Siis tää oli jopa mun mieheltä USKOMATONTA!!!

Toi noin, mitä jos mies huijaa ja järjestää ylläriä sulle? Ois kyllä aika ärsyttävää, mutta voisiko tehdä niin?

On tosi omituista, jos tosissaan. En voi oikein uskoa...

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Meillä on yhteiset rahat ja kannamme yhdessä vastuun ostoksistamme. inulle olisi ihan sama, miltä tililtä se raha otetaan, kuitenkin kyse "meidän perheen" rahoista, ei sun ja mun..

Näin se meilläki on vielä jossain määrin ollu, Siitä maksetaan, mitä on.

Mut hei, VIHKISORMUS! Kyllä nyt mun mielestä miehen ois sen verran pitäny ennakoida, et olis edes sen 50e sivuun laittanu, ettei mun tarvias visaa vinguttaa.

Oikee romantiikan huipentuma; "hei kulta, tässä sulle vihkisormus, anna rahaa, ni ostan sen sulle!" :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Meillä on yhteiset rahat ja kannamme yhdessä vastuun ostoksistamme. inulle olisi ihan sama, miltä tililtä se raha otetaan, kuitenkin kyse "meidän perheen" rahoista, ei sun ja mun..

Mut hei, VIHKISORMUS! Kyllä nyt mun mielestä miehen ois sen verran pitäny ennakoida, et olis edes sen 50e sivuun laittanu, ettei mun tarvias visaa vinguttaa.

Oikee romantiikan huipentuma; "hei kulta, tässä sulle vihkisormus, anna rahaa, ni ostan sen sulle!" :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Sulle on lahja hääpäiväksi kaapissa ja miehes sano että muisti että halut sormuksen. Hmmm...

Alkuperäinen kirjoittaja s:
mun mielestä ap on liian itsepäinen ihminen, kun vaatii sellaista mieheltään, mitä ei voi toteuttaa ja sitten vetää herneen nenään.

Joo. 50 euron vihkisormuksen hankkiminen vaimolle onkin täysin mahdoton asia toteuttaa, työssäkäyvältä mieheltä, jolla tuntuu riittävän rahaa mm. ulkomaanmatkoihin (yksinään toki, ilman vaimoa).

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:

Sulle on lahja hääpäiväksi kaapissa ja miehes sano että muisti että halut sormuksen. Hmmm...

Se lahja on joku muu. Eli rahaa oli, mut tuhlas jo. Ihan kiva että osti jotain, mut se sormus oli tosiaan anoo mitä toivoin. Tyhmää, tiedän.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
mun mielestä ap on liian itsepäinen ihminen, kun vaatii sellaista mieheltään, mitä ei voi toteuttaa ja sitten vetää herneen nenään.

Joo. 50 euron vihkisormuksen hankkiminen vaimolle onkin täysin mahdoton asia toteuttaa, työssäkäyvältä mieheltä, jolla tuntuu riittävän rahaa mm. ulkomaanmatkoihin (yksinään toki, ilman vaimoa).

Peesi!!!

Jep, täysin absurdi toive. Tyhmä minä.

Eipä tartte miehen ihmetellä jos mammat kattoo bussipysäkillä vinoon huomisella työmatkalla.

Mitäs se laki sanokaan toisten yksityisasioiden julkisesta levittämisestä....?

Jep, täysin absurdi toive. Tyhmä minä.

Niinpä. Laske hei hiukan tuota vaatimustasoasi :xmas:
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Mitäs:
Eipä tartte miehen ihmetellä jos mammat kattoo bussipysäkillä vinoon huomisella työmatkalla.

Kai omia yksityisasioitaan saa levittää? :saint:

No onhan sillä ollut vuosi aikaa siihen säästää!!! ja kyse tosiaan 50?,ei edes euroa päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitäs:

Kai omia yksityisasioitaan saa levittää? :saint:

Aaaa, niin joo, ap:n piti itse ostaa itselleen jotain mutta itseltä oli rahat loppu, ja nyt hän kertoo olevansa itse vesipää?

Sun mies on :headwall: kyse ei nyt kuitenkaan ollut mistään jumalattoman kokosesta timantista joka olis pitänyt ostaa Tiffanylta :|

Mä olisin myös todella loukkaantunut tossa tilanteessa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja TÄH:
HEI HALOO. MIKSI TEILLÄ EI OLE YHTEISIÄ RAHOJA VAIKKA TEILLÄ ON LAPSI JA OLETTE NAIMISISSA, EN KÄSITÄ...

No, jos tuntisit meijät, tietäisit. Ennen oli. Siinä kävi niin, että mä söin kuukausitolkulla nuudeleita ja kaurapuuroa, ku ei ruokaan ollu varaa ja mies osti taulutöllön. Että haloo itselles.
Anteeks mutta miks ihmeessä sä oot menny naimisiin tommosen "lapsen" kanssa joka ei osaa edes raha-asioita hoitaa?
Ei tunnu kovin kypsältä ihmiseltä. Ja vielälapsiakin tommosen kanssa, jessus sentään...
Joudut varmaan sen lapsenkin yksin elättää.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH:
HEI HALOO. MIKSI TEILLÄ EI OLE YHTEISIÄ RAHOJA VAIKKA TEILLÄ ON LAPSI JA OLETTE NAIMISISSA, EN KÄSITÄ...

No, jos tuntisit meijät, tietäisit. Ennen oli. Siinä kävi niin, että mä söin kuukausitolkulla nuudeleita ja kaurapuuroa, ku ei ruokaan ollu varaa ja mies osti taulutöllön. Että haloo itselles.
Anteeks mutta miks ihmeessä sä oot menny naimisiin tommosen "lapsen" kanssa joka ei osaa edes raha-asioita hoitaa?
Ei tunnu kovin kypsältä ihmiseltä. Ja vielälapsiakin tommosen kanssa, jessus sentään...
Joudut varmaan sen lapsenkin yksin elättää.

toinu varmaan kamalasti auttaakin

:/ etenkin sen perusteella mitä olet aiemmin kertonut, tuntuu tosi törkeältä.
Tuntuu siltä, että mies on aika itsekäs tapaus, eikä kauheasti ota huomioon sinua (tai lasta? )
On ihan kunnioitettavaa ja hienoa, että olet päättänyt tehdä töitä sen eteen, ettei teidän liitto loppuisi, mutta tekeekö mies sen eteen mitään?
Aika yksipuoliselta suhteelta kuulostaa :hug:

Yhteistyössä