Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Meillä on yhteiset rahat ja kannamme yhdessä vastuun ostoksistamme. inulle olisi ihan sama, miltä tililtä se raha otetaan, kuitenkin kyse "meidän perheen" rahoista, ei sun ja mun..
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Meillä on yhteiset rahat ja kannamme yhdessä vastuun ostoksistamme. inulle olisi ihan sama, miltä tililtä se raha otetaan, kuitenkin kyse "meidän perheen" rahoista, ei sun ja mun..
Näin se meilläki on vielä jossain määrin ollu, Siitä maksetaan, mitä on.
Mut hei, VIHKISORMUS! Kyllä nyt mun mielestä miehen ois sen verran pitäny ennakoida, et olis edes sen 50e sivuun laittanu, ettei mun tarvias visaa vinguttaa.
Oikee romantiikan huipentuma; "hei kulta, tässä sulle vihkisormus, anna rahaa, ni ostan sen sulle!" :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toi noin, mitä jos mies huijaa ja järjestää ylläriä sulle? Ois kyllä aika ärsyttävää, mutta voisiko tehdä niin?
On tosi omituista, jos tosissaan. En voi oikein uskoa...
Alkuperäinen kirjoittaja s:mun mielestä ap on liian itsepäinen ihminen, kun vaatii sellaista mieheltään, mitä ei voi toteuttaa ja sitten vetää herneen nenään.
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Meillä on yhteiset rahat ja kannamme yhdessä vastuun ostoksistamme. inulle olisi ihan sama, miltä tililtä se raha otetaan, kuitenkin kyse "meidän perheen" rahoista, ei sun ja mun..
Näin se meilläki on vielä jossain määrin ollu, Siitä maksetaan, mitä on.
Mut hei, VIHKISORMUS! Kyllä nyt mun mielestä miehen ois sen verran pitäny ennakoida, et olis edes sen 50e sivuun laittanu, ettei mun tarvias visaa vinguttaa.
Oikee romantiikan huipentuma; "hei kulta, tässä sulle vihkisormus, anna rahaa, ni ostan sen sulle!" :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Sulle on lahja hääpäiväksi kaapissa ja miehes sano että muisti että halut sormuksen. Hmmm...
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja s:mun mielestä ap on liian itsepäinen ihminen, kun vaatii sellaista mieheltään, mitä ei voi toteuttaa ja sitten vetää herneen nenään.
Joo. 50 euron vihkisormuksen hankkiminen vaimolle onkin täysin mahdoton asia toteuttaa, työssäkäyvältä mieheltä, jolla tuntuu riittävän rahaa mm. ulkomaanmatkoihin (yksinään toki, ilman vaimoa).
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja s:mun mielestä ap on liian itsepäinen ihminen, kun vaatii sellaista mieheltään, mitä ei voi toteuttaa ja sitten vetää herneen nenään.
Joo. 50 euron vihkisormuksen hankkiminen vaimolle onkin täysin mahdoton asia toteuttaa, työssäkäyvältä mieheltä, jolla tuntuu riittävän rahaa mm. ulkomaanmatkoihin (yksinään toki, ilman vaimoa).
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja s:mun mielestä ap on liian itsepäinen ihminen, kun vaatii sellaista mieheltään, mitä ei voi toteuttaa ja sitten vetää herneen nenään.
Jep, täysin absurdi toive. Tyhmä minä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mitäs:Eipä tartte miehen ihmetellä jos mammat kattoo bussipysäkillä vinoon huomisella työmatkalla.
Mitäs se laki sanokaan toisten yksityisasioiden julkisesta levittämisestä....?
Alkuperäinen kirjoittaja s:mun mielestä ap on liian itsepäinen ihminen, kun vaatii sellaista mieheltään, mitä ei voi toteuttaa ja sitten vetää herneen nenään.
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH:HEI HALOO. MIKSI TEILLÄ EI OLE YHTEISIÄ RAHOJA VAIKKA TEILLÄ ON LAPSI JA OLETTE NAIMISISSA, EN KÄSITÄ...
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH:HEI HALOO. MIKSI TEILLÄ EI OLE YHTEISIÄ RAHOJA VAIKKA TEILLÄ ON LAPSI JA OLETTE NAIMISISSA, EN KÄSITÄ...
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Mitäs:Eipä tartte miehen ihmetellä jos mammat kattoo bussipysäkillä vinoon huomisella työmatkalla.
Mitäs se laki sanokaan toisten yksityisasioiden julkisesta levittämisestä....?
Kai omia yksityisasioitaan saa levittää? :saint:
Anteeks mutta miks ihmeessä sä oot menny naimisiin tommosen "lapsen" kanssa joka ei osaa edes raha-asioita hoitaa?Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja TÄH:HEI HALOO. MIKSI TEILLÄ EI OLE YHTEISIÄ RAHOJA VAIKKA TEILLÄ ON LAPSI JA OLETTE NAIMISISSA, EN KÄSITÄ...
No, jos tuntisit meijät, tietäisit. Ennen oli. Siinä kävi niin, että mä söin kuukausitolkulla nuudeleita ja kaurapuuroa, ku ei ruokaan ollu varaa ja mies osti taulutöllön. Että haloo itselles.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Anteeks mutta miks ihmeessä sä oot menny naimisiin tommosen "lapsen" kanssa joka ei osaa edes raha-asioita hoitaa?Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja TÄH:HEI HALOO. MIKSI TEILLÄ EI OLE YHTEISIÄ RAHOJA VAIKKA TEILLÄ ON LAPSI JA OLETTE NAIMISISSA, EN KÄSITÄ...
No, jos tuntisit meijät, tietäisit. Ennen oli. Siinä kävi niin, että mä söin kuukausitolkulla nuudeleita ja kaurapuuroa, ku ei ruokaan ollu varaa ja mies osti taulutöllön. Että haloo itselles.
Ei tunnu kovin kypsältä ihmiseltä. Ja vielälapsiakin tommosen kanssa, jessus sentään...
Joudut varmaan sen lapsenkin yksin elättää.