Skini hyökkäsi mustan nyrkkeilymestarin kimppuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haha! :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taisipa hujahtaa pään yli, mihin viittasin. Totta, islaminuskoisten profeetta Muhammed meni naimisiin pikkutytön kanssa. Siinä missä taas kristittyjen jumala raiskasi murrosikäisen neitsyen. Kristinusko ja islam, pedofilia teitä yhdistää. Ja tuntuu muuten jatkuvan hienosti tähänkin päivään. Kumma, ettette löydä yhteistä säveltä, vaikka harrastukset ja opinkappaleet ovat niin lähellä toisiaan.

En asu Nivalassa, mutta kaipa sinne hyvää kuuluu, miksei kuuluisi? Jos en pahasti väärin muista, tämä väärinkäsitys juontuu siihen, että joku oli nähnyt avatar-kuvani (helvetin monessa paikassa netissä käytetty) jossain Nivalan einarilehdessä, ja vetänyt johtopäätöksen, että olen tietenkin nivalalainen :D

Muuten oikein syväluotaava kommentti sulta, paitsi että NEITSYT tuli raskaaksi ja NEITSYT synnytti pojan. Raiskattu ei ole neitsyt.

Mutta muutoin siis ok analyysi sulla, noihin immenkalvoihin ja niiden merkitykseen saat kyllä vielä lisää perehtyä.

Onko siellä teilläpäin enää ainoatakaan neitsyttä? Siis alaikäiset (alle 18v) poislukien? Pedofiliaan en sinua kannusta, en edes vaikka olisit muslimi!

[QUOTE="vieras";24174100]Todellisuus vääristynyt, ja raukka yrität vielä provoilla. jätä se touhu kuule nuoremmilles ; ))))))[/QUOTE]

Miksi jättäisin, kun vanhassa tämäkin vara parempi?

Ei sulle ainakaan kannata provoilua jättää, et ole kovin hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174120:
Muuten oikein syväluotaava kommentti sulta, paitsi että NEITSYT tuli raskaaksi ja NEITSYT synnytti pojan. Raiskattu ei ole neitsyt.

Mutta muutoin siis ok analyysi sulla, noihin immenkalvoihin ja niiden merkitykseen saat kyllä vielä lisää perehtyä.

Onko siellä teilläpäin enää ainoatakaan neitsyttä? Siis alaikäiset (alle 18v) poislukien? Pedofiliaan en sinua kannusta, en edes vaikka olisit muslimi!
Mitä, kaikkivaltias jumalasi ei pystykään raiskaamaan tyttöä säilyttäen samalla hänen neitsyyttään? Se siitä kaikkivoipaisuudesta sitten. Mitä muita rajoituksia jumalolennollasi on? Pystyykö se kävelemään ja jauhamaan purukumia yhtä aikaa?

[QUOTE="huom";24174171]Täälä ketjussa ton vanhan äitin vois bannata ja rupeaa olemaan eräällä miekkosella sellaset jutut että aika miettiä mitä näppikseltään päästää[/QUOTE]

Meni nuttura sitten tänä aamuna liian tiukalle vai? Minunhan tässä VANHA piti olla :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174174:
Työpaikka on. Muslimi-isien lasten tapaamisista en tiedä, kai niilläkin joskus joitain isäntunteita esiintyy ainakin poikalapsiaan kohtaan. Kai ne lapsiaan tapaavatkin, mutta varmaan niin ettei sossu huomaa että niiden muijat eivät oikeasti olekaan yksinhuoltajia.

Ai sä tunnut tietävän paljon enemmän kun me muut..Luna tuolla vihjaskin sun muslimi-mies-petturista. Kuis se nyt sillai, taisit katkeroitua kunnolla, ei kai se vaan vaihtanut sua nuorempaan?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174201:
Meni nuttura sitten tänä aamuna liian tiukalle vai? Minunhan tässä VANHA piti olla :D

Hommaa lääkitys oikeasti, tai mistä me tiedetään vaikka olis jo. Mutta sun tekstis on sairaita ja huolestuttaa että tollasella on vielä lapsi. Toivotaan että edes isä on kuvioissa

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174187:
Miksi pitää raiskata, jos saa neitsyen raskaaksi ilmankin?

Onko sinulle raiskaus joku itsetarkoitus ?
Kas, kun Raamatussa ei sanota, että jumala teki taikatempun, ja pim, Maria oli raskaana. Siellä sanotaan, että Jeesus sikisi pyhästä hengestä. Tiedätkö, mitä siittäminen tarkoittaa? Ikävä juttu, tiedän, mutta tunnustat pedofiiliuskontoa. Palataan taas siihen, miksi se on ironista, kun kristityt huutelevat islamin pedofiliavivahteista.

Eikä tuo Marian juttu nyt tietenkään ainut asiaan liittyvä raamatun tarina ole. Muistetaan myös muita hassunhauskoja naisen kohteluita, kuten tyttärien tarjoamista raiskattavaksi, jne. Keskisuuri mysteeri, miksi kukaan naispuolinen haluaa olla missään tekemisissä niin iljettävää naiskuvaa tarjoavan kirjan kanssa.

Ai sä tunnut tietävän paljon enemmän kun me muut..Luna tuolla vihjaskin sun muslimi-mies-petturista. Kuis se nyt sillai, taisit katkeroitua kunnolla, ei kai se vaan vaihtanut sua nuorempaan?

Muslimimies voi teoriassa vaihtaa vaikka useampaankin nuorempaan :D

Mitä taas asioista tietämiseen ja oppimiseen tulee, niin jotkut meistä kykenevät oppimaan ja tietämään asioista muutoinkin kuin pelkästään itse henkilökohtaisesti kirvestä kiveen takoen.

[QUOTE="vieras";24174215]Hommaa lääkitys oikeasti, tai mistä me tiedetään vaikka olis jo. Mutta sun tekstis on sairaita ja huolestuttaa että tollasella on vielä lapsi. Toivotaan että edes isä on kuvioissa[/QUOTE]

On KAKSI lasta ja isäkin kuvioissa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174237:
Muslimimies voi teoriassa vaihtaa vaikka useampaankin nuorempaan :D

Mitä taas asioista tietämiseen ja oppimiseen tulee, niin jotkut meistä kykenevät oppimaan ja tietämään asioista muutoinkin kuin pelkästään itse henkilökohtaisesti kirvestä kiveen takoen.

Yleistyshän on hieno taitolaji, tosin tiedon kanssa sillä harvoin on mitään tekemistä ja se mustavalkonen ajattelutapa ei hirveitä älyllisiä ponnisteluja kaipaa

Kas, kun Raamatussa ei sanota, että jumala teki taikatempun, ja pim, Maria oli raskaana. Siellä sanotaan, että Jeesus sikisi pyhästä hengestä. Tiedätkö, mitä siittäminen tarkoittaa? Ikävä juttu, tiedän, mutta tunnustat pedofiiliuskontoa. Palataan taas siihen, miksi se on ironista, kun kristityt huutelevat islamin pedofiliavivahteista.

Eikä tuo Marian juttu nyt tietenkään ainut asiaan liittyvä raamatun tarina ole. Muistetaan myös muita hassunhauskoja naisen kohteluita, kuten tyttärien tarjoamista raiskattavaksi, jne. Keskisuuri mysteeri, miksi kukaan naispuolinen haluaa olla missään tekemisissä niin iljettävää naiskuvaa tarjoavan kirjan kanssa.

Vanhan testamentin naiskuva on sen ajan naiskuva. Siinä kerrotaan millaisia tapoja oli juutalaisilla TUOHON AIKAAN eli joku tuhat vuotta sitten. Muslimit elävät noiden tapojen mukaan sillä seudulla vieläkin. Juutalaiset on pääosin jo 2000-luvulla kuten suomalaisetkin pääosin.

Ja tiedätkös mitä? Henkiolennoilla ei ole fyysistä penistä!! Miten raiskaat jos vehjettä ei edes ole? Pohdihan tätä pikku päässäsi. Kyllä ihmisen raiskaaminen jotain konkreettista raiskuuvälinettä vaatii.

Yleistyshän on hieno taitolaji, tosin tiedon kanssa sillä harvoin on mitään tekemistä ja se mustavalkonen ajattelutapa ei hirveitä älyllisiä ponnisteluja kaipaa

Näin on. Mutta kaikki mitä olen islamista sanonut on faktaa. Näytä missä meni vikaan?

Se on eri asia jos sä et pidä siitä mitä minä sanoin. Totta mun sanomani kuitenkin on.

Islamissa ei ole alaikärajaa avioliitolle ja Muhammed on kaikkien muslimien esimerkki. Myös moniavioisuus on ok muslimeilla ihan uskonnon pohjalta.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174327:
Näin on. Mutta kaikki mitä olen islamista sanonut on faktaa. Näytä missä meni vikaan?

Se on eri asia jos sä et pidä siitä mitä minä sanoin. Totta mun sanomani kuitenkin on.

Islamissa ei ole alaikärajaa avioliitolle ja Muhammed on kaikkien muslimien esimerkki. Myös moniavioisuus on ok muslimeilla ihan uskonnon pohjalta.

eikö sulla muuta ole koskaan mielessä kun nuo muslimit. :confused:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174327:

Fanaatikolle harvoin uppoaa mikään fakta

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24174379:
eikö sulla muuta ole koskaan mielessä kun nuo muslimit. :confused:

Sinä kävit mielessäni kun tässä taannoin taas piipahdin Jyväskylässä :)

Se on nykyään aina tämä kombinaatio Päätön ja Jyväskylä.

Ja kohta kun käyn Porissa niin TAAS on mielessä Päätön!!

Yhteistyössä