Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:asian sivusta menee, mutta KUMMAN oikeesti pitäisi se sormus ostaa?
*ihan pihalla koko touhusta* :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:asian sivusta menee, mutta KUMMAN oikeesti pitäisi se sormus ostaa?
No mun mielestä se on miehen homma ostaa naiselle kihla- ja vihkisormukset. Mulla ei kihlaa oo, siks toi vihkisormus merkitsis niin paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja TÄH:HEI HALOO. MIKSI TEILLÄ EI OLE YHTEISIÄ RAHOJA VAIKKA TEILLÄ ON LAPSI JA OLETTE NAIMISISSA, EN KÄSITÄ...
No, jos tuntisit meijät, tietäisit. Ennen oli. Siinä kävi niin, että mä söin kuukausitolkulla nuudeleita ja kaurapuuroa, ku ei ruokaan ollu varaa ja mies osti taulutöllön. Että haloo itselles.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ja jos nyt sit mies jostain tekee sen rahan ja ostaa sormuksen niin eihän se enää ton väännön jälkeen tunnu samalta :/
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:Sori Rypäle, tää voi kyllä tehdä sun oloa pahemmaksi. Mutta kun me miehen kanssa muutama vuosi sitten mentiin naimisiin, oltiin opiskelijoita ja tosi köyhiä, ja se jakoi parin kk ajan lauantaisin helsingin uutisia että sai rahaa sormukseen. Oltais mun puolesta voitu ostaa yhdessäkin (tai halvempi pienemmällä kivellä) mutta se oli sille tärkeää :heart:
Tämä vain siksi että TODELLAKIN olen sun puolella, ei ole missään nimessä liikaa vaadittu mitä toivot. Ja nimenomaan se ihmetyttää ettei miehelle vaikuta olevan tuon tärkeämpää ostaa vaimolle vihkisormus. Tietysti ihmisille on eri asiat tärkeitä mutta jos sormus on tärkeä sinulle, miehen pitäisi ymmärtää se.
Toivon kovasti että mies on ymmärtänyt järkätä sulle sen yllätyksen :hug:
Pahin mahdollinen skenaario ehkä olisi että paketista paljastuisi joku uudemman sukupolven pleikka "meille" :kieh:
Arvaa mitä sain viime vuonna joululahjaks...? KAIJUTTIMET!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:asian sivusta menee, mutta KUMMAN oikeesti pitäisi se sormus ostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ja jos nyt sit mies jostain tekee sen rahan ja ostaa sormuksen niin eihän se enää ton väännön jälkeen tunnu samalta :/
No ei. Vähän niinku, et "tässä se nyt on sitte stna, enjoy!"... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Arvaa mitä sain viime vuonna joululahjaks...? KAIJUTTIMET!![]()
Voi herranjumala... Kai sä annoit sille lahjakortin kasvohoitoon? Tai turkin?
Alkuperäinen kirjoittaja *:Yllätäppä miehesi ja läsäytä hääpäivän kunniaksi eropaperit eteen. Erikoinen mies sinulla! Eikä ilmeisesti edes mitenkään poikonen. Tosin rohkeaa sinulta kertoa näin avoimesti ihan kuvan kera näitä perheesi asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Ja mun mielestä paras on, että miehellä on kokoajan ollu sormus. :| Eli vaan mä oon ilman.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Ja mun mielestä paras on, että miehellä on kokoajan ollu sormus. :| Eli vaan mä oon ilman.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:no onko niin pikkumaista ettet voi ite ostaa, tunnut muutenkin suuttuvan jokaasiasta, vaikka mies vain böö sanoisi. ja kyllähän sun miehelle varmasti ottajia on, jos sen jätät. kuvasta päätellen komea :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:no onko niin pikkumaista ettet voi ite ostaa, tunnut muutenkin suuttuvan jokaasiasta, vaikka mies vain böö sanoisi. ja kyllähän sun miehelle varmasti ottajia on, jos sen jätät. kuvasta päätellen komea :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:no onko niin pikkumaista ettet voi ite ostaa, tunnut muutenkin suuttuvan jokaasiasta, vaikka mies vain böö sanoisi. ja kyllähän sun miehelle varmasti ottajia on, jos sen jätät. kuvasta päätellen komea :xmas:
Eli on pikkumaista vaatia miestä pitämään lupauksensa? No, sitte oon pikkumainen.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:no onko niin pikkumaista ettet voi ite ostaa, tunnut muutenkin suuttuvan jokaasiasta, vaikka mies vain böö sanoisi. ja kyllähän sun miehelle varmasti ottajia on, jos sen jätät. kuvasta päätellen komea :xmas:
Eli on pikkumaista vaatia miestä pitämään lupauksensa? No, sitte oon pikkumainen.
ehkä häntä ei painostuksen alla kiinnosta sitä ostaa, ja eikai sillä ny väliä oo kumpi sen ostaa![]()