SOKERIKLUBI

Linnea 75 himmeilee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2005 klo 20:36 Kipsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2005 klo 13:12 linnea75 kirjoitti:
Nythän mie vallan innostuin! Hyvä, että Muhku tuli puhumaan asiaa, myö vanhat kävyt, kun meinataan aina porista enempi noita siviilipuolen asioita ja raskausdiabeteksestähän tää kova foorumi alkoi. Vaikka on niitä siviilejä just hauska lukea, varsinkin koska itse ei ole enää raskaana, mutta yritän kyllä jollain jollain verukkeella hengailla tässä poppoossa, jos kukaan ei huomais...
Mutta siis; kävin diabetesliiton sivuilla laskemassa mikä on miun tämänhetkinen riski sairastua kakkostyypin diabetekseen kymmenen vuoden aikana.

Ennen oli 1:6:n sairastua, mutta nyt painonputoamisen jälkeen kone sanoo: "Riski jonkin verran lisääntynyt:arviolta yksi 25:stä sairastuu"!!!!!!!

Eli kannattaa painon kuritus! :D
Eikös puhe ollut että jatketaan pysyvään painonhallintaan asti? Eli ikuisesti :D
Mä painan edelleen 95 *huoh*.
No toisaalta ei ole tullut lisääkään =)

Paljon onnea seltsu :flower: :wave: :flower:

Tsemppiä kärvistelijöille... kyllä ne vauvat sieltä tulee :hug:
Tokkiinsa Kipsu, enhän mie minnenikkään ole mänös, kun vaan höpöttelen!

Ihanaa, kun on ihanat lapset...mutta sielti on hetkiä, kun voisin hypätä aikakoneella tuohon muutaman vuoden päähän, tai siis hypätäänpä kolmen vuoden päähän (uhman yli). en mie muuten, mutta tää väsymys on kauhia :eek:

terve, moro ja moikka!

kyllä se väsymys siitä sitten ajallaan. Muista ettei aina tarvii olla tip top, eli omat jaksamiset on etusijalla koska siitä lähtee lasten hyvinvointi. Ja tää oli sitten syrämmmestä ei ilkeyttä. Tää vaan on sellanen mitä mää yritän ajatella kun tulee yllätys vieraita. =)
:hug:

Linnea 75 himmeilee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 06:21 Kipsu kirjoitti:
kyllä se väsymys siitä sitten ajallaan. Muista ettei aina tarvii olla tip top, eli omat jaksamiset on etusijalla koska siitä lähtee lasten hyvinvointi. Ja tää oli sitten syrämmmestä ei ilkeyttä. Tää vaan on sellanen mitä mää yritän ajatella kun tulee yllätys vieraita. =)
juu, tuon neuvon olen kyllä sydämmestäni löytänyt jo esikoisen myötä. mummu on täällä tälläkin hetkellä siivoamassa, kun on nimenantajaiset viikon päästä.

siis me ollaan niin huithapeleita järjestyksen pidossa, että sana "boheemi" on turhan mairiteleva. kyllä myö saadaan kaikki irtokama sullotuksi kaappeihin suunnilleen niiltä alueilta, joilla oletetaan vieraan liikkuvan. yllätysvieraat on sitten asia erikseen, eikä miun mielestä silloin tarvitse mitään selitelläkään, jos ei kerta puhelinta osata käyttää (tosin mie kyllä itse olen se, joka sitä väkeä tänne raahaa) :whistle:

turha miusta on tässä vaiheessa konkurssia enää selitellä, vaikka aina kyllä klassista "lapsiperheessä on tämmöistä" tarjotaankin hyväuskoisimmille/hienotuntesimmille. mutta ei ne tenavat oikeesti jätä niitä kaffekuppeja ympäriinsä... se on miun MIES!

tulee sitten muuten viikon päästä mässäiltyä enempi ja vähempi, mutta kerrankos sitä humputellaan... ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 16:41 Linnea 75 himmeilee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 06:21 Kipsu kirjoitti:
juu, tuon neuvon olen kyllä sydämmestäni löytänyt jo esikoisen myötä. mummu on täällä tälläkin hetkellä siivoamassa, kun on nimenantajaiset viikon päästä.

siis me ollaan niin huithapeleita järjestyksen pidossa, että sana "boheemi" on turhan mairiteleva. kyllä myö saadaan kaikki irtokama sullotuksi kaappeihin suunnilleen niiltä alueilta, joilla oletetaan vieraan liikkuvan. yllätysvieraat on sitten asia erikseen, eikä miun mielestä silloin tarvitse mitään selitelläkään, jos ei kerta puhelinta osata käyttää (tosin mie kyllä itse olen se, joka sitä väkeä tänne raahaa) :whistle:

turha miusta on tässä vaiheessa konkurssia enää selitellä, vaikka aina kyllä klassista "lapsiperheessä on tämmöistä" tarjotaankin hyväuskoisimmille/hienotuntesimmille. mutta ei ne tenavat oikeesti jätä niitä kaffekuppeja ympäriinsä... se on miun MIES!

tulee sitten muuten viikon päästä mässäiltyä enempi ja vähempi, mutta kerrankos sitä humputellaan... ;)
Nii just meilläkin on se kukkan ja enmää ketkä jättää AINA mun teemukin koneelle :x =) :D

Terve vaan! ja:

MISSÄ KAIKKI LUURAA?!!! HUHUU?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2005 klo 13:00 henneri kirjoitti:
Onnea Seltsu :flower: :flower: :flower:
Juuri noinhan ne synnytykset kuuluisikin hoitaa! Taidampa noudattaa tällä kertaa tuota sun esimerkkiä ja jättää käynnistäjät väliin ;)

Niin, huomenta vaan kaikille muillekin. Kolmen kuukauden horros on ohi ja pahoinvointikin mukavasti takana. Nyt 13 viikko meneillään ja olen ihan vaan tavallisen väsynyt ja äksy =)

Painokin on pysynyt 89 kilossa, eikä sitä varmaan tarvisi tulla ollenkaan. Helppo homma siis tällä kertaa kun ei TARTTE lihoa edes =)

Vauvan sydänääniä ei neuvolass kuulunut, mutta toivottavasti ensiviikon ultrassa. Poikien äänet kuului aikanaan viikolla 10, joten vähän mietityttää tämä asia. Onko muilla kokemusta? Jos vauva on kuollut, niin en tämän pahoinvointirumbankaan takia haluaisi/jaksaisi heti uudellen aloittaa alkuraskaana olemista... No, toivotaan parasta. Meidän neuvolan täti reippaana realistina aina muistuttaa että useamman lapsen äidit ovat jossain välissä keskenmenoja kokeneet ihan varmasti. Toivottavasti olisin se poikkeus !

Heti kun olo helpotti, niin rupesi ruokakin maistumaan, pitää nyt yrittää yhtä hienosti skarpata kuin tekin ! Tenavien kanssa vaan tulee pyörittyä melkein koko päivä keittiössä...

Tsemppiä meille kaikilleja kohtahan pitää jo ruveta psyykkaamaan toinen toisiamme jouluruokia vastaan =)
Mutta siinä keittiössä voi sitten vaikka tehdä kevyttäkin kevyempiä ja maistuvaakin maukkaampia ruokia samalla.... Taitaa aamupala kutsua kun ruokaa vaan ajattelen...

pikkuviikinki
enpäs olekkaan päässyt tietokoneelle aikoihin kun lapset olivat todella sairaina, mullekin lykkäsivät rintatulehduksen peijakkaat, josko meidän perheen sairastelut olis jo sairasteltu tältä vuodelta!!

linnea: minäkin olen haaveillut digivaa'asta ja huomenna koitan muistaa ostaa sellaisen, näkeepähän kunnolla kun paino putoaa ja saa siitä kivasti lisämotivaatiota. =)

on tää arki taas ihanasti mennyt urilleen ja stressi lauennut, muuttokin olisi lopullisesti ohi keskiviikkona ja joudun nettipimentoon mutta kun palaan niin toivon että 5 kiloa hoikempana. =)

Päivää vihdoinkin!

Olen koko päivän pyrkinyt tänne teidän pariin, mutta aina on tullut joku (yleensä joku alle kolmevuotias) ja homma on siirtynyt.

Eilen mies keksi, että pidetään nettivapaa päivä. Kyllähän se miulle sopii, kun tuntuu, et tää kone varastaa miun armaan siipan yleensä iltaisin kokonaan. Miehestä viel juoruan, että hän yritti kannustaa miun painopudotusta toteamalla, että miulla on lisäksi niin julmetun iso pää. Ennen kuin asian kannustava puoli valkeni miulle tuli kyllä puhuteltua ko. henkilöä aikaa kasvattavaan sävyyn :kieh:
Lopulta äijä-praasu kääsi asian niin, että siis miun painonputoaminen on viellä kovempi juttu, kun jollain, jolla on pieni pää, koskapa se miun pää on niiiiin painava!!!!!! :ashamed: Kyllä oli avio-onni hieman puntarissa näiden lausuntojen valossa.

Mutta iloisia maanantairaportteja! Ankaran digivaa'an mukaan paino oli aamulla 63,2 ja kiltin vanhan viisareveikon mukaan alle 62! Eli suunta taitaa sittenkin olla oikea :D Enkä viel päässyt liikkumaan kovasti, sillä tää sektiohaava tulee vaan kipeemmäksi ja kipeemmäksi. Onneksi pääsen kyllä kävelemään jne. mutta sängyssä yöllä vauvan pyörittely rinnalta toiselle on aika tuskaista, kun hän viel pitää huolen, että toimitaan nopeesti. Ei siinä aina ehdi miettiä, tuliko noustua tai käännyttyä oikein. Ällöö. Viimeksikin meni kyl nelisen kuukautta muistaakseni, ennen kun saatoin ilkamoida, että terveitä ollaan.

Pikkuisella viikinki-paralla on tissitulehdus! Voi :( Se on hirveä!!!!! Miulla oli viimeksi ja kyllä se yritteli varsinkin alussa tulla nytkin. Toivottavasti nyt jo ohi. Tsiigaa nyt tarkana, kun porkkana, ettei ala tuntua paakkuja tisseissä.

Voikeehan hyvin ja laittakaa kuulumisia! :hug:

Pikkuviikingille paranemisia rintatulehduksen kanssa! Ei oo onneks kokemusta itellä *koputtaa puuta*. :hug:

Ja Linneako se aatteli sitten laihduttaa itsensä olemattomiin? Ihan tajuton painonpudotusvauhti! En käynyt tänään vaa'alla, mutta luulisin painon olevan ehkä jotain 78, eli kilon tai pari enemmän ku ekalla neuvolakäynnillä. Nopeasti on siis kymmenen kiloa tippunut, luojan kiitos. Tavoitteeseen on sitten sellaset kymmenen kiloa vielä, uskon että tässä vielä muutama kilo lähtee "itestään" mutta eiköhän tuosta 75 kilosta alaspäin jokainen kilo poistu vain itkun ja hammasten kiristysten kautta... No, kunhan edes niin.

Meillä 1 v 1 kk isosisko on muuttunut vauvaksi tämän uuden vauvan myötä, nyt on pari päivää ollut tosi hankalia, kitisee ja kiukuttelee vain... hyvä kun enää konttia osaa! Vauva on kiltti, aamuyöt tuppaa tosin ärisemään ja murisemaan, siis tosi huvittavan (lue: ärsyttävän) kuulosta!

Tällasia kuulumisia tänne, moi moi! :wave:

Linnea 75 himmeilee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2005 klo 16:18 Seltsu kirjoitti:
Pikkuviikingille paranemisia rintatulehduksen kanssa! Ei oo onneks kokemusta itellä *koputtaa puuta*. :hug:

Ja Linneako se aatteli sitten laihduttaa itsensä olemattomiin? Ihan tajuton painonpudotusvauhti! En käynyt tänään vaa'alla, mutta luulisin painon olevan ehkä jotain 78, eli kilon tai pari enemmän ku ekalla neuvolakäynnillä. Nopeasti on siis kymmenen kiloa tippunut, luojan kiitos. Tavoitteeseen on sitten sellaset kymmenen kiloa vielä, uskon että tässä vielä muutama kilo lähtee "itestään" mutta eiköhän tuosta 75 kilosta alaspäin jokainen kilo poistu vain itkun ja hammasten kiristysten kautta... No, kunhan edes niin.

Meillä 1 v 1 kk isosisko on muuttunut vauvaksi tämän uuden vauvan myötä, nyt on pari päivää ollut tosi hankalia, kitisee ja kiukuttelee vain... hyvä kun enää konttia osaa! Vauva on kiltti, aamuyöt tuppaa tosin ärisemään ja murisemaan, siis tosi huvittavan (lue: ärsyttävän) kuulosta!

Tällasia kuulumisia tänne, moi moi! :wave:
:LOL: siis ekaksi; meillä vauvi alkaa RÖHKIÄ kolmen neljän aikaan aamuyöstä! se on siis maanlaajuinen epidemia! meilläkin esikoinen otti piene ttaantumat aluksi, ei ehtinyt pottaan (ihan tahallaan) ja semmoista. nytkin saattaan yhdenäkin puraista (ei onneksi vauvaa) tai muuten keppostaa. hää siis tammikuussa kolme.

pakko tuas lopettaa.. :wave:

pikkuviikinki
juu linneahan katoaa kohta tuhkanatuuleen kun paino varisee tota vauhtia pois =) .
annat hyvin tsemppiä ainakin mulle, kiitos siitä.

minä kävin tänään vähän soittelemassa läskejäni spinningissä , kyllä teki hyvää, nyt on ihan sellanen raukea ja stressitön olo.
on se kumma miten liikunta saa nälän karkkinälän pois kuin taikaiskusta, ei tee mieli sitten yhtään herkutella ja hyvä niin.

tissitulehdus ei onneksi enää vaivaa ja nyt kyllä oppisin kantapäänkautta pitämään armaat pallerot lämpiminä. =)

MITES OLIS PIENI LISTA LÄHTÖPAINOSTA, NYKYISESTÄ PAINOSTA JA PITUUDESTA???

mulla lähtöpaino oli ennen raskautta 55 ja raskauden lopussa se oli jotain 80 ja nyt se on siinä 68-70 hujakoilla ja pituutta 154cm, tavoite olis se 55kg.

masunen

Pituus 170 cm
Paino ennen raskautta 78 kg
Paino raskauden lopussa ?? kg
Paino nyt 88 kg
Tavoitepaino 68-70 kg

Heipä hei!
Tajuntaani on mäjähtänyt, että ensi kuussa meilläkin on vauva!!! Tai viimeistään ensi vuoden alkumetreillä, joka ei sekään sinänsä lapsen kannalta olisi paha myöhempiä vuosia ajatellen.
Siispä armoton kaappien järjestely ja vauvanvaatteiden lajittelu/pesu/silitys-vimma iski. Se on ihanaa hommaa, mutta saa kyllä paikatkin kipeiksi kaiken muun pienen pakollisen kotitouhun lisäksi. Onneksi noo pojat on jo niin isoja että voin käyttää lapsityövoimaa mm. pihahommissa ja mies kun tulee väsyneenä töistä kotiin, niin eikös tää mamma oo heti potkimassa sitä remontti-hommiin kun on niiiiin paljon tekemistä ennenkuin vauva voi syntyä... puhumattakaan sen jälkeen... B)
Kuuluuko tää oireisiin? Luulisin niin.
Että semmoista tännepäin, nyt täytyy taas mennä... terkkuja kaikille teille ihanille ihmisille, jotka saatte mut aina hyvälle tuulelle, kun käyn kuulumisenne lähes päivittäin lukemassa, vaikka en läheskään aina saa aikaiseksi kirjoitellakaan.

pituus 158cm
paino ekassa ja vikassa neuvolassa 75kg,
siinä välissä 83,6kg
nyt (6vko synnytyksestä) 63kg

iltoja!

viimeinkin täällä! nykyään hirvee taistelu, että pääsen, siis kiirettä pitää, kun on ne nimenannot tulossa ens viikonloppuna. sen tiimoilta mainittakoon, että olen esimaistellut eilen illalla yhdellä istumalla yli puoli metriä mustikkapiirakkaa (tähän mittaan luettakoon myös neljä korvapuustia). äiti leipoi ja ovat hyviä per*kleet :p

vanha syöppö vaanii sisälläni (kuulostipa varsin hullulta)

varsinaisesti tulin nyt tilittämään, kun oli eka neuvolalääkäri tänään. pojalla oli mittaa 57cm (pää oli mitatessa vinossa, harmittaa) ja painoa 6090g. eli järettömän painava järkäle.

no, poitti on tässä; lääkäri kehoitti yöllä varsinkin venyttämään syöttövälejä. sopiihan se miulle, mutta saa nähdä miten toimii käytännössä...
\|O <- vauva huutamassa

siis hän saa varmaan maitoa ihan kauheesti, koskapa pulauttelee.
ei tarvitsi syödä kuulemma noin paljon.

MUTTA mie olen luullut, että lapsentahtinen imetys on kaiken a ja o, välissä l ja k.

mitee sanoo kunnianarvoisa raatimme, onko vauvani valmiina uimapukukauteen vai dietillekö pitää hänen pistää?

Tää tämmösenä pikku provona, kun ite olin vaan oikein pollee, et tyypillä paino nousee. eikä hän vaikuta edes pulskilta, vaan vanttereralta (lihakset painaa) :LOL: ihan oikeesti, hän huitoo koko ajan heinämiehen tavoin, kasvaahan siinä haba väkisinkin
:LOL:

no ompas hauskaa... omat vitsit ne parhaita on joopa joo. ehkäpä passaan tähän ja käyn nuuhkimassa jääkaappia (siel se piirakka polttelee).

muuten, jos se miun sisäinen syöppö meinaa saada vallan eli miun paino alkaa taas nousta, niin teillä on valtuudet julkiseen ruokimiseen, eikun ruoskimiseen! Niin! Piste ja moi.

ps. sorde egoismi, pakko tiivistää, mies yrittää kaapata koneen. tuhma.

Ennen raskautta n.90kg
Viimeks neuvolassa n. 97.6kg (muistaakseni)
Tavote tulevaisuudess olis se 70kg (eli se mikä eiskoista odottaessa oli lähtöpaino)
Pituus 162cm!

Tänne ei kyllä kuulu mitään erikoista! En ole vaa´alla viitsinyt käydä kun olen niin turvoksissa etten viitsi pahottaa mieltäni sen takia! Sormetkin on niin nakit et niveliä särkee... Kerron sit maanantain synnytystapa-arvio kuulumiset jos siellä katsoo painon...

Linnea haistata paskat neuvolalääkäreille ja syötä lasta kuten laps syö, mä olen sitä mieltä! Kyllä se syöminen joskus tasaantuu ja vaikka pieni vauva olis hyvin syönyt niin ei varmasti näytä sitlä enää kolme vuotiaana! noin sitä neuvolassa vaan saadaan äidille huono mieli kun imetyskin sujuu hyvin :eek: Ei ole hyvä jos ei suju hyvin, mutta ei ole myöskään hyvä jos sujuu hyvin! Sitäpaitsi kyllä se painonnousu tasaantuu vauvalla viimestään kun alkaa vähän liikkua :) Sais tulla se sun lääkäris kuunteleen vauvan yöitkua kun on niin asiantuntija... Oliko mieslääkäri...?

Tänään supisteli aamulla aika napakasti, tosin nyt loppunut jo! Sen verran hyvin suppaili et maha tyhjeni kakkoshädän muodossa. Saa nähdä mitä meinaa... Voi olla et maha tyhjeni muuten vaan ilman mitään syytä mut eikös tuo oo ihan normaalia kun synnytys lähenee...? Vaikka aika vähän on vielä viikkoja synnytykseen. En haluis olla sairaalassa kovin pitkään kun tulee ktoiin niin kova ikävä. Esikoisesta jouduin oleen 1,5 viikkoa. Onneks oli hyväkuntonen ettei tarvittu keskoshoitoa, mutta keltasuuden vuoks me sinne jäätiinkin.
Ja jos synnytys käynnistyy ennen viikkoa 36, niin joudun meneen Taysiin synnyttään ja sinne en halua! Pääsen taas Vammalaan jos vaan muksu pysyy vielä viikon sisällä :)

Tällästä täällä! Väsyttää ihan hulluna ja voisin nukkua koko ajan! Synnytys on ihan KOKO AJAN mielessä!

Ostin kantoliinan että saan sitten kanniskella uutta tulokasta siinä ja hyvin sujui esikoisenkin kanstaminen tän mahan kanssa kun laittoi sen lonkka-asentoon! Säästää vähän selkää :D Ja poju tykkäs - ylettyi valokatkasijoihin ja se oli hauskaa!

Pallokalana rv 35+3

No Champion se on varsinainen hongan kolistaja :D Tuuleekos siellä ylhäällä?

Linnea: Näin heti mielessäni sun sisäisen syöpön, Sellanen vanha tummiin pukeutunut kurttuinen nainen joka huutaa ruokaa :whistle:

Säää sanoit itte että sun sisällä oleva VANHA syöppö ;)

Vauvojen kuuluu olla pyöreitä ja rintamaidolla oleva lapsi ei voi lihota liikaa! Näin sanoo meidän neuvolan Hellevi joka on maailman paras neuvolan täti piste

Masunen: Mulla on kanssa mies joutunut remontti hommiin. Talo on ihan uudessa uskossa vaikka tekemistä kyllä vielä riittääkin... kai sse kuuluu just loppuraskauteen ja synnytyksen jälkeiseen aikaan.

Minä sitten painoi tossa välissä 94, nyt ei uskalla mennä vaa'alle ennen ens viikkoa. Toivotaan että olis edes alle 95...

Aiheen vierestä: kävin ottamassa hormoonikierukan, maitoa tulee edelleen ja mielialatkin on pysyneet suunnilleen reilassa. Suosittelen. (paitsi jos mulle tulee tästä finnejä, kerron sitten) :wave: :wave: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2005 klo 10:59 seurailija kirjoitti:
Hellou!
Kyselisin tällasta, ett minkälainen olotila teillä on ku sokerit liian korkeella tai vastaavasti alhaalla?
Mulla tuli vain sellainen "sokerihumala" kun verensokerit nousivat oikein huminalla. Siis joskus rv 30 tienoilla tää "tauti" oli pahimmillaan, ja silloin pelkästä omenan syömisestä tuli pian sellainen väsynyt ja veltto olo. Myöhemmin en huomannut mitään erikoista.

Moi kaikille klubilaisille.

Ultrassa käytiin ja olihan siellä mahassa muutakin kuin se ERITTÄIN hyvin toimiva istukka. Pikkuinen oli oikein virkeä. Istukka on edessä, joten liikkeet tuntuvat sitten joskus myöhemmin. Ja sydäntä katsotaan vielä viikolla 20, kun ei nyt nähty tarpeeksi. Muuten kaikki vallan mainiosti.
Olen ollut suupielet korvissa siitä lähtien : ))))))))))))))) Joten piti täälläkin hehkuttaa. Hukkaan ei mennyt siis neljän kuukauden "krapula".

Champion :minulla on aikalailla samat lähtö ja tavoite mitat kuin sinulla. Miten sitä ei silloin tajunnut olla iloinen kun painoi sen 70kg. Silloin vain haikaili sitä edellisiin mittoihin. Mutta jos vielä jonain päivänä sais vaakan näyttämään noi numerot! Perhana! Nyt viikkoja kasassa 14 ja painoa 89kg, eli lisää ei ole tullut, hyvä minä !

Niin ja pittuutta huikeat 167cm, ihme ettei mene pää klubin katosta läpi!

Ostimpa eilen uuden kuntopyöran. Jospa sen selästä kattelis kaikki laatuohjelmat iltaisin, eikä sohvalle vajoa. Vanha tunturi oli niiiin kovaääninen ettei suomalaisia ohjelmia pystynyt kattomaan
:LOL: Mutta tässä uudessa on joku magneettivastus ja on hiljainen kuin mikä. Ja vielä tyylikkään harmaa , kuten polkijansa :LOL: :LOL: Sittarissa oli joku tarjous 129e (ohv 249e) joten sopi kotiäidin budjettiin.

Oikein hyvää viikonloppua kaikille! Joko teillä on isänpäivä suunnitelmat kasassa? Mulla on melkein (pihviä, punaviiniä ja marimekkoa) mutta vielä kun tietäisi missä kaupungissa sitä vietetään...

:kieh: juhlat takana!

saldo: + 2,6 kiloa!!!!!!!!! :whistle: :ashamed: :eek: \|O

se saamarin syöppä on herännyt, varokaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nyt yritän kurvata ojan kautta ruotuun. se onkin, ah, niin helpooa, kun jääkaapissa on puolikas vadelmakakku (kannattaa tilata 20 hengen kakku, jos tulee 14 vierasta) ja samanverran voileipäkakkua. ja pakastin täynnä herkkuja, joita on parempi olla kuvailematta, tai tulee teiltä virtuaalista käsilaukkua päähän.

kiitos teille niistä rintamaito-iso vauvi kommenteista. mie olen viitannut lapasella lääkäriä ja antanut vauvalle ruokaa, silloin kun hän on sitä halunnut. ja käsittääkseni vauvan vuorkausi rytmiä voip alkaa hellästi rukata tuossa puolen vuoden iässä. kuusi viikkoa kuulostaa jo oudolta. miul kyllä ehjät yöt oli utopiaa aina niin kauan, kun imetin. vaan ei kai se niin vaarallista, koskapa vauvavuosi on vaan kerran ja hujahtaa ohi ennen kun huomaakaan. turha sitä on murehtimiseen käyttää.

nyt pitäisi saada tää plösö-olo karistettua ja lähteä ulos ylös ja lenkille, mutta meinaa marraskuun melankolia viedä naisen. muistan nuorena jossain nuokkarin diskon pihalla, kun sisältä kuului. "kaljakori kilisee, etkööö tiedä, voi yksinäisen Linnean viedä marraskuu..." se oli silloin 1800-luvulla se.

tässä pähkäsessä kolmen tytyekakkupalan jälkeisessä öllötyksessä päätän (en pyhästi) syöttää lopun kakun miehelle. toivottavasti se jaksaa sen tuhota, ettei pidä ammattilaisen auttaa :whistle:

terve, moro ja moikka! :wave:

Linnea 75 himmeilee
maanantaita!

aatelin tänään passata vaa'an, vaan kävin hulluksissani ja näyttikin ihan inhimillisiä yhen äkin eli 64kg. saattaa olla kilon enempi ko viime viikolla, vaan ei sentään kolmea, miltä jo alkoi tässä vaikuttaa. vielä on kakkua tuhottavana, mutta jospa tää tästä.

mutta kertokaatten kuulumisia, pitää taas taistella tiensä tänne postille sitten.

ps. sanokaatten tuolle vesisateelle, et menee sinne mistä on tullutkin.

Yhteistyössä