:heart: Hän todellakin käyttää suaAlkuperäinen kirjoittaja Man from Nasareth:rauhaa :wave: pakko kertoa siskolle minä sain tänään eka kertaa silleen ex tempore kääntää herran sanaa englanniksi eräälle kongolaiselle perheelle :heart: arvaa olinko iloiinen voi olla että saan oikeen sellasen kääntäjille tarkoitetun tekniikka laitteenkin jos hyvin käy mikä on niinkun hands free, näin se lähti liikkeelle herra tuuppas selkään ja minä menin :heart: ylistys hänelle ja kiitos että tuntuu hyvälle kun on voinu auttaa ja siitä minun kädestä kävin lääkärillä ja molemmat leikataan ranteesta mutta nyt asia on järjestyksessä ja eteenpäin menossa että kitos rukouksesta olo on rauhallinen ja mukava :wave: sinä olet iltarukouksessani :heart:
Laitan perheenne vihkooni ja muistan sinun perheenjäseniäsi rukouksin :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pyydän suojelusta pienelle lapsenlapsellemme ja omille lapsillemme sekä lapsenlapsen äidille voimia äitiyteen ja isälle myös voimia.
Itselleni pyydän voimia taistella itseni irti tästä hiipivästä masennuksesta ja alakuloisuudesta joka aiheuttaa kaikenlaisia oireita.
Miehelleni pyydän voimia taisteluun alkoholismia ja paniikkihäiriötä vastaan.
Kiitos Grace jos viitsit rukoilla perheemme puolesta.
Levätä armossa..se on käsite jota ei varmaan koskaan opi muuta kuin kerran perillä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kiitti Grace. Tein tuon, mitä ehdotit, ja teen vastaisuudessa, kun tulee tarve. Tein sen niin hyvin, kuin osasin.
Vaikka oikeasti mun ei tarvii osata oikein mitään, tajuan sen nyt. Jumala osaa. Mä oon ehkä enemmänkin kuin se poika siinä videossa, jota se isä juoksutti kilometritolkulla rullatuolissa.
Se asia mikä vaivaa ei ole vähäpätöinen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää tuntuu pieneltä mutta mulle iso asia. Ylipaino! En vain saa laihdutettua, syön kait jotenkin "suruun" tms. Voin sairastua tai muuta vakavaa tulla sairautta. En mahdu vaatteisiin ja en niin näti ole. Asia vaivaa kun en saa asialle mitään. Huono omatunto asiasta. Haluan laihtua ja saada voimaa siihen. Onko tämä liian vähäpätöinen asia?
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Toukokuussa pyysin muistamaan meitä, kun miehen työpaikalla sanottiin että kymmeniä hnekilöitä irtisanotaan. Sanoit muistavasi meitä. Viime viikolla kaikki irtisanomiset peruttiin! Se ei ole ihan tavallista nykyaikana. Kiitos Grace!
Rukoilen sinulle viisautta toimia hänen kanssaan :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Gracelle:11vuotias poikani on niin sulkeutunut,en tiedä mitään hänen ajatuksistaan,iloista saatikka suruista. Pyydän sinua rukouksin muistamaan meitä jota lapseni alkaisi edes hieman uskoutumaan minulle murheissaan,iloissaan tai missä vaan eikä pitäisi kaikkea sisällä.koska huomaan että hänen on helpompi silloin olla kun on kertonut asioista minulle,siis sellaisista asioista joista olen kuullut muualta ja siten pystynyt kyselemään siitä.
Rukoilen, että saat vapautuksen kaikista näistä ja että Jumala koskettaisi sinun tyhjää kohtuasi :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ahdistunut:Lapsettomuus, masennus, ahdistus tulevaisuudesta, työttömyys, yksinäisyys, ylipaino. Tässäpä näitä huolen aiheita
Ei saa murehtia tulevaa!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:Rukoile meidän perheelle terveyttä! Terveitä ollaankin mutta pelkään että koska ne vastoinkäymiset alkavat kun elämässä on tähän asti kaikki mennyt niin hyvin.
Kiitos! Muista myös itseäsi :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ei saa murehtia tulevaa!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:Rukoile meidän perheelle terveyttä! Terveitä ollaankin mutta pelkään että koska ne vastoinkäymiset alkavat kun elämässä on tähän asti kaikki mennyt niin hyvin.
Nauti elämästäsi :heart:
Jeesus:
"Kuka teistä voi murehtimalla lisätä elämänsä pituutta
kyynäränkään vertaa?
Jos siis näinkään vähäinen asia ei ole teidän vallassanne,
mitä te muusta huolehditte?"
Luuk. 12:25-26
Taivaan Isä auttaa sinua ja antaa voimaa sekä toivoa :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja me:Miehellä selittämättömiä kipuja. Rahavaikeuksia. Mulla työttömyys piinaa. Lasten kanssa ajoittain melko vaikeaa...
Saisinko apua....
Alkuperäinen kirjoittaja töissä:Töissä olo pelottaa. En ole tarpeeksi hyvä enkä rohkea. Enkä onnellinen.