siskoni lapsi sanoi mua laiheliiniksi!!!!!!

04.06.2005
604
0
16
tuntui kivalle!vaikka ei minusta laiheliinia saa tekemälläkään.eipähän mua sellaiseksi ole vielä ikinä sanottu!se antoi kyllä lisäpuhtia!60kg lähtenyt,taitaa loput jäädä haaveeksi.nyt vaan treeniä salilla,jos ainakin kiinteytys.. :hug: :hug: kaikille kilojen kanssa kamppaileville! :flower:

mahtavat onnittelut on kyllä ollut tosi upee suoritus.. :flower:
oletko ihan itseksesi laihduttanut vai painonvartijoilla??
mulla olisi myös samanlainen urakka edessä kun vain saa aloitettua.. :/

ei painonvartijoita.itsekseni.en jaksa ottaa stressiä pisteistä.syön terveellisesti ja liikun!helppoa..ei vaiskaan-vaikeeta.TOSI VAIKEETA!se on puppua kun jotkut sanoo että helppoa.itsekuria ja sisukkuutta vaatii.ja pitkän ajan muutoksia

Hei!

Olen lukenut juttujasi ja monta kertaa pitänyt kommentoida. Siis uskomaton suoritus sinulta. Ei voi muuta kuin ihailla täältä, miten paljon työtä olet tehnyt. Ei voi kuvitella miltä sinusta tuntuu, kun olet noin suuren kilomäärän tiputtanut. Ei varmaan ihan heti niitä takaisin halua.. ;)

Onnea upeasta pudotuksesta ja tsempit painonhallintaan! :flower:

Mukavaa joulunodotusta sinulle! :xmas:

Eikö ookkin ihana tunne, kun joku sanoo laihaksi =) .Mulle sano optikkoliikkeessä ma myyjä (jota en ole nähnyt 2vuoteen), et olet tainnut laihtua, kun sun kasvot kaventuneet kovasti.Noh, oonhan mä 45 kg saanukki jo pois :D

Yhteistyössä