Sleepy Joe Biden heikentää entisestään kansainvälistä turvallisuustilannetta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niinpä, sen takia mä en ymmärrä sua kun jaksat ylistää sitä miestä jonka takia Euroopassa voi pian olla sota.
Biden on parempi valtiomies kuin Trump oli. Mielestäni.
En ylistä kenenkään sodan lietsomista
Euroopan sota on kaukana tulevaisuudessa, jos on ollenkaan..
Biden on tehnyt päätöksiä, jotka eivät ole miu mau mukkaan, mutta ne koskettaa minua hyvin vähän.
 
vierailija
Biden on parempi valtiomies kuin Trump oli. Mielestäni.
En ylistä kenenkään sodan lietsomista
Euroopan sota on kaukana tulevaisuudessa, jos on ollenkaan..
Biden on tehnyt päätöksiä, jotka eivät ole miu mau mukkaan, mutta ne koskettaa minua hyvin vähän.
Eli koska ne asiat koskee sua niin vähän sua ei kiinnosta hänen huoli lapsistaan?
 
Biden on parempi valtiomies kuin Trump oli. Mielestäni.
En ylistä kenenkään sodan lietsomista
Euroopan sota on kaukana tulevaisuudessa, jos on ollenkaan..
Biden on tehnyt päätöksiä, jotka eivät ole miu mau mukkaan, mutta ne koskettaa minua hyvin vähän.
Ole sä sitä mieltä, mun mielestä se seniili paskaläjä suojelee pedari poikaansa ja saa sotahaukkana vielä ruumiita aikaan Euroopassa.
 
vierailija
Mutta Suomella pidempi yhteinen raja Venäjän kanssa...älä nyvviiti hei...Putin ei uhkaile Kanadan puolta vaan samaa puolta palloa missä Suomi makaa, eli Ukrainaa..
Mä en susta tiedä, mutta mä vanhempana en hirveen innokkaasti odota mitä tulee tapahtumaan, jos Venäjä innostuu testaamaan bluffaako USA ja ihan siksi, että sattumoisin sillon mulla olis vaarana menettää 3 poikaa tämän ihanan Amerikan presidentin takia.
Sulla on ihan älytön tuo sodan pelko. Sun pitäisi sitä paitsi pelätä Putinia eikä Bideniä.
 
vierailija
Siis ymmärränkö oikein että E vihaa suurena Trump-fanina Bideniä niin paljon että Putinin hyökkäys naapurivaltioon on Bidenin vika. Ja Suomen pitää siis pelätä Bideniä eikä Putinia joka asuu meidän naapurissa ja saattaa hyökkäillä naapurimaihin.
 
Siis ymmärränkö oikein että E vihaa suurena Trump-fanina Bideniä niin paljon että Putinin hyökkäys naapurivaltioon on Bidenin vika. Ja Suomen pitää siis pelätä Bideniä eikä Putinia joka asuu meidän naapurissa ja saattaa hyökkäillä naapurimaihin.
Blaa blaa uutisista kyllä selviäiää sullekin se miten sun idoli alkoi välittömästi provoamaan Venäjää, kun pääsi valtaan
 

Yhteistyössä