Skini hyökkäsi mustan nyrkkeilymestarin kimppuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haha! :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24173955:
Mikäpä iässä vikana. Sitenhän nuo numerot menevät että 44 jälkeen tulee 45 ja jos elossa pysyy niin sitten tulee 46 jne...
Eihan iassa mitaan vikaa liene, itsekin haluasin olla 45v vanha. Tai jopa vahemman.

Alkuperäinen kirjoittaja byää;24173866:
Rasittava mummohan sä! Jaksatko huolehtia ulkonäöstäsi? Kannattaa siihenkin panostaa niin et näytä nyt jo noin rupsahtaneelta, kyllä ne islamilaiset naiset ovat sirpsakoita vielä sun iässäs. Aiaiaiaiaii..

Skype-yhteyskö sinulla minuun on kun minut näet? Vai oletko ns. NÄKIJÄ? Näet varmaan myös hunnun alle?

Totta, nuo minun ikäiset somalinaiset on melko hylkeitä jo minun iässäni. Ei rypyn ryppyä kun ovat niin pinkeäksi täytettyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24173973:
Skype-yhteyskö sinulla minuun on kun minut näet? Vai oletko ns. NÄKIJÄ? Näet varmaan myös hunnun alle?

Totta, nuo minun ikäiset somalinaiset on melko hylkeitä jo minun iässäni. Ei rypyn ryppyä kun ovat niin pinkeäksi täytettyjä.

Kannattaa vaihtaa lääkitys jos se tommosia hallusinaatioita aiheuttaa! Vai psykoosissako sä olet?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174033:
Se on kuitenkin jo ihan terapiankin kannalta iso asia kun sen itse tiedostat.

Joo, hyvä että edes joku tiedostaa. Vielä kun itse ymmärtäisit oman tilasi, niin SITTEN se vasta hyvä olisikin. Ehkä sun terapeutti voi auttaa siinä.

Ketjuhan menee ihan hulvattomaksi. Erityisesti pidin viittauksesta Muhammedin pedofiliajuttuun kristityn suusta. Se oli ironiaa parhaimmillaan.

Varmaankin. Ateistin suusta se ei niin ironiselta kuullostaisikaan. Kristitty se sanojan olla pitää, edes kirkkoon kuuluva ellei nyt niin paljon itse edes uskoisikaan!

Mitäs sinne Nivalaan kauniina kesäpäivänä muuta kuuluu?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174070:
Varmaankin. Ateistin suusta se ei niin ironiselta kuullostaisikaan. Kristitty se sanojan olla pitää, edes kirkkoon kuuluva ellei nyt niin paljon itse edes uskoisikaan!

Mitäs sinne Nivalaan kauniina kesäpäivänä muuta kuuluu?
Taisipa hujahtaa pään yli, mihin viittasin. Totta, islaminuskoisten profeetta Muhammed meni naimisiin pikkutytön kanssa. Siinä missä taas kristittyjen jumala raiskasi murrosikäisen neitsyen. Kristinusko ja islam, pedofilia teitä yhdistää. Ja tuntuu muuten jatkuvan hienosti tähänkin päivään. Kumma, ettette löydä yhteistä säveltä, vaikka harrastukset ja opinkappaleet ovat niin lähellä toisiaan.

En asu Nivalassa, mutta kaipa sinne hyvää kuuluu, miksei kuuluisi? Jos en pahasti väärin muista, tämä väärinkäsitys juontuu siihen, että joku oli nähnyt avatar-kuvani (helvetin monessa paikassa netissä käytetty) jossain Nivalan einarilehdessä, ja vetänyt johtopäätöksen, että olen tietenkin nivalalainen :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174088:
Huomasin minäkin viime yönä että täällä on teillä ollut vähän laatuongelmia viime aikoina! Nyt on laatu hyvä!

Todellisuus vääristynyt, ja raukka yrität vielä provoilla. jätä se touhu kuule nuoremmilles ; ))))))

Yhteistyössä