H
harmittaa
Vieras
meille tyttö tulossa ja puhuttu tuosta nimestä jo pitkään. minä aion antaa myös tuon nimen lapsellemme kun syntyy. sittenpähän on serkuksilla sama nimi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sou?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:ei nimiä voi varata
Alkuperäinen kirjoittaja ap:hän oli vain toiselle siskolleni sanonut että se joka kerkeää ensin saa antaa sen nimen minkä haluaa ja he kerkesi ensin. siinäpähän saa maistaa omaa lääkettään kun kuulee meidän työtn nimen kesäkuussa!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:hän oli vain toiselle siskolleni sanonut että se joka kerkeää ensin saa antaa sen nimen minkä haluaa ja he kerkesi ensin. siinäpähän saa maistaa omaa lääkettään kun kuulee meidän työtn nimen kesäkuussa!
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:hän oli vain toiselle siskolleni sanonut että se joka kerkeää ensin saa antaa sen nimen minkä haluaa ja he kerkesi ensin. siinäpähän saa maistaa omaa lääkettään kun kuulee meidän työtn nimen kesäkuussa!
olet lapsellinen
Alkuperäinen kirjoittaja Pojan äiti:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sou?
No eikö sulla ottais päähän jos sulle noin tehtäs? :O
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:laittasin varmaan välit poikki tommosen paskiaisen kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Pojan äiti:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sou?
No eikö sulla ottais päähän jos sulle noin tehtäs? :O
Ottaisi, meinaan se että oon huudellut nimiä kylillä ennen kun mulla on edes lasta. Nimiä ei voi patentoida.
Mun tytöllä on sama etunimi kuin serkullaan, mutta kuka käski mun kertoa miehen siskolle mistä nimistä omalle tytölleni haaveilen...