ja näkee. Ihana kun se pukkaa pyllyä toiselle puolelle ja maha on ihan muodoton. Tai jos kädellä tai jalalla vetelee pitkin mahaa, ihanaa.. Sit vähemmän ihanaa kun se painaa virtsarakkoa ja tuntuu että se tippuu tuonne pönttöön justiinsa :LOL:

Taas mulla nousi sokerit :/ Saa neuvolassa ens viikolla taas satikutia. En kylläkään syöny mitään erikoista, et oli kyllä yllätys. Ei voi mitään.

Heh, ilmoitelkaahan jos ootte sitten näkemässä hkissä, niin jos satun olemaan maisemissa, niin enköhän ilmaannu paikalle. Porukat asuu kirkkonummella, niin tulee käytyä suht useasti.

Tietääkö kukaan poikien pissatulehduksesta? Esikko käynyt tosi tiheästi pissalla ja pissaaminen vähän hankalaa.

35+4 :heart:
:wave:
Mun äiti asuu kanssa kirkkonummella ihan siinä rautatieaseman kulmilla. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 13:24 Seltsu kirjoitti:
Mä en vielä sano tohon tapaamiseen juuta enkä jaata,

MUN MENKAT ALKO TÄNÄÄN!!! Jihaaa!!! Edellisistä aikaa n. 2 v 2 kk...

Kipsulle onnittelut mammadieetin aloittamisesta! Mä kyllä suosittelen myös Painonvartijoita, vaikka mulla on teidätkin, niin myös se pv-ryhmä pistää kummasti potkua tähän urakkaan. Ja toistaseks tulokset on ainakin olleet loistavia! Niin joo ja siitä lihan gi:stä mulla ei oo hajuakaan.

Mun nikki tulee muuten esikoisen etunimestä, en mielellään noita nimiä haluais näillä palstoilla huudella, mutta menköön nyt... Esikoinen on siis Selina ja kuopus on Anni. :)
Harkitse sitä tapaamista ihan oikeesti... me halutaan nähdä sut.
Kiva tulla tänne retostelemaan 2v2kk menkattomalla ajalla... hyi häpeä :D
Olen ollut painovartijoissa. Viime kerralla 12 vk en lintsanut ohjelmasta ja 3,5kg lähti. Liian kallis kilohinta
Selina on kaunis nimi. Mulle tulee siitä se laulaja mieleen Selena. Anni olis ollut munkin vauvan nimi jos olis olut tyttö =)

linnea kalpeana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 15:03 Seltsu kirjoitti:

Nyt kyllä haraan vastaan! *pitelee ovenkarmeista ja huutaa* :kieh: ite oot junttura...

Kipsu, en mie ole asunut Turussa, vaan miun veli opiskeli siellä ja mie vietin siel pari vinhaa kesää lukiolaisena. enkä sano täällä julkisesti, että missä syntynyt vaikka sanon, et kaverit oli käärmeissään, kun löin Ilosaarirokin laimin ainakin toisena kesänä. *pälyilee tyhmänä, nyt ei kyllä kukaan arvaa* (pitäis saada semmoinen tyhmän näköinen hymiö, tää saa välttää-) :eek:

Pirpiz lurkkii
äkkiä ennen ruokaa; PIRPIZ tulee siitä ko ikäni on kututtu pirpanaks vaan näisseon aina varattu ja sit yks kaveri vääns sen noin (8vuotta sitte) ja se jäi... ROKKIIN ROKKIIN, luuletteko et mie ikinä pääsisin täältä johonki helsinkiin asti? tolla tojotalla? näillä äippärahoilla? :LOL:

mie olen tänään laittanut syömiset ihan ranttalix, tehtiin esikon kans ruispitsaa ja kukahan sen ahmaisi yhdellä puraisulla? oli viel kommee ja muhkia kappale! siihen viel joulutorttu kyytitytöksi.. :ashamed:

mikäköhän se on kun paino on nousevassa linjasssa uranukseen :whistle:

ihan kiva toi tapaaminen, mutta rehellisyyden nimissä, mie olen aika saamaton tommosissa tätä nykyä. elekee moittiko, katotaan sitten kesällä.

alkaa ottaa tää kolmenkympin pakkanen kohtapuoliskoon kupoliin. lapsetniin on ihan "rintatintan tallaa". juu nouuuu

no heipä taas...
vähän ollu poissa linjoilta ku oli tuo silmä huonona ni ei sit koneella istuttukkaan vähään aikaan.. ulkona en käyny ku päivänvaloki otti silmäään \|O poiks tökkäs sormen silmään ja tulehtu jne jne..auts...
ja siitä syystä myös dieetti on kärsiny.. pientä itsesääliä..ei tervettä sellasta. lue: pitsaa, nugetteja.. lämpiää nopeesti uunissa eikä tarvi vahtia :ashamed:
nyt olis taas sama eessä mut ajattelin kysyy vinkkejä terveellisimpiin ruokiin. keittiöön tulee remppa joka kestäis näillä näkymin n. viikon.. eli tarttis vinkkejä hyvään ruokaan mitä ei hirveeesti tarvi valmistella. uuni pitäs olla käytössä mut tiskejä ei pitäs hirveesti päästä syntymään..???

Yhteistyössä