soiva potta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä juuri kyseisen kaupan soivapotta, ja AIVAN LOISTAVA. Meidän pottailija on 8kk ja ei itse osaa keroa koska pissa on tullut joten eipä istuteta vauvaa liian kauaa potalla kun pärähtää tuikituiki tähtöset ilmaa. Oppi nopeasti potalle juuri sen takia kun tajusi että kun lirauttaa niin pääsee jatkaa muita puuhia.

Paljon semmoinen soiva potta maksaa? ja minkäniminen se on? Mulla on 2v4kk joka ei suostu potalle eikä pöntölle. En kyl tiiä suostuisko tohonkaan... mut jos kaatais vettä sinne, ni tajuiskohan se sitten...

Viimeksi muokattu:
No mun mielestä lapsen ei tarvii ehdollistua "tuiki tuiki tähtösiin" sen paremmin kuin potan pohjassa oleviin väriä vaihtaviin tarroihinkaan pissatessaan ja kakatessaan! Kyllä ne tuotokset sinne tulee kun lapsi on kypsä hommaan. Ja järki hoi! 8kk voi kyllä yhtä todennäköisesti lirauttaa pottaan kuin vaippaankin. Voipi käydä just niinkuin mun kaverin muksulla - leuhki kovasti kuinka hänen tyttönsä jo ennen vuoden ikää tekee kaikki jutut pottaan (no kaipa kun koko ajan siinä istutettiin) ja nyt samainen tenava 2,5vee on niin pottakammoinen että pissaa ja kakkaa vaippaansa!!

Mä alan oleen vähän joo turhautunut tähän vaipparalliin jo... ja joo, neiti voi olla kotona ihan hyvin ilman vaippaa, tulee kyllä kertomaan kun on kumpi tahansa hätä mut ei suostu potalle eikä pöntölle supistajankaan kanssa. Vaipankin laittaa päälleen tarvittaessa :headwall:

Nimim. pikkasen itsepäisen pikkulikan äiti :D

Ps. tää on ollu alusta lähtien tätä samaa eli en kuulu siihen joukkoon joka on jo ennen vuoden ikää pitäny potalla. Ollaan aina välillä sitä kokeiltu ja sit hyllytetty, taas kokeiltu, hyllytetty.... jne...

hei mutta siis kyllä mun mielestä potalle istuminen voi olla oikein hauska hetkikin ja mikäs sen mukavampaa kun biisi soi pisusta ja kakasta! itse oon sellanen höhlä huumoriakka että kiva ois saada tuollainen kokeiluun. tulee tuotokset siihen jos tulee. ei sen ihmeellisempää. ja ei potalle opettelu hetkessä opita. tulee varmasti onnenhetkiä ja jeejeetä mutta myös kiukutteluja ja ohimenoja. :)

Voi hitsi, meillä aikanaan mummo osti esikoiselle Fisher Pricen kalliin soivan potan. Ei se siihen tainnut kertaakaan pissata/kakata, mutta se oli hänestä hauska lelu, kun siihen tiputteli tavaroita, niin se soi. :D

hei mutta siis kyllä mun mielestä potalle istuminen voi olla oikein hauska hetkikin ja mikäs sen mukavampaa kun biisi soi pisusta ja kakasta! itse oon sellanen höhlä huumoriakka että kiva ois saada tuollainen kokeiluun. tulee tuotokset siihen jos tulee. ei sen ihmeellisempää. ja ei potalle opettelu hetkessä opita. tulee varmasti onnenhetkiä ja jeejeetä mutta myös kiukutteluja ja ohimenoja. :)

ja meidän tyttö on 1v 4kk..eli ihan hyvä ikä jo vaikka koitellakin :)

Vinkkejä vanhemmille

ja meidän tyttö siis on 1v4kk eli ihan hyvä ikäkin jo kokeilla.. :)

Vinkkejä vanhemmille

hyvä linkki ylhäällä

Voi hitsi, meillä aikanaan mummo osti esikoiselle Fisher Pricen kalliin soivan potan. Ei se siihen tainnut kertaakaan pissata/kakata, mutta se oli hänestä hauska lelu, kun siihen tiputteli tavaroita, niin se soi. :D

Mä luulen, et meillä kans kävis näin :D Kävis kaataan aina juomansa ja hihkuis sen potan kanssa sekä varmaan myös tanssis sen tahtiin :laugh:

Mä kyllä uskon, et tommoset lisäkikat saattaa auttaa kuivaks opettelussa, mä en missään nimessä niitä tuomitse ja musta ne on oikeesti hauskoja.

Mut niin se on myös kun broidin melkein 4-vuotias vieläkin hihkuu vessassa täysillä käytyään kakkosella :D :heart:

Yhteistyössä