maaria
haluan rukousapua siihen samaan mihin ennenkin, perheeni elpymiseen ja että minä ja vauva saataisiin isä kotiin...
Kiitos sinulle kauniista sanoistasi :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nene:Hei Grace! Ihana kun sulla on tämä ketju <3
Mulla on semmonen tilanne, että olen jotenkin hengellisesti jumissa. Oon kasvanu uskovassa perheessä ja sitä kautta saanu löytää Jeesuksen. En oo oikein koskaan löytäny paikkaani seurakunnassa. Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta, jossa pieni seurakunta ja jo silloin jäin jotenkin ulkopuolelle. Nykyisin kuulumme mieheni kanssa "kohtalaisen kokoiseen" seurakuntaan, jonka ilmapiirin koemme tosi lämpimäksi ja hyväksi, mutta jostain syystä on vaan edelleen niin että paikkaani en ole löytänyt. Käymme seurakunnassa pari kertaa kuussa, niin usein kun pääsemme, mutta vuorotyö vie osansa. Hoidan suhdettani Jumalaan päivittäin, mutta seurakuntayhteyden puuttuminen on niin iso asia.. Toivon niin, että voisin vielä löytää paikkani seurakunnassa, vaikka en vielä koskaan seurakuntayteyttä ole päässyt kokemaan.
Kiitos sulle Grace, teet tosi arvokasta työtä tässä ketjussa <3
Muistan teitä rukouksin :heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vaikeaa:rukoile , että selviäisimme veloistamme!
:hug: Minä rukoilen. Voimia sinulle :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Valehtelijaksi haukuttu:Pyydän jumalalta, että viisi vuotias poikani parantuisi.
Muistan sinua ja lastasi edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja maaria:haluan rukousapua siihen samaan mihin ennenkin, perheeni elpymiseen ja että minä ja vauva saataisiin isä kotiin...
Muistan rukouksin äitiäsi ja peitän vauvasi rukouksiin :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Suru:Rukoilisitko perheemme puolesta....
äitini sairastui keväällä krooniseen syöpään (ei parannettavissa) mutta tämän syövän kanssa pitäisi pystyä elämään pitkäänkin suht normaalia elämää. Sitä minä ja me kaikki lähiomaiset nyt rukoilemme ja toivomme, että äiti saisi olla luonamme vielä pitkän aikaa.
Toinen tärkeä asia on tulevan vauvamme terveys, epäillään, että hän ei olisi terve. Saamme asiasta lisää tietoa tulevina viikkoina kun tätä tutkitaan, mutta jos rukoilisit tämänkin asian puolesta, että saisimme pienokaisemme terveenä tähän maailmaan....
-rukoilevia käsiä ei ole koskaan liikaa-
Rukoilen :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 2v tytön äiti:Tyttäreni ontuu toista jalkaa. Ensi viikolla tulevat verikokeiden tulokset ja todennäköisesti on lastenlääkäriaika. Röntgenkuvissa ei ole mitään.
Toivoisin esirukousta että jalka paranisi.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Rukoile, että meidän perhe säilyy yhdessä, kävi miten kävi
:heart: Minä muistan heitä rukouksin erityisesti tätä miestä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ritva:rukous pyyntö siskoni miehen puolesta on todella sairas lääkärit on sanoneet etei mitään olle tehtävissä vain jeesus voi autaa ja parantaa tämän miehen toivon sydämestäni astti että jeesus parantaisi tämän miehen uskoni on luja ,ja muistakaa myös minun siskoani että saisi voimia että jaksaisi siunavin terveisin ritva
Jeesus auttaa sinua. Hän on auttanut minuakin kun olen ollut haavoilla ja surun keskellä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pieni hento tyttö joka kahden lapsen äiti:muistathan minua iltarukouksessasi, elämäni on tällä hetkellä todella vaikeaa, paljon haavoja mun sisimmässäni ja surua, olen täysin yksin asoiden keskellä.
Rukoilen että miehesi sydämeen tulisi kaikesta huolimatta rauha pelon tilalle ja sinulle pyydän voimia tähän koettelemukseen. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pelon vallassa:Pyytäisin rukouksia vasta todetun imusolmukesyöpäni hoidon onnistumisen puolesta ja rukouksia mieheni ja lasteni puolesta ettei heidän pelkonsa ja tämä koettelemus perheelle kasvaisi liian suureksi taakaksi heille vaan jaksaisivat pitää kiinni myös elämän iloisista asioista.
Muistan sinua rukouksin ja ihan vielä tahdon sanoa, että se todellinen rakkaus koetellaan kun tulee vaikeuksia eli luota siihen, että rakkautenne kestää :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Olen huono itse rukoilemaan tai turvautumaan korkeampaan voimaan, siksi pyydänkin rukousta kauttasi itselleni auttaamaan minua jaksamaan lapsettomuuden ja uhkaavan työttömyyden edessä jotta jaksaisin edelleen olla miehelleni se iloinen vaimo jota hän rakastaa.
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Muistan sinua rukouksin ja ihan vielä tahdon sanoa, että se todellinen rakkaus koetellaan kun tulee vaikeuksia eli luota siihen, että rakkautenne kestää :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Olen huono itse rukoilemaan tai turvautumaan korkeampaan voimaan, siksi pyydänkin rukousta kauttasi itselleni auttaamaan minua jaksamaan lapsettomuuden ja uhkaavan työttömyyden edessä jotta jaksaisin edelleen olla miehelleni se iloinen vaimo jota hän rakastaa.
Rukoilen myös että työasiasi järjestyisi ihmeellisesti :heart: