Soitinpa sitten selvännäkijälle

  • Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti
ei-ennustaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei-ennustaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Cila:
hei ei-ennustaja, laitoin sinulle postia..
anteeksi paljon että on kestänyt, on meilläkin välillä vaikeaa ;)
Nyt vastasin kaikille joiden viestit olivat tulleet, ilmoita jos et saanut vastausta !
minäkin laitoin juuri postia sinulle:)
Vielä tarkennus; EN ole ENNUSTAJA.
Olen vähän kuin rivien välistä lukija tmv.

p.s. en itse usko ennustajiin ;)
 
voi että
tyttäret hyvät
tuntemalleni henkilölle maksettiin 100 mummoa kun sai puhuttua yhden suulaan tytön "selvännäkijäksi" Lapin noidat puhelinpalveluun (maksulliseen) ennustuksia joikhaamaan
 
Päivi
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Miksi ette tilaa vaikka täältä ennustetta:
https://www.astro.fi/astrologinen_tulkinta/vuosihoroskooppi
Saa näköjään rahatkin takaisin jos ei ole tyytyväinen!
Sieltä astrosta löysin hyvän ennustuspalvelun (auttajat-selvänäkijät), toimii s-postilla: ennustan@luukku.com. Hyvät ja asialliset kotisivut, ei rahastuksenmakua! www.ennustan.com
Suosittelen! T. Päivi

 
Maikki
Hei!
Törmäsin keskusteluunne ja pakko mainita eräs Tamperelainen selvänäkijä, Anitta Jemai.
En halua irvailla, mutta omasta mielestäni hänen kotisivunsa ovat jotenkin eri tasolla tuon aiemmin mainitun "ennustan"-sivuston kanssa... Pitänyt kuulemma joskus luentojakin tms.

Itse kävin ensi kerran katsomassa hänen nettisivujaan kun etsin läheltä luotettavan oloista näkijää, jonka hintoja ja palveluita ei tarvinnut arvailla. Ja pääsin oikeasti paikanpäälle ajanvarauksella. Uskallan suositella hänen nettisivujaan: http://www.jemaianitta.com/palvelut.php
 
"vieras"
Soitinpa viime viikolla toiselle ennustajalle, joka ennusti korteista. Äitini soitti ensin ystäviensä suosituksesta ja kun ennusti minulle ensi talveksi sitä miestä, jota kesälläkin ennustettiin, en voinut olla uteliaana kokeilematta, mitä itselleni sanoo.

Äidilleni sanoi: tytär tapaa talvella miehen, joka on juuri hänelle tarkoitettu. Mies matkustaa työnsä takia paljon ulkomailla ja tulevat muuttamaan yhdessä joksikin aikaa vieraaseen maahan. Naimisiin menevät, johon äitini nauroi, että tuskin, mutta kyllä kuulemma vihkivala tehdään. Ja yhden lapsen teemme. Eikä pidä pelästyä, että mies on minua jonkin verran vanhempi.

Minulle kertoi:
olen ollut kesän onnellinen, koska olen ihastunut johonkin mieheen ja tunne on ollut vahva ja molemminpuoleinen. Jatkoa ei kuitenkaan ole tarkoitus tulla.

Talvella tulee vapaa, tumma mies, joka matkustaa työn takia paljon ulkomailla. Meidät on tarkoitettu yhteen ja kumpikin tiedämme sen ensi silmäyksellä. Mies on kokenut jonkin suuren menetyksen ja surrut sitä paljon. Mies on hyvin lapsirakas ja näki sen, että lapseni ovat eläneet vailla isää ja tästä miehestä tulee heille vihdoin todellinen isä.


Ennusti paljon muutakin ja näki asiat nyt sellaisina kuin ovat. Ekan puoli tuntia ennusti korteista, eikä saanut keskeyttää, lopussa sain luvan esittää kysymyksiä, joihin katsoi vastaukset. Aivan ihana positiivinen ihminen ja pyysi soittamaan ja antamaan palautetta, jos asiat toteutuvat. Puhelu oli normihintainen kännykkäpuhelu ja jälkikäteen maksoin tilisiirtona 32e.
Haluaisin kovasti ennustajalle, mutten uskalla soittaa/ käydä. Toisaalta, koskaan ei myöskään tiedä millanen matami siellä on juttuja kertomassa. Ehkä otan riskin ja soitin sille Vännille
 
eijaliina
Sain ystävättäreltäni sähköpostiosoitteen ennustajalle, ja oli taitava ja positiivinen. Ensin piti ottaa yhteyttä sähköpostilla, jossa se rouva antoi sitten puhelinnumeron, johon piti soittaa. Eikä maksanut paljon, eikä ollut niitä maksunumeroilmoituksia.

se oli se sähköpostiosoite ennustajamarmar@gmail.com.

Kaksi kuukautta sitten hän ennusti, ja olen jo valitettavasti saanut sen pienen haaverin, jota hän ennusteli; jalka on kipsissä! Mutta toivottavasti ne kivat asiatkin onnistuu...
 
Samaa mieltä
Päivin suosituksesta päätin kokeilla ja oli hyvä. Ei pidä melua itsestään mutta tekee sen minkä lupaa eli vastaa vaikka vähän kestääkin. Suosittelut myös täältä.
Piia Minkkinen


Alkuperäinen kirjoittaja Päivi;17959467:
Sieltä astrosta löysin hyvän ennustuspalvelun (auttajat-selvänäkijät), toimii s-postilla: ennustan@luukku.com. Hyvät ja asialliset kotisivut, ei rahastuksenmakua! Ennustaja ennustaa
Suosittelen! T. Päivi
 
"ilona"
hei,yhtenä iltana menin sivuille missä oot katariina kesti tampere joka on kateissa.niin meinasin tukehtua niin kuin joku olisi laittanut kädet mun kaulalle ja yrittäny tukehduttaa.yskin ja ja yritin että saan henkee.mitä sanot tähän?
 
"Marjut"
Alkuperäinen kirjoittaja Samaa mieltä;23893564:
Päivin suosituksesta päätin kokeilla ja oli hyvä. Ei pidä melua itsestään mutta tekee sen minkä lupaa eli vastaa vaikka vähän kestääkin. Suosittelut myös täältä.
Piia Minkkinen
Samaa mieltä,

ammattimainen ote tyypillä, päätin kokeilla (kokeilu kun ei maksa mitään). Sain ennustuksen luvatusti ja paljon oli asiaa, jossa oli itua. Kannattaa kokeilla. Suosittelen myös! Marjut Vaajakoski
 
"Mirja"
Alkuperäinen kirjoittaja Päivi;17959467:
Sieltä astrosta löysin hyvän ennustuspalvelun (auttajat-selvänäkijät), toimii s-postilla: ennustan@luukku.com. Hyvät ja asialliset kotisivut, ei rahastuksenmakua! Ennustaja ennustaa
Suosittelen! T. Päivi
hei,

yritin lähettää luukun osoitteeseen meiliä, tuli bumerangina takasin. Kotisivuiltaan löysin oikean osoitteen: ennustan@gmail.com

Suosittelen, hyvä ja asiallinen.

tv. Mirja Nisula
 
epäileväinen
Sain numeron kaveriltani jo vuosi sitten. Aliisa. 2e/min, mutta ei yritä puhelua pitkittää vaan kertoo lyhyesti. Mun puhelu kesti max 10 minuuttia. Kaverilleni sanoi suoraan, että turhaan hänelle soitat ja asioitasi kysyt, kun osaat ne itsekin hoitaa. Eli ei rahasta.
Jos ennustaja ottaa rahaa 2 euroa minuutilta, kyseessä on selvästi vain rahastus. Jos ennustaja osaisi oikeasti ennustaa, hän näkisi edes hiukan tulevaisuutta ja sen avulla osaisi päätellä pörssikurssien kehityksen, ja tienata sijoituksilla itsensä rikkaaksi. Hyvä ennustaja näkisi ensin lottonumerot, jonka avulla saisi sopivan alkupääoman näille menestyville sijoituksilleen. Silloin ei tarvitsisi rahastaa avuntarvitsijoita noin paljoa.
 

Yhteistyössä