Soitinpa sitten selvännäkijälle

  • Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti
sama kun äskön
nii entiiä muuta kuin sen mitä kaveri kertoi, on kuulemma ihan testattu kun se on tavannu ihmisä joista se ei mitään voi tietää, niin jo piru kumminkin osaa kertoo menneisyyden ja kertoo kans tästä hetkestä, mitä on elämässä menossa, ja siis ei tod tuntenu noita ihmisiä ennestää ja ei erehtynyt kertaakaan, kerto kans tulevaisuudesta mut sen kaikille henk.koht ilman muita
 
vieras soitti kanssa
Mun on pakko vielä tähän ketjuun kommentoida.. soitin tänään siis ennustajalle ja kertoili mulle lähes samat asiat kuin anskii:lle.. elokuussa olevista (suku)juhlista puhui, onnellisista juhlista.. Sanoin, ettei ole mitään juhlia tulossa, niin sanoi, että ainakin jotkut illanistujaiset ystävien kanssa.. Sitten sanoi kanssa, että syksyllä tulee yllättäen rahaa jostain, kyseli, onko mulla joku paperi jossain joka jäänyt huomiotta ja sen ansiosta saan rahaa...(?).. Sitten kanssa sanoi tuosta ärsyttävästä vaivasta, kyseli onko ihottumaa tai jotain vastaavaa ärsyttävää vaivaa.. nyt mietin, että kai jokaisella joku ärsyttävä vaiva voi olla tai olla tulossa, käsiä käski pestä ahkeraan ;).. Mitähän muuta.. Nimeni tiesi, vaikken sitä sanonut (liekö onkinut puhelun aikana jostain, kun mulla salaiset tiedot), tiesi myös, että olen naimisissa ja kehotti miehen kanssa viettämään aikaa, menemällä vaikka "sinne kylpylään" (saimme häälahjaksi lahjakortin kylpylään ja se unohtunut kaapin perälle..)
 
ap
Soitinpa viime viikolla toiselle ennustajalle, joka ennusti korteista. Äitini soitti ensin ystäviensä suosituksesta ja kun ennusti minulle ensi talveksi sitä miestä, jota kesälläkin ennustettiin, en voinut olla uteliaana kokeilematta, mitä itselleni sanoo.

Äidilleni sanoi: tytär tapaa talvella miehen, joka on juuri hänelle tarkoitettu. Mies matkustaa työnsä takia paljon ulkomailla ja tulevat muuttamaan yhdessä joksikin aikaa vieraaseen maahan. Naimisiin menevät, johon äitini nauroi, että tuskin, mutta kyllä kuulemma vihkivala tehdään. Ja yhden lapsen teemme. Eikä pidä pelästyä, että mies on minua jonkin verran vanhempi.

Minulle kertoi:
olen ollut kesän onnellinen, koska olen ihastunut johonkin mieheen ja tunne on ollut vahva ja molemminpuoleinen. Jatkoa ei kuitenkaan ole tarkoitus tulla.

Talvella tulee vapaa, tumma mies, joka matkustaa työn takia paljon ulkomailla. Meidät on tarkoitettu yhteen ja kumpikin tiedämme sen ensi silmäyksellä. Mies on kokenut jonkin suuren menetyksen ja surrut sitä paljon. Mies on hyvin lapsirakas ja näki sen, että lapseni ovat eläneet vailla isää ja tästä miehestä tulee heille vihdoin todellinen isä.


Ennusti paljon muutakin ja näki asiat nyt sellaisina kuin ovat. Ekan puoli tuntia ennusti korteista, eikä saanut keskeyttää, lopussa sain luvan esittää kysymyksiä, joihin katsoi vastaukset. Aivan ihana positiivinen ihminen ja pyysi soittamaan ja antamaan palautetta, jos asiat toteutuvat. Puhelu oli normihintainen kännykkäpuhelu ja jälkikäteen maksoin tilisiirtona 32e.
 
Jos vaikka minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Soitinpa viime viikolla toiselle ennustajalle, joka ennusti korteista. Äitini soitti ensin ystäviensä suosituksesta ja kun ennusti minulle ensi talveksi sitä miestä, jota kesälläkin ennustettiin, en voinut olla uteliaana kokeilematta, mitä itselleni sanoo.

Äidilleni sanoi: tytär tapaa talvella miehen, joka on juuri hänelle tarkoitettu. Mies matkustaa työnsä takia paljon ulkomailla ja tulevat muuttamaan yhdessä joksikin aikaa vieraaseen maahan. Naimisiin menevät, johon äitini nauroi, että tuskin, mutta kyllä kuulemma vihkivala tehdään. Ja yhden lapsen teemme. Eikä pidä pelästyä, että mies on minua jonkin verran vanhempi.

Minulle kertoi:
olen ollut kesän onnellinen, koska olen ihastunut johonkin mieheen ja tunne on ollut vahva ja molemminpuoleinen. Jatkoa ei kuitenkaan ole tarkoitus tulla.

Talvella tulee vapaa, tumma mies, joka matkustaa työn takia paljon ulkomailla. Meidät on tarkoitettu yhteen ja kumpikin tiedämme sen ensi silmäyksellä. Mies on kokenut jonkin suuren menetyksen ja surrut sitä paljon. Mies on hyvin lapsirakas ja näki sen, että lapseni ovat eläneet vailla isää ja tästä miehestä tulee heille vihdoin todellinen isä.


Ennusti paljon muutakin ja näki asiat nyt sellaisina kuin ovat. Ekan puoli tuntia ennusti korteista, eikä saanut keskeyttää, lopussa sain luvan esittää kysymyksiä, joihin katsoi vastaukset. Aivan ihana positiivinen ihminen ja pyysi soittamaan ja antamaan palautetta, jos asiat toteutuvat. Puhelu oli normihintainen kännykkäpuhelu ja jälkikäteen maksoin tilisiirtona 32e.

Hmm, mielenkiintoista...
Mistä tämän numeron löytää?
 
toisen ketjun ap
Ap kiltti, mä pyydän ja rukoilen sinua kertomaan tuon näkijän nimen tai jonkin vinkin, jolla löydän hänen yhteystietonsa! Tarvitsen todella näkijän apua nyt, viimeinen oljenkorteni.. :(
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Näki sen, etten ole miehiin vilkassut moneen vuoteen, mutta tänä kesänä olen ihastunut. Tämä mies ei ole minua varten vaan tarkoitettu vain avaamaan silmäni ja toimimaan siedätyshoitona. Minun kuuluu kuulemma puhdistaa itseni vanhoista asioista, jotten kantaisi niitä uuteen suhteeseen.

Kumma juttu, mutta tuo on totta. Ihastuin keväällä, mutta jutusta ei ole seurannut muuta kuin että olen koko kesän parantanut itseäni käymällä läpi vanhoja suruja, joita miesten kanssa olen elämäni aikana kerryttänyt.

Ja tulevaksi näki ensi talvena pakkasten aikaan jossain ulkoilmatapahtumassa ystävän kautta tapaan sen, joka on minulle tarkoitettu. "Enemmän kuin osaat toivoa ja kaikki, mistä olet uneksinut." Kyselin tietty, milloin tarkalleen, mutta sitä ei kuulemma voi kukaan tietää. Osapuolille lähetetään impulsseja ja kun nämä ohjaavat yhtä aikaa samaan paikkaan, tapaaminen toteutuu. Kysyin, tunnistanko varmasti oikean miehen ja vastasi, ettei ensi silmäyksellä kummallekaan jää epäselväksi.


Että saas nähdä. :D


Äidilleni ennusti vuosi sitten tarkoin kuvauksin, millainen mies tulee elämään. Äitini nauroi, mutta muutaman kuukauden kuluttua tiesi ensisilmäyksellä löytäneensä ja nyt ovat menossa elokuussa naimisiin. Tunne oli kuulemma molemminpuoleinen heti ensi katseesta ja mies vastasi täysin selvännäkijän kuvausta.
Minä olen käynyt. Eukko puhui ihan puutaheinää, mutta minua onkin vaikea lukea ;) = vaikea nähdä asioita päättelemällä.
 
se joka otti yhteyttä
Alkuperäinen kirjoittaja ei-ennustaja:
mulle voi laittaa lisää viestejä, ihan ilmaiseksi vastailen. Jos pelkäät että tulet tunnistetuksi, laita anonyymina.
Kiitos sulle vastauksesta, laitan illemmalla sulle lisää sähköpostia, nyt en pysty kirjoittamaan, kun lapsi häärää vieressä..
 
ei-ennustaja
Alkuperäinen kirjoittaja :))):
Alkuperäinen kirjoittaja ei-ennustaja:
mulle voi laittaa lisää viestejä, ihan ilmaiseksi vastailen. Jos pelkäät että tulet tunnistetuksi, laita anonyymina.
tännekkö kysymyksiä vai onks sul mailia?
kristiina.kivela@wippies.com

ja siis olen niinkuin tuo Mentalist-sarjan päähenkilö, luen rivien välistä.
 
ei-ennustaja
Alkuperäinen kirjoittaja ei-ennustaja:
Alkuperäinen kirjoittaja :))):
Alkuperäinen kirjoittaja ei-ennustaja:
mulle voi laittaa lisää viestejä, ihan ilmaiseksi vastailen. Jos pelkäät että tulet tunnistetuksi, laita anonyymina.
tännekkö kysymyksiä vai onks sul mailia?
kristiina.kivela@wippies.com

ja siis olen niinkuin tuo Mentalist-sarjan päähenkilö, luen rivien välistä.
ja teen tämän ihan ilmaiseksi. Ellet sitten tarvi pidempää apua, että päivittäin viestitellään ;)
 
ei-ennustaja
Alkuperäinen kirjoittaja ei-ennustaja:
Alkuperäinen kirjoittaja ei-ennustaja:
Alkuperäinen kirjoittaja :))):
Alkuperäinen kirjoittaja ei-ennustaja:
mulle voi laittaa lisää viestejä, ihan ilmaiseksi vastailen. Jos pelkäät että tulet tunnistetuksi, laita anonyymina.
tännekkö kysymyksiä vai onks sul mailia?
kristiina.kivela@wippies.com

ja siis olen niinkuin tuo Mentalist-sarjan päähenkilö, luen rivien välistä.
ja teen tämän ihan ilmaiseksi. Ellet sitten tarvi pidempää apua, että päivittäin viestitellään ;)

jos en ehdi tänään vastaamaan, odottele , huomenna tulee vastaus aivan varmasti.
 

Yhteistyössä