Sleepy Joe Biden heikentää entisestään kansainvälistä turvallisuustilannetta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kansalliskonservatiiveille kuuluu sekä mikä kansalliskonservatiiveille kuuluu, ja se on asia joka Sleepynkin tulisi tajuta. Koko maailmaa ei Sleepykään pysty vihervassaroimaan ja natottamaan.
 
Kansalliskonservatiiveille kuuluu sekä mikä kansalliskonservatiiveille kuuluu, ja se on asia joka Sleepynkin tulisi tajuta. Koko maailmaa ei Sleepykään pysty vihervassaroimaan ja natottamaan.
Musta tuntuu, että taustajoukot kertoo Joelle miten toimitaan ja hän tekee mitä ''neuvotaan'' tekemään...mies itse tuntuu olevan jo niin hauras, että koneeseen nouseminenkin onnistuis ehken paremmin konttaamalla portaat ylös.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Musta tuntuu, että taustajoukot kertoo Joelle miten toimitaan ja hän tekee mitä ''neuvotaan'' tekemään...mies itse tuntuu olevan jo niin hauras, että koneeseen nouseminenkin onnistuis ehken paremmin konttaamalla portaat ylös.
Mihinkä ministereitä ja asiantuntijoita tarvitaan, ellei heitä kuunnella.
Eihän teistä, eikä ehkä meistäkään kukaan tiedä kaikkea. Tietysti Trump oli erikoistapaus, mutta hän ei ole ohjaksissa täällä kertaa.
 
Mihinkä ministereitä ja asiantuntijoita tarvitaan, ellei heitä kuunnella.
Eihän teistä, eikä ehkä meistäkään kukaan tiedä kaikkea. Tietysti Trump oli erikoistapaus, mutta hän ei ole ohjaksissa täällä kertaa.
Niin no Baidenin tapauksessa vois sitten kysyä vissiin, mihin presidenttiä tarvitaan...eiku ai niin, ainahan marionettia tarvitaan.
 
Siltäkö hän sinusta näyttää?
Ei, vaan juttujen perusteella tuntuu olevan.
Kova uho ja into isotella, entäs muut maat sitten siinä välissä kun jeppe kaivaa verta nokastaan Venäjän suuntaan? Niin ja siis meinaan esim Ukrainaa ja vaikkapa hmm...Suomea tässä välissä??

Ennenkun kommentoit tohon ylempään niin kerros miten sä reagoisit, jos hän alkaisi provosoida pakotteilla Kanadaa?
 
Ei, vaan juttujen perusteella tuntuu olevan.
Kova uho ja into isotella, entäs muut maat sitten siinä välissä kun jeppe kaivaa verta nokastaan Venäjän suuntaan? Niin ja siis meinaan esim Ukrainaa ja vaikkapa hmm...Suomea tässä välissä??

Ennenkun kommentoit tohon ylempään niin kerros miten sä reagoisit, jos hän alkaisi provosoida pakotteilla Kanadaa?
Uskon, että Kanadan provosointi on kaukaa jaettua.
Hänen tullessaan presidentiksi polttoaineiden hinnat nousivat ja joitakin satoja miehiä jäi työttömäksi.
Syyt varmasti tiedätkin.

Trumpin aikana MAGA oli ihannoitu asia, Bidenin aikana se on kiroilua. Niinkö?
 
Uskon, että Kanadan provosointi on kaukaa jaettua.
Hänen tullessaan presidentiksi polttoaineiden hinnat nousivat ja joitakin satoja miehiä jäi työttömäksi.
Syyt varmasti tiedätkin.

Trumpin aikana MAGA oli ihannoitu asia, Bidenin aikana se on kiroilua. Niinkö?
Mutta nyt ei ole kyse välimatkoista vaan siitä, että joskus olis hyvä miettiä vähän näitä asioita toiselta puolelta pöytääkin.
Helppo teidän on Kanadassa sitä miestä ylistää, mutta muutappa Suomeen ja mieti tovi.
 
En usko että mitään mahdollista sotaa Venäjän ja USA; n välillä käytäisi Suomessa.
Kai sä nyt ymmärrät, että Suomi olis välimaana aikalailla automaattisesti pakotettu valitsemaan puolensa???
Keskity nyt vaan siihen, mitä mä alunperin kysyin sulta siitä miten suhtautuisit Kanadassa, jos Biden provosoiskin Kanadaa..
 
Kai sä nyt ymmärrät, että Suomi olis välimaana aikalailla automaattisesti pakotettu valitsemaan puolensa???
Keskity nyt vaan siihen, mitä mä alunperin kysyin sulta siitä miten suhtautuisit Kanadassa, jos Biden provosoiskin Kanadaa..
Kysymyksesi Kanadan provosoinnista on mulle vaikea kysymys vastata, vaikea vastata, johonkin, mikä ei ole vielä tapahtunut.
Yleisesti ottaen sanoisin, että kannatusta hän saisi joiltakin Trumpin kannattajilta.
Ja vielä: kaikilla johtajilla on ollut kannattajia ja tulee olemaan.
 
Kysymyksesi Kanadan provosoinnista on mulle vaikea kysymys vastata, vaikea vastata, johonkin, mikä ei ole vielä tapahtunut.
Yleisesti ottaen sanoisin, että kannatusta hän saisi joiltakin Trumpin kannattajilta.
Ja vielä: kaikilla johtajilla on ollut kannattajia ja tulee olemaan.
Millä ihmeen ajatuksella sä luulet, että Biden saisi Kanadaa provosoimalla Trumpin kannattajilta kannatusta????
 
Luultavasti lyhyempi matka on yli pohjoisnavan. Ei, kun yli Beeringinsalmen. Siihen väliin ei Suomi sovi.
Mutta Suomella pidempi yhteinen raja Venäjän kanssa...älä nyvviiti hei...Putin ei uhkaile Kanadan puolta vaan samaa puolta palloa missä Suomi makaa, eli Ukrainaa..
Mä en susta tiedä, mutta mä vanhempana en hirveen innokkaasti odota mitä tulee tapahtumaan, jos Venäjä innostuu testaamaan bluffaako USA ja ihan siksi, että sattumoisin sillon mulla olis vaarana menettää 3 poikaa tämän ihanan Amerikan presidentin takia.
 
Mutta Suomella pidempi yhteinen raja Venäjän kanssa...älä nyvviiti hei...Putin ei uhkaile Kanadan puolta vaan samaa puolta palloa missä Suomi makaa, eli Ukrainaa..
Mä en susta tiedä, mutta mä vanhempana en hirveen innokkaasti odota mitä tulee tapahtumaan, jos Venäjä innostuu testaamaan bluffaako USA ja ihan siksi, että sattumoisin sillon mulla olis vaarana menettää 3 poikaa tämän ihanan Amerikan presidentin takia.
Tuo on paljon enemmän kuin minä ymmärrän.
 
Jep ja kyse olikin siitä, että miettisit hetken mitä yritin pyytää sua miettimään...mutta antaapi olla. Hienoo että siellä Kanalassa kaikki on hyvin Bidenin ja teidän välillä. Onnittelut siitä.
Ymmärrän kysymyksesi, mitta en osaa vastata siihen.
Osaatko sinä vastata miltä se tuntuisi, jos taivas tipahtaisi niskaasi.
Kysymyksesi minulle on samanlainen
 

Yhteistyössä