Skini hyökkäsi mustan nyrkkeilymestarin kimppuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haha! :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24173836:
Aha, ja nyt otettiin tuo "mummo"-ase hätiin kun alkaa keinot olla jo niin vähissä että laarin pohja paistaa... :laugh:

Rasittava mummohan sä! Jaksatko huolehtia ulkonäöstäsi? Kannattaa siihenkin panostaa niin et näytä nyt jo noin rupsahtaneelta, kyllä ne islamilaiset naiset ovat sirpsakoita vielä sun iässäs. Aiaiaiaiaii..

Yhtä pelottavia ne on tuollaiset skini-jengitkin. Mistä sen tietää, vaikka jonkin väärinkäsityksen vuoksi hakkaavat tavallisen suomalaisenkin, kun "sattui vain huvittamaan, eikä yhtään värillisempää ollut näkösällä."
Mulle on joskus kesän lopulla näitä nahkatukkia tullut avautumaan, ja oikein kyselemään "sä et kyllä oo suomalainen". Olen meinaan aika herkästi ja voimakkaasti ruskettuvaa sorttia, ja näille kuulapäille ei oikein mene jakeluun sellainen ihme.

Tosi yllättävää muuten, että jotenkin tähänkin joku urpo sai vedettyä maahanmuuttajat mukaan. Oliko se skinhead maahanmuuttaja, vaiko se mustaihoinen nyrkkeilijä? Vai olisiko niin, ettei ne taas kerran liittyneet aiheeseen mitenkään, mutta piti vaan päästä mussuttamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24173851:
Nautin. Teitä on kiva vedättää, mukava nähdä kun maailmoja syleilevät suvaitsevat suuttuvat. Siinä on silloin veri halpaa, jos lyömäetäisyydelle pääsisivät :D

Osotat todellakin olevasi esimerkillinen aikuinen, jos ikäsi pitää paikkansa, niin eipä voi kun ihmetellä

[QUOTE="vieras";24173883]Osotat todellakin olevasi esimerkillinen aikuinen, jos ikäsi pitää paikkansa, niin eipä voi kun ihmetellä[/QUOTE]

Ihan rauhassa ihmettelet. Vaihteeksi ihmettelemme nyt tätä emmekä Beckhamien tyttären nimeä :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24173889:
Tyttäreni on vasta 6v, joskin ei tuo ikä tietenkään muslimiosapuolta hidastaisi. Kunnianarvoisa profeettahan on kaikkien maailman muslimien esikuva ja profeetta Muhammedin vaimo Aisha oli vasta 5 vuotias kun Muhammedin vaimoksi päätyi.

Sullahan noista muslimeista kuulema on kokemusta. Ei mulla

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24173851:
Nautin. Teitä on kiva vedättää, mukava nähdä kun maailmoja syleilevät suvaitsevat suuttuvat. Siinä on silloin veri halpaa, jos lyömäetäisyydelle pääsisivät :D

Niccisi on varmasti vain vitsi? Eihän kukaan 45v äiti voi olla noin tyhmä ja lapsellinen? Kuulostat joltain korvessa asuvalta hyljeksityltä pikkupojalta.

Mulle on joskus kesän lopulla näitä nahkatukkia tullut avautumaan, ja oikein kyselemään "sä et kyllä oo suomalainen". Olen meinaan aika herkästi ja voimakkaasti ruskettuvaa sorttia, ja näille kuulapäille ei oikein mene jakeluun sellainen ihme.

Tosi yllättävää muuten, että jotenkin tähänkin joku urpo sai vedettyä maahanmuuttajat mukaan. Oliko se skinhead maahanmuuttaja, vaiko se mustaihoinen nyrkkeilijä? Vai olisiko niin, ettei ne taas kerran liittyneet aiheeseen mitenkään, mutta piti vaan päästä mussuttamaan?

Ajankulukseni mussutan kun nyt aikaa hetken on. Ja täällä parhaat pällit samassa ketjussa koolla :)

Itsekin olen tumma ja helposti tummaksi ruskettuva ja onpa minua jopa rasistisesti sen vuoksi joskus nimiteltykin. Ei tosin somaliksi :D

Yhteistyössä