Soitinpa sitten selvännäkijälle

  • Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Hehee mä soitin tälle Eliselle ja syksyllä luvassa kaikenlaista :) Aika hyvin tiesi :whistle:
mitä kaikkea tiesi? ei siis tartte kertoa ihan sun henkilökohtaisia juttuja,mut jos voit valottaa mitä kaikkea tiesi?
mua vaivaa kun mulle ei tienny siis mitään..:(
Se tiesi syksystä, että alkaa työt ja tiesi jopa vammaistukihakemuksesta. Sitä vähän olen stressannut ja sanoi että tulen saamaan sen mitä olen hakenutkin.. Jää nähtäväksi :whistle: , kerron sitten ku päätös tulee että pitikö paikkaansa. Rahatilanne helpottuu hieman, käski kuitenkin fiksusti hoitaa raha asiat, kuten olen tehnytkin. Eli samaan malliin täytyy siis nekin kuulemma hoitaa.

Hieman arveluttaa että hän puhui sukujuhlista, siskoni myös soitti hänelle ja sanoi samaa hänelle. Siis minulle ja siskolleni sanoi että sukujuhlat tulossa, ollaan mietitty siskon kanssa että mikä juhla se voisi olla, eikä päästä mihinkään muuhun tulokseen kuin hautajaiset :( . ( Niin että terkut siskolle jos lukee tätä :D )

Sanoi että syksy tulee olemaan tämän vuoden parasta aikaa minulle, niin kuin itsekin uskon :D. No tässä nyt vähän juttua mitä hän kertoi.
 
anskiii
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Hehee mä soitin tälle Eliselle ja syksyllä luvassa kaikenlaista :) Aika hyvin tiesi :whistle:
mitä kaikkea tiesi? ei siis tartte kertoa ihan sun henkilökohtaisia juttuja,mut jos voit valottaa mitä kaikkea tiesi?
mua vaivaa kun mulle ei tienny siis mitään..:(
Se tiesi syksystä, että alkaa työt ja tiesi jopa vammaistukihakemuksesta. Sitä vähän olen stressannut ja sanoi että tulen saamaan sen mitä olen hakenutkin.. Jää nähtäväksi :whistle: , kerron sitten ku päätös tulee että pitikö paikkaansa. Rahatilanne helpottuu hieman, käski kuitenkin fiksusti hoitaa raha asiat, kuten olen tehnytkin. Eli samaan malliin täytyy siis nekin kuulemma hoitaa.

Hieman arveluttaa että hän puhui sukujuhlista, siskoni myös soitti hänelle ja sanoi samaa hänelle. Siis minulle ja siskolleni sanoi että sukujuhlat tulossa, ollaan mietitty siskon kanssa että mikä juhla se voisi olla, eikä päästä mihinkään muuhun tulokseen kuin hautajaiset :( . ( Niin että terkut siskolle jos lukee tätä :D )

Sanoi että syksy tulee olemaan tämän vuoden parasta aikaa minulle, niin kuin itsekin uskon :D. No tässä nyt vähän juttua mitä hän kertoi.
Jepaa, hautajaiset ne on :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja anskiii:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Hehee mä soitin tälle Eliselle ja syksyllä luvassa kaikenlaista :) Aika hyvin tiesi :whistle:
mitä kaikkea tiesi? ei siis tartte kertoa ihan sun henkilökohtaisia juttuja,mut jos voit valottaa mitä kaikkea tiesi?
mua vaivaa kun mulle ei tienny siis mitään..:(
Se tiesi syksystä, että alkaa työt ja tiesi jopa vammaistukihakemuksesta. Sitä vähän olen stressannut ja sanoi että tulen saamaan sen mitä olen hakenutkin.. Jää nähtäväksi :whistle: , kerron sitten ku päätös tulee että pitikö paikkaansa. Rahatilanne helpottuu hieman, käski kuitenkin fiksusti hoitaa raha asiat, kuten olen tehnytkin. Eli samaan malliin täytyy siis nekin kuulemma hoitaa.

Hieman arveluttaa että hän puhui sukujuhlista, siskoni myös soitti hänelle ja sanoi samaa hänelle. Siis minulle ja siskolleni sanoi että sukujuhlat tulossa, ollaan mietitty siskon kanssa että mikä juhla se voisi olla, eikä päästä mihinkään muuhun tulokseen kuin hautajaiset :( . ( Niin että terkut siskolle jos lukee tätä :D )

Sanoi että syksy tulee olemaan tämän vuoden parasta aikaa minulle, niin kuin itsekin uskon :D. No tässä nyt vähän juttua mitä hän kertoi.
Jepaa, hautajaiset ne on :D
Hahahah, löysitpä minut :D
 
anskiii
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja anskiii:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Hehee mä soitin tälle Eliselle ja syksyllä luvassa kaikenlaista :) Aika hyvin tiesi :whistle:
mitä kaikkea tiesi? ei siis tartte kertoa ihan sun henkilökohtaisia juttuja,mut jos voit valottaa mitä kaikkea tiesi?
mua vaivaa kun mulle ei tienny siis mitään..:(
Se tiesi syksystä, että alkaa työt ja tiesi jopa vammaistukihakemuksesta. Sitä vähän olen stressannut ja sanoi että tulen saamaan sen mitä olen hakenutkin.. Jää nähtäväksi :whistle: , kerron sitten ku päätös tulee että pitikö paikkaansa. Rahatilanne helpottuu hieman, käski kuitenkin fiksusti hoitaa raha asiat, kuten olen tehnytkin. Eli samaan malliin täytyy siis nekin kuulemma hoitaa.

Hieman arveluttaa että hän puhui sukujuhlista, siskoni myös soitti hänelle ja sanoi samaa hänelle. Siis minulle ja siskolleni sanoi että sukujuhlat tulossa, ollaan mietitty siskon kanssa että mikä juhla se voisi olla, eikä päästä mihinkään muuhun tulokseen kuin hautajaiset :( . ( Niin että terkut siskolle jos lukee tätä :D )

Sanoi että syksy tulee olemaan tämän vuoden parasta aikaa minulle, niin kuin itsekin uskon :D. No tässä nyt vähän juttua mitä hän kertoi.
Jepaa, hautajaiset ne on :D
Hahahah, löysitpä minut :D
Hyvän ohjauksen ansiosta, tää teidän foorumi on ihan liian sekava meitsille. Mammafoorumi ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja anskiii:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Hyvän ohjauksen ansiosta, tää teidän foorumi on ihan liian sekava meitsille. Mammafoorumi ;)
Eipäs ole :xmas: Aletaanko tappelemaan? :kieh:
Sä ja sun joulut, tää toive ei toteudu :p
Ei kannata palstaa haukkua jos et ole sateenvarjoa avannut ;) ei tiedä mitä kakkaa niskan tulloo täältä :p . Kerros sä muuten ennustajalle soitosta muillekin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja anskiii:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Hyvän ohjauksen ansiosta, tää teidän foorumi on ihan liian sekava meitsille. Mammafoorumi ;)
Eipäs ole :xmas: Aletaanko tappelemaan? :kieh:
Sä ja sun joulut, tää toive ei toteudu :p
Ei kannata palstaa haukkua jos et ole sateenvarjoa avannut ;) ei tiedä mitä kakkaa niskan tulloo täältä :p . Kerros sä muuten ennustajalle soitosta muillekin :)
.. ja täällä puhutaan sateenvarjoista :LOL:

No joo, eipä se muuta kuin että elä odottaen viitaten rakkauselämään ja syksyllä tulloo pätäkkää niin että napa naukuu (loma ja lomarahat, jesh, se tiesi ) mutta mäkään en saisi tuhlailla vaan maksaa laskut säntillisesti pois ja silleen.. Työkuviot kuulemma kyllästyttää (pitää paikkansa) ja syksyllä tulossa muutoksia jos tartun tilaisuuksiin ja toteutan nyt hautomat suunnitelmat pelotta sillä ne onnistunevat. Mielessä todella on ollut kakkosduunin hankkiminen ja siihen liittyvät järjestelykynnykset koska olisin sitten kahdessa vuoroduunissa, pitää kunnolla pohtia näitä asioita.

Ja joo, se ties että mulla on olltu aknea koska hän näki, että mulla on ollut joku ärsyttävä vaiva kuten ihottuma tai syyhy, kerroin sitten aknesta. Ei siihenkään tullut mitään olankohautusta suurempaa infoa että mitä se tulevaisuus tuo, sinne män rahat mutta sukujuhlat kiinnostaa. Päästään juomaan skumppaa hautajaisiin ja pitämään kova meiniki päällä :wave: :LOL:

Edit: Puhuttiin siis iho-ongelmasta ja mä nyt ekassa viestissäni pääsin kunnolla valehtelemaan *reps*

Mä sanoin siis sille, että mulla on ehkäisypillereiden takia tulltu paljon vaivoja ja se ärsyttää, mutta jälkikäteen mietin että hän tarkoitti mun aknea eikä mitään ylipitkiä menkkoja ja muuta mukavaa :p
 
hip hei
No voi elämä!
Nyt mä sitten soitin sille Vännille ja hän sanoi, että syksyllä on tulossa jotain isompaa muutosta (koskee työtä tai asuntoa, saa itse valita) ja syksymmällä on jostain tulossa rahaa. Sitten hän kertoi, että mulla on kai ollu pitempään jotain terveysongelmaa, ihottumaa tms.
Eli hänen juttelunsa oli minusta ihan kalastelua ja kertoi periaatteessa samat jutut kuin anskiillekin. Plääh. Harmittaa, että tuli soitettua.

Toisaalta, ennen sitä soitin myös toiselle ennustajalle, joka kertoi paljon paljon fiksumpia juttuja.
 
miks maksatte kun
teillähän on täälä palstallakin ennustaja, se mustalaisnainen, mikä se nyt on maaret tai mikä piru se nyt on...en tietäis muutoon mutta yks tuttu joka on täälä tosi usein tuntee sen irl, ja kerto että se ennustaa , siis ilman mitää kortteja, katsoo vaan käsiä ja alkaa sit kertoo...eikä maksa mitää
 
Alkuperäinen kirjoittaja miks maksatte kun:
teillähän on täälä palstallakin ennustaja, se mustalaisnainen, mikä se nyt on maaret tai mikä piru se nyt on...en tietäis muutoon mutta yks tuttu joka on täälä tosi usein tuntee sen irl, ja kerto että se ennustaa , siis ilman mitää kortteja, katsoo vaan käsiä ja alkaa sit kertoo...eikä maksa mitää
Kyllä!!

Ja varmasti yhtä luotettava tulevaisuuden ennustaja myöskin. Eikö ?

Kukaan koskaan miettinyt sitä että jos ihminen uskoo näihin ennustuksiin ja ennustaja kertoo minkälaisen/näköisen miehen tapaat niin sinä olet jo ajanut itsesi siihen asemaan että jos kuvauksen kaltainen mies lähestyy sinua niin sinä ihastut siihen. Sillä että puhuiko ennustaja täyttä palturia vaiko totta (palturia tietysti, ei tulevaisuutta voi ennustaa) ei ole merkitystä.

Englanniksi tämänkaltaista ilmiötä kutsutaan vissiin self-fulfilling prophecy

http://en.wikipedia.org/wiki/Self-fulfilling_prophecy
 
ap
No mä olen tyytyväinen, että tiedän, mitä tulevaisuudessa voin valita.

a) Jos haluan miehen, kierrän ensi talvena pakkaspäiville osuvat ulkoilmatapahtumat.

b) Jos en haluakaan miestä, kierrän edellämainitut tapahtumat kaukaa. (Onneksi mainitsi tuon pakkasen, ettei ihan koko talvea tartte sisällä olla.)

c) Ryhdyn sijaisäidiksi ja liikun jatkossa ihan milloin vaan ihan missä vaan vain pienten lasten kanssa, jolloin miehet pysyvät kaukana. :)
 

Yhteistyössä