Täällä kans ärsyttää, kun on ei pääse kulkemaan reippaasti tuossa ihanassa syysilmassa. Eilen kävelin puistoon ja takas ja tulomatkan melkein kaksinkerroin. Taisi tulla vähän taantumaa ton sektiohaavan paranemisen kanssa, kun piti mennä reuhtomaan. Hankalampi olla, kun silloin, kun oli viimesillään. Tekisi mieli viipottaa tuulispäänä ja ei pysty menemään, kun "mummo kun könkkäsee-vauhtia". Könk könk..Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 18:30 pikkuviikinki kirjoitti:perkuleen linnea!!!!
sinä porskuttelet jo mun ohi ton painonpudotuksen kanssa, lähetäppäs tänne turkuun kanssa tuota sisukkuutta pieni ripaus!!!
mies kantoi tänään kotiin suklaalevyn ja uudet pikkumustat alusvaatteet ,ilmeisesti jonkin toivossa .
minä olisin jo painelemassa salilla spinningpyörän selässä jollei nuo pukamaleikkaushaavat vaivais niin paljo vieläkin !!!!!!!
Maximum respect & peace. (Seuraatko kenties Firma-sarjaa..?)Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2005 klo 17:13 linnea75 luimuilee kirjoitti:voima :hug: ja respect!
ihan vaan kerran viikossaAlkuperäinen kirjoittaja 06.10.2005 klo 20:39 Seltsu kirjoitti:\Maximum respect & peace. (Seuraatko kenties Firma-sarjaa..?)Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2005 klo 17:13 linnea75 luimuilee kirjoitti:voima :hug: ja respect!
Noup. :/Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 14:57 linnea75 kirjoitti:Joko Seltsua supistaa?????
Anteeks mutta kun sä kirjoitat niin elävästi että melkeen kuulen tänne asti pörinää ja vielä päivän pari(?) myöhässä... Mulla on paino jämpännyt 95 kiloon. Olen jo kävellyt pansiosta raisioon 5-6km ja turun keskustasta kotiin 6km ja lenkkiä koiran kanssa ja munkkien määrää olen vähentänyt... Kyllä tämä tästä TEPSI! TEPSI! TUTO JA HPK!Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2005 klo 19:07 linnea75 kirjoitti:Mainittakoon, että jos jollain (joka ei imetä) on ongelmia aineenvaihdunnan kanssa, niin ruisleseitä naamariin. Kyllä aikaa niin pahat henget käydä keskustelua, että heikompia hirvittää.
Kaura- ja vehnäleseet on olleet ihan kilttejä tähän verrattuna. Syökää siis aamulla noita ruisleseitä, jos tarvis, ei niinkuin seuraavassa;
Täällä yksi ääliö kumosi niitä tässä parina iltana viilin päälle. Tulikin sitten oiken ratkiriemukkaat iltamat vauvan kanssa. Oma maha mörisi ja huusi kauhuissaan, mutta vauva piti huolen siitä, ettei hotelli helpotukseen ollut paikkoja äiti-ihmiselle yöaikaan. Ja itse tänä pieni otus kakata pöristeli yhtä soittoa aamu kolmesta seitsemään.
On tää samainen tampio kyllä popsinut puolikkaan lantun per ilta myös, mut ainakaan aikaisemmin maha ole siitä suuttunut. Mutta ei vauvan kanssa voi näköjään niin vimmatusti hurjastelle noiden vihannesten kanssa.
Ja aloitin mie maitohappobakteerienkin popsimisen pari päivää sitten terkkarin innostaessa. Mutta josko niiden pitäisi tasoittaa mahan elämää, ei päivastoin. Kahviakin olen pantannut.
Että tämmöistä suolistoelämän kuvausta täältä susirajalta tällä kertaa.
Seltsulle viel extra :hug: ja muille tasapuolisesti ADJÖ!
:hug: joo, sorde. miun vaan pitää aukoo päätäni vaikka en asiasta mitään tietäiskään. helmasyntini sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2005 klo 19:05 Kipinätär harmailee kirjoitti:Eikös se ollut masunen joka sitä koiraa lenkitteli? Tukivyö avuksi vai oletko jo kokeillut? SELTSU? Kumpi tuli kaikki ok?
Muuhunkin piti kommentoida... öö? Punasessa maidossa on 3% rasvaa. Mitä vielä oli? Mää en muista... Kestovaippainfon sivut on tilapäisesti poissa käytöstä päivitysten takia ja mää oon ihan hukassa. Varasin joltain Ronjan hamppuvaipan avaruuseläin kuosilla yö vaipaksi.... Joo ja on mun kavereillakin jo korvat täynnä kestovaippoja mut kun ne on melkeen yhtä ihania kun vauvat.....
Kuullaan Hifki ja miinus 20000?
En mää sitä pahalla ottanu! Hyvähän se on että joku pitää meidät ruodussa!Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2005 klo 19:19 linnea75 luimuilee kirjoitti:\:hug: joo, sorde. miun vaan pitää aukoo päätäni vaikka en asiasta mitään tietäiskään. helmasyntini sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2005 klo 19:05 Kipinätär harmailee kirjoitti:Eikös se ollut masunen joka sitä koiraa lenkitteli? Tukivyö avuksi vai oletko jo kokeillut? SELTSU? Kumpi tuli kaikki ok?
Muuhunkin piti kommentoida... öö? Punasessa maidossa on 3% rasvaa. Mitä vielä oli? Mää en muista... Kestovaippainfon sivut on tilapäisesti poissa käytöstä päivitysten takia ja mää oon ihan hukassa. Varasin joltain Ronjan hamppuvaipan avaruuseläin kuosilla yö vaipaksi.... Joo ja on mun kavereillakin jo korvat täynnä kestovaippoja mut kun ne on melkeen yhtä ihania kun vauvat.....
Kuullaan Hifki ja miinus 20000?
miunkin pitäsi perehtyä tuohon kestovaippailuun, mut saa nähdä jaksanko. mie olen niin tumpelo tällä kierroksella vaihtaman vaippaa, laitan sen uuden vanhan vaipan alle odottelemaan siksi kunnes putsaan pehvan. ja tää yksi onnistuu töräyttämään yleensa 2-3 vaippaa yhdella vaihtokeralla jo siinä hoitopöydällä. ja suihkimaan kylpprin märäksi. siis mie en osaa vaihtaa poikien vaippaa.
saipa! jokipo! tai mikä kiekkokarhut lienee...