J
jano
Vieras
Kertokaapas huonoja puolia tosta "limukoneesta"! Mun niin tekis mieli käydä ostamassa oma soda stream ja voisin loppettaa limujen&vissyjen raahaamisen kaupasta...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja iiti:Mun vanhemmillani on ollut se kauan, ja hyvin toimii. Hiilihappopatruuna siitä on jokusen kerran päässyt loppumaan ja jossain vaiheessa oli aika kinkkistä ja kallistakin uuden patruunan hankkiminen, kun ei oikein kukaan myynyt niitä... Nyt on varmaan tullu niitäkin myyntiin, kun on tullut konekin viritettynä takaisin.Nii ja valmiita "limsa"tiivisteitä en suosittele, ei maistu kovin hyviltä. Parempaa saa omista mehuista.
Alkuperäinen kirjoittaja iiti:Mun vanhemmillani on ollut se kauan, ja hyvin toimii. Hiilihappopatruuna siitä on jokusen kerran päässyt loppumaan ja jossain vaiheessa oli aika kinkkistä ja kallistakin uuden patruunan hankkiminen, kun ei oikein kukaan myynyt niitä... Nyt on varmaan tullu niitäkin myyntiin, kun on tullut konekin viritettynä takaisin.Nii ja valmiita "limsa"tiivisteitä en suosittele, ei maistu kovin hyviltä. Parempaa saa omista mehuista.
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Alkuperäinen kirjoittaja iiti:Mun vanhemmillani on ollut se kauan, ja hyvin toimii. Hiilihappopatruuna siitä on jokusen kerran päässyt loppumaan ja jossain vaiheessa oli aika kinkkistä ja kallistakin uuden patruunan hankkiminen, kun ei oikein kukaan myynyt niitä... Nyt on varmaan tullu niitäkin myyntiin, kun on tullut konekin viritettynä takaisin.Nii ja valmiita "limsa"tiivisteitä en suosittele, ei maistu kovin hyviltä. Parempaa saa omista mehuista.
Siis voiko tehdä myös mehusta?
Olen ymmärtänyt että vesi tehdään "limsaksi" sen hiilihappopatruunan avulla ja sit listätään se makusiirappi!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Alkuperäinen kirjoittaja iiti:Mun vanhemmillani on ollut se kauan, ja hyvin toimii. Hiilihappopatruuna siitä on jokusen kerran päässyt loppumaan ja jossain vaiheessa oli aika kinkkistä ja kallistakin uuden patruunan hankkiminen, kun ei oikein kukaan myynyt niitä... Nyt on varmaan tullu niitäkin myyntiin, kun on tullut konekin viritettynä takaisin.Nii ja valmiita "limsa"tiivisteitä en suosittele, ei maistu kovin hyviltä. Parempaa saa omista mehuista.
Siis voiko tehdä myös mehusta?
Olen ymmärtänyt että vesi tehdään "limsaksi" sen hiilihappopatruunan avulla ja sit listätään se makusiirappi!
siis sen makusiirapin sijaan voi laittaa mehua.