neuvokaas ny Soda streamin käytöstä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pieras"

Vieras
Joulupukin mielestä olin niin kiltti että sain soda streamin.

Sanokaas nyt kuinka sitä limua tehdään?

Ohjeessa sanottiin, että pelkkää vettä saa hapottaa. Siis senkö jälkeen vasta sinne pulloon lisätään haluttua maustetta?

Olin luullut, että voisin hapottaa vaikka mehukattimehua... :(

Ja jos hapotankin pelkkää vettä, niin lähteekö siitä kuplat jos sitten vasta lisää tiivisteet/esanssit ja sekoittaa?
 
Pelkkään veteen hapot, muuten kuohuu yli tms. en ole koskaan kokeillut, mutta voi olla katastrofi. Maut hapotettuun veteen sitten, eikä ne mihinkään katoa. Makuna voi toki olla vaikka se mehukatti :)
 
Pelkkään veteen hapot, muuten kuohuu yli tms. en ole koskaan kokeillut, mutta voi olla katastrofi. Maut hapotettuun veteen sitten, eikä ne mihinkään katoa. Makuna voi toki olla vaikka se mehukatti :)

Se suutin menee tukkoon makeasta, eikä sitä oikein voi ainakaan mein mallissa pestä (ja kun on tarpeeks tukossa niin jonnekkinhan se sen paineen purkaa painettassa, eli räjähdysvaara... ...siksi vain vettä hapotetaan
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä