Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

je
Rukoile mun esikoisen suhteen. Hän on jäänyt kuopuksen varjoon, ja vaikka hirveästi rakastan, niin olemme ihan eri aaltopituudella. Rukoile mun pienen poikani puolesta, että hän tuntee olevansa rakastettu, vaikka aina en osaa näyttää sitä.

Liinu
Pyytäisin rukousapua meidän perheelle,koska en itse meinaa enää jaksaa.Kunpa Jumala avaisi mieheni silmät ja antaisi hänelle uuden tilaisuuden raittiiseen elämään.Kunpa saisimme uuden alun ilman juopotteluja.Kunpa tämä tapahtusi pian sillä niin monta vuotta olen vain odottanut ja katsonut sivusta.Haluan lapsilleni ja itselleni parempaa.Nyt olisi aika muutoksen,kunpa voisimme tehdä sen perheenä ettei tarvisi erota.Itse niin usein olen rukoillut ja pyytänyt.Pyydän sinulta apuja saada voimaa itselleni ja siunausta ja suojelusta kaikille lapsilleni.Kiitos sulle<3

yökyöpeli
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Miksi minä en usko jumalaan, vaikka olen lapsesta asti liikkunut uskovaisten sukulaisteni kanssa? Viettänyt sukulaisillani jatkuvasti myös öitä.
:-(
Ehkä sinä et halua uskoa?

Ei uskovaisten seurassa oleminen kenestäkään uskovaista tee.

sama
Alkuperäinen kirjoittaja yökyöpeli:
Miksi minä en usko jumalaan, vaikka olen lapsesta asti liikkunut uskovaisten sukulaisteni kanssa? Viettänyt sukulaisillani jatkuvasti myös öitä.

Mutta sama kasvatus ja samat geenit.

yökyöpeli
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja yökyöpeli:

Mutta sama kasvatus ja samat geenit.
Usko on HENKILÖKOHTAINEN suhde Jeesukseen. Uskoa ei synnytä kasvatus tai geenit vaan Jumalan Pyhä Henki.

Jumala kutsuu ihmistä muutaman kerran elämän aikana (ns. etsikkoaika). Silloin on tahdon asia, minkä ratkaisun ihminen haluaa tehdä.

Oletko Seiskaa katsonut? Jos asia kiinnostaa, niin tuolta tulee hyvää ohjelmaa aiheesta Usko Jeesukseen.

http://www.tv7.fi/nettv/;jsessionid=28D71F54929D2641045EEE9502C2454B

Alkuperäinen kirjoittaja Samanlainen onni:
edellisestä ketjusta (1): Samanlainen onni: Samanlainen onni:

"Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä, vakavasta masennuksesta sekä yksinäisyydestä."

Grace:
"Jumala on minut parantanut juuri tällaisista oireista joita jatkui vuosia. Nyt olen terve, kiitos Taivaan Isälle.
Tämä sinulle rohkaisuna. Rukoilen, että Hän sinut parantaisi ja ne kaikki haavat sielussasi myös josta nämä johtuu.
Nyt sinun puolestasi rukoilen, älä huoli" :hug:

itkettää.... itketti jo kun luin ensimmäistä kertaa vastauksesi minulle :flower: :heart: kiitos kiitos kiitos Grace, siunausta! :hug: ihanaa että olet tällä palstalla!
:heart: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja je:
Rukoile mun esikoisen suhteen. Hän on jäänyt kuopuksen varjoon, ja vaikka hirveästi rakastan, niin olemme ihan eri aaltopituudella. Rukoile mun pienen poikani puolesta, että hän tuntee olevansa rakastettu, vaikka aina en osaa näyttää sitä.
Rukoilen että näkisit poikasi silmin mitä hän näkee, rukoilen että tuntisit hänen sydämellään mitä hän tuntee. :heart:
Sitä kautta saisit viisautta toimia niin, ettei hän kokisi niin mitä epäilet.
Rakkaus lapseen ei ole vakio vaan se on käsite joka kasvaa kasvamistaan oli lapsia sitten yksi tai 4
Laitan teidät vihkooni :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Liinu:
Pyytäisin rukousapua meidän perheelle,koska en itse meinaa enää jaksaa.Kunpa Jumala avaisi mieheni silmät ja antaisi hänelle uuden tilaisuuden raittiiseen elämään.Kunpa saisimme uuden alun ilman juopotteluja.Kunpa tämä tapahtusi pian sillä niin monta vuotta olen vain odottanut ja katsonut sivusta.Haluan lapsilleni ja itselleni parempaa.Nyt olisi aika muutoksen,kunpa voisimme tehdä sen perheenä ettei tarvisi erota.Itse niin usein olen rukoillut ja pyytänyt.Pyydän sinulta apuja saada voimaa itselleni ja siunausta ja suojelusta kaikille lapsilleni.Kiitos sulle<3
Rukoilen perheesi puolesta. :hug:
Voimaa tuleviin päiviin :heart:
Tämä sinulle lohdutuksena :heart:
David Wilkersonia lainaten :
Taivaallinen Isäsi vartioi sinua väsymättömällä silmällä. Jokaista liikettä tarkkaillaan. Jokainen kyynel pullotetaan. Hän samaistuu jokaiseen tuskaasi. Hän tuntee jokaisen kipusi. Ja Hän tietää, milloin vihollinen on vaivannut sinua tarpeeksi. Hän astuu väliin ja sanoo, Jo riittää! kun tuska ja kipu ei enää vedä sinua lähemmäs Herraa kun se sen sijaan laittaakin hengellisen elämäsi alenevaan syöksykierteeseen silloin Jumala tulee.
Hän ei salli luottavaisen lapsensa masentua liiasta kivusta ja sielun tuskasta. Kun tuo kipu alkaa olla sinulle haitaksi kun se alkaa estää kasvuasi Jumalan täytyy toimia ja nostaa sinut taistelusta hetkeksi pois. Hän ei milloinkaan salli sinun hukkua kyyneliisi. Hän ei anna kipusi turmella mieltäsi. Hän lupaa tulla juuri oikealla hetkellä pyyhkimään kyyneleesi pois ja antamaan ilon murheesi sijaan.
Jumalan Sanassa sanotaan, ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo (Psalmi 30:5).

suru
Rukousaihe Taivaan Isälle, kuule pyyntömme. Toivoisimme esikoisellemme sisarusta, siitäkin huolimatta, että kärsimme sekundaarisesta lapsettomuudesta.

Kiitän kuitenkin Jumalaa siitä, että hän on meille yhden lapsen suonut!

Usko Jeesukseen on henkilökohtainen joten vaikka uskovaisen kodin lapsi on koko ikänsä elänyt siinä uskon keskellä usko koetellaan ja myös tämän ihmisen on ratkaistava haluaako seurata Jeesusta vai ei.

Jos sinä haluat antaa elämäsi Hänelle voit tehdä sen lukemalla tämän linkin http://jani.mirekweb.com/usko/ sanat perässä ja usko se mitä sanot.
Niin olet Hänen rakas lapsi ja saat aina turvata Hänen huolenpitoon :heart:

dha
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja dha:
Olen niin kovin väsynyt. Työ vaatii 110 prosenttista läsnäoloa, lisäksi neljä lastani vaativat saman,. Olen kai onnellinen, minulla on ihana koti, terveet lapset ja työtä. Mutta silti olen niin väsynyt. Pyydän rukousapua lapseni ongelmiin ja rakkauden saapumiseksi elämääni. Olen ollut ilman rakkautta koko elämäni, joko olis aika sen saapua minullekin?
Halaus sinulle :hug:
Jeesus sanoi: "Tulkaa minun tyköni kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon".

Rukoilen, että Hän johdattaisi elämääsi ihmisen jonka sinä tarvitset rinnallesi :heart:
Kiitos. Yritän kovasti löytää tietä takaisin Jeesuksen luo.. Halaukset sinnekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Olen niin kovin väsynyt. Työ vaatii 110 prosenttista läsnäoloa, lisäksi neljä lastani vaativat saman,. Olen kai onnellinen, minulla on ihana koti, terveet lapset ja työtä. Mutta silti olen niin väsynyt. Pyydän rukousapua lapseni ongelmiin ja rakkauden saapumiseksi elämääni. Olen ollut ilman rakkautta koko elämäni, joko olis aika sen saapua minullekin?
Halaus sinulle :hug:
Jeesus sanoi: "Tulkaa minun tyköni kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon".

Rukoilen, että Hän johdattaisi elämääsi ihmisen jonka sinä tarvitset rinnallesi :heart:
Kiitos. Yritän kovasti löytää tietä takaisin Jeesuksen luo.. Halaukset sinnekin.
Lue sinäkin tuo linkki joka tuossa ylhäällä :heart:
Siunausta elämääsi :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Rukousaihe Taivaan Isälle, kuule pyyntömme. Toivoisimme esikoisellemme sisarusta, siitäkin huolimatta, että kärsimme sekundaarisesta lapsettomuudesta.

Kiitän kuitenkin Jumalaa siitä, että hän on meille yhden lapsen suonut!
Hän on ihmeitä tekevä Jumala!
Rukoilen :hug: :heart:

Dee
Pyydän esirukousta meidän perheen puolesta. Mies on kärsinyt masennuksesta ja alkuvuodesta lomautettiin töistä toistaiseksi. Hän otti asian todella raskaasti ja aloitti pitkän ryyppyputken. Meillä on 6kk ikäinen pieni poika ja isä ei tietenkään kovin paljoa sen kanssa aikaa vietä, eikä muutenkaan ole kotona viihtynyt.
Saimme muutama päivä takaperin keskusteltua ja hän lopetti juomisen siihen paikkaan. Myöntää alkoholisminsa. Eli meillä eletään toipumisen aikaa sen suhteen.
Pyytäisin miehelleni voimia tämän sairauden voittamiseen. Se ei ole mitenkään mahdotonta, koska isäni joi 20-vuotta, kunnes vuonna -78 tuli uskoon. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Dee:
Pyydän esirukousta meidän perheen puolesta. Mies on kärsinyt masennuksesta ja alkuvuodesta lomautettiin töistä toistaiseksi. Hän otti asian todella raskaasti ja aloitti pitkän ryyppyputken. Meillä on 6kk ikäinen pieni poika ja isä ei tietenkään kovin paljoa sen kanssa aikaa vietä, eikä muutenkaan ole kotona viihtynyt.
Saimme muutama päivä takaperin keskusteltua ja hän lopetti juomisen siihen paikkaan. Myöntää alkoholisminsa. Eli meillä eletään toipumisen aikaa sen suhteen.
Pyytäisin miehelleni voimia tämän sairauden voittamiseen. Se ei ole mitenkään mahdotonta, koska isäni joi 20-vuotta, kunnes vuonna -78 tuli uskoon. :)
Muistan sinua ja perhettäsi rukouksin :hug:
Rukoilen, että Jumala järjestäisi hänen elämän ja parantaisi hänet.
:heart: :heart: :heart:

ilona
Hei Grace!Olisitko ystävällinen ja rukoilisitko seuraavaan asian puolesta:minun silmäni näkökyky on alentunut ,syy on tuntematon,minulla on myös visuaalinen hahmotushäiriö ja ns."kasvosokeus"´,haluaisin myös,että suhteeni ex-mieheni kanssa eheytyisi ja me palaisimme asumaan yhteen jos se on Jumalan tahto.Minulla on ikävää perheeni!

Rukoilijasirkka
Siis nyt mä koko aika tunkeen tänne omii huoliani, mutta semmosen asian puolesta, että siis: mun puolesta... Mä yritän pysyä suorassa, mutta tuntuu aika vaikealta, kun mä oon niin ylpeä, että sekoitan asioita toisiinsa ja kompastun omiin ajatuksiini. En siis koko ajan, mutta esimerkiksi ollessani vihainen. Että Jumala voisi silleen vahvistaa mua, että mä oisin rohkea ja osaisin paremmin erottaa oikean ja väärän. Että saisin voimaa laittaa oman ylpeyden sivuun, koska se häiritsee ja menen ihan kieroon huomaamattani. Ja semmonen hylätyksitulemisen pelko on mulla myös, mikä välillä ohjailee mua. Tai jotenkin, että jos oppis jo etukäteen tunnistamaan ne merkit, ennenku taas mennään mettään. Kiitti, jos viittit. Mutta tietty tätä itsekin rukoilen jatkuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
Hei Grace!Olisitko ystävällinen ja rukoilisitko seuraavaan asian puolesta:minun silmäni näkökyky on alentunut ,syy on tuntematon,minulla on myös visuaalinen hahmotushäiriö ja ns."kasvosokeus"´,haluaisin myös,että suhteeni ex-mieheni kanssa eheytyisi ja me palaisimme asumaan yhteen jos se on Jumalan tahto.Minulla on ikävää perheeni!
Rukoilen, että Hän koskettaisi silmiäsi parantavasti ja näkösi palautuisi normaaliksi :hug:
Hän tietää tilanteesi mikä on sinun parhaaksesi älä huolehdi kaikki kyllä järjestyy :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siis nyt mä koko aika tunkeen tänne omii huoliani, mutta semmosen asian puolesta, että siis: mun puolesta... Mä yritän pysyä suorassa, mutta tuntuu aika vaikealta, kun mä oon niin ylpeä, että sekoitan asioita toisiinsa ja kompastun omiin ajatuksiini. En siis koko ajan, mutta esimerkiksi ollessani vihainen. Että Jumala voisi silleen vahvistaa mua, että mä oisin rohkea ja osaisin paremmin erottaa oikean ja väärän. Että saisin voimaa laittaa oman ylpeyden sivuun, koska se häiritsee ja menen ihan kieroon huomaamattani. Ja semmonen hylätyksitulemisen pelko on mulla myös, mikä välillä ohjailee mua. Tai jotenkin, että jos oppis jo etukäteen tunnistamaan ne merkit, ennenku taas mennään mettään. Kiitti, jos viittit. Mutta tietty tätä itsekin rukoilen jatkuvasti.
Ihanaa, onko mun ihana sirkkuli palannut :hug: :heart:
Tiedätkö, sun kannattaisi nyt mennä sinne sun "kammioosi" ja tunnustat ihan kaiken Herralle. Siis ihan kaiken. :hug:
Älä jätä kiveäkään kääntämättä elämässäsi kerro myös tuosta pelostasi - vaikka kuten tiedät Hän jo kaiken tietää mutta Hän haluaa sinulta itseltäsi sen kuulla :heart:
Voit todella tehdä niin, että sanot tekeväsi parannuksen, mutta et tee yhtään mitään ja sitten kun kaikki pahamieli ja olo on mennyt ohi, tulee olo ikäänkuin mitään parannusta ei tarvitsisikaan tehdä.

Eli on siis olemassa parannusta, joka on vain meidän huulillamme ja mielessämme, mutta se ei ole mennyt meidän sydämeemme. Voit sanoa montakin sanaa, että pääset eroon Jumalan otteesta ja Hänen sanansa tuimuudesta, mutta sinun tulee tehdä parannus sydämen tasolla, sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi. (Room.10:10)

Kun Jumala ottaa sinut kiinni jostakin asiasta, että sanot tekeväsi parannuksen, mutta jos et oikeasti et edes aio tehdä sitä. "Hakkaa se poikki, revi se irti, heitä se pois" Jeesuksen sanat ei jää epäselviksi. Älä jätä prosessia kesken. Vie se loppuun asti, hakkaa se maahan, poista se, hävitä se, tuhoa se.
Ja nämä sanat kuuluu myös minulle. Meidän uskovien tulisi tehdä tämä joka päivä jotta saisimme uutta Jumalalta puhtaaseen, ehjään astiaan.

"En minä sinua hylkää enkä sinua jätä.", "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa."

..sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa"
Mieti tuota lausetta muru :heart:
Muistan sinua rukouksin rakas siskoni :heart:

Yhteistyössä