Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:
Siis mikä tuo sivusto oikein on? En näe missään artikkelin laatijan pätevyyttä. Todella provokatiivinen ja selkeän rokotevastainen. Toivottavasti kukaan ei tuohon sivustoon perusta näkemystään tästä taudista tai rokotteesta
Jos katsoisit ALKUPERÄISIÄ LÄHTEITÄ, linkit niihin löytyy aina artikkeleiden pohjasta. Sieltä löytyy sitä sun pätevyyttä.
Ja mitä lukaisin joitain artikkeleita niin siellä on selkeitä virheitä. Rokotteessa ei ole eläviä taudinaiheuttajia mukana.
Näköjään et lukenut sivustoa kovin tarkasti. Siinä lukee että AstraZenecan FluMist rokote sisältää heikentyneen elävän H1N1-viruksen, mikä on totta. Voit jopa mennä AstraZenecan omille sivuille katsomaan. Suomessa tätä rokotetta ei tietojeni mukaan käytetä, mutta se on ensimmäinen mikä jaetaan Yhdysvalloissa koululaisille. Kyllä: sikainfluenssarokotteita löytyy MONTA ERI TYYPPIÄ.
Myöskin tuo neurologinen sairaus joka mainitaan, se on liitetty jo vuosikausia kaikkiin rokotteisiin, ei pelkästään sikainfluenssaan.
Ööö, täyttä paskaa puhut. Voisitko antaa jotain linkkejä jotka tukee väittämääsi?
Lisäksi sairastusmistapaukset tähän syndroomaan on häviävän pieniä.
Riippuu ihan kuinka paljon noita lisäaineita rokotteesta löytyy. Koska tätä rokotetta pitää WHO:n mukaan saada erittäin nopeasti markkinoille, immuunijärjestelmää stimuloivia lisäaineita joudutaan käyttämään tavallista enemmän koska viruksen antigeenejä on hitaampi/kalliimpi valmistaa. Tämä lisää riskiä saada haittavaikutuksia rokotteesta.
Juuri neurologian suomalainen ylilääkäri tv-ohjelmassa sanoi että sikainfluenssarokotteen myötä tähän sairauteen sairastuu 100 ihmistä joilla 15 % tauti on vakava. Eli jos rokotetaan satojatuhansia ihmisiä niin riskiluku on mitätön.
Onko tällä ylilääkärillä kristallipallo? Itse uskon että hän vetää nämä numerot perseestään. Tässä vaiheessa on vaikeeta sanoa mitä tulee tapahtumaan.
Riski-hyöty suhde on myös päin peetä koska sikainfluenssa on tähän mennessä ollut heikompi kuin tavallinen flunssa, eikä sillä ole syytä muuttua pahemmaksi koska se pystyy jo tartuttamaan melkeinpä kaikkia. Jos tämä jatkuu, voi olla että tämä flunssakausi on lievempi kuin viime vuoden.
D-vitamiini ja terveellinen ruokavalio on sitä mitä minä käytän kyseisen lenssun ehkäisemiseen.
Miten kukaan voi perustaa näkemyksiään tuohon sivustoon :x |O |O Pitäisi oppia luovimaan netissä ja käyttämään lähdekriittisyyttä.
Olen samaa mieltä. Keneenkään ei kannata sokeasti uskoa, ei internet-sivustoihin eikä ns. asiantuntijoihin tai auktoriteetteihin. Tutkikaa itse asiaa, katsokaa eri näkökulmat avomielisesti, katsokaa myös eri tiedonlähteiden motiiveja, ja tehkää oma päätös. Harmi vaan että kun teette oman päätöksen, kuten aikuisten ihmisten kuuluu, otatte itse vastuun, ettekä voi syyttää ketään.
Rokotevalmistajatkin ovat siirtäneet vastuun haittavaikutuksista vastaanottavalle taholle tämän sikainfluenssarokotteen kanssa. Miksi he tekisivät niin jos piikityksestä ei ole mitään vaaraa, tai hyvin epätodennäköistä saada mitään haittavaikutuksia siitä? Hmmm.