Soitinpa sitten selvännäkijälle

• Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti
hui
Näki sen, etten ole miehiin vilkassut moneen vuoteen, mutta tänä kesänä olen ihastunut. Tämä mies ei ole minua varten vaan tarkoitettu vain avaamaan silmäni ja toimimaan siedätyshoitona. Minun kuuluu kuulemma puhdistaa itseni vanhoista asioista, jotten kantaisi niitä uuteen suhteeseen.

Kumma juttu, mutta tuo on totta. Ihastuin keväällä, mutta jutusta ei ole seurannut muuta kuin että olen koko kesän parantanut itseäni käymällä läpi vanhoja suruja, joita miesten kanssa olen elämäni aikana kerryttänyt.

Ja tulevaksi näki ensi talvena pakkasten aikaan jossain ulkoilmatapahtumassa ystävän kautta tapaan sen, joka on minulle tarkoitettu. "Enemmän kuin osaat toivoa ja kaikki, mistä olet uneksinut." Kyselin tietty, milloin tarkalleen, mutta sitä ei kuulemma voi kukaan tietää. Osapuolille lähetetään impulsseja ja kun nämä ohjaavat yhtä aikaa samaan paikkaan, tapaaminen toteutuu. Kysyin, tunnistanko varmasti oikean miehen ja vastasi, ettei ensi silmäyksellä kummallekaan jää epäselväksi.

Että saas nähdä. :D

Äidilleni ennusti vuosi sitten tarkoin kuvauksin, millainen mies tulee elämään. Äitini nauroi, mutta muutaman kuukauden kuluttua tiesi ensisilmäyksellä löytäneensä ja nyt ovat menossa elokuussa naimisiin. Tunne oli kuulemma molemminpuoleinen heti ensi katseesta ja mies vastasi täysin selvännäkijän kuvausta.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
saako kysyä että mihin numeroon soitit? ja paljon makso?

Sain numeron kaveriltani jo vuosi sitten. Aliisa. 2e/min, mutta ei yritä puhelua pitkittää vaan kertoo lyhyesti. Mun puhelu kesti max 10 minuuttia. Kaverilleni sanoi suoraan, että turhaan hänelle soitat ja asioitasi kysyt, kun osaat ne itsekin hoitaa. Eli ei rahasta.

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sain numeron kaveriltani jo vuosi sitten. Aliisa. 2e/min, mutta ei yritä puhelua pitkittää vaan kertoo lyhyesti. Mun puhelu kesti max 10 minuuttia. Kaverilleni sanoi suoraan, että turhaan hänelle soitat ja asioitasi kysyt, kun osaat ne itsekin hoitaa. Eli ei rahasta.
ois kyllä kiva kokeilla :D tänne ei varmaan saa numeroo julki laittaa, mutta laita tuleen yv:llä jos sulla on musta nikki

ap

ois kyllä kiva kokeilla :D tänne ei varmaan saa numeroo julki laittaa, mutta laita tuleen yv:llä jos sulla on musta nikki

Laitoin tulemaan. Tuliko perille? Mulla jumittaa kirjautuneena, enkä nää lähtikö viesti. Tuu kertomaan, jos soitat, että osuiko oikeaan näkeminen! :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mitä tollaselle ennustajalle pitää sanoo ku sinne soittaa?Kyseleekö se jotain?

Äidiltä oli vain kysynyt etunimen ja iän ja sitten alkoi kertomaan. Multa kysyi, mistä haluan tietää. Mulla oli montakin asiaa, mutta muut unohtui, kun olin niin järkyttynyt tuosta miesasiasta. :D

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en näe selvänä mitään, mutta muutaman konjamiinin jälkeen kerron sujuvasti ilman muuta maksuakin kaiken mitä haluat kuulla.
Minä en muutaman konjakin jälkeen osaa kertoa shujuv.. shuujj.. shujuvashti mitn..

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mitä tollaselle ennustajalle pitää sanoo ku sinne soittaa?Kyseleekö se jotain?

Äidiltä oli vain kysynyt etunimen ja iän ja sitten alkoi kertomaan. Multa kysyi, mistä haluan tietää. Mulla oli montakin asiaa, mutta muut unohtui, kun olin niin järkyttynyt tuosta miesasiasta. :D
Okei kiitti vastauksesta.Mä olen miettinyt pitäiskö soittaa Elise Vännille ainakin sivujen mukaan olis hyvä...Olis tänään tavotettavissa klo.23 saakka.

Alkuperäinen kirjoittaja hetki:
Voi kuules voisitko lattaa numeron minullekkin? miestä en tarvii mut jos se tietäis muutakin. :wave: noista kun ei tiedä ellei jollain ole kokemusta.

No nyt rupes toimimaan kirjautuneena. Laitoin numeron sulle ja on näköjään mennyt muillekin. Jos soitatte, kertokaa nyt ihmeessä, näkikö asioita teillekin! =)

Yhteistyössä