Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siis nyt mä koko aika tunkeen tänne omii huoliani, mutta semmosen asian puolesta, että siis: mun puolesta... Mä yritän pysyä suorassa, mutta tuntuu aika vaikealta, kun mä oon niin ylpeä, että sekoitan asioita toisiinsa ja kompastun omiin ajatuksiini. En siis koko ajan, mutta esimerkiksi ollessani vihainen. Että Jumala voisi silleen vahvistaa mua, että mä oisin rohkea ja osaisin paremmin erottaa oikean ja väärän. Että saisin voimaa laittaa oman ylpeyden sivuun, koska se häiritsee ja menen ihan kieroon huomaamattani. Ja semmonen hylätyksitulemisen pelko on mulla myös, mikä välillä ohjailee mua. Tai jotenkin, että jos oppis jo etukäteen tunnistamaan ne merkit, ennenku taas mennään mettään. Kiitti, jos viittit. Mutta tietty tätä itsekin rukoilen jatkuvasti.
Ihanaa, onko mun ihana sirkkuli palannut :hug: :heart:
Tiedätkö, sun kannattaisi nyt mennä sinne sun "kammioosi" ja tunnustat ihan kaiken Herralle. Siis ihan kaiken. :hug:
Älä jätä kiveäkään kääntämättä elämässäsi kerro myös tuosta pelostasi - vaikka kuten tiedät Hän jo kaiken tietää mutta Hän haluaa sinulta itseltäsi sen kuulla :heart:
Voit todella tehdä niin, että sanot tekeväsi parannuksen, mutta et tee yhtään mitään ja sitten kun kaikki pahamieli ja olo on mennyt ohi, tulee olo ikäänkuin mitään parannusta ei tarvitsisikaan tehdä.
Eli on siis olemassa parannusta, joka on vain meidän huulillamme ja mielessämme, mutta se ei ole mennyt meidän sydämeemme. Voit sanoa montakin sanaa, että pääset eroon Jumalan otteesta ja Hänen sanansa tuimuudesta, mutta sinun tulee tehdä parannus sydämen tasolla, sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi. (Room.10:10)
Kun Jumala ottaa sinut kiinni jostakin asiasta, että sanot tekeväsi parannuksen, mutta jos et oikeasti et edes aio tehdä sitä. "Hakkaa se poikki, revi se irti, heitä se pois" Jeesuksen sanat ei jää epäselviksi. Älä jätä prosessia kesken. Vie se loppuun asti, hakkaa se maahan, poista se, hävitä se, tuhoa se.
Ja nämä sanat kuuluu myös minulle. Meidän uskovien tulisi tehdä tämä joka päivä jotta saisimme uutta Jumalalta puhtaaseen, ehjään astiaan.
"En minä sinua hylkää enkä sinua jätä.", "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa."
..
sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa"
Mieti tuota lausetta muru :heart:
Muistan sinua rukouksin rakas siskoni :heart: