Tää oli paras puhelinsoitto aikoihin!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Estoista:
Nuo suoramarkkinointiestot purkautuu heti jos osallistuu esim. netissä tai kaupassa johonkin arvontaan, koska siinä luovuttaa taas tietonsa suoramarkkinointitarkoituksiin.
Ja sitten on taas numero rekistereissä ja alkaa soittoja tulla...
ei mulla ainakaan oo peruuntunut vaikka oon osallistunut ja tainnut johonkin laittaa numeronkin.. kaks vuotta kohta ollut..

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
mä en taas tajuu miks puhelinmyyjät soittaa vaikka oon laittanu kieltoo ettei saa. |O :headwall: :headwall:

Onko siitä yli 3kk kun laitoit sen?

juu..vaarmaan vuos..vanheneeks ne? :laugh: :laugh: :whistle: :ashamed:

En tiiä :D:D:D

Mä räjähdin yhdelle kun soitti, että mulla on esto jnejnejne. 'miten sä voit soittaa mulle??" ja se sano että ei hän tiedä, koska heille ei pitäis tulla lainkaan semmosten numeroitakaan mihinkään näkyviin, joilla on se esto.

En tiiä :xmas:

mä en taas tajuu miks puhelinmyyjät soittaa vaikka oon laittanu kieltoo ettei saa. |O :headwall: :headwall:

3 vuoden päästä :D mut jännä että ei toimi, mulla on pelittänyt hyvin

Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
Nuo suoramarkkinointiestot purkautuu heti jos osallistuu esim. netissä tai kaupassa johonkin arvontaan, koska siinä luovuttaa taas tietonsa suoramarkkinointitarkoituksiin.
ei mulla ainakaan oo peruuntunut vaikka oon osallistunut ja tainnut johonkin laittaa numeronkin.. kaks vuotta kohta ollut..

Taitaa sitten riippua arvonnasta, ehkei kaikki edellytä tietojen luovuttamista suoramarkkinointitarkoituksiin. Mutta jos edellyttää, niin silloin käsittääkseni tuo esto kumoutuu.

mulla on ollu toi puhelinmyyntiesto jo reilu 8 v..eikä ole purkaantunut kertaakaan..joskus tullut puheluita semmosista paikoista,jotka eivät sillon oo ollu sen eston "piirissä" ja sit vaan olen todennut,että ei kiitos ja että voit laittaa mun numeron sinne estolistalle..

Sonerasta soittivat yhdessä vaiheessa tytön puhelimeen (liittymä mun nimissä ) ja kun kysyin,että miks soittaavat siihen,kun siihen olemassa esto.Sanoi,että tietokone "arpoo" numerot mihin soittaavat :D

Taitaa sitten riippua arvonnasta, ehkei kaikki edellytä tietojen luovuttamista suoramarkkinointitarkoituksiin. Mutta jos edellyttää, niin silloin käsittääkseni tuo esto kumoutuu.
voi olla juu, mut mulla ois sellanen muistikuva että oon joskus suostunut luovuttamaan suoramarkkinointiin ne tiedot kun on ollut pakollista mut ei kyllä silti oo soittaneet, en kyllä oo nyt ihan satavarma..

ai menee vai...? aika hassua. joo..silti ne soittaa. vähemmän ku ennen mutta silti. tänäänkin soitti yks. laitoin estoo ku en osannu sanoo ei niin koko tili meni aina maksaessa lehtiä, kirjoja jne. :ashamed: yheltä mieheltäkin ostin kerran 400? kirjat ku sil oli niin miellyttävä ääni. niistä maksan vieläkin vaikka siitä jo 4v. :laugh: :laugh: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mistäköhän tuo nainen on saanut sellaisen käsityksen ettei rivarissa vois olla kaapelia??? Mulle soitettiin muuten samasta asiasta ja se kaveri kyllä aloitti kysymällä että onko kaapeli vai antenni. Ja kun kerroin että kaapeli, niin hän asiallisesti kiitti ajastani ja lopetti puhelun.

Ja omakotitaloonkin saa kaapelin, jos haluaa. Tosin mä kieltäydyin kaivamasta kuoppaa pihaan, jotta se turha letku saataisin talolle asti. Mies siis aluksi halusi kaapelia, kun ennenkin oli. Antenni riittää meille...

ai menee vai...? aika hassua. joo..silti ne soittaa. vähemmän ku ennen mutta silti. tänäänkin soitti yks. laitoin estoo ku en osannu sanoo ei niin koko tili meni aina maksaessa lehtiä, kirjoja jne. :ashamed: yheltä mieheltäkin ostin kerran 400? kirjat ku sil oli niin miellyttävä ääni. niistä maksan vieläkin vaikka siitä jo 4v. :laugh: :laugh: :ashamed:

Aika monet puhelinmyyntifirmat on pikkuyrityksiä jotka kierrättää vanhoja numerolistojaan uudelleen aina tietyn ajan kuluttua, koska uusien listojen tilaaminen on kallis menoerä.
Niinpä osa näistä listoista voi olla tosi kauan sitten päivitettyjä, josta syystä soittoja tulee silloin tällöin estoista huolimatta.

mulla tais olla vähän sama vika :laugh: että ihan hyvä keksintö tuo :whistle:
mun muistaakseni joo se setä siellä sano sillon kuin eston laitoin että kolmen vuoden päästä pitää uusia, kannataisko soittaa uudestaan? jos se ei toimi kunnolla :D ennen kun oot vararikossa :laugh:

mulla tais olla vähän sama vika :laugh: että ihan hyvä keksintö tuo :whistle:
mun muistaakseni joo se setä siellä sano sillon kuin eston laitoin että kolen vuoden päästä pitää uusia, kannataisko soittaa uudestaan? jos se ei toimi kunnolla :D ennen kun oot vararikossa :laugh:

ei tarvii ku oon jo oppinu sanoo etten myy, enkä osta mitään. :D

mä keksin oivan keinon millä saan lehtimyyjä puhelut loppuu heti :D ollaan parasta aikaa täälä etelä-amerikassa ja pari kertaa on soiteltu että tilaakko aku ankkaa vai vauvaa...oon kummaleki sanonu että olen ulkomailla ja tämä puhelu maksaa MINULLLLLEEE joten kiitti ja MORO. ja paan luurin kiinni. Ja tätä kikkaa käytän niin kauan ku suomeen päästää ja saan sen eston takas itelleni eli seuraavat 3kk "olen ulkomailla" :saint:

toi esto ei toimi kaikilla sen takia että esim firmassa missä mä olin töissä ei ollut tietokoneita käytettävissä. eli kaikki joille soitettiin otettiin paperilapuilta jotka oli ollu varmaan vuosia kaapin pohjalla. eli jos joku oli ottanu eston lähiaikoina tai vuosi ennemmin niin eipä me siitä tietty ku aina vaan niitä samoja lappuja soiteltiin :kieh: onneks irtisanouduin siitä hommasta, ihan kamalaa työtä.

Telemarkkinointi on kylläkin tosi kivaa työtä jos osaa hommansa.
Minä teen maksimissaan 6 tunnin päivää, saan tulla ja mennä silloin kuin haluan, työkaverit on aivan ihania... Juttelen ihmisten kanssa päivät pitkät puhelimessa, ei kovin raskasta työtä - ja nettoan yli 2000 euroa joka kuukausi...
Ei ollenkaan paha diili minusta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Puhelinmyyjä:
Minä teen maksimissaan 6 tunnin päivää, saan tulla ja mennä silloin kuin haluan, työkaverit on aivan ihania... Juttelen ihmisten kanssa päivät pitkät puhelimessa, ei kovin raskasta työtä - ja nettoan yli 2000 euroa joka kuukausi...

Saanko kysyä mitä myyt?
Tuskinpa pelkkää aku ankkaa :whistle:

No tällä hetkellä myyn liittymiä (gsm) ja niiden lisäpalveluita, esim. langattomia laajakaistoja ym. datapalveluita. Ihan kuluttajille soittelen, toisin sanoen houkuttelen asiakkaita kalliimmilta operaattoreilta.

Lehtiäkin olen myynyt aiemmin, neljä vuotta viihdyin siinä hommassa, ja kivasti tienasin silloinkin. Hiukan vähemmän, mutta silloin teinkin töitä koulun ohella. Silti tienasin noin 8000-10 000 MARKKAA kuukaudessa, vaikka tein töitä vain noin 4 tuntia päivässä, koulun jälkeen.

On sitä tullut myytyä jopa sukkahousuja puhelimitse, kokeilkaapa sitä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Puhelinmyyjä:

Saanko kysyä mitä myyt?
Tuskinpa pelkkää aku ankkaa :whistle:

Minä myyn ainakin lehtiä ja saan erittäin tuntuvaa palkaa.. se riippuu kanssa ihan siitä osaako niitä lehtiä myydä.. viimeks sain tiliä 3000? -verot.. :) Että kyllä ne lehtimyyjätkin tienaa.. Yllättävän vähän oikeasti ihmiset lyö luuria korvaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Myöskin puhelin myyjä..:
Minä myyn ainakin lehtiä ja saan erittäin tuntuvaa palkaa.. se riippuu kanssa ihan siitä osaako niitä lehtiä myydä.. viimeks sain tiliä 3000? -verot.. :) Että kyllä ne lehtimyyjätkin tienaa.. Yllättävän vähän oikeasti ihmiset lyö luuria korvaan :)

Peesi :)

Kampanjat voi vaihdella myymälöillä ja puhelimyyjillä, usein on eri kampanjat telemarkkinoinnissa ja myymälöissä. Minulle tarjottiin muutama kuukausi sitten 3 kk ilmaiseksi ja ilman avausmaksua.

Toi on kyllä hassua, että ilmaiseksi tarjoavat ja sitten pitääkin maksaa. Mulle soitti viime viikolla eräs puhelinmyyjä tarjoten Talo&Koti-lehteä ilmaiseksi 6kk. Sanoin, että toki voin ottaa, kun kerran ilmaiseksi saa :D Siihen puhelinmyyjä sitten, että postitus- ja käsittelykulut pitää asiakkaan maksaa ja hintaa tulisi täten 19 euroa! :o Mikä helvetin ilmaislehtitarjous se semmoinen on?!? :o