Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

kaikki muuttuu
Olen kahden pienen lapsen äiti, elämäni vaikeimman ajan edessä.. Mielestäni olen saanut tarpeeksi pahaa osakseni. Taakka ei kuitenkaan helpota, päivnastoin vaikea ero vaikeasta miehestä käsillä. Koko elämäni olen saanut osakseni julmia ihmissuhteita, pyydän sinulta apua tähän vaikeaan aikaan itselleni ja lapsilleni. Kiitos.

Nim. kaikki muuttuu,
Minä en voi sinua auttaa kuin antaa sinulle tunteen ja tietoisuuden, että Jumala välittää ja rakastaa sinua ja haluaa auttaa.
Minä vaan rukoilen ja toivon, että sinun elämäsi järjestyisi.
Rukoilen, että saisit rauhan ja ilon sydämeesi :heart: :hug:

yksi murheinen
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi murheinen:
minä enkä lapseni ilmeisestikään olla rakkaita Taivaan Isälle, kun ei apua kuulu
Olette te, todella rakkaita. Jumala ei ole vastausautomaatti ja varsinkaan sellainen että ne vastaukset on omien toiveiden mukaisia.
:hug:
Eli haluaako Taivaan Isä, että mä ja viaton lapseni kärsitään mun miehen henkisen ja fyysisen väkivallan alla? Minkälaisen vastauksen se antaa, sellaisenko, että pitää vaan kestää. Mä odotan, että se muuttais mun miestä niin, että päästäis pois. Mä en voi lähteä, kun kuulemma multa ja lapselta lähtee henki, jos hänet jätetään.

kaikki muuttuu
Nim. kaikki muuttuu,
Minä en voi sinua auttaa kuin antaa sinulle tunteen ja tietoisuuden, että Jumala välittää ja rakastaa sinua ja haluaa auttaa.
Minä vaan rukoilen ja toivon, että sinun elämäsi järjestyisi.
Rukoilen, että saisit rauhan ja ilon sydämeesi :heart: :hug:
Kiitos, niin minäkin toivon.

minä enkä lapseni ilmeisestikään olla rakkaita Taivaan Isälle, kun ei apua kuulu
Olette te, todella rakkaita. Jumala ei ole vastausautomaatti ja varsinkaan sellainen että ne vastaukset on omien toiveiden mukaisia.
Eli haluaako Taivaan Isä, että mä ja viaton lapseni kärsitään mun miehen henkisen ja fyysisen väkivallan alla? Minkälaisen vastauksen se antaa, sellaisenko, että pitää vaan kestää. Mä odotan, että se muuttais mun miestä niin, että päästäis pois. Mä en voi lähteä, kun kuulemma multa ja lapselta lähtee henki, jos hänet jätetään.
Jumala ei halua koskaan, että sinä tai lapsesi joudutte kärsimään.
Ihminen tekee valintoja jotka ei aina ole niitä parhaimpia, mutta ihmisellä on Jumala turvana kun hän sitä pyytää ja minä rukoilen, että Jumala sinua auttaisi.
Uskotko että Jumala auttaa sinua?
Jos uskot ja todella haluat sinä tulet saamaan avun sillä Hän ei sinua jätä eikä hylkää ongelminesi.

yksi murheinen
Ihminen tekee valintoja jotka ei aina ole niitä parhaimpia, mutta ihmisellä on Jumala turvana kun hän sitä pyytää ja minä rukoilen, että Jumala sinua auttaisi.
Jos uskot ja todella haluat sinä tulet saamaan avun sillä Hän ei sinua jätä eikä hylkää ongelminesi.
Uskon mä vielä, mutta tulee kyynel silmään joka ikinen ilta, kun pieni lapsi, 2-vuotias rukoilee, minä lapsi pienoinen, aamuin illoin rukoilen, pienet kädet yhteen liitän, Taivaan Isää aina kiitän. Niin mistä se kiittää, siitä mitä näkee ja kokee joka päivä. Lapsen valinta ei ollut tulla maailmaan, miksi Taivaan Isä rankaisee lasta?

Realisti
Älä odota että muut auttavat sinua, auta itse itseäsi. Ota asioista selvää, niin tiedät mitä ja kuinka asiat pitää tehdä. Satuolennot eivät sinua fyysisesti auta, korkeintaan kohentaa mieltä placebo-efektin kautta. Iloista aamuyön jatkoja. :j

Uskon mä vielä, mutta tulee kyynel silmään joka ikinen ilta, kun pieni lapsi, 2-vuotias rukoilee, minä lapsi pienoinen, aamuin illoin rukoilen, pienet kädet yhteen liitän, Taivaan Isää aina kiitän. Niin mistä se kiittää, siitä mitä näkee ja kokee joka päivä. Lapsen valinta ei ollut tulla maailmaan, miksi Taivaan Isä rankaisee lasta?
Taivaan Isä ei rankaise lasta.
Nyt täytyy mennä niillä eväillä mitä on ja toivoa sekä rukoilla, että asiat kääntyy parhain päin. :hug:

polku
Grace, Millaisia kokemuksia sinulla pitkäaikaisista rukoilemisesta? Onko joskus asiat toteutuneet, kun on jaksanut vaan rukoilla? Entä olen kuullut, että uskovaiset sanovat, kuinka Jumala puhuu heille, kun he rukoilevat. Kuuletko sinä tätä puhetta?

Alkuperäinen kirjoittaja polku:
Grace, Millaisia kokemuksia sinulla pitkäaikaisista rukoilemisesta? Onko joskus asiat toteutuneet, kun on jaksanut vaan rukoilla? Entä olen kuullut, että uskovaiset sanovat, kuinka Jumala puhuu heille, kun he rukoilevat. Kuuletko sinä tätä puhetta?
Kyllä olen saanut monia rukousvastauksia omassa elämässäni ja myöskin olen kokenut sen kun vastaus viipyy.
Kuitenkin Jumala vastaa aina rukoukseen tavalla tai toisella. Usein ihminen luulee että Jumala ei ole vastannut rukoukseen koska odottaa sen tapahtuvan sillä tavalla kun ihminen itse haluaisi.
Tässäkin kahdessa rukouspyyntöketjussa on ihmiset saaneet avun sen jälkeen kun ovat laittaneet pyynnön kuten eräs on parantunut paniikkikohtauksista, kuukausia jatkunut unettomuus tai todella huonosti nukutut yöt loppui ja monia vastauksia on tullut yksityisviestillä joita en tiedä saanko tähän laittaa mutta Jumala on kuullut rukoukset.

Välillä kun vastaan täällä jollekin Jumala antaa mulle sanat jolla lohdutan häntä kun kirjoitan vastausta, joten kyllä "kuulen" Jumalan puheen toisinaan.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos:
Pyytäisin rukousta pienen tytön leukemia epäilyn johdosta. Koko perheelle voimia tämän kaiken keskelle. Kiitos GRACE!
Jeesus rakas, siunaa tätä perhettä ja anna voimaa tämän pelon keskelle anna Jeesus tämän epäilyn olla turha, sinun nimessäsi Jeesus pyydän.
Aamen :heart:

Kuulin eilen että ukkini on sairastunut syöpään ja hänet leikataan jo perjantaina. Voisitko rukoilla että kaikki menisi hyvin? Hän on jo todella vanha mutten vieläkään haluaisi luopua hänestä. :'(

Lisäksi muutamina viime viikkoina minulla on ollut vaikeampaa uskoni kanssa. Kun kuulin ukistani minulle tuli heti mieleen että rankaiseeko Jumala minua ajatuksistani. Rukoile kanssani että uskoni vahvistuisi ja oppisin tuntemaan Häntä paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Kuulin eilen että ukkini on sairastunut syöpään ja hänet leikataan jo perjantaina. Voisitko rukoilla että kaikki menisi hyvin? Hän on jo todella vanha mutten vieläkään haluaisi luopua hänestä. :'(

Lisäksi muutamina viime viikkoina minulla on ollut vaikeampaa uskoni kanssa. Kun kuulin ukistani minulle tuli heti mieleen että rankaiseeko Jumala minua ajatuksistani. Rukoile kanssani että uskoni vahvistuisi ja oppisin tuntemaan Häntä paremmin.
Muistan ukkiasi rukouksin ja kävi miten kävi hänen vierellään on enkeli :heart:
Rukoilen, että saisit hänet pitää vielä vähän aikaa. Kaikilla meillä on aikamme lähteä, mutta Jumala tietää :hug:

Kaikilla meillä on myös heikkoutemme ja ajatuksemme jotka eivät ole Jumalan mielen mukaisia, mutta muista et ole enää synnin lain alla vaan olet vanhurskautettu Jumalan rakas :heart:
Hän tietää tahtosi tehdä ja ajatella hyvää, rakkaittesi kautta Hän ei sinua rankaise. Jumala ei ole sellainen vaan Hän on rakkaus. :heart:
Ole siunattu :heart: :hug:

katjuska
Minulla on epäillys ja pelko että minulla on rinnassa kasvain. Olen saanut ajan jatkotutkimuksiin mutta vielä pitää odottaa tässä pelossa jonkin aikaa :(
Voi kuinka olenkaan pelännyt tämän ajan että jotakin pahaa löytyy ;(
Voisko joku rukoilla taivaan isälle että minä olisin terve? Olen itsekin rukoillut mutten tiedä kuullaanko rukoistani ;( Minulla on kaksi pientä lasta joita rakastan enemmän kuin mitään muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja katjuska:
Minulla on epäillys ja pelko että minulla on rinnassa kasvain. Olen saanut ajan jatkotutkimuksiin mutta vielä pitää odottaa tässä pelossa jonkin aikaa :(
Voisko joku rukoilla taivaan isälle että minä olisin terve? Olen itsekin rukoillut mutten tiedä kuullaanko rukoistani ;( Minulla on kaksi pientä lasta joita rakastan enemmän kuin mitään muuta.
Muistan sinua ja rukoilen sinulle rohkeutta tähän koettelemukseen.
Sinun rukouksesi Jumala kuulee kyllä niin kuin ihan jokaisen ihmisen :hug:
Älä pelkää :heart:
Muista, kun pelottaa että rukoilen puolestasi :hug:

katjuska
Alkuperäinen kirjoittaja katjuska:
Muistan sinua ja rukoilen sinulle rohkeutta tähän koettelemukseen.
Sinun rukouksesi Jumala kuulee kyllä niin kuin ihan jokaisen ihmisen :hug:
Älä pelkää :heart:
Muista, kun pelottaa että rukoilen puolestasi :hug:
Kiitos <3 Minua pelottaa niin että itken yksin öisin vain ;(
Kiitos tuesta. Sinulla on suuri sydän selvästikin kun haluat muita auttaa!

Sinä
jolla on väkivaltainen mies: älä odota rukousvastauksia vaan toimi! Mene lapsesi kanssa turvakotiin ja järjestä elämäsi niin, että pääset miehestä eroon ja jatkat elämääsi muualla. Olet sen velkaa pienelle tyttärellesi! Turvakodista saat apua.

Yhteistyössä