Sikapiikillä ja keskenmenoilla yhteys?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ihan jo ketjun alun luettuani mietin, miksi jollakin on välittömästi ensimmäinen ja ainoa totuus se, että rokote aiheuttaa keskenmenoja ja on olemassa salaliitto, jolla tuota tosiasiaa yritetään peittää. Jos laajamittaista tutkimusta Suomessa tuon kumoamiseksi ei tehdä, yritetään asiaa peitellä.
Vaikka tosiasia taitaa olla, että keskenmenot eivät ole lisääntyneet missään päin maailmaa rokoteohjelman aikana. Ainakaan toisenlaista tietoa mistään ei ole tullut. Ja tässä en usko olevan kyse siitä, että rokotteen vaikutusta yritettäisiin peitellä.

Mutta jälleen. Tutkimustulokset eivät kelpaa -kaiketi tuloksia on muuteltu ja sievistelty. Ne on tehty väärissä maissa väärien ihmisten toimesta.
 
aply
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja apua-papua:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Taiwan CDC et oo tosissas :LOL:
Centers for Disease Control
Kyllä kyllä, tiedän ihan tarkalleen mikä se on. Mutta luotto Taiwanin CDC:hen on kyllä ihan nolla. Kas kun ei Korean :LOL:
Lisäänpäs tähän että esim. Thaimaassa on lääketiede ja lääketieteelliset tekniikat parempaa tadoa kuin Suomessa, niihin ei vaan ole siellä kovin monella varaa. Oma isäni kävi asioikseen mm. silmien laserleikkauksessa siellä aikoinaan kun täällä perähikiällä ei oltu vielä moisesta juuri kuultukaan. Samoin hänen jalkansa on leikattu siellä ja kehui kovasti. Ei pidä olla niin epätietoinen ja laukoa typeryyksiä ennenkuin selvittää asioita.
 
kysynmävaan
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
jos sillä sikapiikillä olis ollu osaa ja arpaa km:ssa niin eiks niitä pitäs olla huomattavan paljon enemmän..
mut mistä sen tietää mikä se lopullinen saldo on, jos niitä ei eteenpäin ilmoiteta...
mut mistä katsotaan onko ollu rokote syynä keskenmenoon?

Mietin kovasti et jos kotona saat vaikka km ja anteeks "tavarat" päätyy pönttöön.

näkeekö esim. veriarvoista tms. et se rokote on ollu se syy. Yleensä ja suuri osa nin varhaisista ja myöhäisistä km tapahtuu ilman syytä.
moi, mulla oli aikoinaan 3 km yksi just tollanen pönttöjuttu vk9 ja ja kaksi muuta vk 8 ja 6. vain luoja yksin tietää mistä nekin johtu. milläköhän ihmeellä ne sikapiikistä johtuvat km voitaisiiin todentaa?????????
 
heko
Alkuperäinen kirjoittaja aply:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja apua-papua:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Taiwan CDC et oo tosissas :LOL:
Centers for Disease Control
Kyllä kyllä, tiedän ihan tarkalleen mikä se on. Mutta luotto Taiwanin CDC:hen on kyllä ihan nolla. Kas kun ei Korean :LOL:
Lisäänpäs tähän että esim. Thaimaassa on lääketiede ja lääketieteelliset tekniikat parempaa tadoa kuin Suomessa, niihin ei vaan ole siellä kovin monella varaa. Oma isäni kävi asioikseen mm. silmien laserleikkauksessa siellä aikoinaan kun täällä perähikiällä ei oltu vielä moisesta juuri kuultukaan. Samoin hänen jalkansa on leikattu siellä ja kehui kovasti. Ei pidä olla niin epätietoinen ja laukoa typeryyksiä ennenkuin selvittää asioita.
Just näin. Lääketiede on Aasiassa vähintäänkin Suomen tasoa, ellei edistyneenmpää.

Tämä helekutti-nikki on kyllä osoittanut umpipäisyytensä tässä ketjussa.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Elona:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja apua-papua:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Taiwan CDC et oo tosissas :LOL:
Centers for Disease Control
Kyllä kyllä, tiedän ihan tarkalleen mikä se on. Mutta luotto Taiwanin CDC:hen on kyllä ihan nolla. Kas kun ei Korean :LOL:
Mikset itse pyri rokotustutkimusalalle, kun olet niin varma, että jokin niissä mättää. Ovatko kaikki nykyiset tieteentekijät jotenkin vinoutuneita ja kehittävät vaarallisia lääkkeitä ihan vain pahuuttaan. Lääketeollisuus on vahdituin ala tässä maailmassa.
Ja myös se missä pyörii suurin raha. Joskus tuntuu, että levittääkö ne tahallaan noita viiruksia niin saavat rokotella ja kerätä rahaa. Muistelkaa aikaa kymmenenkin vuotta taaksepäin. Ei joka toinen vuosi ollut uutta kamalaa ja ehdottomasti tappavaa pandemiaa liikkeellä!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aply:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja apua-papua:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Taiwan CDC et oo tosissas :LOL:
Centers for Disease Control
Kyllä kyllä, tiedän ihan tarkalleen mikä se on. Mutta luotto Taiwanin CDC:hen on kyllä ihan nolla. Kas kun ei Korean :LOL:
Lisäänpäs tähän että esim. Thaimaassa on lääketiede ja lääketieteelliset tekniikat parempaa tadoa kuin Suomessa, niihin ei vaan ole siellä kovin monella varaa. Oma isäni kävi asioikseen mm. silmien laserleikkauksessa siellä aikoinaan kun täällä perähikiällä ei oltu vielä moisesta juuri kuultukaan. Samoin hänen jalkansa on leikattu siellä ja kehui kovasti. Ei pidä olla niin epätietoinen ja laukoa typeryyksiä ennenkuin selvittää asioita.


Mieheni sanoi opiskellessaan yhdysvalloissa, että siellä aasialaiset opiskelijat olivat huipputasoa.
 
Helekutti
Minä olen tutkimusalalla, tavallaan, ja tiedän että on tutkimuksia ja sitten on "tutkimuksia". Musta on niin hellyttäävää että joku kuvittelee olevan sellaisen tahon joka tutkii tutkimasta päästyään kaikkea mahdollista ettei ihmisille tulisi pipi. Niinkuin joku joka olisi puolueeton rokotetutkija? Jos rahoitus tulee rokotteen valmistajalta, ei voida puhua puolueettomuudesta.

Asioita tutkitaan juuri sen verran kuin tarvitsee jotta saadaan tavaraa myyntiin. Ja silti markkinat ovat ääriään myöten täynnä hengenvaarallisia lääkkeitä joita vedetään aina vähin äänin pois markkinoilta. Ja mitä tulee tutkimukseen Taiwanissa :LOL: niin kyseinen maa on Botswanan alapuolella viimevuotisessa korruptiovertailussa. Että sitä rataa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ja myös se missä pyörii suurin raha. Joskus tuntuu, että levittääkö ne tahallaan noita viiruksia niin saavat rokotella ja kerätä rahaa. Muistelkaa aikaa kymmenenkin vuotta taaksepäin. Ei joka toinen vuosi ollut uutta kamalaa ja ehdottomasti tappavaa pandemiaa liikkeellä!
Ne on niitä biologisia aseita, niillä karsitaan liikakansoitusta! :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heko:
Tämä helekutti-nikki on kyllä osoittanut umpipäisyytensä tässä ketjussa.

Minulle tuollainen "umpipäisyys" kertoo, että ihminen on yksinkertaisesti tietämätön ja kykenemätön ajattelemaan asioita monesta näkökulmasta. Suoremmin sanottuna sivistymätön....
 
Muukalainen
Minä en valitettavasti usko keskenmenon ja sikapiikin yhteyteen...
Keskenmenoja on aina ollut ja tulee aina olemaan... Eihän esimerkiksi ole tutkittu vuonna 2007 lanseeratun uuden suklaan ja keskenmenojen yhteyttä ;D <- tuo on siis kärjistetty esimerkki, juu nou ;)
Ja niin ikävää kuin se onkin, naiset, jotka ovat raskautuneet ja saaneet keskenmenon, eivät voi syytä hakea muualta, kuin juuri sikapiikistä, koska oletettavasti ovat niin täydellisiä, etteivät ilman piikkiä olisi km:a saaneet!

Ja kyllä, kaksi km:a olen itse saanut ( toisen syntymäpäivänäni -97, toisen jouluaattona -03 ) enkä niistä ketään tai mitään ulkopuolista juttua syytä, kuten en myös itseänikään. Luonto tekee tehtävänsä!
 
Elona
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Elona:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja apua-papua:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Taiwan CDC et oo tosissas :LOL:
Centers for Disease Control
Kyllä kyllä, tiedän ihan tarkalleen mikä se on. Mutta luotto Taiwanin CDC:hen on kyllä ihan nolla. Kas kun ei Korean :LOL:
Mikset itse pyri rokotustutkimusalalle, kun olet niin varma, että jokin niissä mättää. Ovatko kaikki nykyiset tieteentekijät jotenkin vinoutuneita ja kehittävät vaarallisia lääkkeitä ihan vain pahuuttaan. Lääketeollisuus on vahdituin ala tässä maailmassa.
Ja myös se missä pyörii suurin raha. Joskus tuntuu, että levittääkö ne tahallaan noita viiruksia niin saavat rokotella ja kerätä rahaa. Muistelkaa aikaa kymmenenkin vuotta taaksepäin. Ei joka toinen vuosi ollut uutta kamalaa ja ehdottomasti tappavaa pandemiaa liikkeellä!
Se on osittain median vika, että pademioista vauhkataan. Yksi niitä tässä nyt vasta on ollut ja onneksi ei ole vielä osoittautunut kauhun arvoiseksi. Lintuinfluenssa on myös uuden tyyppinen virus ja pelko siitä on todellinen.
Ja ollaan nyt tyytyväisiä ettei kymmenen vuotta sitten riehunut Ebola päässyt syntysijojaan pidemmälle. Kyllä niitä tauteja silloinkin riitti.

Lääketeollisuus ei ole pyyteetöntä, mutta siksi sitä valvotaankin nykyisin hyvin.
 
fyysikko
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Minä olen tutkimusalalla, tavallaan, ja tiedän että on tutkimuksia ja sitten on "tutkimuksia". Musta on niin hellyttäävää että joku kuvittelee olevan sellaisen tahon joka tutkii tutkimasta päästyään kaikkea mahdollista ettei ihmisille tulisi pipi. Niinkuin joku joka olisi puolueeton rokotetutkija? Jos rahoitus tulee rokotteen valmistajalta, ei voida puhua puolueettomuudesta.

Asioita tutkitaan juuri sen verran kuin tarvitsee jotta saadaan tavaraa myyntiin. Ja silti markkinat ovat ääriään myöten täynnä hengenvaarallisia lääkkeitä joita vedetään aina vähin äänin pois markkinoilta. Ja mitä tulee tutkimukseen Taiwanissa :LOL: niin kyseinen maa on Botswanan alapuolella viimevuotisessa korruptiovertailussa. Että sitä rataa....
Olet tavallaan tutkimusalalla? Minä olen tutkimusalalla ja saanen olla kanssasi eri mieltä miltein kaikesta mitä olet tässä ketjussa sanonut.

Kuten sulle on sanottu, tätä sikainfluenssarokotetta seurataan hyvin tarkasti ympäri maailmaa. Voisi sanoa jopa että poikkeuksellisen paljon. Kansainvälisiä, laajapohjaisia tutkimusryhmiä on perustettu tutkimaan sikapiikin vaikutuksia. Yliopistomaailmassa on paljon tutkijoita jotka ovat ns. sitoutumattomia eli tekevät itsenäisesti työtään olematta minkään firman palveluksessa. Puolueettomuutta on kyllä olemassa, on eri asia jos on päättänyt että sitä ei ole.

Korruptioindeksi ei kerro minkään maan lääketieteen tasoa. Kyynisyys sinussa estää näkemästä positiivista siellä missä sitä on. Kanssasi on turha jankata.
 
apua-papua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Eikun sinä sanoit että tilastollista tutkimusta on tehty jo kuukausia. Mua ei kiinnosta mitä muualla on tehty vaan Suomessa, suomalaisista tapauksista. .
Jännä huomata, että mielestäsi tämän maapallon muut maat eivät kykene tekemään pätevää tutkimusta. Vain suomalainen kelpaa ja täälläkin se tehdään päin p:tä.......
Ei ne suomalaisetkaan kelpaa, koska niihin on kuitenkin sekaantunut myös THL :D .
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Ja mitä tulee tutkimukseen Taiwanissa :LOL: niin kyseinen maa on Botswanan alapuolella viimevuotisessa korruptiovertailussa. Että sitä rataa....
Korruptio on jonkun uutisen mukaan laajaa kahdessa kolmasosasta maapallon maista, joten miksipä tuo Taiwan joku poikkeus olisi. Itse asiassa tilanne Taiwanissa on aiemmasta kohentunut!
 
Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja apua-papua:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Eikun sinä sanoit että tilastollista tutkimusta on tehty jo kuukausia. Mua ei kiinnosta mitä muualla on tehty vaan Suomessa, suomalaisista tapauksista. .
Jännä huomata, että mielestäsi tämän maapallon muut maat eivät kykene tekemään pätevää tutkimusta. Vain suomalainen kelpaa ja täälläkin se tehdään päin p:tä.......
Ei ne suomalaisetkaan kelpaa, koska niihin on kuitenkin sekaantunut myös THL :D .
Ei vaan sinä väitit että THL tutkii asiaa. Minä väitin ettei tutki. Älä yritä vänkäillä itseäsi ulos tästä. Minä en ole väittänyt rokotteen vaikutuksista suuntaan tai toiseen. Mutta nyt, moro. Jätän sut tänne multinikkeilemään ihan keskenäs :D
 
apua-papua
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ja myös se missä pyörii suurin raha. Joskus tuntuu, että levittääkö ne tahallaan noita viiruksia niin saavat rokotella ja kerätä rahaa. Muistelkaa aikaa kymmenenkin vuotta taaksepäin. Ei joka toinen vuosi ollut uutta kamalaa ja ehdottomasti tappavaa pandemiaa liikkeellä!
Suurimmat rahat liikkuu kolesteroli- ja verenpainalääkityksissä. Syöpälääkkeetkin ovat aika kova sana.
 
Elona
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Minä olen tutkimusalalla, tavallaan, ja tiedän että on tutkimuksia ja sitten on "tutkimuksia". Musta on niin hellyttäävää että joku kuvittelee olevan sellaisen tahon joka tutkii tutkimasta päästyään kaikkea mahdollista ettei ihmisille tulisi pipi. Niinkuin joku joka olisi puolueeton rokotetutkija? Jos rahoitus tulee rokotteen valmistajalta, ei voida puhua puolueettomuudesta.

Asioita tutkitaan juuri sen verran kuin tarvitsee jotta saadaan tavaraa myyntiin. Ja silti markkinat ovat ääriään myöten täynnä hengenvaarallisia lääkkeitä joita vedetään aina vähin äänin pois markkinoilta. Ja mitä tulee tutkimukseen Taiwanissa :LOL: niin kyseinen maa on Botswanan alapuolella viimevuotisessa korruptiovertailussa. Että sitä rataa....
NO minä olen itse tutkija lääketieteen saralla yliopistolla. Jos kerta itsekin olet "tavallaan", niin eikö tieteen kriteerit sen läpinäkyvyydestä ole sinulle tuttuja? Ja tunnet siis varmasti myös lääkekehityksen vaiheet.
 
apua-papua
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja apua-papua:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Eikun sinä sanoit että tilastollista tutkimusta on tehty jo kuukausia. Mua ei kiinnosta mitä muualla on tehty vaan Suomessa, suomalaisista tapauksista. .
Jännä huomata, että mielestäsi tämän maapallon muut maat eivät kykene tekemään pätevää tutkimusta. Vain suomalainen kelpaa ja täälläkin se tehdään päin p:tä.......
Ei ne suomalaisetkaan kelpaa, koska niihin on kuitenkin sekaantunut myös THL :D .
Ei vaan sinä väitit että THL tutkii asiaa. Minä väitin ettei tutki. Älä yritä vänkäillä itseäsi ulos tästä. Minä en ole väittänyt rokotteen vaikutuksista suuntaan tai toiseen. Mutta nyt, moro. Jätän sut tänne multinikkeilemään ihan keskenäs :D
Lupaat vain ;) .

Jos hiukan peruutat, niin huomaat, että en ole kertaakaan puhunut THL:n tekemästä tutkimuksesta. Ja se on juuri siksi etten ole varma siitä, että tekeekö THL laajamittaista seurantaa.
 
huomio
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Ei vaan sinä väitit että THL tutkii asiaa. Minä väitin ettei tutki. Älä yritä vänkäillä itseäsi ulos tästä. Minä en ole väittänyt rokotteen vaikutuksista suuntaan tai toiseen. Mutta nyt, moro. Jätän sut tänne multinikkeilemään ihan keskenäs :D
Olipas merkillinen tyyppi tämä helekutti.
 
huomattu on
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja apua-papua:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Eikun sinä sanoit että tilastollista tutkimusta on tehty jo kuukausia. Mua ei kiinnosta mitä muualla on tehty vaan Suomessa, suomalaisista tapauksista. .
Jännä huomata, että mielestäsi tämän maapallon muut maat eivät kykene tekemään pätevää tutkimusta. Vain suomalainen kelpaa ja täälläkin se tehdään päin p:tä.......
Ei ne suomalaisetkaan kelpaa, koska niihin on kuitenkin sekaantunut myös THL :D .
Ei vaan sinä väitit että THL tutkii asiaa. Minä väitin ettei tutki. Älä yritä vänkäillä itseäsi ulos tästä. Minä en ole väittänyt rokotteen vaikutuksista suuntaan tai toiseen. Mutta nyt, moro. Jätän sut tänne multinikkeilemään ihan keskenäs :D
Kumminkin jäät kyttäilemään sinne, hih.

 
nenä
Alkuperäinen kirjoittaja heko:
Alkuperäinen kirjoittaja aply:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja apua-papua:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Taiwan CDC et oo tosissas :LOL:
Centers for Disease Control
Kyllä kyllä, tiedän ihan tarkalleen mikä se on. Mutta luotto Taiwanin CDC:hen on kyllä ihan nolla. Kas kun ei Korean :LOL:
Lisäänpäs tähän että esim. Thaimaassa on lääketiede ja lääketieteelliset tekniikat parempaa tadoa kuin Suomessa, niihin ei vaan ole siellä kovin monella varaa. Oma isäni kävi asioikseen mm. silmien laserleikkauksessa siellä aikoinaan kun täällä perähikiällä ei oltu vielä moisesta juuri kuultukaan. Samoin hänen jalkansa on leikattu siellä ja kehui kovasti. Ei pidä olla niin epätietoinen ja laukoa typeryyksiä ennenkuin selvittää asioita.
Just näin. Lääketiede on Aasiassa vähintäänkin Suomen tasoa, ellei edistyneenmpää.

Tämä helekutti-nikki on kyllä osoittanut umpipäisyytensä tässä ketjussa.
Varmasti on lääketiede tuollapäin ihan erinomaisella tasolla, sitä en usko monenkaan nykypäivänä enää epäilevän. MUTTA maiden hallinto onkin sitten hieman eri asia ja se kyllä valitettavasti vaikuttaa aika radikaalisti nuihin tutkimuksiin ja niiden luotettavuuteen jne...

Vähän vois nenää pitemmälle miettiä...
 
En jaksanut lukee koko ketjuu..

Asiahan on nyt niin, että niitä keskenmenoja on koska niin paljon on rokotettu raskaana olevia. Ja tietty määrä niitä menee aina kesken, useimmiten alkuraskaudessa, oli sitä sikapiikkiä tai ei.

Sitten kun asiasta esitetään faktaa niin uskon. En usko tällaisia aloituksia, missä vaan todetaan, että keskenmenot johtuvat sikapiikistä.
 
apua-papua
Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:
En jaksanut lukee koko ketjuu..

Asiahan on nyt niin, että niitä keskenmenoja on koska niin paljon on rokotettu raskaana olevia. Ja tietty määrä niitä menee aina kesken, useimmiten alkuraskaudessa, oli sitä sikapiikkiä tai ei.

Sitten kun asiasta esitetään faktaa niin uskon. En usko tällaisia aloituksia, missä vaan todetaan, että keskenmenot johtuvat sikapiikistä.
Keskenmenoja on sikainfluenssaa vastaan rokotetuilla vähemmän kuin rokottamattomilla.
 
vieras
Se on ehkä ihan inhimillistä, että iso osa äideistä ei suostu ajattelemaan tätä asian nurjaa puolta, mikä mahdollisesti on olemassa. Moni on piikin ottanut ja viimeisenähän sitä myöntäisi, että olisi mennyt tekemään jotain typerää ja peruuttamatonta ja aiheuttanut vahinkoa lapselleen. Se vastuu pukataan kenelle tahansa muulle, otetaan itselle vasta pakon edessä, jos sittenkään. Näin toimii koko terveydenhuoltoväki, THL ja kaikki muut.
JOS asia tulisi joskus ilmi ja olisi aika myöntää, mitä pahaa on tehty tietämättömyydessä hysteerisesti hössöttäen, sen ehkä nihkeästi jengi myöntäisi -20 vuoden päästä.
Ja sittenkin vielä kinasteltaisi siitä, kenellä oli vastuu. Näin.
Mielestäni vastuu kaikesta on aina ihmisellä itsellään! Sanoi ja suositteli kuka tahansa, mitä tahansa, vastuu on SINULLA ITSELLÄ, eikä auta myöhemmin asiasta itkeä.
Näin ollen on ihan viisasta perehtyä aina asioiden joka puoleen, eikä ruotoineen niellä kaikkea, mitä tarjotaan! On lapsellista uskoa, että Suomenkaan terveydenhuolto olisi joku turvallinen pilari, johon voi surutta nojata. Raha tätä maailmaa pyörittää ja kaikkea tällä pallolla. Puhtaasti rahaan perustuu koko tämä sikainfluenssarokote-härdellikin.
Jos luulette, että maailmassa oikeasti vaikuttavilla paikoilla on ihmisiä, joiden sydämen asia on suojella ja pelastaa silkkaa hyvyyttään vaikka niitä suomalaisia palstamammoja, saatatte olla siinä aika väärässä. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on ehkä ihan inhimillistä, että iso osa äideistä ei suostu ajattelemaan tätä asian nurjaa puolta, mikä mahdollisesti on olemassa. Moni on piikin ottanut ja viimeisenähän sitä myöntäisi, että olisi mennyt tekemään jotain typerää ja peruuttamatonta ja aiheuttanut vahinkoa lapselleen. Se vastuu pukataan kenelle tahansa muulle, otetaan itselle vasta pakon edessä, jos sittenkään. Näin toimii koko terveydenhuoltoväki, THL ja kaikki muut.
JOS asia tulisi joskus ilmi ja olisi aika myöntää, mitä pahaa on tehty tietämättömyydessä hysteerisesti hössöttäen, sen ehkä nihkeästi jengi myöntäisi -20 vuoden päästä.
Ja sittenkin vielä kinasteltaisi siitä, kenellä oli vastuu. Näin.
Mielestäni vastuu kaikesta on aina ihmisellä itsellään! Sanoi ja suositteli kuka tahansa, mitä tahansa, vastuu on SINULLA ITSELLÄ, eikä auta myöhemmin asiasta itkeä.
Näin ollen on ihan viisasta perehtyä aina asioiden joka puoleen, eikä ruotoineen niellä kaikkea, mitä tarjotaan! On lapsellista uskoa, että Suomenkaan terveydenhuolto olisi joku turvallinen pilari, johon voi surutta nojata. Raha tätä maailmaa pyörittää ja kaikkea tällä pallolla. Puhtaasti rahaan perustuu koko tämä sikainfluenssarokote-härdellikin.
Jos luulette, että maailmassa oikeasti vaikuttavilla paikoilla on ihmisiä, joiden sydämen asia on suojella ja pelastaa silkkaa hyvyyttään vaikka niitä suomalaisia palstamammoja, saatatte olla siinä aika väärässä. :flower:
Ei se piikin ottaminen ole silti mikään typerä teko. Ihmiset vaan ovat noudattaneet yleisiä ohjeistuksia. :headwall:
 

Yhteistyössä