Onko tässä jenkkien Tuksu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
maailmassa, jossa pullukatkin "hyväksytään", on kaikkia xl-malleja jne, niin on jotenkin raivostuttavaa,että tälläsesta nousee edes juttu.
ja tuomarien naamat ja yleisön naamat venähtää. lihava ihminen biksuissa ja esiintyy. on se joo todella ihmeellistä.omg.

maailmassa, jossa pullukatkin "hyväksytään", on kaikkia xl-malleja jne, niin on jotenkin raivostuttavaa,että tälläsesta nousee edes juttu.
ja tuomarien naamat ja yleisön naamat venähtää. lihava ihminen biksuissa ja esiintyy. on se joo todella ihmeellistä.omg.

Niin...pullukoita ei tosiaan hyväksytä, vaan heidät "hyväksytään". Eri asia.

Kyllä mä pidän ihmeellisenä sitä että lihava ihminen esiintyy bikineissä miljoonayleisön edessä. Ja se on ihmeellistä tasan siksi, ettei sitä joka päivä näe. Ihan yhtälailla mä pidän ihmeellisenä tätäkin, koska tätäkään ei ihan joka päivä näe:

Nyt vetää sanattomaksi! Voiko tästä miehestä lähteä tällainen ääni? Kuuntele! - The Voice

Eikä sen ihmeellisyyden tarvitse misään nimessä olla negatiivinen asia. Eihän tuo nainen osannut tanssia sitten niin pätkääkään (tai ei se ainakaan sellaista nättiä menoa ollut, vaan näytti siltä että voimat ei tahdo riittää) mutta kyllä mäkin nostan hattua siitä, että hän kehtasi.

Niin...pullukoita ei tosiaan hyväksytä, vaan heidät "hyväksytään". Eri asia.

Kyllä mä pidän ihmeellisenä sitä että lihava ihminen esiintyy bikineissä miljoonayleisön edessä. Ja se on ihmeellistä tasan siksi, ettei sitä joka päivä näe. Ihan yhtälailla mä pidän ihmeellisenä tätäkin, koska tätäkään ei ihan joka päivä näe:

Nyt vetää sanattomaksi! Voiko tästä miehestä lähteä tällainen ääni? Kuuntele! - The Voice

Eikä sen ihmeellisyyden tarvitse misään nimessä olla negatiivinen asia. Eihän tuo nainen osannut tanssia sitten niin pätkääkään (tai ei se ainakaan sellaista nättiä menoa ollut, vaan näytti siltä että voimat ei tahdo riittää) mutta kyllä mäkin nostan hattua siitä, että hän kehtasi.

niin, nimenomaan tarkoitin että "hyväksytään".
niin kauan, kun lihavuus on se JUTTU tällasissa uutisissa, ei asia muutu.

vanha ja kyyninen lie. en jaksa nostaa hattua, en jaksa ällistyä. lihava ihminen biksuissa esiintymässä - so ?

niin, nimenomaan tarkoitin että "hyväksytään".
niin kauan, kun lihavuus on se JUTTU tällasissa uutisissa, ei asia muutu.

vanha ja kyyninen lie. en jaksa nostaa hattua, en jaksa ällistyä. lihava ihminen biksuissa esiintymässä - so ?

Ei asia tule koskaan muuttumaankaan. Ja ehkä ihan hyväkin niin. Ja mä siis itse olen olliut pahimmillani BMI 32, jotta mulla on kyllä ns varaa puhua.

Tietyllä tapaa toivoisin, että lihavuus hyväksyttäisiin...mutta tässä kohtaa ajattelen vain ns. ulkonäöllisiä syitä. Ei kenenkään pitäisi joutua häpeämään vartaloaan liikakilojen, tai liian vähien kilojen vuoksi.

Mutta kun me kuitenkin tiedetään se fakta, että lihavuus on riski terveydelle, toivon ettei sitä koskaan hyväksytä ihan kokonaan. Samoin kuin ei tupakanlpolttoakaan, tms. jossa ihminen tekee hallaa kropalleen.

Nostan hattua naiselle, joka esiintyy isokokoisena biksut päällä ison yleisön edessä, koska mun mielestäni se on hienoa että nainen kehtaa olla ulkoisesti sitä mitä hän onkin. Toisaalta toivon kovasti, että hän ihan oman itsensä vuoksi laihduttaisi ja saisi kenties muutaman lisävuoden tai ainakin terveemmän elämän.

Itsekin ollut samanlainen valas, enkä kyllä kehtais tuollain esiintyä. :D
Eihän tuo nyt kaunista katsottavaa ollut, mutta pakko myöntää, että notkea oli ja vahva, kun jaksoi itsensä hilata ylös. Ei kyllä mulla Tuksu tullut mieleen, kyllä tää oli kuitenkin parempi.

[QUOTE="...";26425694]Itsekin ollut samanlainen valas, enkä kyllä kehtais tuollain esiintyä. :D
Eihän tuo nyt kaunista katsottavaa ollut, mutta pakko myöntää, että notkea oli ja vahva, kun jaksoi itsensä hilata ylös. Ei kyllä mulla Tuksu tullut mieleen, kyllä tää oli kuitenkin parempi.[/QUOTE]

Ihan samoin ajatuksin!

Yhteistyössä