Sinä punavalkotakkinen nainen tänään Citymarketissa, pidä lapsesi kurissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kaakkuri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kaakkuri"

Vieras
Kyllähän sinun täytyy ymmärtää, ettei lapsesi voi noin käyttäytyä. Olen pahoillani, jos loukkaannuit, kun kerroin sinulle, että pidä lapsesi paremmin kurissa. Mutta kyllä mielestäni tuon ikäisen (n. 4-5v) lapsen täytyy jo jonkunlaiset käytöstavat osata. Ja jos ei osaa, niin sinun äitinä tulee ne opettaa.

Sinä et kiinnittänyt lapseesi mitään huomiota, etkä häntä komentanut, kun hän hedelmäosastolla uitti käsiään avonaisissa punajuuri- ja suolakurkkuastioissa sekä leikki niiden ottimilla. Etkä sinä myöskään kiinnittänyt mitään huomiota (vaikka varmasti näit), kun lapsesi hedelmäosastolla käveli matalan hedelmähyllyn reunalla siten, että lapsesi samalla talloi kengät jalassa alahyllyllä olevia kasviksia ruttuun. Etkä sinä puuttunut millään lailla edes siihen, kun lapsesi ryntäili edestakaisin muiden edessä. Lihaosastolla lapsesi lähes kaatoi erään mainostelineen, kun juoksi sitä ympäri. Näit koko ajan kaiken, mitä lapsesi teki, mutta et välittänyt.

Olen pahoillani, jos loukkaannuit siinä vaiheessa, kun minulla meni hermo ja jouduin sanomaan sinulle, kun lapsesi lihaosastolla paineli sormella reikiä elmukelmulla pakattujen jauhelihapakettien päälle niin, että kelmu repesi useammasta paketista. Sanoin sinulle "voisitko mitenkään pitää tuota lastasi kurissa". Et puhunut minulle mitään, vaan otit lapsesi pois repimästä niitä kelmutettuja lihapaketteja ja lähdit vähin äänin pois. Onneksi sentään tajusit laittaa lapsesi ostosvaunuihin istumaan shoppailusi loppuajaksi.

Ryhdistäydy nainen, ryhdistäydy. Opeta hyvä nainen lapsellesi käytöstavat. Tai tarkemmin, opettele ne itse. Näin sinut vielä kassalla maksamassa ostoksia, tai tarkemmin olit ne jo maksanut. Silti jätit ostosvaunusi siihen kassan kohdalle ja lähdit lastaamaan ostoksiasi kärryyn. Seuraava asiakas odotteli jo pääsyä maksajan paikalle, mutta et tuntunut pitävän mitään kiirettä, että olisit edes siirtänyt ostoskärrysi pois siitä kassan edestä.

Kiitos. Hei.

Ai oot tavannut meidän naapurin. Eikö kivan reipas ihminen? Omien sanojensa mukaan HARRASTAA kodinhoitoa :D ja ainut mitä se jaksaa on huokaus ettei jaksa noita lapsia. Lisääntyminen, se on kiva laji.

Juuri tämän vuoksi en käy Kaakkurin cittarissa. Siellä suunnalla on niin paljon tätä sakkia joita ei vois vähempää kiinnostaa.... Jo siinä aulassa kun näkee sitä nuorisoa venymässä ja niitä teinin näköisiä äitejä siellä piisaa. Ei niistä vain ole lasten kasvattajiksi!!

Mulla tuli myös mieleen, et muistitko ap käydä kertomassa henkilökunnalle, mitä tapahtui? Tuo äiti joutuu korvaamaan kaikki tuotteet, jotka lapsi on tuhonnut. Eikä sitä tynnyrillistä suolakurkkuja tai punajuuria saa enää myydä (jauhelihoista puhumattakaan).

[QUOTE="niin";27940262]Joskus me erityislasten äiditkin väsähdämme, olen pahoillani. Mutta niiin väsynyt.[/QUOTE]

Kaikki me väsähdämme, mutta väsähtäneenä ei varmaan kannata mennä kauppaan lapsen kanssa tuhoamaan elintarvikkeita. Ei se ole mikään syy, vaikka väsynyt on välillä meistä varmasti jokainen.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
[QUOTE="nuuh";27940260]Ai oot tavannut meidän naapurin. Eikö kivan reipas ihminen? Omien sanojensa mukaan HARRASTAA kodinhoitoa :D ja ainut mitä se jaksaa on huokaus ettei jaksa noita lapsia. Lisääntyminen, se on kiva laji.[/QUOTE]

Oliko oikeesti sama tyyppi? :D

Ruskeat hiukset (tai punertavat), vähän hampuusit, ponkkarilla takana. Oli käytöksessä aika paljon samaa oloa ja ulkonäössä erityisesti kuin siinä Kukkia ja sidontaa elokuvassa sillä Evellä :D

[QUOTE="niin";27940262]Joskus me erityislasten äiditkin väsähdämme, olen pahoillani. Mutta niiin väsynyt.[/QUOTE]

Ei tuollaista voi silti sallia, pilata kaupan tavarat. Tai sitten niistä pitää maksaa.

Täh?! Ja senkö takia muiden pitää kärsiä teidän villikkolapsien sekoilusta??
Kannattaisiko mieluummin sitten hankkia joku hoitaja joka jaksaa hoitaa sitä lasta?
Saako tuollaiset lapset riehua samalla tavalla esim. tiellä autojen seassa? Vai vain "turvallisissa" paikoissa, kuten esim. ruokakauppa, kirjasto, sairaala jne?

[QUOTE="Vieras";27940273]Aina sama poru.. Sori vaan, ei erityslapsilla edelleenkään ole mitään lupaa käyttäytyä kun apinat.[/QUOTE]

En oletakkaan, että lupaa olisi, mutta syy tähän käytökseen on väsymykseni.

Olen juuri kävellyt mökiltä 30 km tänne sittariin. Mies ja anoppi vaan lorvivat mökillä, joulusta saakka olen kyytiä pyytänyt, mutta eivät lähde kauppaan käyttämään.

Virkkauslankoja pitäisi löytää ja vähän äkkiä. Täällä olivat niin kalliita, ettei pullopalautus rahat riittäneet. Missä olisi hyviä tarjouksia virkkuu langoista, imukykyisistä?!

[QUOTE="nin";27940328]En oletakkaan, että lupaa olisi, mutta syy tähän käytökseen on väsymykseni.

Olen juuri kävellyt mökiltä 30 km tänne sittariin. Mies ja anoppi vaan lorvivat mökillä, joulusta saakka olen kyytiä pyytänyt, mutta eivät lähde kauppaan käyttämään.

Virkkauslankoja pitäisi löytää ja vähän äkkiä. Täällä olivat niin kalliita, ettei pullopalautus rahat riittäneet. Missä olisi hyviä tarjouksia virkkuu langoista, imukykyisistä?![/QUOTE]

Kuolen nauruun...

[QUOTE="a p";27940309]Oliko oikeesti sama tyyppi? :D

Ruskeat hiukset (tai punertavat), vähän hampuusit, ponkkarilla takana. Oli käytöksessä aika paljon samaa oloa ja ulkonäössä erityisesti kuin siinä Kukkia ja sidontaa elokuvassa sillä Evellä :D[/QUOTE]

Ei vittu, onko näitä enemmänkin!? Tällä ei ole ponkkaria vaan peruskananperse, aarikan helmet ja rillit.

[QUOTE="nin";27940328]En oletakkaan, että lupaa olisi, mutta syy tähän käytökseen on väsymykseni.

Virkkauslankoja pitäisi löytää ja vähän äkkiä. Täällä olivat niin kalliita, ettei pullopalautus rahat riittäneet. Missä olisi hyviä tarjouksia virkkuu langoista, nimukykyisistä?![/QUOTE]

Ammattivalittaja päässyt kauppareisulle

• Tykkää
Reactions: Zucchini
[QUOTE="nuuh";27940357]Ei vittu, onko näitä enemmänkin!? Tällä ei ole ponkkaria vaan peruskananperse, aarikan helmet ja rillit.[/QUOTE]

Ja se mun takki on VALKOINEN , ainakin oli vielä ennen joulua, kun mökiltä lähdin.

MITEN JOKU JAKSAA SEURATA YHTÄ IHMISTÄ KOKO KAUPPAREISSUN MITÄ HE TEKEE!!!!
Lähdit varmasti sen kassaepisodin jälkeen keräilemään sitten vasta omia tuotteita kärryyn koska et ihan taatusti niitä kerinnyt ottaa kun seurasit tätä huonokäytöksistä äitiä.

OLET TÄYS URPO.JEESUS SENTÄÄ MITÄ NÄITÄ OIKEIN SIKIÄÄKÄÄN
HANKI ELÄMÄ

Lähdit varmasti sen kassaepisodin jälkeen keräilemään sitten vasta omia tuotteita kärryyn koska et ihan taatusti niitä kerinnyt ottaa kun seurasit tätä huonokäytöksistä äitiä.

OLET TÄYS URPO.JEESUS SENTÄÄ MITÄ NÄITÄ OIKEIN SIKIÄÄKÄÄN
HANKI ELÄMÄ

Kyllä tuollaista välinpitämättömyyttä kannattaa hiukan šeuratakin. Entä jos lapsi olisi vahingoittanut itsensä.

Joskus ei tarvitse erikseen seurata, vaan toisten kauppareitti menee suurin piirtein samoin kuin omasi. Tai sitten on niin, että kakarat juokseen ympäriinsä niin, että varmasti näet samat lapset pahanteossa useamman kerran niin lihatiskillä kuin maitohyllylläkin kuin sipsiostolla :kieh: