Se tiesi syksystä, että alkaa työt ja tiesi jopa vammaistukihakemuksesta. Sitä vähän olen stressannut ja sanoi että tulen saamaan sen mitä olen hakenutkin.. Jää nähtäväksi , kerron sitten ku päätös tulee että pitikö paikkaansa. Rahatilanne helpottuu hieman, käski kuitenkin fiksusti hoitaa raha asiat, kuten olen tehnytkin. Eli samaan malliin täytyy siis nekin kuulemma hoitaa.Alkuperäinen kirjoittaja mie:mitä kaikkea tiesi? ei siis tartte kertoa ihan sun henkilökohtaisia juttuja,mut jos voit valottaa mitä kaikkea tiesi?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hehee mä soitin tälle Eliselle ja syksyllä luvassa kaikenlaista Aika hyvin tiesi
mua vaivaa kun mulle ei tienny siis mitään..
Jepaa, hautajaiset ne onAlkuperäinen kirjoittaja Minskii:Se tiesi syksystä, että alkaa työt ja tiesi jopa vammaistukihakemuksesta. Sitä vähän olen stressannut ja sanoi että tulen saamaan sen mitä olen hakenutkin.. Jää nähtäväksi , kerron sitten ku päätös tulee että pitikö paikkaansa. Rahatilanne helpottuu hieman, käski kuitenkin fiksusti hoitaa raha asiat, kuten olen tehnytkin. Eli samaan malliin täytyy siis nekin kuulemma hoitaa.Alkuperäinen kirjoittaja mie:mitä kaikkea tiesi? ei siis tartte kertoa ihan sun henkilökohtaisia juttuja,mut jos voit valottaa mitä kaikkea tiesi?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hehee mä soitin tälle Eliselle ja syksyllä luvassa kaikenlaista Aika hyvin tiesi
Hieman arveluttaa että hän puhui sukujuhlista, siskoni myös soitti hänelle ja sanoi samaa hänelle. Siis minulle ja siskolleni sanoi että sukujuhlat tulossa, ollaan mietitty siskon kanssa että mikä juhla se voisi olla, eikä päästä mihinkään muuhun tulokseen kuin hautajaiset . ( Niin että terkut siskolle jos lukee tätä )
Sanoi että syksy tulee olemaan tämän vuoden parasta aikaa minulle, niin kuin itsekin uskon . No tässä nyt vähän juttua mitä hän kertoi.
Hahahah, löysitpä minutAlkuperäinen kirjoittaja anskiii:Jepaa, hautajaiset ne onAlkuperäinen kirjoittaja Minskii:Se tiesi syksystä, että alkaa työt ja tiesi jopa vammaistukihakemuksesta. Sitä vähän olen stressannut ja sanoi että tulen saamaan sen mitä olen hakenutkin.. Jää nähtäväksi , kerron sitten ku päätös tulee että pitikö paikkaansa. Rahatilanne helpottuu hieman, käski kuitenkin fiksusti hoitaa raha asiat, kuten olen tehnytkin. Eli samaan malliin täytyy siis nekin kuulemma hoitaa.Alkuperäinen kirjoittaja mie:mitä kaikkea tiesi? ei siis tartte kertoa ihan sun henkilökohtaisia juttuja,mut jos voit valottaa mitä kaikkea tiesi?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hehee mä soitin tälle Eliselle ja syksyllä luvassa kaikenlaista Aika hyvin tiesi
Hieman arveluttaa että hän puhui sukujuhlista, siskoni myös soitti hänelle ja sanoi samaa hänelle. Siis minulle ja siskolleni sanoi että sukujuhlat tulossa, ollaan mietitty siskon kanssa että mikä juhla se voisi olla, eikä päästä mihinkään muuhun tulokseen kuin hautajaiset . ( Niin että terkut siskolle jos lukee tätä )
Sanoi että syksy tulee olemaan tämän vuoden parasta aikaa minulle, niin kuin itsekin uskon . No tässä nyt vähän juttua mitä hän kertoi.
Ootko kokeillut?Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Miksi ette tilaa vaikka täältä ennustetta:
https://www.astro.fi/astrologinen_tulkinta/vuosihoroskooppi
Saa näköjään rahatkin takaisin jos ei ole tyytyväinen!
Hyvän ohjauksen ansiosta, tää teidän foorumi on ihan liian sekava meitsille. MammafoorumiAlkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hahahah, löysitpä minutAlkuperäinen kirjoittaja anskiii:Jepaa, hautajaiset ne onAlkuperäinen kirjoittaja Minskii:Se tiesi syksystä, että alkaa työt ja tiesi jopa vammaistukihakemuksesta. Sitä vähän olen stressannut ja sanoi että tulen saamaan sen mitä olen hakenutkin.. Jää nähtäväksi , kerron sitten ku päätös tulee että pitikö paikkaansa. Rahatilanne helpottuu hieman, käski kuitenkin fiksusti hoitaa raha asiat, kuten olen tehnytkin. Eli samaan malliin täytyy siis nekin kuulemma hoitaa.Alkuperäinen kirjoittaja mie:mitä kaikkea tiesi? ei siis tartte kertoa ihan sun henkilökohtaisia juttuja,mut jos voit valottaa mitä kaikkea tiesi?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hehee mä soitin tälle Eliselle ja syksyllä luvassa kaikenlaista Aika hyvin tiesi
Eipäs ole :xmas: Aletaanko tappelemaan? :kieh:Hyvän ohjauksen ansiosta, tää teidän foorumi on ihan liian sekava meitsille. Mammafoorumi
Sä ja sun joulut, tää toive ei toteuduAlkuperäinen kirjoittaja Minskii:Eipäs ole :xmas: Aletaanko tappelemaan? :kieh:Hyvän ohjauksen ansiosta, tää teidän foorumi on ihan liian sekava meitsille. Mammafoorumi
Ei kannata palstaa haukkua jos et ole sateenvarjoa avannut ei tiedä mitä kakkaa niskan tulloo täältä . Kerros sä muuten ennustajalle soitosta muillekinAlkuperäinen kirjoittaja anskiii:Sä ja sun joulut, tää toive ei toteuduAlkuperäinen kirjoittaja Minskii:Eipäs ole :xmas: Aletaanko tappelemaan? :kieh:Hyvän ohjauksen ansiosta, tää teidän foorumi on ihan liian sekava meitsille. Mammafoorumi
.. ja täällä puhutaan sateenvarjoistaAlkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ei kannata palstaa haukkua jos et ole sateenvarjoa avannut ei tiedä mitä kakkaa niskan tulloo täältä . Kerros sä muuten ennustajalle soitosta muillekinAlkuperäinen kirjoittaja anskiii:Sä ja sun joulut, tää toive ei toteuduAlkuperäinen kirjoittaja Minskii:Eipäs ole :xmas: Aletaanko tappelemaan? :kieh:Hyvän ohjauksen ansiosta, tää teidän foorumi on ihan liian sekava meitsille. Mammafoorumi
Laitoin sulle yv:tä =)Alkuperäinen kirjoittaja hip hei:Voisitteko anskii tai Minskii laittaa sen teidän numeron mullekin. Mua nyt niin polttelee, että on pakko soittaa jonnekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Kyllä!!Alkuperäinen kirjoittaja miks maksatte kun:teillähän on täälä palstallakin ennustaja, se mustalaisnainen, mikä se nyt on maaret tai mikä piru se nyt on...en tietäis muutoon mutta yks tuttu joka on täälä tosi usein tuntee sen irl, ja kerto että se ennustaa , siis ilman mitää kortteja, katsoo vaan käsiä ja alkaa sit kertoo...eikä maksa mitää