Sisustusapuja kaivataan - miten tehdä tästä talvikoti? @@@ muoks 2 sis. kysymyksiä yksityiskohdista, neuvokaahan, PLEASE! @@@

..
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja wtf:
Käsittämätön käsite myös tuo "talvinen" sisustus? wtf? Mitä tuo talvinen siis tarkoittaa???? Punaisia verhoja??? Jos sisustus on tyylikäs ja hillitty niin siellä viihtyy kesät ja talvet. Silloin riittää esim kun kesäksi vaihtaa kevyemmät ja vaikka vaaleammat verhot ja talvella sitten jotkut lämpimämmän väriset.
No eikö sustakin tuo alkuperäinen sisustus ole kovin keväinen? Siihen kaipaan nyt lisää lämpöä.
Joo, ja sitähän tuli noilla sun muutoksillas.
 
tilililei
Mä peittäisin matalan ruskean hyllykön edustan valkoisella "verholla", ruukut sujauttaisin vaikka ihan vaalean sävyiseen paperiin, ympärille rusetiksi punainen leveä nauha, seinävaatteen sävyiksi vaalealla pohjalla jotaon tummia ruskeita sekä harmaita sävyjä, siis pieniä juttuja. Verhoihin ehkä ikkunaan eteen niitä naruverhoja, valkoisia tietty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja wtf:
Käsittämätön käsite myös tuo "talvinen" sisustus? wtf? Mitä tuo talvinen siis tarkoittaa???? Punaisia verhoja??? Jos sisustus on tyylikäs ja hillitty niin siellä viihtyy kesät ja talvet. Silloin riittää esim kun kesäksi vaihtaa kevyemmät ja vaikka vaaleammat verhot ja talvella sitten jotkut lämpimämmän väriset.
No eikö sustakin tuo alkuperäinen sisustus ole kovin keväinen? Siihen kaipaan nyt lisää lämpöä.
Joo, ja sitähän tuli noilla sun muutoksillas.
No ei tullut. En kai mä muuten täällä pähkäilis, että mitähän vielä...
 
upea sisustus
Voih, aivan mielettömän upea koti sulla ap! Mä oon ihan vihreänä kateudesta täällä, kun ei mulla ole tuollaista sisustussilmää. Siis todella upea, lämmin ja talvinen tunnelma sun kodissas :heart:
Tuo kirjahylly tuo kodikkuutta, älä muuta siinä mitään. Muutenkin kaikki oli aivan täydellisen kaunista :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja upea sisustus:
Voih, aivan mielettömän upea koti sulla ap! Mä oon ihan vihreänä kateudesta täällä, kun ei mulla ole tuollaista sisustussilmää. Siis todella upea, lämmin ja talvinen tunnelma sun kodissas :heart:
Tuo kirjahylly tuo kodikkuutta, älä muuta siinä mitään. Muutenkin kaikki oli aivan täydellisen kaunista :heart:
Kauhean kiva, että joku tykkää noin paljon :kieh: :kieh: :kieh:
 
jee
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
No hei, oliskohan näistä jostakin tauluksi meille?

http://www.vallilainterior.fi/kuosit

Talvipuutarha 18 grey

Suolaheinä 01 wine

Konikesa 17 brown

Kaalinpaa 2 punavalko
Ai, maksaako noi alle 50e? Vai minkäkokoisen taulun ajattelit sillä budjetilla tehdä? Ota huomioon että se styroksikin maksaa plus nitoja yms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
No hei, oliskohan näistä jostakin tauluksi meille?

http://www.vallilainterior.fi/kuosit

Talvipuutarha 18 grey

Suolaheinä 01 wine

Konikesa 17 brown

Kaalinpaa 2 punavalko
Ai, maksaako noi alle 50e? Vai minkäkokoisen taulun ajattelit sillä budjetilla tehdä? Ota huomioon että se styroksikin maksaa plus nitoja yms.

No koko tulee olemaan alle puolet tuosta seinäkankaasta - joka on siis kevään mallistoa, ja sen hinnaksi tuli n. 60 euroa. Niin että oletan, että budjetti riittää. Varsinkin, kun keikkasin kaverin työpaikalta sitä styroksia ;). Ja nitoja löytyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muru:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuosta mun ehdottamasta riemunkirjavuudesta: googlaa kuvia meksikolaisesta tai marokkolaisesta sisustustyylistä :)
Kiitos, mutta ei iske. Kyllä mä mieluummin skandinaavista selkeyttä kannatan.
Skandinaavista selkeyttä nähnytkään nuo kuvat :D
Oonkos mä niin väittänyt? Vaan että meksikolainen/marokkolainen tmv. ei iske, paremmin mun mielenlaadulle sopii skandinaavinen... itse asiassa tanskalaiset osaa sisustaa musta kaikkein kauneimmin - rennosti mutta yksinkertaisesti. Se ei tarkoita sitä, ettei missään saisi olla mitään tavaraa ja kaiken pitäisi olla niin perhanan puritaanista vrt. minimalismi.
 
Mirja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Maalaa valkealla spraylla lunta tuonne seinän kankaan puihin ja maahan. Hae roskiksesta styroksia ja murskaa sitä ympäriinsä "lumeksi". Sulje patterit, pidä ikkunat ja ovet avoinna.

Jopas on hyytävän talvinen tunnelma =)
REPSAHDUS
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Maalaa valkealla spraylla lunta tuonne seinän kankaan puihin ja maahan. Hae roskiksesta styroksia ja murskaa sitä ympäriinsä "lumeksi". Sulje patterit, pidä ikkunat ja ovet avoinna.

Jopas on hyytävän talvinen tunnelma =)
REPSAHDUS
Miksi pitää olla ilkeä ja asiaton?
Kysy itseltäsi, mistäs me tiedetään miksi sä sellainen olet.

Mutta jos viittasit lainattuun tekstiin, se oli huumoria. Ettäs tiedät.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
No hei, oliskohan näistä jostakin tauluksi meille?

http://www.vallilainterior.fi/kuosit

Talvipuutarha 18 grey

Talvenkukka 2 black

Suolaheinä 01 wine

Konikesa 17 brown

Kaalinpaa 2 punavalko
Toi Talvipuutarha mun mielestä. Konikesä on myös nätti, mutta itse ajattelisin että onko turhankin talvinen.
 
ole hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja ole hyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Kukaan ei siis halua kommentoida noita kankaita?
:attn: :attn: :attn:
ihan kamalia kaikki, sopii siis hyvin sun sisustukseen:)
No ehdota sitten jotain kauniinpaa.
kun tuota sisustusta ei pelkällä kankaalla miksikään muuteta
 
Alkuperäinen kirjoittaja ole hyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja ole hyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Kukaan ei siis halua kommentoida noita kankaita?
:attn: :attn: :attn:
ihan kamalia kaikki, sopii siis hyvin sun sisustukseen:)
No ehdota sitten jotain kauniinpaa.
kun tuota sisustusta ei pelkällä kankaalla miksikään muuteta
Kai se alku kuitenkin on?
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Mä tuota Konikesää mietin kans, että onko sit liian talvinen... mut se olis vaalea ja rauhallinen, mutta kuitenkin liittuis punaiseen sohvaan ja rottinkituolin päälliseen.
Entä jos olis Talvipuutarha ja sit sohvalle ja tuolille samaan sävyyn muutama harmaa tyyny?
 

Yhteistyössä