SOKERIKLUBI

LINNEA tulen lohduttamaan että täällä mähkitään kanssa! Esikko meni mun vanhempien luo yöks ja me päätettiin et jee paljon hyvää ja helppoa ruokaa! Söin sitten kaupan valmistiskistä ostetun leivän jonka päällä oli viininleike ja sienikastiketta ja karkit hyppäs myös kärryyn väkisin! Tosin olen yllätyksekseni huomannut et en jaksakaan vetää kerralla tota puolen kilon pussia :D Söin vähän ja nyt ei tee edes mieli! Vien kaikki huomiseen säästyneet tuliaisiks pikkusiskoille kun haetaan poju kotiin, en aio huomenna niitä enää syödä :saint:

Juon muuten punaviiniä tässä samalla kun kirjotan :p :)

Neiti taas nukkunut kuus tuntia ja tissit poksahtaa kohta \|O :LOL: Joten lähdenpä tästä herätteleen sitä... Nyt kun vielä voi nauttia vauvasta kunnolla kun toinen laps ei ole silittelemässä vauvaa koko ajan...

EN OO MUUTEN OLLUT FESTAREILLA IKINÄ... :eek: Miksköhän...? Mä en kans oo ollut missään... oon ihan pirttihirmu... Tiedän sentään missä mun kotikaupungissa on ruokakauppa... Kai silläkin jo pärjää :kieh:

SELTSU ootko voinut/pidätkö yhtään #herkkupäiviä" viikossa? Vaikuttaako sulla painon nousuun, vai ootko ainakin toistaseks ollut 100% tunnollinen dieetissä...?

pikkuviikinki
minä olen nyt vihdoinkin saanut itseäni niskasta kiinni ja ruvennut kuntoilemaan.
ajattelin että itselleni kannustukseksi tulen tänne joka päivä laittamaan painoni ja ehkäpä sillä tavoin en kehtaa sortua :ashamed: .
saas nähdä tehoaako.

eli nyt on paino 70.5kg ja 3 päivää sitten se oli 71.9kg.

tietääkö kukaan muuten että paljonko on kaloreita pandan mansikka jogurtti lakupötkössä???

minä noudatan samoja juttuja kuin n.2v sitten kun laihduin 20kg.
tavoite olis EDELLEEN se 50-55kg.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 18:54 Champion kirjoitti:
SELTSU ootko voinut/pidätkö yhtään #herkkupäiviä" viikossa? Vaikuttaako sulla painon nousuun, vai ootko ainakin toistaseks ollut 100% tunnollinen dieetissä...?
Tähän mennessä oon herkutellut yhdellä pizzalla, ja siihenkin säästin pisteitä ja liikuntapisteitä keräsin, eli periaatteessa tuokin oli ihan sallittu "repsahdus", ei siis repsahdus ollenkaan. Eli en pidä herkkupäiviä. Mutta eiköhän tähänkin urakkaan niitä vielä tuu...

KIPSU, miks mun naama niin tutulta näyttää?

\
LINNEA tulen lohduttamaan että täällä mähkitään kanssa! Esikko meni mun vanhempien luo yöks ja me päätettiin et jee paljon hyvää ja helppoa ruokaa! Söin sitten kaupan valmistiskistä ostetun leivän jonka päällä oli viininleike ja sienikastiketta ja karkit hyppäs myös kärryyn väkisin! Tosin olen yllätyksekseni huomannut et en jaksakaan vetää kerralla tota puolen kilon pussia :D Söin vähän ja nyt ei tee edes mieli! Vien kaikki huomiseen säästyneet tuliaisiks pikkusiskoille kun haetaan poju kotiin, en aio huomenna niitä enää syödä :saint:
Juon muuten punaviiniä tässä samalla kun kirjotan :p :)
Neiti taas nukkunut kuus tuntia ja tissit poksahtaa kohta \|O :LOL: Joten lähdenpä tästä herätteleen sitä... Nyt kun vielä voi nauttia vauvasta kunnolla kun toinen laps ei ole silittelemässä vauvaa koko ajan...

EN OO MUUTEN OLLUT FESTAREILLA IKINÄ... :eek: Miksköhän...? Mä en kans oo ollut missään... oon ihan pirttihirmu... Tiedän sentään missä mun kotikaupungissa on ruokakauppa... Kai silläkin jo pärjää :kieh:

ARRRRGH :kieh: Määkin haluun!
Ja lehdessä olikin lööppi että hullu nainen sai turpaan puolen kilon karkkipussilta... Sää se siis olit? :D
Noh tokkopa toi nyt niin kamalaa on jos sillon tällön herkuttelee. Mulla vaan käy niin että se herkuttelu jää päälle :/

Sopiiko teille jos tänne sais laittaa laihis ruokia? Siis ei pelkkiä slaatti ohjeita vaan terveellisiä koko perheen kevyt ruokia? Mielellään helppoja ( :) ) että mäkin osaan. Tai hei käyn alottamassa tonne reseptipuolelle sokeriklubin kevyet kasan. En laita vielä mitään ohjetta mutta kirjotan idean. Sitten jokainen käy kirjottamassa yhden reseptin tai ruuan sinne Siis esim. Teen keiton ja laitan siihen perunat, keittojuurekset, keittovihannekset, ja joko kalaa nakkeja tai jauhelihaa... nii ja mausteeksi liha tai kala tai kasvisliemikuutio, pari pippuria ja persiljaa tai kalakeittoon tilliä... Juuu nou mitä mää meinaan?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 17:30 miimu kirjoitti:
no heipä taas...
vähän ollu poissa linjoilta ku oli tuo silmä huonona ni ei sit koneella istuttukkaan vähään aikaan.. ulkona en käyny ku päivänvaloki otti silmäään \|O poiks tökkäs sormen silmään ja tulehtu jne jne..auts...
ja siitä syystä myös dieetti on kärsiny.. pientä itsesääliä..ei tervettä sellasta. lue: pitsaa, nugetteja.. lämpiää nopeesti uunissa eikä tarvi vahtia :ashamed:
nyt olis taas sama eessä mut ajattelin kysyy vinkkejä terveellisimpiin ruokiin. keittiöön tulee remppa joka kestäis näillä näkymin n. viikon.. eli tarttis vinkkejä hyvään ruokaan mitä ei hirveeesti tarvi valmistella. uuni pitäs olla käytössä mut tiskejä ei pitäs hirveesti päästä syntymään..???
nyt saat luvan olla epäekologinen ja ostaa pahvimukeja ja lautasia. nehän vois polttaa sitten. porkkanii kilo päivässä ja kevyit' jogurtteja ja semmosii, jos jääkaappi toimii.

paranemista sille silmälle, kuulostaa ai jailta! meidän kolmekuukautinen, eikun neljä, täytti tänään on nero ja osaa silpasta äitiltä rillit päästä. mainittakoon. :D

neljä "moita" miimun jälkeen!

hyvä idea se sokeriklubin resepti pino. miun veli kyseli eilen, että ollaanko myö niitä sugarbabes-tyyppejä :LOL: joo, ihan beibejähän myö ollaan. tai ainakin meidän lapset ;)

miunnuu vainoo pakastimessa olevat viinerit, niitä on tullut ahmittuu ja keksejä kans. onni onnettomuudessa tää hulluus aiheitti semmoisen "aineenvaihduntahäiriön" ja paino olikin kiltillään tänään (59,4).

pikkuviikinki, onko se oikeesti mahdollsta päästä sinne 55 kiloon. ei meinaa usko riittää, vaikka näinkin hyvin on menny. tai sitten meitsi alkaa paisua, kunhan aloittaa vauvan lisäruuat. mut toisaalta kevät tulee ja ihana lähteä sit lenkille.

ja -29 astetta täällä tänään.

ja myöhästyneet onnittelut seltsulle antiraskastumisen takia! :flower:

pikkuviikinki
tänään on paino pudonnut 69,7kg =) , mahtava viilis.

linnea: saas nyt nähdä pääsenkö sinne 55kg, yritys on tosin kova.
kannustimena on enskesän häät, haluan näyttää upealta morsiuspuvussani :p .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 13:07 pikkuviikinki kirjoitti:

siinä onkin kannustinta kerrakseen! pidetään huoli, et kilot karisee! :hug:

\

tiedättekste ne abien puvut mitkä on täynnä mainoksia... ne on kustannettu niillä rahoilla...

Sokeriklubi
Linnea -25kg
- Mahtava VIILIS

Mainos paita... Tuli vaan taas mielen yhtymä... Ja onnea varmasti pääset sinne 55kg.

Luen muutkin...

pikkuviikinki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 22:17 Kipinätär kirjoitti:
\

tiedättekste ne abien puvut mitkä on täynnä mainoksia... ne on kustannettu niillä rahoilla...

Sokeriklubi
Linnea -25kg
- Mahtava VIILIS

Mainos paita... Tuli vaan taas mielen yhtymä... Ja onnea varmasti pääset sinne 55kg.

Luen muutkin...
ai millä rahoilla?? *pihalla kuin lumiukko*

äsken kävin napsimassa miehen ranskalaisia jopa kaksin kappalein... hyi minua tuhmaa herkkupeppua :p , olisko kellään mitään ideoita makeanhimoon???

tulin juuri spinningistä saunan kautta ja jopas on ihana olo, tänään vois olla jotain säpinää kammarinkin puolella ;) .
on se kumma että miten muutaman kilon pudotus saa olon aivan uudeksi ja ihanaiseksi,ja tuntuu koko ruumiissa että on laihtunut hiukan.

kamalaa miten tuo 15kg tuntuu kaukaiselta ja mahdottomalta,vaikka eihän siihen mene kuin 2,5kk niin olen jo tavoite painossa (jos vaan tahti pysyy samana).

linnea: mites sä sait nuo kilot ropisemaan??
paljonko liikuit ja söit päivässä?

mites muiden laihikset sujuu??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 21:17 Seltsu kirjoitti:
\
Tähän mennessä oon herkutellut yhdellä pizzalla, ja siihenkin säästin pisteitä ja liikuntapisteitä keräsin, eli periaatteessa tuokin oli ihan sallittu "repsahdus", ei siis repsahdus ollenkaan. Eli en pidä herkkupäiviä. Mutta eiköhän tähänkin urakkaan niitä vielä tuu...

KIPSU, miks mun naama niin tutulta näyttää?

:LOL: menit sitte :LOL: :LOL: :LOL: vaihtamaan sen kuvan :LOL: :LOL: :LOL: Ihana! illan piristys...

*huh huh pyyhin silmäkulmia* Voi kun tietäisin. Joteskin vaan tutun näkönen mutta en muista miksi.

JA KUKA SE OLI JOKA ON SYÖNYT LAKUA??? *mulla on ihan kuola poskella* ...mansikka-lakua-vielä!

No kun ne yritykset maksaa niille abeille rahaa (tosin vaan vähän) siitä että ne mainostaa niitten tuotteita ja niillä rahoilla tilataan ne puvut... ei kai toimi kaikille mutta kerran törmäsin tosi hyvin suunniteltuihin pukuihin missä oli pojilla edessä että turun muna ja tytöillä peffassa että hk:n LAATU KINKKU...jne
Siis viilis on se valion maustettu viili... Höö... ymmärsikö kukaan?

linnea 75
\
\

Sokeriklubi
Linnea -25kg
- Mahtava VIILIS

Luen muutkin...
:hug: tänks!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 12:46 linnea 75 kirjoitti:
\
\

Sokeriklubi
Linnea -25kg
- Mahtava VIILIS

Luen muutkin...
:hug: tänks!
Joor velkam :D

linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 22:25 pikkuviikinki kirjoitti:
linnea: mites sä sait nuo kilot ropisemaan??
paljonko liikuit ja söit päivässä?
höö, enhän mie kun sillä iänikuisella ekasivun ruokavaliolla. paljon taannoin sitä kaalia ja nykyisin porkkanii. pakko kyllä niitä vähän rajoittaa, kun maha illalla (kumma kyllä) jotenkin kipee, jos vetää niitä kaksi kiloa telkkarin ääressä :whistle:

ja valion vähäkalorisia marjakeittoja ja ruisleipää. noita niiku tyhjyyden tunteeseen ihan mielin ja määrin.

kyllä mie välillä tepsutan pitkin ja poikin kylää sauvojen kanssa ihan päivittäisin perustein ja välillä ei mittään, jos ollaan kipeinä tai pakkasen panemina.

ja tulihan se koliikki-kaverin kanssa hypeltyä kolme kuukautta iltaisin klo. 18-21.

onneksi ei enää huuda. nyt meinaan kokeilla taas maitotuotteita, mikä tietää
a) saan syödä suklaatia ja jäätelöö
b) menee miulla ainakin maha taas kipeeksi, vaikka olisivat laktoosittomia. alan kohta uskoo, että miullakin on jonkin sortin maitoallergia (joo, mie luen liikaa noita lääkärilehtiä, kun miul on aina ja kaikki taudit). :whistle:
c) en jaksa, jos alkaa taas huudella. no, siinäpähän selviää onko hääkin eto maidolle kuten isosiskonsa.

stepperimatto pitäis ostaa, semmonen styroksisysteemi on sympaattinen, niin voisi hyödyntää tän televisioaddiktin. mutta joskus tekee vaan mieli MAATA aivot narikassa ja nakertaa porkkanaa (ok, no, kolme joulutorttua kans eilen illalla.. \|O )

makeen himous jyllää! mie laitoin armahan ukkelini ostamaan diotorellejä ja toivottavasti jotain muitakin sokerittomii nameja. suutun kyl, jos ostaa semmoisia rasvaisia mitälie suikeroita, olis jo kolmas viikonloppu putkeen. pitää pitää kurinpalautusta, mie voi lähes kuulla, miten se niitä pusseja nyt siel kaupassa rapistelee... :kieh:

pitäkää peukkuja, ettei täällä herätä kohta vaunuissa *hiipii sukkasillaan hakemaan kahvia*

:wave:

linnea 75 issesseen
lisään tohon viel pikkuviikingille, et miehän imetän. eikös se vastaa semmoista kunnon juoksulenkkiä (500kcal). että lapsen sivellä...

joka muuten painaa ysikiloa ja täytti eilen 4kk :D ei thän ei tarvitse mitään kommentoida, olen vaan niin ypeä. ja toisaalta "yhyy, pitääkö niiden nopeasti kasvaa..." :'(

pikkuviikinki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 12:57 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 12:47 pikkuviikinki kirjoitti:
aamulla oli paino 69,4kg, rytinällä tullaan alas, jeeeeeeeeeee. \|O \|O \|O \|O =)
Mitä sää oikeen teet? Siis miten? Tolla etusivun ohjeella?

Ainakin sää skarppaat. :D *eeehhehehhehheh kun olin taas hauska*
mä syön aamuisin puuroa,omenan ja 2 lasia vettä
päivällä syön tavallista ruokaa,lasin maitoa ja 2 lasia vettä ,iltapäivällä leivän ja banaanin,2lasia vettä ja illalla puuroa ja banaanin ja lasin maitoa ja 2 lasia vettä + illan aikana juon noin 3 lasia vettä, lisäksi kuntoilen joka päivä tunnin.

nopeasti on todellakin tullut paino alas, viikossa melkeen 2,5kg, mutta eiks se yleensä alussa tipukkin aika nopeesti?? :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 13:47 pikkuviikinki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 12:57 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 12:47 pikkuviikinki kirjoitti:
aamulla oli paino 69,4kg, rytinällä tullaan alas, jeeeeeeeeeee. \|O \|O \|O \|O =)
Mitä sää oikeen teet? Siis miten? Tolla etusivun ohjeella?

Ainakin sää skarppaat. :D *eeehhehehhehheh kun olin taas hauska*
mä syön aamuisin puuroa,omenan ja 2 lasia vettä
päivällä syön tavallista ruokaa,lasin maitoa ja 2 lasia vettä ,iltapäivällä leivän ja banaanin,2lasia vettä ja illalla puuroa ja banaanin ja lasin maitoa ja 2 lasia vettä + illan aikana juon noin 3 lasia vettä, lisäksi kuntoilen joka päivä tunnin.

nopeasti on todellakin tullut paino alas, viikossa melkeen 2,5kg, mutta eiks se yleensä alussa tipukkin aika nopeesti?? :whistle:
hyvä! :hug: varmaan ton banaanin vois vauhtaa johonkin, jos ei haluu hilveesti kauheesti sokereita... kasviksii?

tosi vähän sie syöt. kato vuan, ettei mene liian yksipuoliseksi. mutta kyllä tolla laihtuu se varma. ehkä jotain kevyt jogurttii tai viiliä viel kyytimieheksi, jos halajaa vaihtelua.

puuro on kyl hyvä, kun täyttää hyvin. mie olen rakastunut semmoiseen vatun makuiseen kivennäisveteen, käy ihan limukasta.

pikkuviikinki
linnea: juu on toi aika vähän, mutta onhan niitä tankkauspäiviäkin, jolloin syön enemmän.
myslipatukat on kans todella hyviä ja täyttäviä, eikä niissä ole niin kauheesti kaloreita kuin karkissa tai pullassa, mulla ne toimii hyvin kevyenä makeahimon karkotteena. =)
mulle banaani on oikeaa herkkua, voisin ahmia sitä vaikka kuinka paljon ja ennen treenejä se on todella hyvä ja täyttävä energianlähde. =)

linnea 75 issesseen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 14:48 pikkuviikinki kirjoitti:
linnea: juu on toi aika vähän, mutta onhan niitä tankkauspäiviäkin, jolloin syön enemmän.
myslipatukat on kans todella hyviä ja täyttäviä, eikä niissä ole niin kauheesti kaloreita kuin karkissa tai pullassa, mulla ne toimii hyvin kevyenä makeahimon karkotteena. =)
mulle banaani on oikeaa herkkua, voisin ahmia sitä vaikka kuinka paljon ja ennen treenejä se on todella hyvä ja täyttävä energianlähde. =)
joo, jos treenaa, niin se onkin eri juttu. itse olen tämmöinen silmänpohjan rasittaja vaan, joten ei sitä energiaakaan niin tarvitse. nytkin taidan korvata lenkin kylvyllä, kun on tota pakkasta -25... ei kauheeta selittelyä. äiti, onko ihan pakko mennä... :ashamed:

Kuule Linnea, kyl sääkin vaan aika ihana olet :hug:

Mä olen muuten jo alkanut antaa soseita Meijän pikku ukolle. Alotin jo 4kk ikäsenä hedelmillä, nyt on saanut jo pari kertaa kalaakin. 2 sellasta pientä pilttipurkillista menee päivässä yhteensä, ite tehtyjä ja hippiä. Joskus harvemmin bonaa tai pilttiä.... vai mikä nutricia muksu hää sitten onkin, Siinä sivussa sitten imetän.

Huomasitteko että alotin sen kevyt ketjun? Laitoin linkin tohon ylös... sen mis ei lue mitään muuta... käykäähän kirjottamassa. Jokainen edes yksi. Saa olla saman lainen kun muilla, siis kun mää laitoin sosekeiton niin voihan sinne laittaa toisenkin..?

Rahka jäkkäriohjeetkin olis kivoja ja se painovartijoiden vapaastisyötävä suklaakiisselin ohje olis kiva.

Yhteistyössä