Skini hyökkäsi mustan nyrkkeilymestarin kimppuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haha! :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174402:
Sinä kävit mielessäni kun tässä taannoin taas piipahdin Jyväskylässä :)

Se on nykyään aina tämä kombinaatio Päätön ja Jyväskylä.

Ja kohta kun käyn Porissa niin TAAS on mielessä Päätön!!
Koskas Sa mua muistat? Et koskaan?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174415:
No pakkoko sun on olla noin fanaattinen?

Tai siis mistä mä tiedän että just sä olet fanaattinen? Oletko? Uppoaako sinuun faktat?

Oikeassa olit yleisellä tasolla että fanaatikoille ei uppoa faktat. Totta.

Palsta on entisellään. Äiti 45 v taas hourii jotain ihan omiaan ties missä ketjuissa, aiheista, jotka eivät mitenkään liity keskusteluun. Teeppä mamma kuule joku oma ketju, mihin voit sitten kirjoitella aina, kun pakonomainen tarve löpistä jotain omiasi palstalle iskee.

[QUOTE="noniin";24174454]Palsta on entisellään. Äiti 45 v taas hourii jotain ihan omiaan ties missä ketjuissa, aiheista, jotka eivät mitenkään liity keskusteluun. Teeppä mamma kuule joku oma ketju, mihin voit sitten kirjoitella aina, kun pakonomainen tarve löpistä jotain omiasi palstalle iskee.[/QUOTE]

Tuossa yöllä teinkin

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1997424-taivas-varjele-kylla-taalla-tylsaa/

Mutta en jäänyt siihen sitten jorisemaan kun oli niin tylsää. Tämä ketjukaappaus oli tosi kiva mutta kohta lopettelen niin pääsette taas keskustelemaan ilman häiriötä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174453:
Kyllä joskus mutta kun niin harvoin Kanadassa tulee käytyä.

Muistatko sinä minua aina kun näet jonkun keski-ikäisen äidin?
En. Muistan sua ihan ilman mitaan virikkeita. Soot kiva ihminen, ja alykas.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174547:
Ja sinä olet lipeväkielinen naistenmies! :D

Ei kun kiitos, niinhän minä olen! :) Sulla on hieman poikkeuksellinen mutta hyvä naismaku! Ikä ja kokemus kehittänyt, teikäläinen kun on nähnyt maailmasta muutakin kuin kotituvan takapihan.

Itsellä tosin painoa on noussut vaikka olen yrittänyt laihduttaa, mutta minkäs teet. Itse kutsun näitä kurveiksi vaikka joku muu sanoisi läskeiksi. Mitäpä tosta, olen ainakin sinut läskeineni

[QUOTE="vieras";24175400]Huh no onneksi, olishan se hirveää jos toi taito olis vaan yksinomaan valkoisilla[/QUOTE]

Eiköhän mustat ole tuolla väkivallan saralla aikamoisia mestareita.

Yhteistyössä