P
"pieras"
Vieras
Joulupukin mielestä olin niin kiltti että sain soda streamin.
Sanokaas nyt kuinka sitä limua tehdään?
Ohjeessa sanottiin, että pelkkää vettä saa hapottaa. Siis senkö jälkeen vasta sinne pulloon lisätään haluttua maustetta?
Olin luullut, että voisin hapottaa vaikka mehukattimehua...
Ja jos hapotankin pelkkää vettä, niin lähteekö siitä kuplat jos sitten vasta lisää tiivisteet/esanssit ja sekoittaa?
Sanokaas nyt kuinka sitä limua tehdään?
Ohjeessa sanottiin, että pelkkää vettä saa hapottaa. Siis senkö jälkeen vasta sinne pulloon lisätään haluttua maustetta?
Olin luullut, että voisin hapottaa vaikka mehukattimehua...
Ja jos hapotankin pelkkää vettä, niin lähteekö siitä kuplat jos sitten vasta lisää tiivisteet/esanssit ja sekoittaa?