Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

ahdistunut
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja ahdistunut:
Lapsettomuus, masennus, ahdistus tulevaisuudesta, työttömyys, yksinäisyys, ylipaino. Tässäpä näitä huolen aiheita :(
Rukoilen, että saat vapautuksen kaikista näistä ja että Jumala koskettaisi sinun tyhjää kohtuasi :hug: :heart:
Siunausta elämääsi :heart:
Kiitos! Siunausta kyllä tarvitsen, aina välillä tuntuu, etten vain yksinkertaisesti enää jaksa. Lapsettomuutta takana neljä pitkää, pitkää vuotta. Yksinäisyyskään ei tunnu helpottavan, mies aina töissä ja minä kotona työttömänä :/ Vielä sellainen, että voi kun osaisin lakata huolehtimasta!

Alkuperäinen kirjoittaja virheitä ja täydellisesti syyllinen äiti:
Mun Pojalla on nyt todella huonosti asiat. Ollaan kyllä joka tavalla yritetty auttaa mutta puhe ei oo menny perille. Viime viikonloppuna tapahtui todella pahoja asioita joista ei selviä enään pelkällä sakolla. Ja ikääkin on vasta 18v. Ja tiedän oon varmasti tehnyt tässäkin asiassa itsekkin virheitä. 18v on kehitysvammainen/adhd ihminen. Vaikka se ei poista noita et ois syyntakeeton.
:hug: Varmasti sinulla vaikeaa itsesi syyttäminen ei kuitenkaan asiaa enää muuta.
Nyt rukoilen, että saisit yliluonnollisen levon asiasta ja viisautta toimia hänen kanssa.
Voimia sinulle :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja aina kärsimystä...:
Voi kun tietäis mistä aloittaa. Toivon äidilleni kivutonta aikaa, hän sen kärsimyksiensä, ja elämänasenteensa takia ansaitsisi. Toivon, että mieheni löytäisi jälleen itsensä, hän on aivan hukassa, kadoksissa, joku muu, kuin on ennen ollut. Toivon, että hän arvostaisi itseään, eikä sitä arvostusta tarvitsisi hakea muualta.
Toivon itselleni voimia, olen aivan loppu, enkä tiedä tulevasta mitäån :/
Toivon lasta, miehen "sekoamisen" vuoksi, se saattaa jäädä vain haaveeksi :(
Voi miten tahtoisin sua halata :hug:
Tunnen sun ahdistuksesi kun luin viestisi :'(
Jumala niin tahtoo sinua lohduttaa ja auttaa tässä sotkussa ja elämäsi mylleryksessä.

Kosketa Jeesus tätä sinulle rakasta ihmistä auta häntä, näytä että Sinä Jeesus olet kaikkien ongelmien yläpuolella ja voimallinen auttaja.
Kosketa hänen miestään ja paranna hänen mielensä anna hänelle rauha sydämeen.
Paranna äiti.
Auta heitä Sinun nimessäsi Jeesus pyydän.
Aamen :heart:

Lapsettomuus, masennus, ahdistus tulevaisuudesta, työttömyys, yksinäisyys, ylipaino. Tässäpä näitä huolen aiheita :(
Rukoilen, että saat vapautuksen kaikista näistä ja että Jumala koskettaisi sinun tyhjää kohtuasi :hug: :heart:
Siunausta elämääsi :heart:
Kiitos! Siunausta kyllä tarvitsen, aina välillä tuntuu, etten vain yksinkertaisesti enää jaksa. Lapsettomuutta takana neljä pitkää, pitkää vuotta. Yksinäisyyskään ei tunnu helpottavan, mies aina töissä ja minä kotona työttömänä :/ Vielä sellainen, että voi kun osaisin lakata huolehtimasta!

:hug: Luottakaa aina Jumalaan,
tuokaa hänen eteensä kaikki
mikä sydäntänne painaa!
Jumala on turvamme.
Ps. 62:9

aina kärsimystä...
Alkuperäinen kirjoittaja aina kärsimystä...:
Voi kun tietäis mistä aloittaa. Toivon äidilleni kivutonta aikaa, hän sen kärsimyksiensä, ja elämänasenteensa takia ansaitsisi. Toivon, että mieheni löytäisi jälleen itsensä, hän on aivan hukassa, kadoksissa, joku muu, kuin on ennen ollut. Toivon, että hän arvostaisi itseään, eikä sitä arvostusta tarvitsisi hakea muualta.
Toivon itselleni voimia, olen aivan loppu, enkä tiedä tulevasta mitäån :/
Toivon lasta, miehen "sekoamisen" vuoksi, se saattaa jäädä vain haaveeksi :(
Voi miten tahtoisin sua halata :hug:
Tunnen sun ahdistuksesi kun luin viestisi :'(
Jumala niin tahtoo sinua lohduttaa ja auttaa tässä sotkussa ja elämäsi mylleryksessä.

Kosketa Jeesus tätä sinulle rakasta ihmistä auta häntä, näytä että Sinä Jeesus olet kaikkien ongelmien yläpuolella ja voimallinen auttaja.
Kosketa hänen miestään ja paranna hänen mielensä anna hänelle rauha sydämeen.
Paranna äiti.
Auta heitä Sinun nimessäsi Jeesus pyydän.
Aamen :heart:
Olen tosiaan ahdistunut, neuvoton, yksin murheiden kanssa jne.
Toivon niin kovin rauhaisaa ja onnellisempaa eloa. Toivon, että minäkin voisin joskus olla heikko. Nyt se ei ole vaihtoehtona, vaan on pakko olla vahva, kokoajan 24/7 :(
Viha, suru ja pelko tilannetta kohtaan vuorottelevat mielessä.
Kiitos Grace, että pysähdyit hetkeksi välittämään!

eksyksissä
Mulla on jonkinlaista uskoon tulon yritystä ollut useamman kerran...vai miten tän nyt ilmasis. Jotain silti tuntuu puuttuvan. Haluaisin juuri tuon sinunlaisesi riemun tuntea ja kokea jotain. En tiedä osaanko tuntemuksiani selittää, mutta tuntuu kuin olisin asian kanssa jollain lailla eksyksissä ja sitten ikään kuin antanutkin monesti "asian olla".

Alkuperäinen kirjoittaja eksyksissä:
Mulla on jonkinlaista uskoon tulon yritystä ollut useamman kerran...vai miten tän nyt ilmasis. Jotain silti tuntuu puuttuvan. Haluaisin juuri tuon sinunlaisesi riemun tuntea ja kokea jotain. En tiedä osaanko tuntemuksiani selittää, mutta tuntuu kuin olisin asian kanssa jollain lailla eksyksissä ja sitten ikään kuin antanutkin monesti "asian olla".
http://jani.mirekweb.com/usko/
Mene tuonne ja lue se perässä ja tee se vilpittömästi sydämestäsi :hug:
Sitten sinä olet uskossa :heart: :heart:
Ei se ole tunteista kiinni sinä tulet kasvamaan uskossa ja jos sinulla on Raamattu aloita Johanneksen evankeliumista.
Jumala auttaa sinua ymmärtämään ja johdattaa sinua :heart:
Sinä tulet saamaan ilon ja rauhan jota koskaan ennen et ole kokenut :)
Ja mulle voit laittaa aina viestiä yksityisesti jos tulee asiaa tai kysyttävää :hug:

hukassa
rukoilisitko minunkin puolestani,grace,...jotta vapautuisin peloista,jännityksestä,sosiaalisten tilanteiden peloistani,epävarmuudesta,masennuksesta...ja jotta saisin uskoa omaan itseeni äitinä.tuntuu että oon niin kovin epävarma itsestäni.puran ahdistusta syömällä josta sitten seuraa ylipaino...olisi mukavaa jos rukoilisit mun puolesta...

Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
rukoilisitko minunkin puolestani,grace,...jotta vapautuisin peloista,jännityksestä,sosiaalisten tilanteiden peloistani,epävarmuudesta,masennuksesta...ja jotta saisin uskoa omaan itseeni äitinä.tuntuu että oon niin kovin epävarma itsestäni.puran ahdistusta syömällä josta sitten seuraa ylipaino...olisi mukavaa jos rukoilisit mun puolesta...
:hug: Totta kai, olet rukouksissani :heart:
Siunausta ja voimia sinulle.
Älä pelkää Jumala auttaa sinua :heart:

taustalta
Tää on kyllä kaikista paras ja hienoin ketju ikinä!
Luen tätä ihan tippa linssissä. Jotenkin niin koskettavia
viestejä ihmiset lähettää tänne.
Ja sinä Grace oot kyllä vallan ihana ihminen!
Siunausta sinullekkin ja koko perheellesi!

Alkuperäinen kirjoittaja taustalta:
Tää on kyllä kaikista paras ja hienoin ketju ikinä!
Luen tätä ihan tippa linssissä. Jotenkin niin koskettavia
viestejä ihmiset lähettää tänne.
Ja sinä Grace oot kyllä vallan ihana ihminen!
Siunausta sinullekkin ja koko perheellesi!
:hug: Kiitos kauniista sanoistasi :heart:
Olen löytänyt paikkani tämän ketjun kautta.
Itse kun olin masentunut ja elämäni oli aikalailla sekaisin rukoilin, että jos joskus tästä selviän niin haluan olla ihmisten vierellä ja auttamassa koska itse tiedän millaista se on kun elää ahdistuksessa.
Ja niin kävi että selvisin ja nyt olen tässä =)

johanna
Meillä on ollut vaikea suhde ja ollaan puolin ja toisin tehty väärin.Minun on ollut todella vaikea antaa anteeksi miehelleni että hänellä oli muitsa naisia kun olin raskaana,meillä oli jokin sortin tauko tms...tai se on vain tekosyy näin jälkikäteen.Rakastan miestäni kovasti ja hän minua,hän katuu aikaa jolloin teki väärin,halusin itse ns kostaa koska minulla oli niin paha olla miehen tekojen takia.Tein väärin jossa kärsi myös viaton lopulta,kadun sitä tapahtunutta ja pyydän sitä oikeasti anteeksi.Koen kasvaneeni tuosta ja en koskaan toimisi enää niin.
Meillä menee nyt hyvin mutta menneet ei aina jätä rauhaan.Nyt kun olen kipeä,mietin että tämä on rankaistusta minulle.Pyydän anteeksi ja haluan antaa anteeksi,mutta ennenkaikkea haluan pyytää yläkerralta anteeksi hirveää virhettäni,muutoin tämä vaivaa lopunelämääni.

Alkuperäinen kirjoittaja johanna:
Meillä on ollut vaikea suhde ja ollaan puolin ja toisin tehty väärin.Minun on ollut todella vaikea antaa anteeksi miehelleni että hänellä oli muitsa naisia kun olin raskaana,meillä oli jokin sortin tauko tms...tai se on vain tekosyy näin jälkikäteen.Rakastan miestäni kovasti ja hän minua,hän katuu aikaa jolloin teki väärin,halusin itse ns kostaa koska minulla oli niin paha olla miehen tekojen takia.Tein väärin jossa kärsi myös viaton lopulta,kadun sitä tapahtunutta ja pyydän sitä oikeasti anteeksi.Koen kasvaneeni tuosta ja en koskaan toimisi enää niin.
Meillä menee nyt hyvin mutta menneet ei aina jätä rauhaan.Nyt kun olen kipeä,mietin että tämä on rankaistusta minulle.Pyydän anteeksi ja haluan antaa anteeksi,mutta ennenkaikkea haluan pyytää yläkerralta anteeksi hirveää virhettäni,muutoin tämä vaivaa lopunelämääni.
Teoilla on aina seuraukset ja ne vaikuttaa nyt teidän parisuhteeseen. Joten työtä se vaatii ja koko sydämestä anteeksiantoa ja unohtamista.
Rukoilen, että te saisitte aloittaa alusta uudelleen ilman katkeruutta :heart:
Jumala antaa sinulle anteeksi koska sinä kadut tekoasi ja pyydät sitä anteeksi. Hän ei jätä sitä koskaan huomioimatta :hug:
:heart:
"Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty, mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon." (Sananlaskut 28:13)

Muistan teitä rukouksin :hug: :heart:

äiti
Saisiko Grace huomiselle rukousapua.. meillä lapsi, jolla nyt ollut vaikeaa päivähoitoon jäänti ja itselläkin sitten kurja olo töissä, kun lapsi jää perään itkemään.. Iltarukouksessa itsekin jo muistimme, että taivaanisä antaisi mukavan hoitopäivän.. kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Saisiko Grace huomiselle rukousapua.. meillä lapsi, jolla nyt ollut vaikeaa päivähoitoon jäänti ja itselläkin sitten kurja olo töissä, kun lapsi jää perään itkemään.. Iltarukouksessa itsekin jo muistimme, että taivaanisä antaisi mukavan hoitopäivän.. kiitos!
Tietysti, oikein käärin teidän pikkuisen rukouksiini :heart: :heart:
Taivaan Isä auttaa ja antaa rohkeutta hänelle sekä turvallisuuden tunnetta :heart:
Olen 100% varma tästä :hug:

Mariia
Olen nyt tavannut yhden miehen, joka on kovasti mielessä. On samasta seurakunnasta kuin minäkin. Rukoilisitko asian puolesta? En osaa sanoa asiasta enempää. Sinä varmaan tiedätkin.
Kiitos!

Olen tilanteessa, jossa minun on kohdattava vaikea asia ja tuntuu, ettei minulla ole voimaa sitä selvittää. Toivoisin rohkeutta ja voimaa muuttaa elämäni suuntaa. Tällä hetkellä en ole onnellinen kuin lapsistani. Haluaisin päästä täältä alakulon alhosta ja olla taas iloinen ja positiivinen oma itseni.

Ihan itku tulee kun kirjoittaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Alashandra:
Olen tilanteessa, jossa minun on kohdattava vaikea asia ja tuntuu, ettei minulla ole voimaa sitä selvittää. Toivoisin rohkeutta ja voimaa muuttaa elämäni suuntaa. Tällä hetkellä en ole onnellinen kuin lapsistani. Haluaisin päästä täältä alakulon alhosta ja olla taas iloinen ja positiivinen oma itseni.

Ihan itku tulee kun kirjoittaa....
Muistan sinua rukouksin :hug:
En voi muuta kuin pyytää johdatusta elämääsi jotta voit tehdä ne lapsenkin kannalta oikeat ratkaisut :hug:

äiti
Voi Grace!

Tämä on just sitä mitä ihmiset tarvitsevat!

Kiitos sinulle että toimit välikätenä vieden ihmisten asioita Jeesukselle! Eihän siinä välikäsiä sinänsä tarvita, itsekin jokainen voi rukoilla ja Jeesus kuulee mutta joskus on vain huojentavaa että joku rukoilee puolestamme.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Voi Grace!

Tämä on just sitä mitä ihmiset tarvitsevat!

Kiitos sinulle että toimit välikätenä vieden ihmisten asioita Jeesukselle! Eihän siinä välikäsiä sinänsä tarvita, itsekin jokainen voi rukoilla ja Jeesus kuulee mutta joskus on vain huojentavaa että joku rukoilee puolestamme.
:heart:
Totta, Jumala tietää kyllä nämä ihmisten huolet ja murheet ilman minuakin, mutta juuri se tietoisuus että joku ihminen välittää ja muistaa rukouskin auttaa jaksamaan =)

arka mutta silti uskossa
Hei taas! Mä olen niin onnellinen, paniikkikohtaukset on pysyneet poissa ja uskon että pysyykin, olen parantunut siitä! Missään tilanteessa missä ennen usein tuli kohtaus niin ei ole tullut kertaakaan enkä pelkää enää, ja mä uskallan jo tehdä asioita ja käydä paikoissa missä ennen aina tuli kohtaus ja siksi vältin niitä. Mä olen kiitollinen ja varmaan rohkeampikin. Kiitos Jeesus!

Nyt pyytäisin rukousta että tulisin raskaaksi, kun toivomme toista lasta ja vielä ei ole tärpännyt, ja toivomme ettei tulisi kovin iso ikäero lapsille.

Kiitos Grace ja kaikki uskovat jotka rukoilette. :)

Yhteistyössä