Mun ukkokultahan ei viimeaikoina oo oikeen loistanu fiksuudellaan. Nyt se vetäs kuitenki kyllä pohjat... :headwall:
Me mentiin vuos sitte naimisiin. Häitä ei haluttu, ni ei pidetty. Rahaa ei hirveenä ollu silloinkaan, ni en saanu sormusta. Ihan ok, koska en ollenkaan osannu arvioida minkä kokonen olis pitäny olla ja sormet oli raskauden turvottamat. Sovittiin, että saan sormuksen 1v hääpäivälahjaks.
Meillä on ollu paljon riitaa rahasta viime aikoina. Muistutin miestä jo aikasemmin meijän sopimuksesta. Kyllä hän muisti ja minä saan sormuksen.
Mulle on kaapissa iso paketti sekä hääpäiväks että jouluks. Kysyin, muistiko sormuksen, se on ainoo mitä toivon. Sillä olis mulle symboolista arvoa (ehkä tyhmää, mutta näin nyt vaan on). Muisti kyllä.
Tänään kysyin, mikä on meijän rahatilanne. Miehellä on kuulemma enää 30? (mulla kyllä enemmän) loppukuulle. Meijän hääpäivä on sunnuntaina. Sormus on ostamatta. MUTTA miehellä oli siihen ratkasu! MÄ SAAN OSTAA SEN ITSE ÄP-RAHOISTA!!!
Ja suuttu vielä, ku olin eri mieltä. :headwall:
Mä oon SANATON!
Ja HUOM, mä en mitään ylitsepääsemättömän kallista sormusta toivonu, vaan 50? kalevalaa. :headwall: Eli on mulla VARAA ostaa se itse, mut ei se mun mielestä niin kuulu mennä...