Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

Alkuperäinen kirjoittaja vammaisen pojan äiti:
Tulin taas tähän ketjuun. Vammaisella pojallani on huono olo aika usein ja siitä johtuvia hermostumiskohtauksia, ymmärtämättömyyttä...Luultavasti tulee aika jolloin lapseni ei pärjää enää kotona (tai hänen hoitonsa on niin vaikeaa, että laitoshoito on ainoa vaihtoehto) Jos näin on, rukoile minulle voimia hyväksyä asia katkeroitumatta ja lapselleni kaikesta huolimatta hyvää ja arvokasta elämää.
:hug: :heart:
Sen teen ja jatkan edelleen rukoilemista.
Olen sinua ja poikaasi muistanut ja te tulette mieleeni usein :hug:
Voimaa sinulle rukoilen ja pyydän ylhäältä :heart:

jojo
Mä toivoisin, että ymmärtäisin Raamatun sanoman vähän paremmin. No voihan tämä ymmärtämättömyys johtua siitä, että luen ko. kirjaa ensimmäistä kertaa eläessäni, mutta josko sitä ymmärrystä silti voisi pyytää?

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Mä toivoisin, että ymmärtäisin Raamatun sanoman vähän paremmin. No voihan tämä ymmärtämättömyys johtua siitä, että luen ko. kirjaa ensimmäistä kertaa eläessäni, mutta josko sitä ymmärrystä silti voisi pyytää?
Kun ihminen tulee uskoon Jumala antaa ihan erityistä ymmärrystä Raamatun lukemiseen.
Siitä syystä Raamattu ei ole mikä tahansa kirja eli se ei vain avaudu ihmiselle joka ei ole uskossa niin kuin uskossa olevalle.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Ilokummitin:
Hei! Laittaisitko mullekin rukouksen menemään? Ei mistään erityisestä, on vaan paljon stressiä ja huolia, olisi kiva jos vähän helpompaa olisi tulossa :) Kiitos :flower:
Laitetaan =) :hug:
Sinä saat helpotuksen näihin asioihin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Hei! Laittaisitko mullekin rukouksen menemään? Ei mistään erityisestä, on vaan paljon stressiä ja huolia, olisi kiva jos vähän helpompaa olisi tulossa :) Kiitos :flower:
Oot kyllä ihana :heart: Kiitos =) Kerron sitten miten kävi :D

jojo
Kun ihminen tulee uskoon Jumala antaa ihan erityistä ymmärrystä Raamatun lukemiseen.
Siitä syystä Raamattu ei ole mikä tahansa kirja eli se ei vain avaudu ihmiselle joka ei ole uskossa niin kuin uskossa olevalle.
=)
Kiitos selvennyksestä :)

Tässä on enää pikkuinen ongelma. Raamatun tutkiminenhan kuulemani muikaan vahvistaa uskoa, ja siihen tässä pyrinkin, mutta sisältöä saa oikein lukemalla lukea saadakseen langan päästä kiinni. Näin aloitteleva totuuden etsijä on melkoisen urakan edessä :)

=)
Kiitos selvennyksestä :)

Tässä on enää pikkuinen ongelma. Raamatun tutkiminenhan kuulemani muikaan vahvistaa uskoa, ja siihen tässä pyrinkin, mutta sisältöä saa oikein lukemalla lukea saadakseen langan päästä kiinni. Näin aloitteleva totuuden etsijä on melkoisen urakan edessä :)
Aloitas Johanneksen evankeliumista ja jatka siitä vaikka sitten Paavalin kirje roomalaisille.
Kun pikkuhiljaa alat ymmärtää ja oivaltamaan asioita niin jatkat muihin sen jälkeen.
Näissäkin riittää luettavaa vaikka aloittaisit sen jälkeen uudestaan Johanneksen evankeliumista. Sieltä löytyy ihan varmasti sellainen kohta joka tuntuu täysin uudelta kohdalta vaikka olet sen jo kertaalleen lukenut. Se onkin juuri ihmeellistä Raamatun lukemisessa :)

vieras
Pitääkö laittaa yksityisviestiä, en halua tässä kertoa tarkemmin tilanteestani. Minulla ja aikuisella tyttärelläni on todella pahasti tulehtuneet välit, hän käyttäytyy kuin minua ei olisi olemassakaan. Surettaa ja tuntuu toivottomalta, kun tyttäreni on minulle kuitenkin maailman tärkein ja rakkain ihminen. Jos haluat voin laittaa yksityisviestiä ja kertoa tarkemmin.

Oot kyllä ihana :heart: Kiitos =) Kerron sitten miten kävi :D
:heart: Tule ihmeessä kertomaan :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
Kiitos Herralle sinusta Grace, olit tänä iltana oikeassa paikassa oikeaan aikaan - ole siunattu Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä :)!
:heart: Kiitos!
"Herra, opeta minua rukoilemaan ja istuta minuun Henkesi kautta kaikki, mitä tarvitsen rukoukseen. Sillä mitä rukoukseni auttaa, jos Pyhä Henki ei rukoile kanssani? Tule, Pyhä Henki, asu ja toimi minussa! Valtaa ymmärrykseni ja tahtoni, johda toimiani niin rukouksessa kuin kaikkina aikoina elämässäni!" (Jean-Nicolas Grou, 1750)

Näin tahdon minäkin ja on rukoukseni =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitääkö laittaa yksityisviestiä, en halua tässä kertoa tarkemmin tilanteestani. Minulla ja aikuisella tyttärelläni on todella pahasti tulehtuneet välit, hän käyttäytyy kuin minua ei olisi olemassakaan. Surettaa ja tuntuu toivottomalta, kun tyttäreni on minulle kuitenkin maailman tärkein ja rakkain ihminen. Jos haluat voin laittaa yksityisviestiä ja kertoa tarkemmin.
Laita toki :hug:

kala
Toivoisin uudestaan voimia ja terveyttä äidilleni, joka taistelee vaikeaa sairautta vastaan. Toivon kovasti, ettei sairaus pahene, vaan se saataisiin hoidettua pois. Edellisen pyyntöni jälkeen oma oloni on hieman helpottanut, mutta pelkään, ettei äiti jaksa vaan luovuttaa taistelun.

manna
hieman helpotusta tähän stressaavaan elämään,ilman ystäviä ja tukiverkkoa elämä kolmen lapsen kanssa on raskasta.Huoli lapsista (varsinkin keskimmäisestä) on kova,vaikka terveitä ovat.Aina pelkään jotain pahaa tapahtuvaksi.Ehkä huoleni ovat pieniä,mutta yksin miettiessä ne kasvavat ja kasvavat.

Alkuperäinen kirjoittaja kala:
Toivoisin uudestaan voimia ja terveyttä äidilleni, joka taistelee vaikeaa sairautta vastaan. Toivon kovasti, ettei sairaus pahene, vaan se saataisiin hoidettua pois. Edellisen pyyntöni jälkeen oma oloni on hieman helpottanut, mutta pelkään, ettei äiti jaksa vaan luovuttaa taistelun.
:hug: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
hieman helpotusta tähän stressaavaan elämään,ilman ystäviä ja tukiverkkoa elämä kolmen lapsen kanssa on raskasta.Huoli lapsista (varsinkin keskimmäisestä) on kova,vaikka terveitä ovat.Aina pelkään jotain pahaa tapahtuvaksi.Ehkä huoleni ovat pieniä,mutta yksin miettiessä ne kasvavat ja kasvavat.
Älä murehdi tulevaa :hug:
Muistan edelleen sinuakin rukouksin :heart:

johanna
toivoisin vahvistusta uskolleni siihen, että tuo asperger-poikani (11v)oppisi joku päivä olemaan muiden lasten kanssa ja saisi vähän helpotusta yksinäisyyteensä ja löytäisi jonkun kaverin jakamaan elämänsä kiinnostuksen kohteita. sydämeni särkyy, kun hän ei saa kaveria maailmaansa.

dha
Olen niin kovin väsynyt. Työ vaatii 110 prosenttista läsnäoloa, lisäksi neljä lastani vaativat saman,. Olen kai onnellinen, minulla on ihana koti, terveet lapset ja työtä. Mutta silti olen niin väsynyt. Pyydän rukousapua lapseni ongelmiin ja rakkauden saapumiseksi elämääni. Olen ollut ilman rakkautta koko elämäni, joko olis aika sen saapua minullekin?

Alkuperäinen kirjoittaja johanna:
toivoisin vahvistusta uskolleni siihen, että tuo asperger-poikani (11v)oppisi joku päivä olemaan muiden lasten kanssa ja saisi vähän helpotusta yksinäisyyteensä ja löytäisi jonkun kaverin jakamaan elämänsä kiinnostuksen kohteita. sydämeni särkyy, kun hän ei saa kaveria maailmaansa.
Sinä saat vahvistusta :hug: Jumala kuulee rukoukset ja auttaa poikaasikin. Rukoilen poikasi puolesta Taivaan Isä rakastaa teitä molempia tosi paljon eikä koskaan hylkää eikä jätä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja dha:
Olen niin kovin väsynyt. Työ vaatii 110 prosenttista läsnäoloa, lisäksi neljä lastani vaativat saman,. Olen kai onnellinen, minulla on ihana koti, terveet lapset ja työtä. Mutta silti olen niin väsynyt. Pyydän rukousapua lapseni ongelmiin ja rakkauden saapumiseksi elämääni. Olen ollut ilman rakkautta koko elämäni, joko olis aika sen saapua minullekin?
Halaus sinulle :hug:
Jeesus sanoi: "Tulkaa minun tyköni kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon".

Rukoilen, että Hän johdattaisi elämääsi ihmisen jonka sinä tarvitset rinnallesi :heart:

edellisestä ketjusta (1): Samanlainen onni: Samanlainen onni:

"Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä, vakavasta masennuksesta sekä yksinäisyydestä."

Grace:
"Jumala on minut parantanut juuri tällaisista oireista joita jatkui vuosia. Nyt olen terve, kiitos Taivaan Isälle.
Tämä sinulle rohkaisuna. Rukoilen, että Hän sinut parantaisi ja ne kaikki haavat sielussasi myös josta nämä johtuu.
Nyt sinun puolestasi rukoilen, älä huoli" :hug:

itkettää.... itketti jo kun luin ensimmäistä kertaa vastauksesi minulle :flower: :heart: kiitos kiitos kiitos Grace, siunausta! :hug: ihanaa että olet tällä palstalla!

Yhteistyössä