SOKERIKLUBI

linnea75 luimuilee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 18:30 pikkuviikinki kirjoitti:
perkuleen linnea!!!!
sinä porskuttelet jo mun ohi ton painonpudotuksen kanssa, lähetäppäs tänne turkuun kanssa tuota sisukkuutta pieni ripaus!!!
mies kantoi tänään kotiin suklaalevyn ja uudet pikkumustat alusvaatteet :p ,ilmeisesti jonkin toivossa ;) .

minä olisin jo painelemassa salilla spinningpyörän selässä jollei nuo pukamaleikkaushaavat vaivais niin paljo vieläkin :( :( :( !!!!!!!
Täällä kans ärsyttää, kun on ei pääse kulkemaan reippaasti tuossa ihanassa syysilmassa. Eilen kävelin puistoon ja takas ja tulomatkan melkein kaksinkerroin. Taisi tulla vähän taantumaa ton sektiohaavan paranemisen kanssa, kun piti mennä reuhtomaan. Hankalampi olla, kun silloin, kun oli viimesillään. Tekisi mieli viipottaa tuulispäänä ja ei pysty menemään, kun "mummo kun könkkäsee-vauhtia". Könk könk..

Huomenna punnitus, ja miul on suuret odotukset, sillä tänään vaaka oli tosi kiltti. Kumma vaan, että pään sisällä sitä on "iso" eli tuntuu, että ei ole yhtään pienempi, vaikka vaaka sanoo muuta. Mutta kai se on helpompi muuttaa ruumista, kuin mieltä. Nyt pitää muistaa vaan skarpata, ettei sorru herkkuihin, kun ei enää tunnu pahalta (sumuaivoilta meinaan) vaikka vetäsi kolme palaa tiikerikakkua. Raskausdiabeteksen aikana tuli yhdestä palasta huono olo moneksi tunniksi.

Palaillaan kaverit!

Ah remontti on nyt tehty! Tänään saatiin boordit eteiseen! Kyllä meillä on nyt ihanan näköistä kun on uudet lattiat ja tapetit :) Kannatti kärsiä pari viikkoa tämän takia! Eilen illallakin ihmeteltiin et onpa valoisaa kun uudet lattiat on niin vaaleat´ja oli pakko siivota ne jo tänään (pari päivää viime kerrasta) kun liat näkyy niin selvästi, mut ilohan näitä uusia on puunata ;) Anoppi kävi vapaaehtoisesti eilen pesemässä meidän ikkunat! Näkee niistäkin läpi!

Tosin kykkiminen tapetoidess ei tehnyt hyvää masulle... Liitoskivut kovenee heti kun tekee jotain vähän raskaampaa tai kykkimishommia :( Mut ei pikku mitään...

On lyönyt hirveä turvotus jalkoihin! Oikein särkee iltaisin... Saa nähdä mitä vaikuttaa huomiseen punnitukseen... No syöminen on sujunut toistaiseks ihan hyvin ja toivottavasti sujuu jatkossakin... Sekin hillitsee sitä kun on alkanut yltiö kamala närästys tulla riesaks sillon tällön, vaikka ei olis edes syönyt mitään! Ja muksu alkaa olla sen verran korkealla et on tosi ahdistavaa kun on maha täynnä kun tuntuu et tulee varpaat ja ruuat suusta pihalle kun tää yks potkuttelee \|O

Mun tekee ihan tökeästi mieli siideriä! Odotan jo uutta vuotta/jouluaattoa (jos olen kotona sairaalasta) kun saan hyvällä omalla tunnolla yhden pullollisen juoda!

Kaikkein isoin asia on että en ole polttanut yhtään TUPAKKAA melkein kuukauteen! Ei ole edes tehnyt kamalasti mieli ja päätin et pystyn oleen ilman uuteen vuoteen asti ja jos menee sinne saakka niin en edes enää aloita! Tupakoimattomuuden vuoks olen kyllä antanut itselleni luvan syödä intohimosuklaata sillon tällön :ashamed: Mut ehkäpä se suklaa on kuitenkin parempi kun se tupakka :)

Voi LINNEA älä nyt lähde juoksemaan maratonia ennen kun olet kunnossa kunnolla! Eiks oo hassua et sillon kun pitäis liikkua niin ei kiinnosta ja sitten kun taas pitäis ottaa levon kannalta saa sen pahimman liikunta fiiliksen mitä voi löytyä... Mitenköhän sen sais käännettyä toisin päin...? Sulla on kyllä tosi hienosti tippunut toi paino! Oot kohta tosi hoikka ja vaatteissa tulet sen huomaamaan ennen pitkää!

Plääh kun siellä sataa... Ei oikein huvita lähteä ulos, mutta pakko kai se on viedä toi poju sinne ettei sen pikkupää hajoa täällä neljän seinän sisällä... Mut odottelen nyt jos parin tunnin päästä olis vähän paremman näköistä toi ilmasto...

Huomiseen sitten!

linnea75 luimuilee
Hyvä Champion! Itsekin lopetin tupakanpolton tuossa viitisen vuotta sitten. Olin silloin ehtinut tuprutella reilut kymmenen vuotta. Ei ole helppoa, mutta motivaatiolla ja sisulla se menee. Ja sitten jos yrittää vähän ajan päästä sortua (niinkuin mie eräissä kesähäissä pienes sievässä), niin menaa tukehtua savuun. Että se taito poltella unohtuu kehkoilta. :D

Samaa itsensä määräämisen kykyä siinä kysytään, kun tässä painohallinta hommassakin. Ja kyllähän meistä naisista sen verran sisua löytyy, kun kerran vauvanteon vaivatkin kestetään kerta toisensa jälkeen.

Sinä pystyt ihan mihin vaan!

Odotan oikein kieli pitkällä, että kohtu otais Ritolat ja häippäs ja haava paranis siinä määrin, että sais yritään vanhoja farkkuja päälleen. Ei mitään kokoa 36, vaan niitä mitä piti ennen raskuttakin. Mutta pienin askelin, sano eukko jäällä. Ja olisihan se siis valln hirveetä, jos vyöllekin löytyisi muutakin kuin koristearvoa tässä taloudessa. :LOL:

Ekana ilmottelen maanantaikuulumisia! Elikkäs viikot tasan 31 ja paino 94,5 kg... Neuvolassa oli viimeksi 95,4 kg muistaakseni, että suurin piirtein samoissa siis pysynyt kun nyt oli aamupaino, kun eikös nuo vaatteet tee vielä tohon sen kilon verran lisää verrattuna kotivaakaan... Olen vähän sekaisin koko painotouhusta kun oli miltei kahden viikon tauko etten päässyt omalle vaa´alle käymään..

Tein eilen sellaisen repäisyn, että tilasin itselleni läjän uusia vatteita odottamaan synnytyksen jälkeistä aikaa ja ne ovat palkkio jos vaan nyt pysyn kaidalla polulla syömisten kanssa :) Mahtuvat vielä päällekin kunhan tuo paino ei nyt kovasti tosta enää nousis! Oon niin mammoontunut ton esikoisen aikana ja kulkenut vaan verkkareissa et nyt päätin tehdä asialle jotain! Alkaa muuttumisleikki tän rouvan kohdalla. On kamala hinku saada vähän otetta ja ulkonäköä tähän elämään! Ei kai äidin tarvitse olla ruman ja väsyneen näköinen! Mut ennen kaikkea painonhallinta on suurin lähtökohta tässäkin ;)

Mites muilla on mennyt? Täytyy myöntää et ilmeisestikin hemoglobiinin alhaisuuden vuoks voisin nukkua ympäri vuorokauden! On ihan hullua et kun aamulla herää niin päivän kohokohta on ajatella et kahdentoista aikaan pääsen takaisin nukkuun! Jos toi rautakuuri nyt alkais vaikuttaa jossain vaiheessa niin vois päästä eroon noista päiväunista! Helppoahan niitä tietty on nyt nukkua kun ei ole kun tuo yks laps toistaseks... (Olisin kyllä nyt jo niin valmis synnyttämään! Mullakin tukala olo kun olen niin lyhyt!)

Eilen lähdin reippaana tyttönä esikoisen ja koiran kanssa ulos aikomuksena tehdä pitkä ja reipas lenkki! Tyssäs matka alle puoleen kilsaan kun alkoi taas häpyluuta vihloa ja tuntui et tää yks hyppii mahasta läpi! Siinä sitten hiippailin mummovauhtia kotiin takisin ja makasin riutuneena illan sohvalla!

eikös me olla kaikki samaa mieltä että raskaana olevat naiset tarvitsis INVAMERKIN autoonsa! Alkaa olla invaliidi olo ja voin kertoo et monet invaliidit liikkuu paremmin kun mä!!!!

masunen
Moikka siskoset!
Täällä kans yks taapertaja tuli just nk. lenkiltä :LOL:
Ilma on mahtava mutta sama juttu kuin teillä monella muullakin: puolen kilsan päästä alkoi liitoskivut olla sitä luokkaa, että hyvä ettei tarvinnut tulla kontaten kotiin sentään näin keskellä päivää, vaikka vauhtia ei ollut käytännössä ollenkaan. No ei se mitään, raitista ilmaa siinä ehti saada kun se lenkki kesti ajallisesti niin kauan. Sitten istuskelin vielä tuossa kuistilla ja nautiskelin kauniista syyspäivästä.
Mua ei juurikaan väsytä, koska hemppakin on 142 ilman yhtään lisärautaa. Sen sijaan välillä öisin vaivaa unettomuus, viime yönäkin heräsin neljältä pyörimään pariksi tunniksi kilpaa tuon vauvelin kanssa, vaikka olin nukahtanut vasta puolilta öin. No kyllä mä sitten vielä aamulla nukuin kun olin saanut perheen ulos talosta.
Maanantaipaino näytti 87,0 ja viikkoja on nyt 29+1. Vielä olis taaperrettavaa ennekuin nyytti on kainalossa...

Terkkuja ja jaksuja kaikille ja lisää tämmöisiä aurinkoisia päiviä!

voi teitä kituviikoilla olevia!

täällä hikisenä pyöritään vauvan kans.

ostin tänään toisen imetyspaidan, kun tuntuu, et oisin kasvanut tähän entiseen jo kiinni. etovaa, mutta totta, en ole raaskinut työntää ko vaatekappaletta pesukoneeseen, kun kerran synnytyksen jälkeen (kuivui pari päivää ja olin orpo piru).

labra-analyysistä (tai siis jo hajun perusteella) vois väittää ko paidassa olevan ainakin äidinmaitoa, poikavauvan pissaa, puklua ja mahdollisesti ingmannin kevyt viiliä, jolla äiti tapasi ennen päivän kääntymistä iltaan juhlistaa. Yritä siinä sitten vetää viiliä, joka valuu ja valuu, kun rinnuksille on köytetty yksi kähisevä ja huitova vauva.

maanantaiseen tapaan paino: 65kg! Ihan huippua joo, jos en oisi näin järettömän nihkeä ja hikinen. Eli varmaan on siis viellä jossain kummassa varpaanpäässä nestettä, joka yrittää paetan miusta. Paetkoon vaan, en mie sitä kaipaa. on vaan karmean noloa haista kokoajan vaikka olisi justiinsa suihkusta tullut. Ok, se paidan pesu vois auttaa. :LOL:

käytiin selvitymismatkalla kaupoissa ja Rossossa vastasyntyneen ja siskonsa kanssa. Söin salaatin ja olin puolen tunnin päästä nälkäinen. nyt huutoa, moi!

Jos toi poika nyt hetken olis tossa kehdossa itekseen niin voisin kertoa kuulumisia.

Mulla on ihan hirveä makean himo KOKO ajan. En tiiä millä sen saa pois. Olen sitten käynyt muitten äitien kanssa aamusin tossa kioskilla kahvilla ja sortunut munkkeihin. Vielä possunmunkkeihin... niihin kämmenen kokosiin. :'( Painoa tulee varmaan lisää niin että hurina käy.

Muuten kaikki hyvin.
Kateeks käy toisten remontit, meidän pitäis kanssa vähän tapiseerata ennen Einon kastetta.

Oli pari muutakin asiaa mitä meinasin kommentoida mutta toi poika on niin sulonen että pakko mennä seurustelemaan kun hän on hereillä.

Mä yritän tulla useammin, jos vaikka saisin sitä kuria:)

Ai nii peltimies kuulostaa tutulta...
:wave: :wave: :wave:

kipsu, sama makeanhimo riivaa myös täällä vastasynnyttänyttä. pitikö puhua munkeista? :p TAISTELLAAN! NAKKAA PÄÄLLE! kÄRPÄT! TAPPARA! ... mitä niitä nyt on..

ja joulu tulee jollottaa :eek: mutta itketään sitä myöhemmin.

pitää hakea se haiseva paita nyt koneesta.

:wave: hei hei!

Huhuuu!!!! Minä täällä! Vielä yhtenä kappaleena, mutta tuskin kauaa!

Tänään oli äitiyspolikäynti, lääkäri teki sisätutkimuksen ja sai tän mamman ihan totaalisen yllättyneeksi! Kohdunkaula hävinnyt, kohdunsuu auki 3 cm! Lääkäriä vähän nauratti, että mitenkä sä nyt noin hämmästynyt olet, maanantainahan sulla on laskettu aika että ei kai tää synnytyksen läheisyys nyt niin ihmeelliseltä pitäs tuntua... :LOL: No, mä olin tietysti nytkin asennoitunut, että yli tääkin menee monta viikkoa... Suurella todennäköisyydellä kuitenkin synnytän viikonloppuna! :D :whistle: :) Ihan innoissani olen!

Painoarvioksi saatiin nyt VAIN 2800 g mikä on vielä vähemmän mitä viimeks, millähän dieetillä tää mun vauva on ollut, mä en ainakaan oo juuri katellut mitä oon turpaani vedellyt... Anyway, mitään kovin hirveän isoa vaavia ei ole luvassa, onneks. Kaikki oli siis muuten ihan mainiosti, ainoastaan lapsiveden määrä oli "riittävä, mutta vähäinen". Ellen ens keskiviikkoon mennessä ole synnyttänyt, niin käyn polilla ja sillon katotaan taas tuo lapsiveden määrä, jos se on edelleen vähentynyt niin sitten käynnistellään. Mutta enköhän mä siihen mennessä ole jo poksahtanut.

Tällaista omanapaista höpötystä jälleen kerran. Kiitos ja anteeks... :wave: :hug:

linnea75 luimuilee
Hemmetti sentää Seltsu, nyt jos koskaan on omanapaisuus sallittua, suorastaan vaadittavaa!!!! Jee!

Nyt alkaa jännittämään siun puolesta!!!! Mie pidän peukkuja!!! Kerro sitten mitä huusit ja mitä kätilö sanoi :whistle: järkevät on vitsit...

Kaikki menee varmasti jouhevasti.

voima :hug: ja respect!

Mainittakoon, että jos jollain (joka ei imetä) on ongelmia aineenvaihdunnan kanssa, niin ruisleseitä naamariin. Kyllä aikaa niin pahat henget käydä keskustelua, että heikompia hirvittää.

Kaura- ja vehnäleseet on olleet ihan kilttejä tähän verrattuna. Syökää siis aamulla noita ruisleseitä, jos tarvis, ei niinkuin seuraavassa;

Täällä yksi ääliö kumosi niitä tässä parina iltana viilin päälle. Tulikin sitten oiken ratkiriemukkaat iltamat vauvan kanssa. Oma maha mörisi ja huusi kauhuissaan, mutta vauva piti huolen siitä, ettei hotelli helpotukseen ollut paikkoja äiti-ihmiselle yöaikaan. Ja itse tänä pieni otus kakata pöristeli yhtä soittoa aamu kolmesta seitsemään. :eek:

On tää samainen tampio kyllä popsinut puolikkaan lantun per ilta myös, mut ainakaan aikaisemmin maha ole siitä suuttunut. Mutta ei vauvan kanssa voi näköjään niin vimmatusti hurjastelle noiden vihannesten kanssa.

Ja aloitin mie maitohappobakteerienkin popsimisen pari päivää sitten terkkarin innostaessa. Mutta josko niiden pitäisi tasoittaa mahan elämää, ei päivastoin. Kahviakin olen pantannut.

Että tämmöistä suolistoelämän kuvausta täältä susirajalta tällä kertaa.

Seltsulle viel extra :hug: ja muille tasapuolisesti ADJÖ!

Champion harmaana
Hui nyt tarvitsee taas tukea! Mies lähtee yövuoroihin - pahimpia sortumispäiviä!!! Hain pussillisen dietorellejä ehkäistäkseni itseäni menemästä ostaan suklaalevyä kaupasta! Täytyy varata hedelmiä et saa pois makeanhimon, vaikka mikään niistä EI OLE SUKLAATA :(

Olen jopa osannut syödä ihan kiltisti... Ei nyt täysin oikein, mutta tuskinpa paino on noussut ainakaan :) Eilen pidin nami-illan ja ylpeä olen että osasin ostaa viiden euron pussin sijasta parin euron pussin... Saavutus sekin...

Täällä on tullut kesäkeitto ihan ykkösjutuks! En edes muistanut kuinka hyvää se on! Ja toi meidän juniorikin tykkää (isännältä ei kysytä)! :p Hyvää ja kevyttä! Tosin tänään on kanakeittopäivä...

Enskeskiviikkona on taas neuvola ja pitäis heti sen jälkeen lähteä ajaan Laihialle, auts! Sattuu jo valmiiks se ajomatka joka kestää kolmisen tuntia... Mut mieluummin nyt sinne sukuloimaan kun lähempänä synnytystä! Ehditään nähdä kummityttökin vielä pikasesti ennen kun ne lähtee ajamaan Eurooppaan... Mutta ennen kaikkea siellä miehen mummulassa ei voi olla syömättä! Ruoka on TODELLA hyvää ja ne loukkaantuu jos ei syö kunnolla... Olenkin tehnyt sotasuunnitelman, että vetoan kamalaan närästykseen (mitä ei onneks muuten ole ollut hetkeen) ja yritän syödä aina vähän kerrallaan. Voi kyllä olla mahdotonta kun on ainoa paikka missä saan nykyään kunnon hirvenpaistia :p No onneks siellä ei olla kun muutama päivä ja miehen paapalla on sokeritauti, joten sellaisia makeita siellä ei ihan kauheasti tarjoilla...

Nyt lähden herätteleen tota esikoista tuolta ja vien sen leikkipuistoon kun ei kerran sadakaan - ainakaan vielä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2005 klo 20:39 Seltsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2005 klo 17:13 linnea75 luimuilee kirjoitti:
voima :hug: ja respect!
Maximum respect & peace. :LOL: (Seuraatko kenties Firma-sarjaa..?)
ihan vaan kerran viikossa :D

champion! koklaa Ingmannin kevyt suklaa jädeä (ja kerro oliko hyvää vai loistavaa). ite en ole uskaltanut ottaa viel, kun mansikkaa, kun aattelin, et jos pääsee taas suklaan makuun, ni mitäs, jos mopedi karkaa käsistä?

Paino näytti tänää noususuhdanteiselta, pitää varmaan yrittää ryhdistäytyä :whistle:

voikaa hvyin!

Joko Seltsua supistaa?????

Hellou!

Joko Seltsu?

Täällä "oikeassa maailmassa" on kans yksi kaveri ihan viimeisillään, joten kovasti jännää siel ja tääl.

Joten Seltsu, hei ne siun supparit on sitten vaan virtuaali suppareita :LOL: Enkös olekin lystikäs?

Ihan sumussa mennyt koko päivä. Esikoinen räkätaudissa, parka, ja äidillään myös tavallistakin pöllömpi olo. Toivottavasti ei tartu pienimpään.

Voiko pariviikkoinen saada flunssan? Siis joo, äidinmaitohan suojaa, mut entä jos äitikin on taudissa? Esikko sai ekan nuhakuumeen vasta 11 kuukautisena, joten jotekin olen tuumannut, et imetys suojaisi... kyllä silläkin vähn nenu tosin vuotaa ja aivastelee säälittäviä vauvan aivastuksia. Hassu miniatyyritonttu. Harmi, kun ei ole siippa suostunut laittamaan kuvaan profiiloon, ja itse uskottelen olevani siinä suhteessa avuton (en osaa myöskään täyttää astianpesukonetta, kuulemma, heh heh).

Äsken sitä tasaista pöllöa oloa vähän piristi, kun join kupposen kahvetta (ei pitänyt, ettei sais vauva ilmavaivoja,mut mie en jaksa muuten kohta enää, eikä kukaan jaksa miua) ja kekkasin, etten ole tänään sortunut mihinkään laittomaan! Siis dietrellejä en enää laske, kun se rd helpotti synnytyksen myötä.

Voihan sitä tämmösestäkin ammentaa virtaa. Sit olen lukenut painonvartijoiden lehtiä, siis vaikka en ko systeemiin aiokaan mukaan, mutta ihan hyvä lukea laihduttamisesta (siis täällähän myö vaan pyritään painohallintaan, ei laihduttamiseen :saint: ), niin saa vähän intoa tähänkin puuhaan. Kun hömelyyksissä se muuten tuppaa vähän unohtumaan.

Kertokaahan kaikki kivat ihmiset kuulumisia, niin virkistyy tää talvea pelkäävä mieli. :hug:

Vieläkö SELTSU on palstoilla? Muakin on iltasin supistellut tosi kipeästi... Mä vaan sitä et miten saisin ne supparit tuleen sinne kun täällä niitä ei vielä tarvittais...?

LINNEA kyllä kai vauvakin voi saada flunssan :( Mä muistan kun mun kaveri puhu et kun ne sai talvivauvan niin se oli koko talven kipeä... Tosin se poika ei saanut äidin maitoa... Tehdään tästä tieteellinen koe! Jos teidän poju pysyy nyt terveenä, niin onhan äidin maidolla pakko olla jotain tekemistä sen asian kanssa! Flunssa kun tarttuu niin helposti... Elä suukottele vaaivia liikaa jos vaikka estyis tartunta :) Mäkin olen jo nyt alkanut katseleen paikkareiden lehtiä ja niistä saa yllättävää kannustusta! mä aattelin et jos vaan imetys onnistuu niin site meen sen 4kk:n jälkeen oikein ryhmään mukaan apinonvartijoille, mut jos ei onnistu niin sit aiemmin... Oon ihan riippuvainen pisteilystä, kun sitä on harrastanut niin monta vuotta ja nyt odotusaikana ei voikaan :ashamed:

Pitäis lähteä Laihialle sukuloimaan siis nyt keskiviikkona kuten jos kerroinkin, mutta pelkään että kieltävät neuvolassa lähtemisen kun supistelee iltaisin kipeästi... Meillä kun on toi ennenaikaisuuden riski kalvamassa tuolla taka-alalla... Eikä siinä mitään kunhan syntyy vasta 36+ viikoilla, mut jos lähtis tuleen ennen sitä niin ei paljon naurattais, etenkään jos joutuis synnyttään jossain Vaasassa! Yök...

Oon viimeisen parin viikon aikana liikkunut tosi paljon ja luulen et se vaikuttaa supistusten tulemiseen. Yritän hoitaa ainakin iltalenkityksen koiralle, ettei ton miehen tarvi yksin koiraa hoitaa... Tänäänkin aamulla kävelin mummilaan, mut takasin tulo oli ihan kamalaa! Sattui niin helvetisti vatsaan et ajattelin etten ikinä pääse kotiin asti :'( Onneks sit olo helpotti kun pääsi suihkuun ja nukkumaan hetkeks kun poika meni päiväunille... Muutenkin tää vauva painaa jotenkin tonne takapuoleen tosi inhottavasti et pyllyä särkee... Kuulostaa hauskalta, mut ei ole kivaa!

Huomenna yök - punnitus... Saa nähdä miten käy... No ruokahalu alkaa taas olla toisaalta normaali siihen nähden ettei tee mieli syödä jokapäivä kokonaista suklaalevyä, enkä siis ole syönytkään :D

Huomiseen siis!

Kipinätär harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2005 klo 19:07 linnea75 kirjoitti:
Mainittakoon, että jos jollain (joka ei imetä) on ongelmia aineenvaihdunnan kanssa, niin ruisleseitä naamariin. Kyllä aikaa niin pahat henget käydä keskustelua, että heikompia hirvittää.

Kaura- ja vehnäleseet on olleet ihan kilttejä tähän verrattuna. Syökää siis aamulla noita ruisleseitä, jos tarvis, ei niinkuin seuraavassa;

Täällä yksi ääliö kumosi niitä tässä parina iltana viilin päälle. Tulikin sitten oiken ratkiriemukkaat iltamat vauvan kanssa. Oma maha mörisi ja huusi kauhuissaan, mutta vauva piti huolen siitä, ettei hotelli helpotukseen ollut paikkoja äiti-ihmiselle yöaikaan. Ja itse tänä pieni otus kakata pöristeli yhtä soittoa aamu kolmesta seitsemään. :eek:

On tää samainen tampio kyllä popsinut puolikkaan lantun per ilta myös, mut ainakaan aikaisemmin maha ole siitä suuttunut. Mutta ei vauvan kanssa voi näköjään niin vimmatusti hurjastelle noiden vihannesten kanssa.

Ja aloitin mie maitohappobakteerienkin popsimisen pari päivää sitten terkkarin innostaessa. Mutta josko niiden pitäisi tasoittaa mahan elämää, ei päivastoin. Kahviakin olen pantannut.

Että tämmöistä suolistoelämän kuvausta täältä susirajalta tällä kertaa.

Seltsulle viel extra :hug: ja muille tasapuolisesti ADJÖ!
:LOL: :LOL: :LOL: Anteeks mutta kun sä kirjoitat niin elävästi että melkeen kuulen tänne asti pörinää ja vielä päivän pari(?) myöhässä... Mulla on paino jämpännyt 95 kiloon. Olen jo kävellyt pansiosta raisioon 5-6km ja turun keskustasta kotiin 6km ja lenkkiä koiran kanssa ja munkkien määrää olen vähentänyt... Kyllä tämä tästä TEPSI! TEPSI! TUTO JA HPK!

NYT tsempataan. Kasviksia ostamaan, mutta ei sitä lanttua, se on liian vahvaa. Enkä ostanut kermaa kalakeittoon vaan punasta maitoa.
Onko tullut lisää vauvoja?

champion, onkin tosi helppoa olla suukottelematta vauvaa. varsinkin räkänokka-parka-esikoisesta... tää on niin suloinen röhtyperuna, että oi joi. siis siloin kun ei huuda jotain oopperan kipaletta.

kipsu, punainen maito? täällä yksi fanaatikko laihduttaja kääntyy haudassaan. veteen tai rasvattomaan maitoon tee, herttileili!

nyt huudetaan tääl... vauva siis.

no, paino oli 66 aamulla, mut sitten huomasin päivän bonuksena, et vaaka (joka ei kun 30 vuotta vanha) näyttää kahtakiloa jo jollekin näkymättömälle tyypille. siis, vaikka vaalla ei olisi ketään. eli kun vähän sitä hakkasin ja vääntelin viisareita sain ton painon kikkailtua kepulikonstein 64-65kg:n. entä, jos se vaaka onkin vedättänyt minua 6-0 enkä mitään ole milloinkaan laihtunut. :eek:

joulupukki tuo varmaan mustan joulun tullessaan, eli uuden vaan. siinähän se karu totuus sit paljastuu.

eläkä kipsu nyt suut, kun niuhoitin, mutkun noissa maidoissa ja leivänpäällisissä on on niin paljon eroa rasvan suhteen. :hug:

nyt esíkolla hepuli, moikka moi.

ps. täällä on törkeet flunssat kierrossa

PPS.
Joku sanoi viel jotain mitä piti kommentoida, mutta iski "imede" eli imetysdementia.

Laitetaan siis klassinen Seltsulle eli joko?

Juu, nyt muistan. Champion; älä lenkitä koiraa, miulla ainakin kävely justiinsa teki supparit ja lopulta poksautti vedet seuraavana yönä. Olis ne kyllä varmaan muutenkin poksahtaneet, mut voihan sitä tälläsi johtopäätöksiin silti kepeesti vedellä.

Kipinätär harmailee
Eikös se ollut masunen joka sitä koiraa lenkitteli? Tukivyö avuksi vai oletko jo kokeillut? SELTSU? Kumpi tuli kaikki ok?
Muuhunkin piti kommentoida... öö? Punasessa maidossa on 3% rasvaa. Mitä vielä oli? Mää en muista... Kestovaippainfon sivut on tilapäisesti poissa käytöstä päivitysten takia ja mää oon ihan hukassa. Varasin joltain Ronjan hamppuvaipan avaruuseläin kuosilla yö vaipaksi.... Joo ja on mun kavereillakin jo korvat täynnä kestovaippoja mut kun ne on melkeen yhtä ihania kun vauvat.....
Kuullaan Hifki ja miinus 20000? :LOL: :LOL: :LOL:

linnea75 luimuilee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2005 klo 19:05 Kipinätär harmailee kirjoitti:
Eikös se ollut masunen joka sitä koiraa lenkitteli? Tukivyö avuksi vai oletko jo kokeillut? SELTSU? Kumpi tuli kaikki ok?
Muuhunkin piti kommentoida... öö? Punasessa maidossa on 3% rasvaa. Mitä vielä oli? Mää en muista... Kestovaippainfon sivut on tilapäisesti poissa käytöstä päivitysten takia ja mää oon ihan hukassa. Varasin joltain Ronjan hamppuvaipan avaruuseläin kuosilla yö vaipaksi.... Joo ja on mun kavereillakin jo korvat täynnä kestovaippoja mut kun ne on melkeen yhtä ihania kun vauvat.....
:hug: joo, sorde. miun vaan pitää aukoo päätäni vaikka en asiasta mitään tietäiskään. helmasyntini sanoisin.

miunkin pitäsi perehtyä tuohon kestovaippailuun, mut saa nähdä jaksanko. mie olen niin tumpelo tällä kierroksella vaihtaman vaippaa, laitan sen uuden vanhan vaipan alle odottelemaan siksi kunnes putsaan pehvan. ja tää yksi onnistuu töräyttämään yleensa 2-3 vaippaa yhdella vaihtokeralla jo siinä hoitopöydällä. ja suihkimaan kylpprin märäksi. siis mie en osaa vaihtaa poikien vaippaa.

saipa! jokipo! tai mikä kiekkokarhut lienee...

Kipinätär harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2005 klo 19:19 linnea75 luimuilee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2005 klo 19:05 Kipinätär harmailee kirjoitti:
:hug: joo, sorde. miun vaan pitää aukoo päätäni vaikka en asiasta mitään tietäiskään. helmasyntini sanoisin.

miunkin pitäsi perehtyä tuohon kestovaippailuun, mut saa nähdä jaksanko. mie olen niin tumpelo tällä kierroksella vaihtaman vaippaa, laitan sen uuden vanhan vaipan alle odottelemaan siksi kunnes putsaan pehvan. ja tää yksi onnistuu töräyttämään yleensa 2-3 vaippaa yhdella vaihtokeralla jo siinä hoitopöydällä. ja suihkimaan kylpprin märäksi. siis mie en osaa vaihtaa poikien vaippaa.

saipa! jokipo! tai mikä kiekkokarhut lienee...
:D En mää sitä pahalla ottanu! Hyvähän se on että joku pitää meidät ruodussa!
Kuule sellasia ne pojat on. Kannattaa varata sideharsoja siihen vaipanvaihtopaikalle niin saat nopeesti päälle kun pissa tulee. Meillä kanssa kakkaa tuli varsinkin aluks ihan kokoajan . Vaippoja meni varmaan 15 päivässä.
Mä kävin viimeeks ehkäsyneuvolan vaa'alla (miten toi oikeesti kirjotetaan?) ja paino oli 95 ja 400g meinasin että vaatteista ainakin toi 400 pois.
Onkos muut harkinnu hormoonikierukkaa? Onko teillä kokemuksia? Tietty ehkäsy puolelta sais tietoa mutta ei se oo sama kun teidän kommentit... kai tiiätte?
Perjantaina voisin käydä ostamassa halvan vaa... no sen nii.
Ja

JOS JOLLAIN OLIS MYYDÄ TRIKOISTA 5M KANTOLIINAA NIIN TÄMÄ TÄÄLLÄ ON KIINNOSTUNUT! hinta siinä 20-40?.

Mulla loppuu jääkiekkotietämys tähän mutta öö HIPPOS HIPPOS! Onko sitä edes olemassa enää? Jotain hauskaakin pitäis keksiä teitä piristämään mutta ei luista ajatus. Kerroppa Linnea meille jotain ;)
:hug: KAIKILLE. Me pystytään vieläkin ihan mihin vaan, noustaanpa täältä suonpohjalta ja tsempataan tän laihduttamisen kanssa. Meinasin liittyä mammadieettiin , mutta sitten totesin että kaikki tarvittava tieto on päässä ja ryhmä on täällä :ashamed: :ashamed: :ashamed: ANTEEKSI ETTÄ OLEN LUSMUILLUT =) Tuli parempi olo!

Tilannetiedotus:

Takana ä-polikäynti. Lapsivettä normaalisti, kohdunsuu auki 3-4 cm, ei syytä käynnistää koska kaikki ok ja syntyy varmaankin päivän parin sisällä itekseenkin. Oon tosi onnellinen, ettei tartte käynnistää. Jos tää pöljä vauva luulee olevansa vielä ens tiistaina mahassa, niin silloin sitte käynnistetään. Mutta kaipa hän tajuaa tulla maailmaan aiemmin ja ihan omin avuin. Oon kyllä tehny niiiiin pitkiä kävelylenkkejä esikoisen ja äitini kanssa, että ei ainkaaan laiskuudesta voi mua syyttää. :)

Sokerit? En oo juuri mittaillu... :ashamed:

Yhteistyössä