Ä
äiti 45 v
Vieras
Nää skinit on niin naurettavia täällä suomessa. Yritetään olla jotain, mutta yritykseksi se tosiaan jää.
No toivotko että saisivat enemmän aikaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nää skinit on niin naurettavia täällä suomessa. Yritetään olla jotain, mutta yritykseksi se tosiaan jää.
Tuohan on aika kunniotettava ika tulla aidiksi, 45v.
Eihan iassa mitaan vikaa liene, itsekin haluasin olla 45v vanha. Tai jopa vahemman.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24173955:Mikäpä iässä vikana. Sitenhän nuo numerot menevät että 44 jälkeen tulee 45 ja jos elossa pysyy niin sitten tulee 46 jne...
Alkuperäinen kirjoittaja byää;24173866:Rasittava mummohan sä! Jaksatko huolehtia ulkonäöstäsi? Kannattaa siihenkin panostaa niin et näytä nyt jo noin rupsahtaneelta, kyllä ne islamilaiset naiset ovat sirpsakoita vielä sun iässäs. Aiaiaiaiaii..
Eihan iassa mitaan vikaa liene, itsekin haluasin olla 45v vanha. Tai jopa vahemman.
Sullahan noista muslimeista kuulema on kokemusta. Ei mulla
Olisitko kiinostunut asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24173984:No mieshän nyt voi tulla isäksi missä iässä vaan! Sinun ei tarvitse iästä huolta kantaa![]()
Olisitko kiinostunut asiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24173973:Skype-yhteyskö sinulla minuun on kun minut näet? Vai oletko ns. NÄKIJÄ? Näet varmaan myös hunnun alle?
Totta, nuo minun ikäiset somalinaiset on melko hylkeitä jo minun iässäni. Ei rypyn ryppyä kun ovat niin pinkeäksi täytettyjä.
Jollakin ei nyt ole ihan kaikki kynät purkissa.![]()
Kannattaa vaihtaa lääkitys jos se tommosia hallusinaatioita aiheuttaa! Vai psykoosissako sä olet?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174011:En minä ikinä ole isä halunnut olla!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174033:Se on kuitenkin jo ihan terapiankin kannalta iso asia kun sen itse tiedostat.
Ketjuhan menee ihan hulvattomaksi. Erityisesti pidin viittauksesta Muhammedin pedofiliajuttuun kristityn suusta. Se oli ironiaa parhaimmillaan.
Ketjuhan menee ihan hulvattomaksi. Erityisesti pidin viittauksesta Muhammedin pedofiliajuttuun kristityn suusta. Se oli ironiaa parhaimmillaan.
Ei, ei en sita tarkoittanutkaan.
No en nyt osaa selitta mita meinasin.
Toinen aina yhtä hauska on keskustelun laatu. Pyörryttää. Hymiöiden käytöstä ei puolustuksena ole myöskään pulaa. Minun ilokseni luonnollisesti.
Onks sulla mummo lapsi virikehoidossa?
Taisipa hujahtaa pään yli, mihin viittasin. Totta, islaminuskoisten profeetta Muhammed meni naimisiin pikkutytön kanssa. Siinä missä taas kristittyjen jumala raiskasi murrosikäisen neitsyen. Kristinusko ja islam, pedofilia teitä yhdistää. Ja tuntuu muuten jatkuvan hienosti tähänkin päivään. Kumma, ettette löydä yhteistä säveltä, vaikka harrastukset ja opinkappaleet ovat niin lähellä toisiaan.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174070:Varmaankin. Ateistin suusta se ei niin ironiselta kuullostaisikaan. Kristitty se sanojan olla pitää, edes kirkkoon kuuluva ellei nyt niin paljon itse edes uskoisikaan!
Mitäs sinne Nivalaan kauniina kesäpäivänä muuta kuuluu?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174088:Huomasin minäkin viime yönä että täällä on teillä ollut vähän laatuongelmia viime aikoina! Nyt on laatu hyvä!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174076:Ei tarvitsekaan selittää. Ymmärsin kyllä.
Milloin vanhalle mantereelle olet tulossa?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24174094:Eiku mummolassa just nyt! Oikeesti siis, IRL.