LINNEA tulen lohduttamaan että täällä mähkitään kanssa! Esikko meni mun vanhempien luo yöks ja me päätettiin et jee paljon hyvää ja helppoa ruokaa! Söin sitten kaupan valmistiskistä ostetun leivän jonka päällä oli viininleike ja sienikastiketta ja karkit hyppäs myös kärryyn väkisin! Tosin olen yllätyksekseni huomannut et en jaksakaan vetää kerralla tota puolen kilon pussia Söin vähän ja nyt ei tee edes mieli! Vien kaikki huomiseen säästyneet tuliaisiks pikkusiskoille kun haetaan poju kotiin, en aio huomenna niitä enää syödä :saint:
Juon muuten punaviiniä tässä samalla kun kirjotan
Neiti taas nukkunut kuus tuntia ja tissit poksahtaa kohta \|O Joten lähdenpä tästä herätteleen sitä... Nyt kun vielä voi nauttia vauvasta kunnolla kun toinen laps ei ole silittelemässä vauvaa koko ajan...
EN OO MUUTEN OLLUT FESTAREILLA IKINÄ... Miksköhän...? Mä en kans oo ollut missään... oon ihan pirttihirmu... Tiedän sentään missä mun kotikaupungissa on ruokakauppa... Kai silläkin jo pärjää :kieh:
SELTSU ootko voinut/pidätkö yhtään #herkkupäiviä" viikossa? Vaikuttaako sulla painon nousuun, vai ootko ainakin toistaseks ollut 100% tunnollinen dieetissä...?
Juon muuten punaviiniä tässä samalla kun kirjotan
Neiti taas nukkunut kuus tuntia ja tissit poksahtaa kohta \|O Joten lähdenpä tästä herätteleen sitä... Nyt kun vielä voi nauttia vauvasta kunnolla kun toinen laps ei ole silittelemässä vauvaa koko ajan...
EN OO MUUTEN OLLUT FESTAREILLA IKINÄ... Miksköhän...? Mä en kans oo ollut missään... oon ihan pirttihirmu... Tiedän sentään missä mun kotikaupungissa on ruokakauppa... Kai silläkin jo pärjää :kieh:
SELTSU ootko voinut/pidätkö yhtään #herkkupäiviä" viikossa? Vaikuttaako sulla painon nousuun, vai ootko ainakin toistaseks ollut 100% tunnollinen dieetissä...?