Hei ap, voisitko laittaa mullekin sen numeron. Ja mihin kellonaikaan hänelle saa soittaa. Kiitos!
Mä yritin soittaa myös ap:n antamalle ennustajalle ja vastaajassa sanottiin että huomenna taas klo.12 alkaenAlkuperäinen kirjoittaja hip hei:Hei ap, voisitko laittaa mullekin sen numeron. Ja mihin kellonaikaan hänelle saa soittaa. Kiitos!
No ei kyllä ihan näin mene. Oon ihan henk. koht. käyny yhdellä ennustajalla pari kertaa. Muutama vuosi käyntien välissä. Jo ensimmäisellä kerralla ennusti, että läheinen mieshenkilö kuolee viiden vuoden sisällä. Seuraavalla kerralla ennusti tuon kuoleman lähemmäksi. Ja niin vain kävi (vaikka todellakaan mitenkään ei eletty sen ennustuksen mukaan), että isäni kuoli aivan yllättäen tässä kesän alussa. Että kyllä toiset oikeasti jotain näkevätkin. Tämäkin kertoi ensin varmaan puoli tuntia minun menneisyydestäni, jota ei siis mistään voinut tietää. Ja ihan faktaa kertoi.Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:nuohan kertoo ust sen mitä haluat. Ja kunkäy ennusajalla alkaa elämään sen mukaan mitä ennuistaja sanoo
paljonks maksoit noista käynneistä?kannattaiskohan mielummin käydä vaiko soittaa ennustajalle...?Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:No ei kyllä ihan näin mene. Oon ihan henk. koht. käyny yhdellä ennustajalla pari kertaa. Muutama vuosi käyntien välissä. Jo ensimmäisellä kerralla ennusti, että läheinen mieshenkilö kuolee viiden vuoden sisällä. Seuraavalla kerralla ennusti tuon kuoleman lähemmäksi. Ja niin vain kävi (vaikka todellakaan mitenkään ei eletty sen ennustuksen mukaan), että isäni kuoli aivan yllättäen tässä kesän alussa. Että kyllä toiset oikeasti jotain näkevätkin. Tämäkin kertoi ensin varmaan puoli tuntia minun menneisyydestäni, jota ei siis mistään voinut tietää. Ja ihan faktaa kertoi.Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:nuohan kertoo ust sen mitä haluat. Ja kunkäy ennusajalla alkaa elämään sen mukaan mitä ennuistaja sanoo
Voisitko sä laittaa sen numeron mullekin. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä yritin soittaa myös ap:n antamalle ennustajalle ja vastaajassa sanottiin että huomenna taas klo.12 alkaenAlkuperäinen kirjoittaja hip hei:Hei ap, voisitko laittaa mullekin sen numeron. Ja mihin kellonaikaan hänelle saa soittaa. Kiitos!
Mitä huuhaata se sanoi?Alkuperäinen kirjoittaja mie:mulle tää vänni ei tienny mitään.
Miten te esititte kysymyksen hänelle? Mie kysyin että tapaanko jotain miestä,niin alko puhumaan ihan huuhaata...söi samalla jotain koko ajan siellä enkä saanut mitää selvää sen puheesta aina,kun sen puhelin oli kaijuttimella.Harmittaa tosi paljon,ku soitin.
kysyin vaan, kerroppa jotain mun ihmissuhteista ja sit tuli tekstiä sieltä...................Alkuperäinen kirjoittaja mie:mulle tää vänni ei tienny mitään.
Miten te esititte kysymyksen hänelle? Mie kysyin että tapaanko jotain miestä,niin alko puhumaan ihan huuhaata...söi samalla jotain koko ajan siellä enkä saanut mitää selvää sen puheesta aina,kun sen puhelin oli kaijuttimella.Harmittaa tosi paljon,ku soitin.
Mitä tekstiä? Tietenkään jos et halua kertoa niin sit.Alkuperäinen kirjoittaja mää:kysyin vaan, kerroppa jotain mun ihmissuhteista ja sit tuli tekstiä sieltä...................Alkuperäinen kirjoittaja mie:mulle tää vänni ei tienny mitään.
ensin kysyi että kuinka kauan olen seurustellut tämän miehen kanssa...se meni siis ihan honkia heti,koska en ole seurustellut yli 6 vuoteen.Alkuperäinen kirjoittaja kerro tarkemmin:Mitä huuhaata se sanoi?Alkuperäinen kirjoittaja mie:mulle tää vänni ei tienny mitään.
mitä kaikkea tiesi? ei siis tartte kertoa ihan sun henkilökohtaisia juttuja,mut jos voit valottaa mitä kaikkea tiesi?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hehee mä soitin tälle Eliselle ja syksyllä luvassa kaikenlaista Aika hyvin tiesi