Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
miten tämä toimii. minua ei ilmeisesti voi auttaa kun en ole uskossa ?
Kyllä tietenkin voi, hassu =)
Mikä sinua huolettaa?
ei mikään huoleta, tuli vaan mieleen että miten asia mahtaa olla.
=) Jumala rakastaa myös sua, päätön mut senhän sä jo tiedätkin :hug:
Varo, täällä ketjussa saa paljon haleja =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sinä:
jolla on väkivaltainen mies: älä odota rukousvastauksia vaan toimi! Mene lapsesi kanssa turvakotiin ja järjestä elämäsi niin, että pääset miehestä eroon ja jatkat elämääsi muualla. Olet sen velkaa pienelle tyttärellesi! Turvakodista saat apua.
Totta, välillä täytyy lähteä liikkeelle, mut ymmärrän miten vaikeaa se varmasti on hänelle.

Lilja
Jos sais voimia diabeteksen, nivelreuman (joka on kestänyt kivuliaassa vaiheessa jo yli vuoden) ja Aspergerin syndrooman kanssa elämiseen. Parantumista en uskalla toivoa.

Tahtoisin myös päästä lähemmäs Herraa. Tiedän, että minun pitäisi pitää enemmän yhteyttä Häneen, mutta jotenkin se vaan aina unohtuu lastenhoidon ja harrastusteni vuoksi.

Toivoisin myös, että mieheni tulisi uskoon. Itseäni vaivaavat maailmanloppuphobiat ja olisin huojentunut, jos tietäisin mieheni varmasti pääsevän Taivaan kotiin, sitten kun sen aika on.

Pojalle myös voimia. Poika sairastaa infektionastmaa (mikä onneksi näin kesällä on suht rauhallinen). Toivoisin, että poika ei niin pahoja oireita saisi sitten kun syksy tulee. Se on myös vanhemmille rankkaa viettää päiviä (ellei jopa viikkoja) sairaalassa pojan hengitysteiden tukkoisuuden vuoksi.

...

Tuntuu vähän itsekkältä vinkua ja pyydellä näin paljon.... :/

Keittiönoita
Mikä sinua huolettaa?
Siinä tapauksessa mä pyytäisin Gracea rukoilemaan äiti 44v:lle sellaista sisäistä mielenrauhaa, ettei hänen tarvitsisi suhtautua niin negatiivisesti toisin uskoviin.

äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mikä sinua huolettaa?
Siinä tapauksessa mä pyytäisin Gracea rukoilemaan äiti 44v:lle sellaista sisäistä mielenrauhaa, ettei hänen tarvitsisi suhtautua niin negatiivisesti toisin uskoviin.
Minä suhtaudun kyllä säälien jatkossakin ammanhalaajiin kiitosta vaan! Mitä järkeä halata jotain vanhaa kurttua...

äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Minä suhtaudun kyllä säälien jatkossakin ammanhalaajiin kiitosta vaan! Mitä järkeä halata jotain vanhaa kurttua...
No mieluummin ulkoisesti kurttua kuin sisäisesti kurttua :)
No tää mainittu halattava on kurttu sekä sisältä että ulkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilja:
Jos sais voimia diabeteksen, nivelreuman (joka on kestänyt kivuliaassa vaiheessa jo yli vuoden) ja Aspergerin syndrooman kanssa elämiseen. Parantumista en uskalla toivoa.

Tahtoisin myös päästä lähemmäs Herraa. Tiedän, että minun pitäisi pitää enemmän yhteyttä Häneen, mutta jotenkin se vaan aina unohtuu lastenhoidon ja harrastusteni vuoksi.

Toivoisin myös, että mieheni tulisi uskoon. Itseäni vaivaavat maailmanloppuphobiat ja olisin huojentunut, jos tietäisin mieheni varmasti pääsevän Taivaan kotiin, sitten kun sen aika on.

Pojalle myös voimia. Poika sairastaa infektionastmaa (mikä onneksi näin kesällä on suht rauhallinen). Toivoisin, että poika ei niin pahoja oireita saisi sitten kun syksy tulee. Se on myös vanhemmille rankkaa viettää päiviä (ellei jopa viikkoja) sairaalassa pojan hengitysteiden tukkoisuuden vuoksi.

Rukoilen puolestasi ja että sairautesi paranisivat. Jumala on voimallinen sen tekemään.
Muistan poikaasi sekä miestäsi. :heart:

Tässä sinulle rohkaisuksi :hug: :heart:
Jes.57:15b Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi.

Jes.40:31 "...mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy."

Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos jo etukäteen:
Kova huoli on keskenmenosta joka taitaa tehdä tuloaan, voisitko rukoilla ettei näin tulisi tapahtumaan :'(
Muistan sinua ja pientä ihmisen alkua :hug:
Voi miten sitä sinulle en soisi mutta kun minä en asialle voi muuta kuin rukoilla.
Ole siunattu, Herra koskettakoon kohtuasi ja antaisi kaiken sujua hyvin :heart:

Sanna
Grace, muistatko kun rukoilit puolestamme keväällä, että poikani oppisi puhumaan ja että hänen suussaan ei olisi vikaa? Poika on todellakin oppinut viime viikkoinen noin 15 sanaa ja vaikka suussa edelleen jotain on (kuolaaminen jne.) olen silti tosi helpottunut ja kiitollinen että rukoilit hänen puolestaan.

jep
Mikä sinua huolettaa?
Ja lunaticille ja keitä näit ny on

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Grace, muistatko kun rukoilit puolestamme keväällä, että poikani oppisi puhumaan ja että hänen suussaan ei olisi vikaa? Poika on todellakin oppinut viime viikkoinen noin 15 sanaa ja vaikka suussa edelleen jotain on (kuolaaminen jne.) olen silti tosi helpottunut ja kiitollinen että rukoilit hänen puolestaan.
:hug: Ihana lukea tämä :heart: , muistan toki poikasi.
Jatkan hänen puolesta rukoilemista sillä hän on vihkossani.
Kiitos tästä Taivaan Isälle :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Mikä sinua huolettaa?
Homma hoidossa :D

äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Mikä sinua huolettaa?
Homma hoidossa :D
No hyvä homma!

vaihdetaan rukousaiheen suunta
Olen rukoillut kohta vajaa kymmenen vuotta itselleni hyvää elämänkumppania. Miehiä olen tavannut, mutta aina huonommin on minua kohdeltu. Mukana on ollut rukoilemassa paljon esirukoilijoita asian puolesta, että löytäisin hyvän kummapnin ja yksinäisyys loppuisi.
Olen pyytänyt sinuakin rukoilemaan puolestani. Tänään mietin hiljaa kauan sängyssäni, kuinka paljon tuskaa turhaan toivomisesta on tullut, kun on aina vaan odottanut. Tänään tein päätöksen ja toivon, että kaikki te esirukoilijani pyytäisitte rukouksissanne, että en ikinä löytäisi kumppania. Vaihdetaan rukouspyyntö päinvastaiseksi. Kun ei enää ole tulossa ketään, ei ainakaan tarvitse kärsiä odotuksesta. Rukoillaan, että saisin elää elämäni aina ilman kumppania. kyllä minä pärjään yksinkin. Kiitos!
Kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja vaihdetaan rukousaiheen suunta:
Olen rukoillut kohta vajaa kymmenen vuotta itselleni hyvää elämänkumppania. Miehiä olen tavannut, mutta aina huonommin on minua kohdeltu. Mukana on ollut rukoilemassa paljon esirukoilijoita asian puolesta, että löytäisin hyvän kummapnin ja yksinäisyys loppuisi.
Olen pyytänyt sinuakin rukoilemaan puolestani. Tänään mietin hiljaa kauan sängyssäni, kuinka paljon tuskaa turhaan toivomisesta on tullut, kun on aina vaan odottanut. Tänään tein päätöksen ja toivon, että kaikki te esirukoilijani pyytäisitte rukouksissanne, että en ikinä löytäisi kumppania. Vaihdetaan rukouspyyntö päinvastaiseksi. Kun ei enää ole tulossa ketään, ei ainakaan tarvitse kärsiä odotuksesta. Rukoillaan, että saisin elää elämäni aina ilman kumppania. kyllä minä pärjään yksinkin. Kiitos!
Kiitos
:hug:
Jos nyt kuitenkin vielä jatkettais tuota vaihtoehto a rukouspyyntöä.
=)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vaihdetaan rukousaiheen suunta:
Kiitos
Voi myös rukoilla tyytyväisyyttä siihen omaan tilanteeseen. Jättää rukouspyyntö Jumalalle, lisäten kuitenkin: Isä tapahtukoon sinun tahtosi; ja tyytyä siihen

Meit'.minua ja tyttöä saa muistaa. <äidin voimat aika lopussa oman sairastelun,lapsen uhman,lapsen isän välinpitämttömyyden ym takia. Kyllä Taivaan Isä näkee mitä mullakin on sydämmellä. Mutta tuo on nyt suurin et jaksaisin tuon uhmiksen kanssa.
Olen myös ollut mukana srk toiminnassa,olen aikuiskastettu. Sitten otin harha-askelia ja eksyin niin Taivaan isäsätä,kuin seurakunnastakin.
Olisi ihana palata muttamuttamutta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Nunnunannu:
Meit'.minua ja tyttöä saa muistaa. <äidin voimat aika lopussa oman sairastelun,lapsen uhman,lapsen isän välinpitämttömyyden ym takia. Kyllä Taivaan Isä näkee mitä mullakin on sydämmellä. Mutta tuo on nyt suurin et jaksaisin tuon uhmiksen kanssa.
Olen myös ollut mukana srk toiminnassa,olen aikuiskastettu. Sitten otin harha-askelia ja eksyin niin Taivaan isäsätä,kuin seurakunnastakin.
Olisi ihana palata muttamuttamutta :heart:
Olet Hänelle rakas ihan kuin se Raamatun tuhlaajapoika :)
Sakkokierroksien jälkeen Jumalan syli odottaa sinua.
Tahdotko että autan sinua sinne kiipeämisessä? :heart:

Rukoilen myös sinulle voimaa ja viisautta tiedän mitä se on itse olen neljän lapsen äiti ja kuopus on nyt uhmaiässä =)

Ilona
Hei Grace!Kiitoksia sinulle,että rukoilit minunkin asioiden puolesta.Siskoni jolla on skitsofreenia nyt on paremmassa kunnossa.Todennäköisesti hänet ei tarvitse sijoitaa hoitokotiin.Voisitko vielä rukoilla,että minun henkiökohtaiset ongelmatkin kääntyisivät parempaan suuntaan ja oikea yhtäys syntyisi minun ja ex-mieheni väliin,toivon että välimme eheytyisivät ja korjautuisivat ennalleen.Kiitoksia sinulle rukouspalvelusta ja siunausta elämään!

Alkuperäinen kirjoittaja Ilona:
Hei Grace!Kiitoksia sinulle,että rukoilit minunkin asioiden puolesta.Siskoni jolla on skitsofreenia nyt on paremmassa kunnossa.Todennäköisesti hänet ei tarvitse sijoitaa hoitokotiin.Voisitko vielä rukoilla,että minun henkiökohtaiset ongelmatkin kääntyisivät parempaan suuntaan ja oikea yhtäys syntyisi minun ja ex-mieheni väliin,toivon että välimme eheytyisivät ja korjautuisivat ennalleen.Kiitoksia sinulle rukouspalvelusta ja siunausta elämään!
Kiitos Taivaan Isälle :heart:
Jatkan sinun puolestasi rukoilemista :hug:

Yhteistyössä