sisko tiesi että haluamme antaa lapselle nimen anniina ja nyt hän antoi sen nimen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika inhottavaa siskoltasi, jos kerran tiesi, että te haluatte antaa nimen omallenne. Mutta toisaalta, jospa hän on tiennyt kauemmin haluavansa antaa saman nimen omalleen, jos saa tytön. Itse en kyllä antaisi samaa nimeä tässä tapauksessa.

hän oli vain toiselle siskolleni sanonut että se joka kerkeää ensin saa antaa sen nimen minkä haluaa ja he kerkesi ensin. siinäpähän saa maistaa omaa lääkettään kun kuulee meidän työtn nimen kesäkuussa!

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ei nimiä voi varata

Kyllä kuule jos toinen sanoo omalla siskolleen että lapsen nimeks tulee se ja se ja sitten toinen sen tietää ja laittaa siltikin omalle lapselleen sen...
Niin kyllä se on törkeetä käytöstä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hän oli vain toiselle siskolleni sanonut että se joka kerkeää ensin saa antaa sen nimen minkä haluaa ja he kerkesi ensin. siinäpähän saa maistaa omaa lääkettään kun kuulee meidän työtn nimen kesäkuussa!

Eli todellakin on tienny ja tahallaan oikeen tehny noin :O

olet lapsellinen

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

olet lapsellinen

Mietippä mitä se sisko on tehny! Se vasta lapsellista on

Alkuperäinen kirjoittaja Pojan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

No eikö sulla ottais päähän jos sulle noin tehtäs? :O

Ottaisi, meinaan se että oon huudellut nimiä kylillä ennen kun mulla on edes lasta. Nimiä ei voi patentoida.
Mun tytöllä on sama etunimi kuin serkullaan, mutta kuka käski mun kertoa miehen siskolle mistä nimistä omalle tytölleni haaveilen...

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
laittasin varmaan välit poikki tommosen paskiaisen kanssa

No eiköhän tuo nyt ole vähän liioiteltua, vaikka aika ikävästi tehty olikin? Eiköhän ne perhesiteet kuitenkin vahvemmat ole kuin nimiriidat. Tai ainakin pitäisi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Pojan äiti:

No eikö sulla ottais päähän jos sulle noin tehtäs? :O

Ottaisi, meinaan se että oon huudellut nimiä kylillä ennen kun mulla on edes lasta. Nimiä ei voi patentoida.
Mun tytöllä on sama etunimi kuin serkullaan, mutta kuka käski mun kertoa miehen siskolle mistä nimistä omalle tytölleni haaveilen...

joku ongelma...Etkö tosiaan tajua? Siis oikeesti jos sisko sanoo että lapsesta tulee sen ja sen niminen niin siltiki pitää mennä varastamaan se nimi...

Sääli että jotkut ihmiset ei ollenkaan kunnioita toisia
Moraalittomia ihmisiä