Siis tää oli jopa mun mieheltä USKOMATONTA!!!

RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni

Aktiivinen jäsen
09.09.2007
5 194
0
36

Mun ukkokultahan ei viimeaikoina oo oikeen loistanu fiksuudellaan. Nyt se vetäs kuitenki kyllä pohjat... :headwall:

Me mentiin vuos sitte naimisiin. Häitä ei haluttu, ni ei pidetty. Rahaa ei hirveenä ollu silloinkaan, ni en saanu sormusta. Ihan ok, koska en ollenkaan osannu arvioida minkä kokonen olis pitäny olla ja sormet oli raskauden turvottamat. Sovittiin, että saan sormuksen 1v hääpäivälahjaks.

Meillä on ollu paljon riitaa rahasta viime aikoina. Muistutin miestä jo aikasemmin meijän sopimuksesta. Kyllä hän muisti ja minä saan sormuksen.

Mulle on kaapissa iso paketti sekä hääpäiväks että jouluks. Kysyin, muistiko sormuksen, se on ainoo mitä toivon. Sillä olis mulle symboolista arvoa (ehkä tyhmää, mutta näin nyt vaan on). Muisti kyllä.

Tänään kysyin, mikä on meijän rahatilanne. Miehellä on kuulemma enää 30? (mulla kyllä enemmän) loppukuulle. Meijän hääpäivä on sunnuntaina. Sormus on ostamatta. MUTTA miehellä oli siihen ratkasu! MÄ SAAN OSTAA SEN ITSE ÄP-RAHOISTA!!!

Ja suuttu vielä, ku olin eri mieltä. :headwall:

Mä oon SANATON!

Ja HUOM, mä en mitään ylitsepääsemättömän kallista sormusta toivonu, vaan 50? kalevalaa. :headwall: Eli on mulla VARAA ostaa se itse, mut ei se mun mielestä niin kuulu mennä...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Miksi sä oot valinnut tuommosen juntin ikälopun puolisoksi? Nuori nainen ja varmaan ois valinnanvaraa kuin tyytyä moiseen moukkaan!

Kuule ihan samaa mieltä oon tällä hetkellä. Mä olin päättäny, että muksun ekana elinvuotena ei erota, koska se on kuitenki niin isojen mullistusten aikaa, mut kohta kyllä pyörrän sen päätöksen. Mulla ei todellakaan kohta kestä HERMOT!!!

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Mä olin päättäny, että muksun ekana elinvuotena ei erota, koska se on kuitenki niin isojen mullistusten aikaa, mut kohta kyllä pyörrän sen päätöksen. Mulla ei todellakaan kohta kestä HERMOT!!!

Ainahan te voitte palata yhteen, jos siltä tuntuu :whistle:

Anteeksi mutta rupes naurattaan :laugh: Niin uskomattoman typerä heitto mieheltäs! :o

Ja tarkennukseksi haluaisin kysyä, että ootteko te nyt se sama pariskunta jolla oli taistoa miehen yhtä älyttömistä harrastusreissuista ulkomaille? Vai muistanko ihan väärin? :ashamed:

Yhteiset rahat?Menkää ostamaan se yhdessä jos sun täytyy kuitenkin se sovittaakin? Sama kai se on kenen pussista se menee kun kuitenkin rahat käytetään yhdessä(ruokaan, laskuihin ym?) Minkä sormuksen oisit halunnut? Mulla on vihkisormuksena kalevalan Sancta Birgitta.

No sanoisin että jos miehellä oikeasti on rahaa 30 euroa, niin ehkä se sormus nyt sitten voitaisiin hankkia toiste.

Vippaa miehelle kakskymppiä niin se saa ostettua sulle sen sormuksen, sano että maksaa ens tilistä takas?

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Anteeksi mutta rupes naurattaan :laugh: Niin uskomattoman typerä heitto mieheltäs! :o

Ja tarkennukseksi haluaisin kysyä, että ootteko te nyt se sama pariskunta jolla oli taistoa miehen yhtä älyttömistä harrastusreissuista ulkomaille? Vai muistanko ihan väärin? :ashamed:

On sama tapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:
Just.. kiva mies. Toivottavasti kasvaa aikuiseksi jossain vaiheessa :hug:

Eikös se ole rypälettä vanhempikin? Mutta vaikuttaa kakaralta

Jee, haukutaan sitä oikein porukalla ja käydään hakeen kuva profiilista ja levitellään puhelinpylväisiin, niin osaa muutkin varoo?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
No eihän se mikään lahja oo jos itse sen ostaa....stupid mies. Onko hällä sisarruksia, vaikuttaa aika itsekkäälle

Hoh hoijaa.... Itsellä sisaruksia ja maailman itsekkän, tunnen monia ainokaisia, jotka tosi epäitsekkäitä.

Yhteistyössä