Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

Annukka
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Annukka, lähde liikkeelle. Hae ja katso miten käy. Jumala sulkee ne ovet tai avaa uusia. Saat kokea Hänen johdatuksensa näissä asioissa :heart:
"Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaa omaan ymmärrykseesi. Tunne Hänet kaikilla teilläsi, niin Hän tasoittaa sinun polkusi."

"Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa. Minä neuvon sinua, silmäni opastavat sinua."
:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Annukka:
Annukka, lähde liikkeelle. Hae ja katso miten käy. Jumala sulkee ne ovet tai avaa uusia. Saat kokea Hänen johdatuksensa näissä asioissa :heart:
"Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaa omaan ymmärrykseesi. Tunne Hänet kaikilla teilläsi, niin Hän tasoittaa sinun polkusi."

"Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa. Minä neuvon sinua, silmäni opastavat sinua."
:heart:
Toivottavasti sait rohkaisua :wave:

Uusioäiti
Monena iltana olen kädet liittänyt yhteen ja pyytänyt Taivaan Isää näyttämään suuntaa töiden suhteen. Haluaisin niin kovasti jo pitempi aikaista työsuhdetta, pätkätyöt hermostuttavat kovasti. Tyttäreni on pahassa murrosiässä, toivon Herran johdatusta kun hän menee kohta rippileirille, että suurimmat kiukut jäisivät jo taakse. * Levolle laske luojani, armias ole suojani, jos sijailtain en nousisi taivaaseen ota tykösi.*

Alkuperäinen kirjoittaja Uusioäiti:
Monena iltana olen kädet liittänyt yhteen ja pyytänyt Taivaan Isää näyttämään suuntaa töiden suhteen. Haluaisin niin kovasti jo pitempi aikaista työsuhdetta, pätkätyöt hermostuttavat kovasti. Tyttäreni on pahassa murrosiässä, toivon Herran johdatusta kun hän menee kohta rippileirille, että suurimmat kiukut jäisivät jo taakse. * Levolle laske luojani, armias ole suojani, jos sijailtain en nousisi taivaaseen ota tykösi.*
Monesti elämässämme saattaa tuntua jokin asia täysin turhalta. Kuitenkin Jumala vaikuttaa meissä omissaan sillä tavalla, että loppujen lopuksi asiat ovat paremmin kuin hyvin. Kaikki se mitä olemme elämässämme kokeneet vaikuttaa meihin; siihen mitä olemme, miten ajattelemme, miten toimimme. Jumala tietää kaiken tämän ja osaa toimia sillä tavoin ihmisen elämässä, että negatiiviseltakin aluksi tuntuvat kokemukset ovat voimavara myöhemmin.

Rukoilen sinun ja tyttäresi puolesta :hug: :heart:

yh-äiti
Mulla on psyykkisiä ja fyysisiä kipuja ja kärsin kovasti yksinäisyydestä.
Tuntuu että en pääse eteenpäin, kunpa saisin jotain muutosta tähän.
Uusi asunto toiveissa, nykyisessä paha olo.

Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti:
:hug: Rukoieln puolestasi, että sinulla elämä helpottaa ja saat iloa elämään :heart:

Voit laittaa mulle yksityisviestiä jos tahdot =)
Tarjoan sulle virtuaalista seuraa selätetään yksinäisyys ainakin hiukan silleen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja piupeli:
Taas keskenmeno.Rukoile puolestani jos elämääni sattuisi suurten murheitten lisäksi hieman onneakin ja kenties sen iltatähden.
Rukoilen puolestasi ja että saisit sellaista lohdutusta Jumalalta jota kukaan ihminen ei voi sinulle antaa.
Olet vihkossani ja rukouksissani :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
nyt mäkin laitan tähän ketjuun viestin, toivon että mulla löyudettäs piakkoin syy tähän kamalaan selkäkipuun! joka heijustuu alavatsaankin, tänään lääkäri,mutta jos sä pystyt rukoilemaan mulle niin kiitos :hug:
Rukoilen, että selkäsi paranee :heart: :hug:

Mariia
Hei Grace,

Minulla on suuri ponnitus edessä ja suuri ponnistus tämän jälkeenkin. Olen päättänyt seurata sydämeni ääntä ja hakeutua myöhemmin koulutukseen, johon kovasti mieleni tekee.
Rukoiletko puolestani tämän suuren suunnitelman puolesta?
Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Mariia:
Hei Grace,

Minulla on suuri ponnitus edessä ja suuri ponnistus tämän jälkeenkin. Olen päättänyt seurata sydämeni ääntä ja hakeutua myöhemmin koulutukseen, johon kovasti mieleni tekee.
Kiitos!
Rukoilen puolestasi että kaikki järjestyisi elämässäsi :heart:

ek
Alkuperäinen kirjoittaja ek:
Mieheni kärsii kroonisista kivuista joiden aiheuttajaa eivät lääkärit saa selvitettyä. Vain Jumala voi parantaa nuo kivut. Tuntuu itsestä niin pahalta katsella toisen kipuja kun ei voi auttaa muuten kuin rukoilemalla.
Jumala tietää ja auttaa :heart:
Rukoilen että hän saisi avun :wave:
Sen verran on tapahtunut edistystä tässä asiassa, että syy kipuihin on löytynyt ja lääkitys aloitettiin eilen. Takuuta lääkityksen toimivuudesta ei kuitenkaan ole.

Tuota kivun syytä on lääkärit yrittäneet selvittää jo 5 vuotta, helpotus on aika suuri nyt kun tietää mistä ne johtuvat.

yh-äiti
:hug: Rukoieln puolestasi, että sinulla elämä helpottaa ja saat iloa elämään :heart:

Tarjoan sulle virtuaalista seuraa selätetään yksinäisyys ainakin hiukan silleen :heart:
Laitan yks.viestiä kun saan selville miten se tehdään.
Mulla on taas hyvin paha henkisesti johon liittyy kiputilat,
kunpa saisin sen tuskan ulos, tuntuu etten jaksa.
Kiitos sulle!

Mieheni kärsii kroonisista kivuista joiden aiheuttajaa eivät lääkärit saa selvitettyä. Vain Jumala voi parantaa nuo kivut. Tuntuu itsestä niin pahalta katsella toisen kipuja kun ei voi auttaa muuten kuin rukoilemalla.
Jumala tietää ja auttaa :heart:
Rukoilen että hän saisi avun :wave:
Sen verran on tapahtunut edistystä tässä asiassa, että syy kipuihin on löytynyt ja lääkitys aloitettiin eilen. Takuuta lääkityksen toimivuudesta ei kuitenkaan ole.

Tuota kivun syytä on lääkärit yrittäneet selvittää jo 5 vuotta, helpotus on aika suuri nyt kun tietää mistä ne johtuvat.
Hyvä, muistan edelleen miestäsi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Lara:
Sylini on tyhjä. Tunnen itseni puolikkaaksi. Joka ilta pyydän Taivaan Isää huomaamaan minut, haluni olla äiti. Haluan uskoa ihmeisiin :heart:
:hug: Mua niin koskettaa nämä pyynnöt ja niin sydämestäni toivon ja rukoilen, että sinäkin lapsen saisit. :heart:

Laitan yks.viestiä kun saan selville miten se tehdään.
Mulla on taas hyvin paha henkisesti johon liittyy kiputilat,
kunpa saisin sen tuskan ulos, tuntuu etten jaksa.
Kiitos sulle!
Kirjaudu kaksplussalle ja keksit nimimerkin itsellesi. Tule uudestaan tähän ketjuun ja tämän mun nimimerkin kohdalle niin siinä on keltainen kirjekuori. Sitä klikkaamalla voit laittaa mulle viestiä. =)
Olosi helpottuu kyllä olen ihan varma siitä :heart:

Mariia
Alkuperäinen kirjoittaja Mariia:
Hei Grace,

Kiitos!
Rukoilen puolestasi että kaikki järjestyisi elämässäsi :heart:
Kiitos :) Olen laittanut rukouspyyntöjä paljonkin esirukoilijoille. Minulla on ollut kipeä tunne yksinäisyyteni kanssa ja ajoittain olen tuntenut helpotusta, että pystyn viihtymään yksikseni. On ollut niin vaikeita aikoja, mutta tunnen, että minua "kannetaan".
On ihanaa lukea, kun välität meistä :)

Yhteistyössä