L
"luke"
Vieras
Eli katselin kaupassa tuollaista Soda Stream hiilihapotuslaitetta eli nk. "limsakonetta". Noita lienee monilla ja siksi kysynkin, että onko moisessa mitään järkeä ensinnäkin taloudellisesti; tulevatko ne limsat paljonkin halvemmiksi ja kauanko kestää, ennenkuin kone (n. 100e) on maksanut itsensä takaisin? Toiseksi, ovatko ne limsat minkä makuisia? Muistan meillä kotona joskus 80-luvulla olleen koneen, jonka limsat olivat kyllä maultaan lähinnä sellaisia esanssisia makeita hiilihappomehuja.