:hug: Olet rakas ja tärkeä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Paha olla vaan.
Voin uskoa Häneen mutta en voi käydä missään tilaisuuksissa yms enkä viedä lapsia, se raastaa minua. Lapset kärsivät minun takiani, kuinka kerron heille omasta uskostani kun mies estää. Tunnen kuitenkin että joku ratkaisu tähän on ja lähellä, en vain tiedä mikä se on, vielä. Grace, jätänkö mieheni vaikka lapset kärsii? En tiedä...Alkuperäinen kirjoittaja Grace:avuton: Muistan sinua rukouksin. Voit silti tehdä sen päätöksen ja rukoilla itsekin vaikka salaa sillä Jumala tietää sinut ja tilanteesi.Hän on voimallinen auttamaan ja ratkaisemaan nämäkin ongelmat. Mikään ei ole Hänelle mahdotonta.
Se on sinun ja Jumalan välinen asia. Miehelläsi ei ole valtaa eikä oikeutta käskeä sua olla uskomatta.
:hug:
En voi antaa sulle neuvoja koska en tiedä mikä on oikea ratkaisu. Jumala ei koskaan ole hajottaja vaan eheyttäjä.Alkuperäinen kirjoittaja avuton:Voin uskoa Häneen mutta en voi käydä missään tilaisuuksissa yms enkä viedä lapsia, se raastaa minua. Lapset kärsivät minun takiani, kuinka kerron heille omasta uskostani kun mies estää. Tunnen kuitenkin että joku ratkaisu tähän on ja lähellä, en vain tiedä mikä se on, vielä. Grace, jätänkö mieheni vaikka lapset kärsii? En tiedä...Alkuperäinen kirjoittaja Grace:avuton: Muistan sinua rukouksin. Voit silti tehdä sen päätöksen ja rukoilla itsekin vaikka salaa sillä Jumala tietää sinut ja tilanteesi.Hän on voimallinen auttamaan ja ratkaisemaan nämäkin ongelmat. Mikään ei ole Hänelle mahdotonta.
Se on sinun ja Jumalan välinen asia. Miehelläsi ei ole valtaa eikä oikeutta käskeä sua olla uskomatta.
Ymmärrän Niin eihän Jumalan tarkoitu ole hajoittaa, olet oikeassa. Toivoisin niin että mieheni saisi kokea Jeesuksen rakkauden. Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Grace:En voi antaa sulle neuvoja koska en tiedä mikä on oikea ratkaisu. Jumala ei koskaan ole hajottaja vaan eheyttäjä.Alkuperäinen kirjoittaja avuton:Voin uskoa Häneen mutta en voi käydä missään tilaisuuksissa yms enkä viedä lapsia, se raastaa minua. Lapset kärsivät minun takiani, kuinka kerron heille omasta uskostani kun mies estää. Tunnen kuitenkin että joku ratkaisu tähän on ja lähellä, en vain tiedä mikä se on, vielä. Grace, jätänkö mieheni vaikka lapset kärsii? En tiedä...Alkuperäinen kirjoittaja Grace:avuton: Muistan sinua rukouksin. Voit silti tehdä sen päätöksen ja rukoilla itsekin vaikka salaa sillä Jumala tietää sinut ja tilanteesi.Hän on voimallinen auttamaan ja ratkaisemaan nämäkin ongelmat. Mikään ei ole Hänelle mahdotonta.
Voin vain rukoilla :hug:
Totta kai :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Man from Nasareth:heippa Grace sisareni =) voitko antaa hiukan rukousapua minullekkin olen menossa ensi perjantaina enmg tutkimuksiin käsistäni kun rupeaa kroppa pettämään 30v fyysisen työn jälkeen tiedän että herra avaa uuden oven kun toisen sulkee mutta toivon että saan jatkaa kenties työtä aivan herran työssä jos mahdollista levollisin mielin olen kuitenkin testeihin menossa :heart: siunausta myös sinulle paljon ja herra näyttäköön sinulle työsi :hug: :heart: :wave:
:hug: Jatkan rukousta äitisi puolesta :heart: Ja pyydän sinulle, että saat voimaa kestää tämän keskellä.Alkuperäinen kirjoittaja kala:Toivoisin suojelusta äidilleni vaikean sairauden kanssa. Rukoilen itsekin joka ilta voimia ja toki myös sitä, että äiti paranee, eikä luovuttaisi taistelua sairauttaan vastaan. Pelkään, että äiti kuolee. On erittäin vaikea tilanne, en haluaisi menettää rakasta äitiäni, varsinkaan nyt kun asiat muutenkin ovat huonosti.
Sinä saat sen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja t:toivoisin et vaan tulisin uskoon, saisin pyhän hengen kosketuksen tai jotain, vapautuisin epäilyksistä. en jaksais roikkua tietämättömyydessä ja epäilyksessä ja kivussa ja vihassa ja katkeruudessa.
Kiitos rukouksista! Nyt ollaan nukuttu monta yötä paremmin. itsekin olen kuin eri ihminen . Kyllä Jumala kuulee!Alkuperäinen kirjoittaja Grace::hug: Muistan perhettäsi ja etenkin lastasi, että hän saisi nukuttua rauhallisesti ja hyvin ja te saisitte myös voimia hyvien yöunien myötä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja uneton äiti:lapsen uniongelmat rasittavat fyysisesti ja etenkin henkisesti koko perhettä
Jeeeeeeeee, mahtavaa!!! Jumala on ihmeellinen!!!! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja uneton äiti:Kiitos rukouksista! Nyt ollaan nukuttu monta yötä paremmin. itsekin olen kuin eri ihminen . Kyllä Jumala kuulee!Alkuperäinen kirjoittaja Grace::hug: Muistan perhettäsi ja etenkin lastasi, että hän saisi nukuttua rauhallisesti ja hyvin ja te saisitte myös voimia hyvien yöunien myötä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja uneton äiti:lapsen uniongelmat rasittavat fyysisesti ja etenkin henkisesti koko perhettä
Surua on erilaista ja ihmiset kokee eri tavalla murheensa. Sinulla on surua ja epätoivoa lupaan sinua muistaa rukouksin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja jotta tietäisin:täällä on niin monella kaikkea surua.
omani tuntuu varsin mitättömältä.
en vain tiedä mitä tehdä. oma mies mollaa ja haukkuu, minä itken kun sisältä sattuu. jatkanko lapseni takia avioliittoa. minä rakastan mutta se ei nyt pelkästään enää riitä.
Pikkujuttu Taivaan Isälle :heart:Alkuperäinen kirjoittaja :(:Minua vaivaa todella kovat kuukautiskivut, joihin ei oikein läkkeilläkään saa kunnon apua. En oikein tiedä enää mitä tekisin... en nuku, en oikein pysty tekee mitään...
Oi, rukoilen tämän perheen puolesta ja etenkin tämän heidän pienen vauvan puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tuttuni vastasyntyneellä todettiin sentraalinen uniapnea, hän on aikaisemmin menettänyt pienen poikansa leukemialle. Rukoilisitko tämän pikkuisen vauvan ja hänen äitinsä puolesta.. Kiitos <3