Soda stream?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jano
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huonoista en tiiä, anopilla ja appiukolla moinen on ja paljon käytössä just ihan vedelle ja sit tekevät myös limppareita näille muksuille ja muksut tykkää :)

Sen verran voin sanoa, että tuoremehulla ei kannata kokeilla - ei nimittäin mehu pysy pullossa sen jälkeen :laugh:
 
Meillä on vastaava mutta WasserMax- merkkinen.
Ja sen jälkeen ei yhtään vissy pulloa ole tarvinnut raahata kaupasta.
Light mehun kanssa lantrattuna tulee kuin limsaa tai muun sokerisen mehun kanssa, mutta tuoremehulla tulee aivan hirveää. Eli huomaa että tarvii sen makeuden ainakin mun suuhun.

Meillä tuo ostettiin silloin kun noi tuli markkinoille, ja reilu 2 vuotta tuo on talossa ollut, enkä ole katunut.
 
Mun vanhemmillani on ollut se kauan, ja hyvin toimii. Hiilihappopatruuna siitä on jokusen kerran päässyt loppumaan ja jossain vaiheessa oli aika kinkkistä ja kallistakin uuden patruunan hankkiminen, kun ei oikein kukaan myynyt niitä... Nyt on varmaan tullu niitäkin myyntiin, kun on tullut konekin viritettynä takaisin. :) Nii ja valmiita "limsa"tiivisteitä en suosittele, ei maistu kovin hyviltä. Parempaa saa omista mehuista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja iiti:
Mun vanhemmillani on ollut se kauan, ja hyvin toimii. Hiilihappopatruuna siitä on jokusen kerran päässyt loppumaan ja jossain vaiheessa oli aika kinkkistä ja kallistakin uuden patruunan hankkiminen, kun ei oikein kukaan myynyt niitä... Nyt on varmaan tullu niitäkin myyntiin, kun on tullut konekin viritettynä takaisin. :) Nii ja valmiita "limsa"tiivisteitä en suosittele, ei maistu kovin hyviltä. Parempaa saa omista mehuista.

Siis voiko tehdä myös mehusta?
Olen ymmärtänyt että vesi tehdään "limsaksi" sen hiilihappopatruunan avulla ja sit listätään se makusiirappi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja iiti:
Mun vanhemmillani on ollut se kauan, ja hyvin toimii. Hiilihappopatruuna siitä on jokusen kerran päässyt loppumaan ja jossain vaiheessa oli aika kinkkistä ja kallistakin uuden patruunan hankkiminen, kun ei oikein kukaan myynyt niitä... Nyt on varmaan tullu niitäkin myyntiin, kun on tullut konekin viritettynä takaisin. :) Nii ja valmiita "limsa"tiivisteitä en suosittele, ei maistu kovin hyviltä. Parempaa saa omista mehuista.

Ostatte aina uuden patruunan???Sen voi käydä täyttämässä,ainakin sammutinhuoltoliikkeet näitä täyttävät ja maksaa puolet vähemmän ku uus patruuna...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja iiti:
Mun vanhemmillani on ollut se kauan, ja hyvin toimii. Hiilihappopatruuna siitä on jokusen kerran päässyt loppumaan ja jossain vaiheessa oli aika kinkkistä ja kallistakin uuden patruunan hankkiminen, kun ei oikein kukaan myynyt niitä... Nyt on varmaan tullu niitäkin myyntiin, kun on tullut konekin viritettynä takaisin. :) Nii ja valmiita "limsa"tiivisteitä en suosittele, ei maistu kovin hyviltä. Parempaa saa omista mehuista.

Siis voiko tehdä myös mehusta?
Olen ymmärtänyt että vesi tehdään "limsaksi" sen hiilihappopatruunan avulla ja sit listätään se makusiirappi!

siis sen makusiirapin sijaan voi laittaa mehua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja iiti:
Mun vanhemmillani on ollut se kauan, ja hyvin toimii. Hiilihappopatruuna siitä on jokusen kerran päässyt loppumaan ja jossain vaiheessa oli aika kinkkistä ja kallistakin uuden patruunan hankkiminen, kun ei oikein kukaan myynyt niitä... Nyt on varmaan tullu niitäkin myyntiin, kun on tullut konekin viritettynä takaisin. :) Nii ja valmiita "limsa"tiivisteitä en suosittele, ei maistu kovin hyviltä. Parempaa saa omista mehuista.

Siis voiko tehdä myös mehusta?
Olen ymmärtänyt että vesi tehdään "limsaksi" sen hiilihappopatruunan avulla ja sit listätään se makusiirappi!

siis sen makusiirapin sijaan voi laittaa mehua.

aivan, siis tehdään vetest ja sit maustetaa.... ymmärtää hän nyt
 

Yhteistyössä