Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

avuton
Meidän perhe on kriisissä,eri uskonnot. Haluan uskoa Jeesukseen mutta mies haluaa estää. Haluan myös kertoa lapsille mutta en voi. Jumala auttakoon minua! Miten selviän tästä tilanteesta? En voisi erota koska lapset rakastavat isäänsä.

avuton: Muistan sinua rukouksin. Voit silti tehdä sen päätöksen ja rukoilla itsekin vaikka salaa sillä Jumala tietää sinut ja tilanteesi.Hän on voimallinen auttamaan ja ratkaisemaan nämäkin ongelmat. Mikään ei ole Hänelle mahdotonta.
Se on sinun ja Jumalan välinen asia. Miehelläsi ei ole valtaa eikä oikeutta käskeä sua olla uskomatta.
:hug:

avuton
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
avuton: Muistan sinua rukouksin. Voit silti tehdä sen päätöksen ja rukoilla itsekin vaikka salaa sillä Jumala tietää sinut ja tilanteesi.Hän on voimallinen auttamaan ja ratkaisemaan nämäkin ongelmat. Mikään ei ole Hänelle mahdotonta.
Se on sinun ja Jumalan välinen asia. Miehelläsi ei ole valtaa eikä oikeutta käskeä sua olla uskomatta.
Voin uskoa Häneen mutta en voi käydä missään tilaisuuksissa yms enkä viedä lapsia, se raastaa minua. Lapset kärsivät minun takiani, kuinka kerron heille omasta uskostani kun mies estää. Tunnen kuitenkin että joku ratkaisu tähän on ja lähellä, en vain tiedä mikä se on, vielä. Grace, jätänkö mieheni vaikka lapset kärsii? En tiedä...

Alkuperäinen kirjoittaja avuton:
Voin uskoa Häneen mutta en voi käydä missään tilaisuuksissa yms enkä viedä lapsia, se raastaa minua. Lapset kärsivät minun takiani, kuinka kerron heille omasta uskostani kun mies estää. Tunnen kuitenkin että joku ratkaisu tähän on ja lähellä, en vain tiedä mikä se on, vielä. Grace, jätänkö mieheni vaikka lapset kärsii? En tiedä...
En voi antaa sulle neuvoja koska en tiedä mikä on oikea ratkaisu. Jumala ei koskaan ole hajottaja vaan eheyttäjä.
Voin vain rukoilla :hug:

avuton
Alkuperäinen kirjoittaja avuton:
En voi antaa sulle neuvoja koska en tiedä mikä on oikea ratkaisu. Jumala ei koskaan ole hajottaja vaan eheyttäjä.
Voin vain rukoilla :hug:
Ymmärrän :)Niin eihän Jumalan tarkoitu ole hajoittaa, olet oikeassa. Toivoisin niin että mieheni saisi kokea Jeesuksen rakkauden. Kiitos!

heippa Grace sisareni =) voitko antaa hiukan rukousapua minullekkin olen menossa ensi perjantaina enmg tutkimuksiin käsistäni kun rupeaa kroppa pettämään 30v fyysisen työn jälkeen tiedän että herra avaa uuden oven kun toisen sulkee mutta toivon että saan jatkaa kenties työtä aivan herran työssä jos mahdollista levollisin mielin olen kuitenkin testeihin menossa :heart: siunausta myös sinulle paljon ja herra näyttäköön sinulle työsi :hug: :heart: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Man from Nasareth:
heippa Grace sisareni =) voitko antaa hiukan rukousapua minullekkin olen menossa ensi perjantaina enmg tutkimuksiin käsistäni kun rupeaa kroppa pettämään 30v fyysisen työn jälkeen tiedän että herra avaa uuden oven kun toisen sulkee mutta toivon että saan jatkaa kenties työtä aivan herran työssä jos mahdollista levollisin mielin olen kuitenkin testeihin menossa :heart: siunausta myös sinulle paljon ja herra näyttäköön sinulle työsi :hug: :heart: :wave:
Totta kai :heart:
Antakoon Hän sulle rauhan ja levollisen olon. Kaikki on Hänen kädessään ja tiedossa :hug:
Ja kiitos sinulle :heart:

kala
Toivoisin suojelusta äidilleni vaikean sairauden kanssa. Rukoilen itsekin joka ilta voimia ja toki myös sitä, että äiti paranee, eikä luovuttaisi taistelua sairauttaan vastaan. Pelkään, että äiti kuolee. On erittäin vaikea tilanne, en haluaisi menettää rakasta äitiäni, varsinkaan nyt kun asiat muutenkin ovat huonosti.

t
toivoisin et vaan tulisin uskoon, saisin pyhän hengen kosketuksen tai jotain, vapautuisin epäilyksistä. en jaksais roikkua tietämättömyydessä ja epäilyksessä ja kivussa ja vihassa ja katkeruudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja kala:
Toivoisin suojelusta äidilleni vaikean sairauden kanssa. Rukoilen itsekin joka ilta voimia ja toki myös sitä, että äiti paranee, eikä luovuttaisi taistelua sairauttaan vastaan. Pelkään, että äiti kuolee. On erittäin vaikea tilanne, en haluaisi menettää rakasta äitiäni, varsinkaan nyt kun asiat muutenkin ovat huonosti.
:hug: Jatkan rukousta äitisi puolesta :heart: Ja pyydän sinulle, että saat voimaa kestää tämän keskellä.

Alkuperäinen kirjoittaja t:
toivoisin et vaan tulisin uskoon, saisin pyhän hengen kosketuksen tai jotain, vapautuisin epäilyksistä. en jaksais roikkua tietämättömyydessä ja epäilyksessä ja kivussa ja vihassa ja katkeruudessa.
Sinä saat sen :hug:
Lue tuolta linkistä http://jani.mirekweb.com/usko/
nuo sanat ja tee se sydämestäsi :heart:
Sinä saat kaiken sen mitä toivot eli rauhan ja vapauden kaikista noista tunteista.
Laita minulle vaikka yksityisviestiä kun olet sen tehnyt. Voin auttaa sua jatkossa kun tulee varmasti kaikenlaista kysyttävää :hug:

Toivon todella että taivaan isä parantaisi lapseni.
Haluaisin kovasti tietää ovatko pois nukkuneet ystäväni,tätini ja mieheni isä saaneet rauhallisen levon ja ovatko he koko ajan läsnä joka päiväisessä elämässämme... :'(

NurseBetty, rukoilen todellakin lapsesi puolesta :heart: :hug:
Pyydän, että Jumala hänet parantaisi :heart:

Jumala yksin tietää..minä en voi.
Ainoa minkä tiedän, että he elävät sinun muistoissasi :hug:

uneton äiti
Alkuperäinen kirjoittaja uneton äiti:
lapsen uniongelmat rasittavat fyysisesti ja etenkin henkisesti koko perhettä
:hug: Muistan perhettäsi ja etenkin lastasi, että hän saisi nukuttua rauhallisesti ja hyvin ja te saisitte myös voimia hyvien yöunien myötä :heart:
Kiitos rukouksista! Nyt ollaan nukuttu monta yötä paremmin. itsekin olen kuin eri ihminen :). Kyllä Jumala kuulee!

lapsen uniongelmat rasittavat fyysisesti ja etenkin henkisesti koko perhettä
:hug: Muistan perhettäsi ja etenkin lastasi, että hän saisi nukuttua rauhallisesti ja hyvin ja te saisitte myös voimia hyvien yöunien myötä :heart:
Kiitos rukouksista! Nyt ollaan nukuttu monta yötä paremmin. itsekin olen kuin eri ihminen :). Kyllä Jumala kuulee!
Jeeeeeeeee, mahtavaa!!! Jumala on ihmeellinen!!!! :heart: :heart:
jatkan rukousta edelleen :hug:

jotta tietäisin
täällä on niin monella kaikkea surua.
omani tuntuu varsin mitättömältä.
en vain tiedä mitä tehdä. oma mies mollaa ja haukkuu, minä itken kun sisältä sattuu. jatkanko lapseni takia avioliittoa. minä rakastan mutta se ei nyt pelkästään enää riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja jotta tietäisin:
täällä on niin monella kaikkea surua.
omani tuntuu varsin mitättömältä.
en vain tiedä mitä tehdä. oma mies mollaa ja haukkuu, minä itken kun sisältä sattuu. jatkanko lapseni takia avioliittoa. minä rakastan mutta se ei nyt pelkästään enää riitä.
Surua on erilaista ja ihmiset kokee eri tavalla murheensa. Sinulla on surua ja epätoivoa lupaan sinua muistaa rukouksin :hug:
Sinun sydän on rikki, mutta Jumala pystyy korjaamaan sen kuten myös avioliitonkin.
:heart: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Minua vaivaa todella kovat kuukautiskivut, joihin ei oikein läkkeilläkään saa kunnon apua. En oikein tiedä enää mitä tekisin... en nuku, en oikein pysty tekee mitään...
Pikkujuttu Taivaan Isälle :heart:
Kivut häipyy ja saat nukutuksi :heart: :hug:

minä
Tuttuni vastasyntyneellä todettiin sentraalinen uniapnea, hän on aikaisemmin menettänyt pienen poikansa leukemialle. Rukoilisitko tämän pikkuisen vauvan ja hänen äitinsä puolesta.. Kiitos <3

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tuttuni vastasyntyneellä todettiin sentraalinen uniapnea, hän on aikaisemmin menettänyt pienen poikansa leukemialle. Rukoilisitko tämän pikkuisen vauvan ja hänen äitinsä puolesta.. Kiitos <3
:( Oi, rukoilen tämän perheen puolesta ja etenkin tämän heidän pienen vauvan puolesta.
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

vammaisen pojan äiti
Tulin taas tähän ketjuun. Vammaisella pojallani on huono olo aika usein ja siitä johtuvia hermostumiskohtauksia, ymmärtämättömyyttä...Luultavasti tulee aika jolloin lapseni ei pärjää enää kotona (tai hänen hoitonsa on niin vaikeaa, että laitoshoito on ainoa vaihtoehto) Jos näin on, rukoile minulle voimia hyväksyä asia katkeroitumatta ja lapselleni kaikesta huolimatta hyvää ja arvokasta elämää.

Yhteistyössä