masunen
Kyllä hän sieltä syntyy, Seltsu, toivottavasti ihan omasta aloitteestaan lähipäivinä. Tsemppiä tulevaan koitokseen!
Ei mulla kyllä koiraa ole, ihan itseäni olen lenkitellyt ja hyvin varovasti kumminkin, sairaslomalla kun lepäilen noiden supistusten ja selkäkipujen takia. Eli mun lenkit ei montaa sataa metriä kata. Taisi se olla siis Champion kummiskii, joka koiraa vetää perässään... vai kumpikohan vetää? Supistuksia voisin kyllä minäkin Seltsulle luovuttaa, kun en niitä itse vielä tarvis. Odottelen Joulupukkia kuin kuuta nousevaa, jos se tois sitten mullekin käärön kainaloon.
Mulla oli tätä raskautta ennen hormonikierukka, muuten olin tyytyväinen, mutta noin kerran kuussa se aiheutti mulle ihan kamalan noin tunnin kestävän kivun tuonne jonnekin munasarjojen tietämille, silloin piti vaan kieriskellä kaksinkerroin punkassa, ei mikään auttanut, mutta se meni aina itsekseen pois. Menkat meni tosi niukaksi hormonikierukan ansiosta, joten se oli kyllä ihanaa!
Paino nousee hiljulleen, neuvolan vaa'an mukaan 87,2 viime keskiviikkona, ihan liikaa... Vauva oli poikkitilassa, ja taitaa olla edelleen, mutta eiköhän se vielä ehdi kääntymään. En mä sentään niiiiin leveä ole, että poikittain hänet mahtuis synnyttämään, vaikka tässä aika norsumainen olo alkaa ollakin. Toi kituviikot on kyllä ihan osuva ilmaus, Linnea! 30 viikkoa tuli täys sunnuntaina juhlallisesti, vielä 10 jäljellä, uhhuh...