Sinä punavalkotakkinen nainen tänään Citymarketissa, pidä lapsesi kurissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kaakkuri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27941922]Ei helvetti sentään saakaan, mutta JOSKUS ei vaan MILLÄÄN jaksa ja kaupassa on pakko silti käydä jos meinaa jotain syödä...yrittäkää nyt paskapäät ymmärtää joskus jotakin, luulisi sen olevan normaali kyky aikuisella että tietää jo että aina ei mene niinku Strömsössä koska elämä voi toisinaan olla hirveän kovaa jos asiat kasautuu yhden ihmisen niskaan, sillon EI JAKSA vaikka pitäisi![/QUOTE]

Tällaisten kommenttien jälkeen ei tarvitse olla neropatti huomatakseen syyn niiden lasten käyttäytymiseen. Miten voi lapsista tulla kunnon ihmisiä, jos äitien käyttäytyminen ja kielenkäyttö on tällä tasolla?

[QUOTE="vieras";27942005]Toistan, painu sinä he....ttiin neuvoinesi. Itepähän kärsit neurooseistas. Joo ei kande syödä enää koskaan mitään, pöö...ja ei mun lapsi ei ole adhd eikä se musta ole jutun pointti vaan se että koittakaa nyt vittu joskus edes suhtautua ymmärtäväisesti muihin ihmisiin vai luuletteko että tuo äiti muka välitä? Aivan varmasti saatana välittää ellei ole luonnehäiriöinen ja tunnevammainen joita kyllä on mutta harvemmassa kuitenkin![/QUOTE]

Ja tässä jälleen yksi syy, miksi lapsella adhd tai muuten sekopäinen käytös. Ei tarvitse kun kattella tai tässä tapauksessa lukea, miten vanhempansa käyttäytyvät.

[QUOTE="adhd";27941958]Joo ja en minä oikeasti kaltaistesi ymmärrystä enää kaipaakaan sillä olen huomannut että kaikkien kapasiteetti pääkopassa ei vaan kertakaikkiaan riitä vaikka selittäisit miljoona kertaa kuin pikkulapselle...Oikein ruokamyrkytys, mikä vitsi...[/QUOTE]

Mitä sinä selität? voinko minä tlla teille uittamaan käteni sinun lihakeitossa, salaateissa, jauhoissa?
voinko tulla kävelemään sinun hedelmäkorin päälle?

Miksi ihmeessä sun kersalla on oikeus tehdä noin?
ostatko irtokarkkia jos tiputan ensin ne lattialle ja laitan takaisin ne (tai mun lapset) ja sen jälkeen nuoleskelen niitä?
ostatko ruokaa jos kävelen ensin sen päällä ?
ostatko ruokaa joka on pilaantunut kun rikoin pakkaukset?

Jos et osta niin miksi jonkun kersa saisi toimia noin?
juu ei riitä kapasiteetti minullakaan.

[QUOTE="vieras";27942005]Toistan, painu sinä he....ttiin neuvoinesi. Itepähän kärsit neurooseistas. Joo ei kande syödä enää koskaan mitään, pöö...ja ei mun lapsi ei ole adhd eikä se musta ole jutun pointti vaan se että koittakaa nyt vittu joskus edes suhtautua ymmärtäväisesti muihin ihmisiin vai luuletteko että tuo äiti muka välitä? Aivan varmasti saatana välittää ellei ole luonnehäiriöinen ja tunnevammainen joita kyllä on mutta harvemmassa kuitenkin![/QUOTE]

Niin siis mun tarina on se, että "jaan lapseni vanhemmuutta" narsistin kanssa ja se on, no todella vaikeaa. Lapseni on ihana ja "normaali" mutta joskus voi olla levoton tai kipuilla jotain esim. isäviikonlopun jälkeen. Ja silloin...niin, olisin mieluummin neljän seinän sisälllä mutta aina en voi koska siis olen yksin. En siis kaipaisi kaiken paskan, surun ja kivun jälkeen sinua täydellistä palstamammaa minua arvostelemaan ja ohjaamaan aivan kuin olisin joku imbesilli! Luulen siis pystyväni samaistumaan jopa erityislapsen vanhemman asemaan, toisinaan ERITTÄIN väsyneen äidin ainakin! Jotenka painukaa helvettiin kaikki te Leenat ymv. tai tukehtukaa niihin irtokarkkeihinne.

[QUOTE="vieras";27942050]Ja tässä jälleen yksi syy, miksi lapsella adhd tai muuten sekopäinen käytös. Ei tarvitse kun kattella tai tässä tapauksessa lukea, miten vanhempansa käyttäytyvät.[/QUOTE]

no jo oli TAAS kerran kaikentietävä analyysi...niin tuttua...lue mun alempi teksi ja tule sitten kommentoimaan. ai miksikö olen näin vihainen? lue saatana huolella se mun teksti.

Niin siis mun tarina on se, että "jaan lapseni vanhemmuutta" narsistin kanssa ja se on, no todella vaikeaa. Lapseni on ihana ja "normaali" mutta joskus voi olla levoton tai kipuilla jotain esim. isäviikonlopun jälkeen. Ja silloin...niin, olisin mieluummin neljän seinän sisälllä mutta aina en voi koska siis olen yksin. En siis kaipaisi kaiken paskan, surun ja kivun jälkeen sinua täydellistä palstamammaa minua arvostelemaan ja ohjaamaan aivan kuin olisin joku imbesilli! Luulen siis pystyväni samaistumaan jopa erityislapsen vanhemman asemaan, toisinaan ERITTÄIN väsyneen äidin ainakin! Jotenka painukaa helvettiin kaikki te Leenat ymv. tai tukehtukaa niihin irtokarkkeihinne.

Aina vaan paranee; viritetään lapsen käyttäytyminen iskän syyksi, joka onkin narsisti! :laugh:

Sori, ei vaan riitä ymmärrys. Kannattais mennä jollekin vihanhallintakurssille, että lapsellesi tulis edes mahdollisuus kasvaa normaaliksi ihmiseksi. Kaikkea hyvää sinulle.

no jo oli TAAS kerran kaikentietävä analyysi...niin tuttua...lue mun alempi teksi ja tule sitten kommentoimaan. ai miksikö olen näin vihainen? lue saatana huolella se mun teksti.

Niin ja lisäys vielä (koska sä saatanan neropatti et kuitenkaan tajua ellei väännä rautalangasta tai et tajua sittenkään...) Niin, inä olen siksi vihainen ja "sekopäinen" että a) ensin ex kiusaa rikos- ja ls-ilmoilla ja millon milläkin b) se vaikuttaa mun ja lapsen elämään tosi tuhoavasti ja sitten c) kaiken päälle te ihanat kanssaihmiset kaadatte lisää paskaa niskaan. Että kiitos vitusti ja pitäkää edes te turpanne kiinni!

[QUOTE="vieras";27942079]Aina vaan paranee; viritetään lapsen käyttäytyminen iskän syyksi, joka onkin narsisti! :laugh:

Sori, ei vaan riitä ymmärrys. Kannattais mennä jollekin vihanhallintakurssille, että lapsellesi tulis edes mahdollisuus kasvaa normaaliksi ihmiseksi. Kaikkea hyvää sinulle.[/QUOTE]

Käytkö sä ihan täysillä...? Mistä teitä imbesillejä oikein sikiää...? Tiedätkö jotkut ihmiset tekee toisille hirveän pahoja asioita (Smurat, Tauski jne. siinä muutama ilmeisen, no vaikea ihminen). Ja kuule jotkut jopa tappaa ja sinä vaan, öh, naurat...? Oletko sä itse ihan terve? Sinun kaltaistesi takia mä vihaan ihmisiä! Mistä lähtien väkivaltaa kokeneelle ILKUTAAN???!!!

Niin ja lisäys vielä (koska sä saatanan neropatti et kuitenkaan tajua ellei väännä rautalangasta tai et tajua sittenkään...) Niin, inä olen siksi vihainen ja "sekopäinen" että a) ensin ex kiusaa rikos- ja ls-ilmoilla ja millon milläkin b) se vaikuttaa mun ja lapsen elämään tosi tuhoavasti ja sitten c) kaiken päälle te ihanat kanssaihmiset kaadatte lisää paskaa niskaan. Että kiitos vitusti ja pitäkää edes te turpanne kiinni!

Kukaan ei ole täällä kaatanut paskaa niskaasi. Minä annoin ainoastaan sinulle yhden neuvon, joka helpottaisi niitä kauppareissuja. Omassa asenteessasi on paljon parantamisen varaa.

Mikään näistä luettelemistasi syistä ei oikeuta sinua vaarantamaan muiden viattomien ihmisten terveyttä. Käy siellä kaupassa silloin, kun lapsi on isällään, jos et muuten tähän kykene.

Käytkö sä ihan täysillä...? Mistä teitä imbesillejä oikein sikiää...? Tiedätkö jotkut ihmiset tekee toisille hirveän pahoja asioita (Smurat, Tauski jne. siinä muutama ilmeisen, no vaikea ihminen). Ja kuule jotkut jopa tappaa ja sinä vaan, öh, naurat...? Oletko sä itse ihan terve? Sinun kaltaistesi takia mä vihaan ihmisiä! Mistä lähtien väkivaltaa kokeneelle ILKUTAAN???!!!

Tässä ketjussa ei ollut kyse kenenkään kokemasta väkivallasta, vaan siitä, että annetaan kersojen pilata ruoat kaupoissa.

Ihanko todella sitä lapsi saa tehdä kaupassa ihan mitä haluaa a) jos on erityislapsi b) äiti väsyny?
Mua alkaa jo ärsyttään tuo ainainen erityislapsi-kortti. Mä olen tavannut paljon erityislapsia elämässäni ja yksikään ei ole tuolla tavalla käyttäytynyt. Ja kyllä tässä elämässä on väsyttäny itseäki välillä ja paljon, mutta se asia mikä on varma niin mun lapset eivät kaupassa tuhoja tee.

Todella surkeita tekosyitä, väsymys, erityislapsi, hullu ex, tyhmä ihmiset ymym..

[QUOTE="Leena";27942159]Kukaan ei ole täällä kaatanut paskaa niskaasi. Minä annoin ainoastaan sinulle yhden neuvon, joka helpottaisi niitä kauppareissuja. Omassa asenteessasi on paljon parantamisen varaa.

Mikään näistä luettelemistasi syistä ei oikeuta sinua vaarantamaan muiden viattomien ihmisten terveyttä. Käy siellä kaupassa silloin, kun lapsi on isällään, jos et muuten tähän kykene.[/QUOTE]

joo ja kuule sinä neropatti, oletko koskaan ollut niin väsynyt ettet jaksaisi kuin suurinpiirtein nukkua? No et sitten kuitenkaan voi koska ei ole ketään kuka hoitaisi lastasi tai kauppa-asiasi eli sun on pakko mennä kauppaan! Ihan oikeasti joskus tilanne tuo! Suku asuu kaukana, tuttavat joilla omia lapsia ei aina pääse auttamaan ja lastenhoito on yh:lle älyttömän kallista eikä aina saatavilla edes! Ja joo, tottakai suunnittelen elämän niin pitkälle kuin se on mahdollista mutta oletko huomannut että on myös sellainen jännä juttu kuin sattuma ja että ihan kokonaan elämää ei pysty hallitsemaan (olet kipeänä isäviikonlopun, rahat eivät tulleetkaan jne. jne.) eli silloin pitää sitten soveltaa...ja joo ei näitä usein ole mutta joskus kuitenkin näin käy joten "Leena", yritä pitää edes se suusi kiinni silloin, ole niin ystävällinen. Kumma miten te ihmiset ette osaa AJATELLA YHTÄÄN sillä ehkä tämä kaikki taas näin selitettynä on ohan järkeenkäypää eikö?

Olin viimeviikonloppuna ennen leffaa ostamassa s-marketista irtokarkkeja, tai ainakin olin vielä ostamassa, kunnes näin n.2 vuotiaan pikkutytön kaivelevan jokaista irtokarkkilaatikkoa samalla syöden niitä. Ahmi oikein kaksin käsin että kädet oli ihan räässä. Joku teiniäiti katsoi vain vierestä, välillä yritti kauempaa huudella että "kulta älä niitä syö, masu tulee kipeäksi.." Minä sitten nostin tytön pois karkkihyllyjen välistä, jolloin äiti vain mulkaisi vihaisesti :D en ottanu irtokarkkeja.

joo ja kuule sinä neropatti, oletko koskaan ollut niin väsynyt ettet jaksaisi kuin suurinpiirtein nukkua? No et sitten kuitenkaan voi koska ei ole ketään kuka hoitaisi lastasi tai kauppa-asiasi eli sun on pakko mennä kauppaan! Ihan oikeasti joskus tilanne tuo! Suku asuu kaukana, tuttavat joilla omia lapsia ei aina pääse auttamaan ja lastenhoito on yh:lle älyttömän kallista eikä aina saatavilla edes! Ja joo, tottakai suunnittelen elämän niin pitkälle kuin se on mahdollista mutta oletko huomannut että on myös sellainen jännä juttu kuin sattuma ja että ihan kokonaan elämää ei pysty hallitsemaan (olet kipeänä isäviikonlopun, rahat eivät tulleetkaan jne. jne.) eli silloin pitää sitten soveltaa...ja joo ei näitä usein ole mutta joskus kuitenkin näin käy joten "Leena", yritä pitää edes se suusi kiinni silloin, ole niin ystävällinen. Kumma miten te ihmiset ette osaa AJATELLA YHTÄÄN sillä ehkä tämä kaikki taas näin selitettynä on ohan järkeenkäypää eikö?

Eli mikään ei lopulta ole sun omaa syytäsi? Just...

[QUOTE="Leena";27942165]Tässä ketjussa ei ollut kyse kenenkään kokemasta väkivallasta, vaan siitä, että annetaan kersojen pilata ruoat kaupoissa.[/QUOTE]

Voi Leena Leena, kirjoitin tässä vain kuinka minunkin lapseni saattaisi JOSKUS käyttäytyä noin. Ja selitin miksi näin on. Ja kirjoitin kaiken tämän siksi, että te ihmiset YMMÄRTÄISITTE jotain sillä mistä tiedämme tuonkaan äidin tarinaa? Hän voi myös olla kovia kokenut väsynyt mutta silti täysin järkevä ja hyvä äiti joten kuinka suhtautuisimme häneen jos tietäisimme hänenkin tarinansa? Minä VOISIN olla tuo äiti ja MINUUN KOSKEE jo nyt ilman teidän tuomiotakin´, niin saattaa koskea tuohon punavalkotakkiseenkin. Ehkä taas vähän enemmän tänä iltana, kiitos tuon ystävällisen kanssaihmisen joka katsoi hänet kykenemättömäksi äidiksi.

Niin ja en missään vaiheessa ole sanonut että on ok että lapsi käyttäytyy noin, tietenkään! Yritin vaan kertoa että se saattaa olla silti täysin ymmärrettävää ja lähestyä asiaa hieman armollisemmin sillä arvostelu etenkin tietämättä toisen asioita voi lisätä jo lähes taakkaa.

[QUOTE="sini";27942203]Ihanko todella sitä lapsi saa tehdä kaupassa ihan mitä haluaa a) jos on erityislapsi b) äiti väsyny?
Mua alkaa jo ärsyttään tuo ainainen erityislapsi-kortti. Mä olen tavannut paljon erityislapsia elämässäni ja yksikään ei ole tuolla tavalla käyttäytynyt. Ja kyllä tässä elämässä on väsyttäny itseäki välillä ja paljon, mutta se asia mikä on varma niin mun lapset eivät kaupassa tuhoja tee.

Todella surkeita tekosyitä, väsymys, erityislapsi, hullu ex, tyhmä ihmiset ymym..[/QUOTE]

Onnea, tyhmänä on helppo elää, meille muillehan se vaikeampaa on teidän kanssa...

Kyllä. Olen ollut väsynyt, enkä siltikään vaaranna muiden ihmisten terveyttä.

Jos kerran tilanteesi on tuollainen, niin pyydä apua. Kyllä lastensuojelusta sitä pitäisi saada. Et sinä saa synninpäästöä muiden ihmisten terveyden vaarantamisesta näillä selityksilläsi.

[QUOTE="vieras";27942288]Eli mikään ei lopulta ole sun omaa syytäsi? Just...[/QUOTE]

On varmaan paljonkin, mutta minä en sentään kiusaa ja piinaa, petä ja valehtele, käytä valtaa ja väkivaltaa, muuten olen ihan tavallinen surkimus te kaikki muutkin.

On varmaan paljonkin, mutta minä en sentään kiusaa ja piinaa, petä ja valehtele, käytä valtaa ja väkivaltaa, muuten olen ihan tavallinen surkimus te kaikki muutkin.

Sä olet just näitä tyyppejä keiden itseaiheutetut ongelmat on tasantarkkaan muiden aiheuttamia. Itsessäänhän ei tietty mitään vikaa..

Uskoo ken haluaa.. Tietty se on miehen vika kun lapsetkin on sekopäisiä.. Äiti vaan ei jaksa..

no kuulkaa mammat tässä teille: se että mies pettää on teidän syytä, se on omaa syytäsi jos joku raiskaa olit kuitenkin humalassa, jos sait potkut, oma vika sekin, jos mies lyö, no nalkutit varmaan jne. joten älkää tekään tulko tänne itkemään pettureita tai muutakaan.

Ryhdistäydy jo, hyvä nainen! Ota elämä omiin käsiisi, äläkä syyttele vain muita. Ota vastuu itsestäsi ja lapsestasi.

Se, että haukut täällä vain kaikkia muita, ei anna sinusta kovin hyvää kuvaa.