Heippa! Lukemassa olen käynyt muutamaan otteeseen täällä, ekalla kerralla koko ketjun läpi. Ketju putkahti esille googlettelun tuloksena ja silloin tällöin sitten muistunut mieleen... Olemme kolmikymppinen pariskunta, yhdessäoloa puolet elämästämme ja naimisissa olemme. Lapsia on kaksi, 5- ja 3-vuotiaat ja biologisia lapsia meille ei erinäisistä syistä enää "tehdä". Toiveissa olisi velä yksi tai kaksi lasta kuitenkin ja ensi vuoden puolella suunnittelimme pride-koulutusta. Saa nähdä mitä siitä sitten seuraa Selkeyttää ajatuksia varmaan ainakin. Tällä hetkellä itse ajattelen, että 0-2-vuotias lapsi olisi meille tervetullut ja mies muuten on samaa mieltä, häntä askarruttaa vain se lapseen kiintyminen jos kyseessä ei ole ihan vauva, voiko hän olla yhtä rakas kun nuo biologisetkin? Alkutaival tutustumisineen ei miehelle luultavasti tule olemaan helppo (mikäli meistä sijaisvanhempia tulisi) ja vaatii aikaa ja työtä. Itseäni lähinnä askarruttaa nuo aikatauluasiat, sitä ei ikinä voi tietää miten nopeasti "se oikea" ilmaantuu ja sitten millä aikataululla muutto ym asiat? Työasiat pitää järjestää kuntoon ja kaikkea...minulla on sellainen työ mitä teen kotoa käsin, mutta tietysti haluan keskittyä lapseen kun uusi pieni tulee ja entisetkin lapset luultavasti tarvitsevat huomiota enemmän kun normaalisti. Hurjaa ja jännää... No, tässä on vielä ennen kurssia aikaa miettiä, pohtia ja jutella.