Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

vieras
Olen rukoillut monta vuotta vakavasta masennuksesta kärsineen poikani puolesta.Asiat hänen kohdallaan on menneet vain huonompaan suuntaan.Vuoden sisällä kaksi psykoosia ja pitkiä hoitojaksoja sairaalassa.
Osaatko sanoa miksi näin?Tuntuu että Jumala ei kuule,eikä halua auttaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen rukoillut monta vuotta vakavasta masennuksesta kärsineen poikani puolesta.Asiat hänen kohdallaan on menneet vain huonompaan suuntaan.Vuoden sisällä kaksi psykoosia ja pitkiä hoitojaksoja sairaalassa.
Osaatko sanoa miksi näin?Tuntuu että Jumala ei kuule,eikä halua auttaa
En tiedä :hug:
Jumalan tiedossa kaikki kuitenkin on, muuta en osaa sanoa.
Voin rukoilla poikasi puolesta jos tahdot :heart:

vierailija
kiitos kun olet olemassa. pyydä esirukousta perheeni puolesta. Mies istuu kaiken vapaa-ajan tietokoneella unohtaen lapsensa ja ympärillä olevat muut läheiset. itsellä voimat loppuvat arjen pyörityksessä,

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
kiitos kun olet olemassa. pyydä esirukousta perheeni puolesta. Mies istuu kaiken vapaa-ajan tietokoneella unohtaen lapsensa ja ympärillä olevat muut läheiset. itsellä voimat loppuvat arjen pyörityksessä,
Rukoilen puolestasi :hug:
Tapahtukoon muuutosta miehessäsi jotta hän huomasi teidät ja arvostaisi teitä.
Sinulle pyydän voimaa jaksaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja up:
mihinkäs tämä ketju hyytyi?
Ei se ole minun osalta hyytynyt se vaan elää omaa elämäänsä. Välillä tulee enempi pyyntöjä ja nyt on ollut kesällä hiljaisempaa. En ole itsekään ollut koneella niin kun ollaan oltu reissussa.
Te ketjussa olijat en ole teitä unohtanut :wave: :heart:

tuttu..
Jaahas jaahas, ei taida ruokoukset auttaa, että miehen silmät aukeaisi... :(
Uskohan se on, joka kantaa ja jokaisella se on omansa. Että jos nyt koet, että rukoilet meidän puolesta, niin ok, mutta enpä tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja tuttu..:
Jaahas jaahas, ei taida ruokoukset auttaa, että miehen silmät aukeaisi... :(
Uskohan se on, joka kantaa ja jokaisella se on omansa. Että jos nyt koet, että rukoilet meidän puolesta, niin ok, mutta enpä tiedä.
:hug: Kyllä mä jatkan :heart:
Usko siihen, että Jumala voi :)

vieras
Hei , olen pyytänyt rukoilemaan perheeni puolesta ja nyt tuntuu että mieheni vihdoin tajuaa mitä alkoholisminsa saa aikaan.
Pyydän rukoilemaan vielä terveyteni puolesta ja että lapseni kouluasit järjestyisivät parhain päin ja että toinen lapsi jaksaisi käydä kunnolla viimeisen luokan.

Hei , olen pyytänyt rukoilemaan perheeni puolesta ja nyt tuntuu että mieheni vihdoin tajuaa mitä alkoholisminsa saa aikaan.
Pyydän rukoilemaan vielä terveyteni puolesta ja että lapseni kouluasit järjestyisivät parhain päin ja että toinen lapsi jaksaisi käydä kunnolla viimeisen luokan.
Perheesi laitan vihkooni ja olette rukouksissani edelleen :hug: :heart:
Antakoon Taivaan Isä sinulle terveyttä ja voimia jokaiseen päivään :heart:

minäkin
Uskallanko minäkin pyytää rukousta? Äskettäin tapahtunut keskenmeno ja vaikeat ajat töissä painavat sisälläni. Pyydän myös siunausta perheelleni ja kummilapsilleni.
Siunausta sinulle Grace!

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Uskallanko minäkin pyytää rukousta? Äskettäin tapahtunut keskenmeno ja vaikeat ajat töissä painavat sisälläni. Pyydän myös siunausta perheelleni ja kummilapsilleni.
Siunausta sinulle Grace!
Tietenkin uskallat ja muistan sinua rukouksin että saat lohdutusta ja voimaa ylhäältä. Otan osaa menetyksestäsi :hug:
Rukoilen myös perheesi sekä kummilapsesi puolesta :heart:
Olet tärkeä ja rakastettu, kaikesta huolimatta. Taivaan Isä rakastaa sinua ja keskenmenosi ei ole rangaistus :hug:

joan
Alkuperäinen kirjoittaja Juulia:
Mä toivoisin apua jaksaa kestää tää lapsettomuuden taakka, joka meitä on vainonnu jo neljä vuotta. Lastan en uskalla enää edes toivoa, mutta edes voimia selvitä tästä suosta, joka työntää meitä erilleen.
Aivan sama juttu täällä! Ja samat tuntemukset. Jaksamisia sulle!

vieras
Lapseni on sairas. Monia sairauksia, astmaa, allergioita, refluksia, epilepsia, lastenreuma, dysfasia, kehityshäiriö ja nyt hiljattain todettu diabetes. Vetää mielen niin synkäksi. Tuleva ekaluokkalainen jolla elämä edessä. Eletään kädestä suuhun, paljon lääkekuluja ja sairaalassa oloja. Kipuja, turvotuksia ja nyt lapsi joutuu käyttämään pyörätuolia, toisinaan keppejä..
Koti myynnissä, pakko, rahat ei riitä. Teen pienipalkkaista työtä. Olen lapseni kanssa yksin, lapsen isä kuoli talvella. Silti jaksan uskoa huomiseen- ajan kanssa...kaikki on paremmin?

Lapseni on sairas. Monia sairauksia, astmaa, allergioita, refluksia, epilepsia, lastenreuma, dysfasia, kehityshäiriö ja nyt hiljattain todettu diabetes. Vetää mielen niin synkäksi. Tuleva ekaluokkalainen jolla elämä edessä. Eletään kädestä suuhun, paljon lääkekuluja ja sairaalassa oloja. Kipuja, turvotuksia ja nyt lapsi joutuu käyttämään pyörätuolia, toisinaan keppejä..
Koti myynnissä, pakko, rahat ei riitä. Teen pienipalkkaista työtä. Olen lapseni kanssa yksin, lapsen isä kuoli talvella. Silti jaksan uskoa huomiseen- ajan kanssa...kaikki on paremmin?
Voi miten paljon ihmiselle taakkaa annetaan välillä kannettavaksi. :hug: Lupaan sinulle että autan sinua muistamalla sua rukouksin- jos edes tietoisuus siitä auttaisi sinua jaksamaan. Rukoilen lapsesi puolesta, että Jumala antaisi helpotusta hänelle kaikkien noiden sairauksien keskelle.
Hän auttakoon teitä ja antakoon sinulle äitinä voimia :heart: :hug:

nene
Hei Grace! Ihana kun sulla on tämä ketju <3

Mulla on semmonen tilanne, että olen jotenkin hengellisesti jumissa. Oon kasvanu uskovassa perheessä ja sitä kautta saanu löytää Jeesuksen. En oo oikein koskaan löytäny paikkaani seurakunnassa. Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta, jossa pieni seurakunta ja jo silloin jäin jotenkin ulkopuolelle. Nykyisin kuulumme mieheni kanssa "kohtalaisen kokoiseen" seurakuntaan, jonka ilmapiirin koemme tosi lämpimäksi ja hyväksi, mutta jostain syystä on vaan edelleen niin että paikkaani en ole löytänyt. Käymme seurakunnassa pari kertaa kuussa, niin usein kun pääsemme, mutta vuorotyö vie osansa. Hoidan suhdettani Jumalaan päivittäin, mutta seurakuntayhteyden puuttuminen on niin iso asia.. Toivon niin, että voisin vielä löytää paikkani seurakunnassa, vaikka en vielä koskaan seurakuntayteyttä ole päässyt kokemaan.

Kiitos sulle Grace, teet tosi arvokasta työtä tässä ketjussa <3

Yhteistyössä