2v kohta laihdutusta takana

kohta kaksi vuotta menny laihduttamiseen!!!tuntui IHANALTA KUN MUN SISKONI LAPSI SANOI,OLET LAIHELIINI!En ole koskaan saanut kuulla sellaista!hyvä olo ,fillis!oli kyllä kuin musiikkia korville!nyt jatketaan kiinteytystä:) 60 KG lähteny. ei koskaan minusta laiheliinia tule,mutta itseeni tyytyväinen oon=) varuillani olen koko ajan ja herkuttelenkin välillä,mutta sitten pitää palata takasin terveellisyyteen!jouluna yksi pipari ja torttu.suklaata ei meikäläinen syö! KAIKILLE KILOJEN KANSSA KAMPPAILEVILLE! :hug: :hug: :flower:

en mä ole herrkujen syöntiä lopettanut.kerran viikossa herkuttelen.sit palataan takaisin ruotuun:) en jaksais laihduttaa jos en hellitä yhtä päivää viikossa.olen vain vaihtanut ruoat vähärasvaisiin.napostelut pois.paljon vettä,kuituja,marjoja.hiilareitakin syön.haluan pitää tämän ruokavalion jatkossakin.on mulla ennen ja jälkeen kuvat.kirjoita,lähetän kuvan=) ja muutenkin tsempata voin.nyt olen kipeenä,mutta tulevalla viikolla yritän kirjoittaa.susanna.viinikainen@saunalahti.fi :hug:

Yhteistyössä